Nee, niet eens (zij was al afgestudeerd toen ik naar de brugklas ging denk ik.)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie hebben bij elkaar op de basisschool gezeten?
Sloerie!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dit jaar pas 3...ik geloof dat ik ook wel iets meer dan 4 haal dan..
![]()
![]()
even tellen.. r,t,f,t,r,k,a eeh, en dan ben ik er vast nog een paar vergeten
kut.. ik dacht echt dat het er maar 4 waren
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, niet eens (zij was al afgestudeerd toen ik naar de brugklas ging denk ik.)
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee maar djayzz die slet zoent al vanaf zn ehh wat was het ook alweer djayzz... 11e ofzo?
ik was netjes heel laat met alles
Je gaat lekker zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dit jaar pas 3...ik geloof dat ik ook wel iets meer dan 4 haal dan..
![]()
![]()
even tellen.. r,t,f,t,r,k,a eeh, en dan ben ik er vast nog een paar vergeten
kut.. ik dacht echt dat het er maar 4 waren
in dat geval wil ik best een man zoenenquote:
quote:
Ik wilde iemand anders quotenquote:
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
al?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend had
en dan niet een oppervlakkig kusje op de wang ofzo.
BUUUHUUUUUUUUUHquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer heel interessant hier, of niet ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)nemen-verder-af.html
JB!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer heel interessant hier, of niet ?
Onderzoek onder brittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nde-vriendschap.html
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
BUUUHUUUUUUUUUHik ben een slet! een rasechte slet! gedver!
Hehehequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenen
En nog kleden ze zich kut.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
jamaar... dit is echt iets van de laatste weken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenen
Heyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)nemen-verder-af.html
Jij wel johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
Gefeliciteerd dat jij dat al wist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef mrbox het volgende:
Heydat zei ik al een poos , half juli komt echt de klap
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend had
en dan niet een oppervlakkig kusje op de wang ofzo.
idioten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
Dan is het nóg ERGER!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
jamaar... dit is echt iets van de laatste weken...
hee half je bent er weer! what happened? jij was toch een paar dagen weg ofzo?quote:
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, wrijf het er maar in.. ik ga een rood raampje huren! dan verdien ik er nog wat aan
een goedkope hoer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?
duh, RIJK wil ik worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?
quote:
Keurig ventje!quote:
hoeveel mannen heb jij gezoend dan? DJ Ass?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Keurig ventje!
Ik vond zoenen toen al heerlijk
eh nee, die teller staat op 0, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoeveel mannen heb jij gezoend dan? DJ Ass?
oh kut dit ging niet meer over het mannen zoenen
Terecht!quote:
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparenquote:
trap ik hier in?quote:Beste Ik vond uw prachtige coupe en zag meteen dat het een liefhebber auto is, daarom ben ik bijna persoonlijk aangesproken . Ik ben bezeten van E30's... Ik sta er mee op, en ga er mee slapen... en wanneer ik uw wagen zag, hoewel hij van een klasse te hoog is vrees ik.. MOEST ik even mailen! Buiten de standaard vragen zoals, km-stand, eventuele gebreken, roest, mechanische minpuntjes (men weet nooit met wagens die al +15 jaar niet meer gebouwd worden) Aangezien ik student ben, en helaas zeker niet de hoofdprijs kan betalen, zou ik toch erg graag uw bodemprijs weten? Ik kan u alvast erg gerust verzekeren dat hij als meer dan heilig zal verzorgd en gereden worden! Vriendelijke groeten!
Zijn niet echt berichten waar ik op zit te wachtenquote:
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan pas? maar dan mogen we niet seksen..moet eerst Kwaak een singletje volblaffen
vaag bericht ookquote:
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftalthans ik hoop het wel voor hem.
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...quote:
Toch jammer, want snuit zit net op te scheppen dat hij 2 auto's heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |