Aanvullend sleept Micky de overleden Guusje Nederhorst bij de haartjes erbij en doet ze de dochter van Edem kompliet de grond in trappen..quote:Previously on Cokehoer-gate:
Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde voor het oog van gans de natie, is Adam tijdens een korte nuchtere periode tot de ontdekking gekomen dat hij al 10 jaar niet gecompliet wordt.
Hier compliet Ptwiesja nog wel
Hij zoekt zijn heil bij de in die kringen populaire en altijd beschikbare buitenvrouw Micky Hoogendijk, bekend van eerdere homewreckpogingen bij bijvoorbeeld Ruud de Wild.nl en de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom) en verbreekt het 20-jarige huwelijk.
Een totaal geshockte en in elkaar geklapte Ptwiesja blijft achter met een rancuneuze dochter en schakelt ohw joy de roddelpers in.
Adam en Micky richten zich later ook naar de pers om snel te vertellen hoe Micky Adam compliet en hoe het leven weer alle kleuren heeft nu Adam weg is bij zijn 60-jarige Ptwiesja.
Laatste bekend gemaakte items: Micky wil een baby en green card van Adam en ze is hiervoor bereid tot veel.
Dat hoeft ze van mij niet eens te doen, als ze hem maar kaalplukt als écht alles op haar naam staatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPaay.
Het wordt trouwens tijd dat Paay haar vuile was gaat buiten hangen. Allemaal heel leuk en aardig, die discretie, maar daar kopen we niks voor in SHO.
Ja, maar ik heb het wééé'r zitten lezen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit leesvoer was vast al voorbij gekomen![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)ft-schuldgevoel.html
Je loopt achter Roelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit leesvoer was vast al voorbij gekomen![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)ft-schuldgevoel.html
Ken die dochter haar roodgeverfde bakkes niet eens opentrekken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPaay.
Het wordt trouwens tijd dat Paay haar vuile was gaat buiten hangen. Allemaal heel leuk en aardig, die discretie, maar daar kopen we niks voor in SHO.
Dat ontbrak er idd nog maar aan...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
!!
O en Micky dacht niet aan Christina, toen ze Eddem kuste. Hell no, dat moest erbij komen.
Wanneer????quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:36 schreef Eef999 het volgende:
Patries en Christina gaan reageren bij Shownieuws![]()
*rent naar tv*quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:52 schreef Duderella het volgende:
TVP, met wat mij betreft iets minder off topic slowchat, als t' mag.
Niet echt veel nieuwsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch niet bij te houden? Yo bij Boelevaart en Patries bij Shownieuws. Kunnen ze dat niet een betje beter regelen bij die zenders?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
Update: Patries gaat volgens Brard niet uit de school klappen, low profile dus.
Christina Twitterde: I wonder when my dad became such a jackass.
You go girl.![]()
ze zijn ook gecompliet in hun kledingstijl!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het blad slaagde er ook in om de eerste foto's van Hoogendijk en haar nieuwe geliefde Adam Curry te maken. Het stel gaf vorige week nog een uitgebreid interview aan De Telegraaf, maar ze wilden toen niet samen op de foto, omdat ze bang waren om Patricia Paay te kwetsen.nu.nl
[ afbeelding ]
O verdomme, ik moet weg, heb nauwelijks bijgelezen en zag ik de gauwigheid dit bericht. Op nu.nl staat Curry met een roze bril, lijkt wel.quote:Micky Hoogendijk naakt in Miljonair
Uitgegeven: 9 juni 2009 19:35
Laatst gewijzigd: 9 juni 2009 19:58
AMSTERDAM - Micky Hoogendijk is uit de kleren gegaan voor een fotoreportage in het glossy tijdschrift Miljonair. "Vlak voor de opnames werd ik even enorm verlegen, maar uiteindelijk raakte ik ontspannen en kreeg ik er zin in", zo laat de 38-jarige actrice en zakenvrouw weten.
Micky en Adam samen gespotslideshow
Onlangs liet de hoofdredacteur van blootblad Playboy nog weten interesse te hebben in een naaktreportage met Hoogendijk, maar de primeur blijkt nu naar Miljonair te gaan. Weekblad Story heeft alvast een van de naaktfoto's op zijn website gepubliceerd. De shoot werd gehouden in het Belgische Antwerpen.
Het blad slaagde er ook in om de eerste foto's van Hoogendijk en haar nieuwe geliefde Adam Curry te maken. Het stel gaf vorige week nog een uitgebreid interview aan De Telegraaf, maar ze wilden toen niet samen op de foto, omdat ze bang waren om Patricia Paay te kwetsen.
Curry zette onlangs een punt achter zijn huwelijk met Paay, omdat hij verliefd was geworden op Hoogendijk.
© NU.nl
Dat hep ie ook , en ze worden ook door dezelfde gestyled zo te zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef Smallish het volgende:
[..]
O verdomme, ik moet weg, heb nauwelijks bijgelezen en zag ik de gauwigheid dit bericht. Op nu.nl staat Curry met een roze bril, lijkt wel.![]()
![]()
Oh nee!
Sneu voor Patries en dochter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het blad slaagde er ook in om de eerste foto's van Hoogendijk en haar nieuwe geliefde Adam Curry te maken. Het stel gaf vorige week nog een uitgebreid interview aan De Telegraaf, maar ze wilden toen niet samen op de foto, omdat ze bang waren om Patricia Paay te kwetsen.nu.nl En deze foto is zeker geheel toevallig genomen![]()
[ afbeelding ]
Zij lijkt me te denken van 'brrrr. Nou ja, het móet!'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het blad slaagde er ook in om de eerste foto's van Hoogendijk en haar nieuwe geliefde Adam Curry te maken. Het stel gaf vorige week nog een uitgebreid interview aan De Telegraaf, maar ze wilden toen niet samen op de foto, omdat ze bang waren om Patricia Paay te kwetsen.nu.nl En deze foto is zeker geheel toevallig genomen![]()
[ afbeelding ]
Geef maar toe, wie heeft haar nog meer toegevoegdquote:chrissiecurrySince when do I aquire 38 followers in the space of 3 hours?! Nutjobs
quote:
quote:
\Eddem lijkt wel een omaatje met dat staartje en dat brilletje.of ben ik erg negatiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |