De eerste ille bitch is binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Fipo.
Alweer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie nu pas dat Mainport een ban heeft voor een week.
Mainport heeft niet zoveel keuze, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik kan dat nooit zo goed plaatsen, dat er mensen bestaan die niet per se door iedereen aardig gevonden hoeven te worden.
True. Maar die 2 uur slaap extra per dag zorgt er voor dat ik er jonger uitzie. Wel een stuk minder eager en happenin' natuurlijk.quote:Ikheb IR hooguit een aantal maanden terug in een pak uit de AH Museumplein zien schieten. Toen zag hij er... tsja... jong, eager en happenin' uit. Nu is hij natuurlijk ambtenaar.
Ik denk dat ie dat vooral zelf graag wil.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Quir het volgende:
Mij moet trouwens de aversie jegens Mainport nog 's uitgelegd worden.
Zou Vlens die verering ook waarderen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef ShadyLane het volgende:
Lars ja! Lars vind ik leuk.
quote:[22:05] <IR> het kan zijn dat zodiakk er ook was
[22:05] <IR> maar die heeft niet genoeg indruk op me gemaakt toen
[22:12] * dwerg has quit IRC (Quit: )
[22:15] * Vlens_de_Vos has joined #filosofie
[22:15] * ChanServ sets mode: +o Vlens_de_Vos
[22:15] <Kameel> [Vlens_de_Vos] Ha Vlens! Hoop in bange dagen.
[22:22] * Verdi|afk|afk luistert naar: Giuseppe Verdi - Tell Her (Raconta Lei)
[22:22] * Verdi|afk|afk is now known as Verdi
[22:22] <Verdi> gha Vlens!
[22:23] <Vlens_de_Vos> Ha die Verdi!.
Het is goed om vijanden te hebben. Het houdt je alert en maakt je sterker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik kan dat nooit zo goed plaatsen, dat er mensen bestaan die niet per se door iedereen aardig gevonden hoeven te worden.
Ninja-edit. Ik lees morgen op school nog wel 'n deel, ik heb toch nog 'n aantal tussenuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stop met posten! De avonden gaat voor!
(Zie ook Panzerfaust).
Waarom zou je dat willen? Zonder vijanden hoef je niet alert en sterk te zijn en kun je gewoon je eigen gang gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef beeer het volgende:
[..]
Het is goed om vijanden te hebben. Het houdt je alert en maakt je sterker.
Verantwoorde kinderboeken ben ik ook pas véél later gaan waarderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat visserke-vis en ploemeleboem altijd een ver-schrik-ke-lijk gedicht heb gevonden? Al vanaf dat onze docent Nederlands met zijn guitige nu-zullen-jullie-eens-zien-hoe-leuk-en-anders-literatuur-kan-zijn het gedicht behandelde.
Of voor allebei.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het vroeger ook gelezen, maar het heeft geen blijvende indruk nagelaten. Eigenlijk zeg je dat Krassen in het Tafelblad dus geen kinderboek is, maar een boek voor volwassenen.
Ja, ik vond/vind het ook niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat visserke-vis en ploemeleboem altijd een ver-schrik-ke-lijk gedicht heb gevonden? Al vanaf dat onze docent Nederlands met zijn guitige nu-zullen-jullie-eens-zien-hoe-leuk-en-anders-literatuur-kan-zijn het gedicht behandelde.
quote:Bij Loosdrecht
Als dit Ierland was
Zou ik beter kijken
Omdat je nu de voortekenen niet herkent wanneer je vrouw van plan is 's nachts je keel af te snijden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Zonder vijanden hoef je niet alert en sterk te zijn en kun je gewoon je eigen gang gaan.
Zoiets doet mijn vrouw niet, hooguit per ongeluk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef beeer het volgende:
[..]
Omdat je nu de voortekenen niet herkent wanneer je vrouw van plan is 's nachts je keel af te snijden.
Bijvoorbeeld
En zelfs dan is het nog 10-8 voor jouw bitch!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef Gellius het volgende:
Dat is een beetje lastig, aangezien ik al gestemd heb dat JAM's bitch de illste is.
Partnermoord is het meest voorkomende levensdelict, en ik neem aan dat de meeste slachtoffers van te voren zouden hebben gezegd dat hun partner zoiets niet zou doen. Anders ga je er niet mee samenleven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef Frollo het volgende:
Zoiets doet mijn vrouw niet, hooguit per ongeluk.
'Die bitch is ill.'quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Ille is toch helemaal geen bijvoeglijk naamwoord?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
'De moeders van sommige bitches zijn iller dan de moeders van andere bitches.'
Dat zegt natuurlijk geen fuck. Ik kan ook wel een of ander woord bedenken en dat bijvoeglijk gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Die bitch is ill.'
'Zij is een ille bitch.'
'Dat moet met afstand de illste bitch zijn die ik ooit heb gekend.'
'De moeders van sommige bitches zijn iller dan de moeders van andere bitches.'
Ik zie het probleem niet.
Doe eens!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk geen fuck. Ik kan ook wel een of ander woord bedenken en dat bijvoeglijk gebruiken.
Ja, want de taal moet natuurlijk wel precies zo blijven zoals we hem rond 1980 hebben geleerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk geen fuck. Ik kan ook wel een of ander woord bedenken en dat bijvoeglijk gebruiken.
Prima, kom maar op dan met je definitie van 'il'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, want de taal moet natuurlijk wel precies zo blijven zoals we hem rond 1980 hebben geleerd.
Jantje van Leiden, Frollo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef Frollo het volgende:
Zie het vorige topic.
'Ill' betekent letterlijk 'ziek', maar wordt juist gebruikt om aan te duiden dat men zeer positief tegenover iets of iemand staat. Vgl: 'wreed, onwijs, lauw, vet'. Opgekomen in de jaren tachtig van de twintigste eeuw in de rapscene. (Het album License to Ill van de Beastie Boys is uit 1986.)quote:
!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef JAM het volgende:
Ik zit VOOR HET WERK in een kamer met een man die net als ik godzijdank de hele dag zijn bek dicht houdt, bijna de hele dag. Soms zegt hij, zonder dat de aanleiding me daarvoor bekend is: 'Ja.' Dan zeg ik: 'Ja?' Daar reageert hij dan al niet meer op. Godzijdank. Rust.
Nou ja, dood zal hij zelfs die verdwaalde 'ja' voor zich houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
!
Je hebt de Hof van Eden gevonden voor wat werk betreft, JAM. De heilige Graal. Prijs je een gelukkig man, want dergelijke kamergenoten zijn uiterst zeldzaam. Koester hem. Verwen hem. Hou hem in leven.
Marc lijkt me echt zo'n jongen die op z'n 40e nog steeds de dingen groet.quote:
Nee hoor, ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Ill' betekent letterlijk 'ziek', maar wordt juist gebruikt om aan te duiden dat men zeer positief tegenover iets of iemand staat. Vgl: 'wreed, onwijs, lauw, vet'. Opgekomen in de jaren tachtig van de twintigste eeuw in de rapscene. (Het album License to Ill van de Beastie Boys is uit 1986.)
In dit licht is het dus zeer logisch om de eigen bitch ill te noemen.
Mijn moeder is mijn naam vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe kan je zo'n gedicht nou -altijd- vreselijk hebben gevonden? Alsof het iets is wat je dagelijks tegen komt? Alsof het iets is waar je niet aan ontkomt? Het is geen Matthijs van Nieuwkerk. Als je Slauerhoff een lutser vindt dan lees je zijn gedichten gewoon niet. Bovendien, vreselijk? Zo'n neutraal en onschuldig gedichtje?.
Ik heb ook gestemd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Z het volgende:
Wie zouden er allemaal gestemd hebben? Er posten toch geen 20 man in dit topic?
quote:
quote:
Dat zo'n zwangerschap zelfs virtueel invloed heeft, hè...quote:
Radiohead.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef k_man het volgende:
Even tussendoor; wat is de clip van Karma Police toch tof.
Dat ga ik je niet vertellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Radiohead.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je OK Computer het beste album vind, wel?
Ik vind Marc ook leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vind Marc groet 's morgens de dingen wél leuk.
Tot In Rainbows verscheen vond ik OK Computer ook het beste album.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Radiohead.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je OK Computer het beste album vind, wel?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef MeneerTim het volgende:
Als Claudia_X jarig is moeten we haar misschien wat kussenslopen kado doen met gedichten erop.
Meningen, meningen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
OK Computer is het beste album van Radiohead.
Mensen die er anders over denken - en die zijn er, uiteraard - veranderen daar helemaal niets aan.
Je bedoelt dat er geen beste album is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, precies, Quir.
Als je al die meningen buiten beschouwing laat, is er maar 1 conclusie.
Ik zal het eens gaan beluisteren een keer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Radiohead is beter dan Andrew Bird, Tha_Erik.
In Rainbows vond ik best aardig, maar toen ik weer Kid A ging luisteren was ik daar toch ontzettend veel meer van onder de indruk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tot In Rainbows verscheen vond ik OK Computer ook het beste album.
Die kreeg ik ooit van iemand via #filosofie opgestuurd. Ik denk Batuwu. Best leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:29 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik zit na het zien van Flashbacks of a Fool met dit nummer in mijn hoofd. De godganse dag. Al een week..
Dat doet me denken aan een verschrikkelijke collega die ik ooit had, die sprak consequent over haar 'husband'. En dan op z'n Nederlands uitgesproken. Genoeg reden om iemand dood te willen hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Gellius het volgende:
Een dinnetje, Claudia?
quote:Thom Yorke noemde in een interview Kid A als het kijken naar een groot vuur vanaf een afstand, terwijl je het gevoel heb dat je bij Amnesiac midden in het vuur zit.
Ik heb het je vast niet gestuurd, want ik was niet zo van het sturen van muziekjes. Maar ik ben wel fan. Zeker van dat nummer!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die kreeg ik ooit van iemand via #filosofie opgestuurd. Ik denk Batuwu. Best leuk.
Oeh ja. Wij hadden er maar twee, maar die heb ik eindeloos herlezen: Zr.Ms.Ulyssesquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
Konsalik, nee, daar heb ik me nooit aan gewaagd. Maar ik las wel veel Alistair MacLean rond m'n dertiende.
Is snelheid een belangrijk criterium?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Roxy Music is natuurlijk de overtreffende trap van Radiohead.
Deze band heeft in niet veel meer dan 3 jaar tijd zowaar 4 hoogst voortreffelijke platen op rij gemaakt:
Of als je in gesprek met je 16-jarige neefje, die de muziek net ontdekt heeft, bij ieder aangedragen bandje zegt: "Oh, dit is net als [bandje uit eigen jeugd], maar dan minder goed. Je moet eens luisteren naar [bandje uit eigen jeugd].quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef Frollo het volgende:
Je weet dat je oud wordt als je genoegen neemt met Greatest Hits-verzamelaars van artiesten waar je best weleens iets van in huis wilt hebben.
Dat lijkt me het enige leuke van een neefje. Maar ja, hij is 3, dus misschien moet ik nog even wachten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Of als je in gesprek met je 16-jarige neefje, die de muziek net ontdekt heeft, bij ieder aangedragen bandje zegt: "Oh, dit is net als [bandje uit eigen jeugd], maar dan minder goed. Je moet eens luisteren naar [bandje uit eigen jeugd].
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef mane het volgende:
Ik lees zojuist Gellius dat jij geschiedenis met het geven van een weerbericht hebt vergeleken..
Leuk idee voor een les.
Het is natuurlijk al begonnen bij Adam en Eva die hun kinderen vertelden hoe ongelooflijk cool het Paradijs wel niet was. Met name die ene boom. Zulke bomen maken ze tegenwoordig niet meer!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, toen ik op de middelbare school met onze hippe maatschappijleraar van maar tien, vijftien jaar ouder over bandjes sprak, reageerde hij precies zo. En ik ben ervan overtuigd dat een oudere student rond 1850 wel eens tegen een groentje zei: "Da's allemaal best aardig, die Lamartine van jou, maar je zou echt eens Chateaubriand moeten lezen, dat is véél beter en oorspronkelijker. Dat rockte tenminste."
Nu we toch in de schilderkunst zitten...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef Gellius het volgende:
Snelheid èn consistentie.
Ik had me voorgenomen de Best Of van Stereophonics aan te gaan schaffen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef Frollo het volgende:
Je weet dat je oud wordt als je genoegen neemt met Greatest Hits-verzamelaars van artiesten waar je best weleens iets van in huis wilt hebben.
Ik wist niet dat die een zangeres hadden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen de Best Of van Stereophonics aan te gaan schaffen.
Een zangeres is een groot pluspunt, maar geen condicio sine qua non.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die een zangeres hadden.
"RENNEN!!!!!"quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hebben jullie enig idee wat ik in een debat over de toedreding van Turkije terug moet zeggen tegen mensen die roepen dat alle Turken hierheen komen?
Dat gaat niet lukken, volgens mij hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat ik dan al mijn posts op fok moet wissen
"Zijn alle Polen hier soms ook heen gekomen?"quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hebben jullie enig idee wat ik in een debat over de toedreding van Turkije terug moet zeggen tegen mensen die roepen dat alle Turken hierheen komen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet anders dan zeggen dat het op een dildo lijkt.
Ik ook hoor, Erik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vind Marc groet 's morgens de dingen wél leuk.
Ik heb geen idee hoeveel de dollar nu waard is, maar zou dat het verschil niet op moeten heffen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:08 schreef broer het volgende:
Net niet helemaal, MeneerTim. Dat scheelt een slordige 23 miljoen euro.
O, bij dat eerste bedrag stond 'dollar'. Dat had ik dan weer niet gezien. (Dit is wel het ultieme bewijs dat ik me 's nachts eigenlijk niet op FOK! zou moeten begeven.)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:17 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel de dollar nu waard is, maar zou dat het verschil niet op moeten heffen?
Puike oplossing.quote:Hoe dan ook: Haïti zou dus Christiano Ronaldo kunnen kopen en alle kinderen vrij kunnen geven om naar de trainingen te kijken.
En ik natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Quir het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die The Bends 't beste album vind.
Dat zijn natuurlijk twee fantastische albums. Niets om je voor te schamen. Ik zou het leuk vinden als iemand Pablo Honey tot het beste album zou uitroepen. Dat hoor je nou nooit. (Creepquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef mane het volgende:
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar Amnesiac.
[..]
Hoewel ik Roxy Music best leuk vind, is Radiohead toch wel van een iets andere orde (lees: hoger).quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Roxy Music is natuurlijk de overtreffende trap van Radiohead.
Deze band heeft in niet veel meer dan 3 jaar tijd zowaar 4 hoogst voortreffelijke platen op rij gemaakt:
1973 For your Pleasure
1973 Stranded
1974 Country Life
1975 Siren
Dat doet een bandje als Radiohead ze echt niet na, hoor.
Echt waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Gellius het volgende:
Ik beschik nog altijd over 450+ pagina's #filosofie-logs, IR. Be afraid. Be very afraid.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:15 schreef Gellius het volgende:
Mag ik even? Gamba's, olijfolie, knoflook, spaanse peper, ansjovis..
Zit-i in z'n bijtfase? ik herinner me dat ik, toen mijn moeder een jaar of vier geleden een pup had, ik met armen vol blauwe putten en krassen op mijn werk verscheen. Bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk het. Nu ligt hij wel lekker te slapen, goddank.
Dat staat gelijk aan de Dode Zeerollen. Mag ik een kopietje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb nog hele oude logs van #filosofie, van de tijd van Risk One en Hagelslag.
Nou, inderdaad! Hij vindt het vooral niet leuk om gecorrigeerd te worden, bijvoorbeeld als hij de kat belaagt of het behang van de muur aan het halen is. Dan kan hij erg agressief worden, zelfs. Volgens mij schrikt hij dan ook wel van zichzelf. Als je maar lang genoeg doorzet dan onderwerpt hij zich en wordt hij rustig, maar hij wordt steeds groter en wilder dus het wordt ook steeds lastiger om hem eronder te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zit-i in z'n bijtfase? ik herinner me dat ik, toen mijn moeder een jaar of vier geleden een pup had, ik met armen vol blauwe putten en krassen op mijn werk verscheen. Bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten.
Wat een leuk hondje!quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk moe:
[ afbeelding ]
Een Friese Stabij is wat minder grof. (Wij hebben er een gehad. Die zijn trouwens ook vrij zeldzaam in bruin-wit.)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Tokay het volgende:
Wat is dat voor een merk, Gwaen? Wetterhoun? Friese Stabij?
Da's een Wetterhoun, Tokay. We zijn al aan de vierde toe. Heerlijke honden zijn 't. Tikje eigenaardig, maar erg leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Tokay het volgende:
Wat is dat voor een merk, Gwaen? Wetterhoun? Friese Stabij?
Toen ik nog regelmatige de dode uren doorbracht op #filosofie woonde ik nog bij mijn ouders. De computer die ik daar gebruikte staat daar nog en bevat de oude logs. Volgende ik keer als ik mijn ouders bezoek zal ik ze eens opzoeken en meenemen. Het hoeft niet vermeld te worden dat ze inderdaad van dezelfde statuur zijn als de dode zeerollen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan de Dode Zeerollen. Mag ik een kopietje?
En heeft geen krullen in de vacht, toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een Friese Stabij is wat minder grof. (Wij hebben er een gehad. Die zijn trouwens ook vrij zeldzaam in bruin-wit.)
Karakteristieke koppen, hebben ze. Mijn zusje heeft een zwart-witte Wetterhoun (geen Friese Stabij dus, zoals ik altijd heb gedacht), een beetje raar beest vind ik het, maar ze is wel heel lief!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef Gellius het volgende:
Da's een Wetterhoun, Tokay. We zijn al aan de vierde toe. Heerlijke honden zijn 't. Tikje eigenaardig, maar erg leuk.
Klopt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
En heeft geen krullen in de vacht, toch?
Ze zijn goed waaks, vangen mollen en hebben de onhebbelijkheid om in de sloot te springen (ze hebben zelfs zwemvliezen tussen hun tenen), maar ze zijn vooral heel erg oostindisch doof. Daar moet ik altijd vreselijk om lachen. Als ze geen zin hebben om te komen, dan horen ze je gewoon even niet, hoe welopgevoed ze ook verder ook zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Tokay het volgende:
Karakteristieke koppen, hebben ze. Mijn zusje heeft een zwart-witte Wetterhoun (geen Friese Stabij dus, zoals ik altijd heb gedacht), een beetje raar beest vind ik het, maar ze is wel heel lief!
Want? Té schattig?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja jongens, hier kan ik dus niet tegen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook nog wel een poesje in de aanbieding. De laatste dag van onze oude heer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft hij lippenstift op? En rouge?quote:
Dat kan ik ontkrachten. Ik ga dit weekend zelf ook niet naar Oerol en ik ben ook niet de tweede zwager van Gellius. Wel kan ik mededelen dat ik er wel voor te porren was geweest naar Oerol te gaan, maar de meeste mijnes freunden hadden daar geen goesting in helaas.quote:
Misschien moet je vrienden worden met de zwager van Gellius.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat kan ik ontkrachten. Ik ga dit weekend zelf ook niet naar Oerol en ik ben ook niet de tweede zwager van Gellius. Wel kan ik mededelen dat ik er wel voor te porren was geweest naar Oerol te gaan, maar de meeste mijnes freunden hadden daar geen goesting in helaas.
.
Mijn zwager zit in Fukuoka.quote:
Ja, Turkmenistan, Syrië, Bhutan, Paaseiland, Oezbekistan, IJsland, Jemen, Noord Korea, Japan en Tunesië.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef Z het volgende:
'Wij'?
Dank u. Was erg lekker. Mag ook wel voor die prijs trouwens. Hier een onscherpe foto:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:40 schreef Z het volgende:
Aanbakken (...)of alleen bakken. Veels te lekker om van alles mee te doen.
Ben ik met je eens. Ja ja, Jason Timberlake weet wel wat hij in huis haalt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:40 schreef beeer het volgende:
Verrassend genoeg vind ik het album Outta Here van Esmee Denters (Youtubemeisje) best goed
hahahaha da's geen hond!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zit-i in z'n bijtfase? ik herinner me dat ik, toen mijn moeder een jaar of vier geleden een pup had, ik met armen vol blauwe putten en krassen op mijn werk verscheen. Bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk moe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|