oh correct btwquote:
ja maar anders gaan lui zoals jij nooit een op maken, dat willen we natuurlijk niet hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Speel jij maar in op de actieve onderwerpen.![]()
Tevens, het mag niet regenen als ik zo weg moet. Dan moet ik nog een jas aan in plaats van een comfortabel vest.
Da's waar ook. Dan moet deze wel binnen anderhalf uur dicht, want daarna ben ik weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh correct btw
[..]
ja maar anders gaan lui zoals jij nooit een op maken, dat willen we natuurlijk niet hebben![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik scrollde langs de topiclijst en stopte hier even!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuj Kali
Gozert!
Nog mensen naar Free Festival geweest afgelopen zaterdag?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
die is zo fucking geniaalquote:
1337quote:
nee, is dat wat danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gozert!
Nog mensen naar Free Festival geweest afgelopen zaterdag?
Nee, dat was wat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
1337Ik mag dan oud zijn, die snapte ik ook nog wel....
[..]
nee, is dat wat dan
zo krijg je ook geen mensne mee als jel potverdorie geen spannend en overtuigend verhaal erover verteldquote:
zo een lapo voor nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
3lmo, topics verzieken met plaatjes, 48 uur.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
IQM, bedreigen van users doe je maar ergens anders, doei
Je eigen banmelding postenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef remlof het volgende:
IQM, heefthyves
, 3 uur schoffelen op het plaatselijke plein
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo krijg je ook geen mensne mee als jel potverdorie geen spannend en overtuigend verhaal erover verteld
16:013 ja?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef remlof het volgende:
jitzzzze, rijden in een saaie standaarduitvoering BMW-1 serie. Mail maar met kerst. Of niet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef remlof het volgende:
Heel KLB-SC, het impersoneren van een FA. Mail maar rond pasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |