Mja, helpt niet echt op t moment...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te geven
niet erg.... gaat het nu weer wat beter met je? hoe komt het dan nu alles ineens over je heendendert dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Na jarenlang mij verstopt te hebben van het leven lijkt het erop dat alles wat ik mogelijk gemist zou hebben zich in een soort van stortvloed over me heen dendert. De laatste paar dagen waren spannend en ik moest tot inkeer komen om alles even te laten bezinken.
Mijn post eergisteren was misschien ietwat overdreven realiseer ik me pas achteraf. Mijn excuses.
Iemand een label toekennen "Goh, jij bent wel gul!" en daarna daarop in spelen (men voelt zichzelf goed, omdat je een labeltje krijgt) en vragen "Wil je doneren voor het Wereld Natuur Fonds?"quote:
Ik wil je best mee nemen naar mn jacht in 1 van mn auto's waar we dan een dagje op tuffen en 's avonds in mn penthouse een champagne voorschotelen hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, helpt niet echt op t moment...
Al is het wel lief natuurlijk.
Ik moet gewoon slapen denk ik en hopen dat t morgen over is
En tis niet eens die tijd van de maand
oja dat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iemand een label toekennen "Goh, jij bent wel gul!" en daarna daarop in spelen (men voelt zichzelf goed, omdat je een labeltje krijgt) en vragen "Wil je doneren voor het Wereld Natuur Fonds?"
ik sla even af, dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil je best mee nemen naar mn jacht in 1 van mn auto's waar we dan een dagje op tuffen en 's avonds in mn penthouse een champagne voorschotelen hoor![]()
ja, cappuccinoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjes(niet teveel he, is niet lief om je kindjes leeg te zuigen qua energie haha).
heb je jezelf al verwend met wat lekkers? aarbeien, chocola, of iets anders dat je lekker vindt....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, helpt niet echt op t moment...
Al is het wel lief natuurlijk.
Ik moet gewoon slapen denk ik en hopen dat t morgen over is
En tis niet eens die tijd van de maand
Maskertje, bad, jankfilmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjes(niet teveel he, is niet lief om je kindjes leeg te zuigen qua energie haha).
heb je jezelf al verwend met wat lekkers? aarbeien, chocola, of iets anders dat je lekker vindt....
whehequote:
ja, misschien kan ze je een echte knuffel komen geven ipv deze digiknuffelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, cappuccino
en oude kaas
maar dan nog.
bel zo even mn zusje denk ik
Wil je een foto van KF?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
That reminds me, ik heb zin om vanavond heel hard te lachen. Ik ga denk ik een domme film opzoeken of een goede cabaretshow
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh wacht, ik ging samen met bels naakt op de bank van nouk terwijl jij op de stoel zat te kijken.. kunnen we dan wel ons theetje doen
oh ja leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
That reminds me, ik heb zin om vanavond heel hard te lachen. Ik ga denk ik een domme film opzoeken of een goede cabaretshow
Ik kan er minstens 100 van KF bekijkenquote:
Eerst dacht ik dat het er niet al te best uitzag, maar gisteren heb ik een hoop gepraat en nu besef ik me dat alles goed komt. Er is een hoop gebeurd in korte tijd, zowel slecht als goed. Ik denk dat karma me even heeft uitgekozen voor een joyride tussen de verschillende uiteindes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.... gaat het nu weer wat beter met je? hoe komt het dan nu alles ineens over je heendendert dan?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehedat weet ik toch mup! Alleen die thee moet nog eens genuttigd worden
oh wacht, ik ging samen met bels naakt op de bank van nouk terwijl jij op de stoel zat te kijken.. kunnen we dan wel ons theetje doen
een kijken, dinsdag eten bij pa & ma, daarna naar de muziekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ja leuk!
ik ga eten bij een vriendinnetje
Gezelligquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef Murmeli het volgende:
oh ja leuk!
ik ga eten bij een vriendinnetje
Jazeker zonder te kotsenquote:
ah, jammer.. wilde net vragen of jij al eet plannen had zodat we daarna samen filmpje konden kijken.. Have fun iig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik bij mijn ouders, lekker makkelijk
Hopen dat ze je het komende uur met rust latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
Zo, eindelijk wat rust op kantoor.
Wat een hectische stressdag was het vandaag zeg!
hmmm het klinkt niet zo concreet maar dat hoeft misschien ook niet. wel tof dat je je beseft dat het goedkomt!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat het er niet al te best uitzag, maar gisteren heb ik een hoop gepraat en nu besef ik me dat alles goed komt. Er is een hoop gebeurd in korte tijd, zowel slecht als goed. Ik denk dat karma me even heeft uitgekozen voor een joyride tussen de verschillende uiteindes.
Komt wel goed, het is alleen niet allemaal even leuk.
En sommige maar roepen dat ik slechte timing heb!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
ah, jammer.. wilde net vragen of jij al eet plannen had zodat we daarna samen filmpje konden kijken.. Have fun iig!
Ik win qua timing hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En sommige maar roepen dat ik slechte timing heb!Sorry, andere keer dus.
Thanks!
Jaa je kan er weinig aan doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. nou ja dan zien we het wel he. als ik in eens heel arm word dan ehhhhh... kweetnie.... dan stop ik wel met eten en ga ik weer mn eigen huis schoonmaken.... dan word ik waarschijnlijk toch ontslagen...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga meer cappuccino pakken
En meer oude kaas
en een SMS beantwoorden
En dan voel ik me vast beter
en je zusssie bellen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga meer cappuccino pakken
En meer oude kaas
en een SMS beantwoorden
En dan voel ik me vast beter
Ik ga niet in details treden want daar zit niemand op te wachten en is denk ik ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm het klinkt niet zo concreet maar dat hoeft misschien ook niet. wel tof dat je je beseft dat het goedkomt!
maarre...slecht karma dat is toch alleen als je zelf slechte dingen hebt gedaan? ben je stout geweest dan
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hopen dat ze je het komende uur met rust laten
Murmpje!quote:
nee studiegids nog niet ontvangen. ook nog niet ingeschreven. ik wil nog even kijken wat ik voor diagnoses enzo ik bij riagg krijg omdat ik zoals ik nu ben geen studie ga volhouden dus daar heb ik ondersteuning bij nodig. (ik bedoel het minder afhankelijk dan het nu klinkt)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Murm; heb je al meer gehoord van de OU?
hoi belsje! met jou alles goed dan? ik zit teveel op fok maar verder gaat het wel hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadZal wel goedkomen denk ik
[..]
Murmpje!Heeeeyyy, alles goed?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Afspraak UWV is gemaakt, heb ik dat iig bijna 'afgerond'
Hier ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef erikje14 het volgende:
zo, nog een half uurtje, dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
bleah, UWV/CWI, bah.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hoor, moe en me kapot gewerkt vandaag. Maar heb wel dingen voor elkaar gekregen dus ik ben heb wel een happy gevoel over deze werkdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee studiegids nog niet ontvangen. ook nog niet ingeschreven. ik wil nog even kijken wat ik voor diagnoses enzo ik bij riagg krijg omdat ik zoals ik nu ben geen studie ga volhouden dus daar heb ik ondersteuning bij nodig. (ik bedoel het minder afhankelijk dan het nu klinkt)
[..]
hoi belsje! met jou alles goed dan? ik zit teveel op fok maar verder gaat het wel hoor!
Goedzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoor, moe en me kapot gewerkt vandaag. Maar heb wel dingen voor elkaar gekregen dus ik ben heb wel een happy gevoel over deze werkdag
Teveel op fok? Bestaat dat?
He nouk, nog niets van uitzendburo enzo gehoordquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |