quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:![]()
mijn moeder had zojuist besloten om een uitstekende spijker met een hamer terug in mijn stoel te slaan.
slaat ze gewoon meteen op haar duim, waardoor de marathon loper in haar ontwaakt en ze vervolgens een paar rondjes door mijn kamer rent, ''au-roepend'' .
na een meter of 50 neemt ze een dramatische afscheid van mij (au-roepend) en snelde ze naar de badkamer
Ja klopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
florian, is dat niet je oude ui?
ik herinner die nog van vroegah
ik lurk te lang op fokquote:
zotheid had een instant rimshot op de op's plek gegooid, die barbaarquote:
Wat is instant rimshotquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zotheid had een instant rimshot op de op's plek gegooid, die barbaar
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Syb-rund. het volgende:
ohja en Zotheid, krijg aids met je klote rimshot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik zeg:*Heuy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuj Kali
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Dat was wel leuker geweest ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef 3lmo het volgende:
Ik had liever een rode-power-ranger-die-gay-blijkt-te-zijn topic titel.
hadden jullie maar de lapo moeten pakken luie flikkersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef 3lmo het volgende:
Ik had liever een rode-power-ranger-die-gay-blijkt-te-zijn topic titel.
Inderdaad. Er was tijd genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hadden jullie maar de lapo moeten pakken luie flikkers
Speel jij maar in op de actieve onderwerpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hadden jullie maar de lapo moeten pakken luie flikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |