abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69873350
1 augustus.
pi_69874276
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern en Heerenveen ook interesse hebben.

Ik vind het maar een rare gedachtegang hoor.
Bedoel meer te zeggen dat het lang is geleden dat we weer een talentje hebben binnengehaald. Ajax is de laatste jaren meer bezig in de eredivisie. En wat mij betreft kijkt onze scouting eens wat vaker buiten ons eigen landje.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:35:16 #123
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69875216
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Denk het wel. Hij kwam ook naar Nederland met Sjakie toen. Of hij moet voetballen..
Jari kennende komt hij zeker. Hij was immers het persoon waarmee Bobby het meest heeft gewerkt
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]

Heerenveen, het zal is niet
Vergeet die gasten niet idd. Die bulken ook van het geld. Als Wolfsburg hem ook echt wil hebben, maken wij geen kans meer. Ajax moet heel snel handelen nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_69875312
quote:
Boilesen negotiating with Broendby

Brøndby sportschef, Anders Bjerregaard struggling to keep great talent Nicolai Boilesen.
Photo: Benjamin Lybecker / bold.dk
It is far from inconceivable that Nicolai Boilesen stay in Manchester, although several big clubs suitor for the talented forsvarsspiller.

According bold.dks information follows Hamburger SV Broendby Nicolai Boilesen close, like Ajax recently invited great talent to Amsterdam to see the situation in the Dutch big club.

Former great clubs like Manchester United and Chelsea also surveyed defense player, so much evidence to suggest that it may be difficult for Broendby to keep the 17-year-olds.

But it is however far from unlikely that fNicolai Boilesen continue in the Greater Copenhagen vestegn.

- We are in negotiations in Brøndby. If we agree with Brøndby, so it may as well be that he will continue here as abroad. There is absolutely no clarification on anything at all yet, "said the player's father and advisor, Kenny Boilesen to bold.dk and continues:

- Brøndby are still very interested in retaining Nicolai, and we started to negotiate, but let's see what happens. I realize that there are many foreign clubs who are interested in him, but we must see whether we can reach agreement with Brøndby. It could well be.

One thing is common in Boilesens case and it is that he is leaving Manchester this summer, if it failed to reach agreement on an extension of the agreement, which expires at year end.

- If he is to be abroad, so he must go this summer. There is no need to wait until 31 December. It is neither Brøndby or Nicolai, joining Kenny Boilesen.

Just a 17-year-old Nicolai Boilesen are listed for 31 matches for various ungdomslandshold.
Verre van zeker dat hij dus uberhaupt naar het buitenland vertrekt.
pi_69875949
Tijd voor transfers.
pi_69876019
Oh, hij is al geband

[ Bericht 62% gewijzigd door HeinekenAFCA op 09-06-2009 21:03:24 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:35:59 #127
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69877514
Wat gaan jullie hard zeg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69877961
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:56 schreef Devz het volgende:
Tijd voor transfers.
Idd

Ander nieuws dan
quote:
'Van Nistelrooy overbodig in Madrid'
MADRID - Na de komst van Kaka lijkt er voor Ruud van Nistelrooy geen plaats meer te zijn bij Real Madrid. Althans zo redeneerde Harry Redknapp. De coach van Tottenham Hotspur wist zich verzekerd van de steun van voorzitter Daniel Levy, die al in onderhandeling is geweest met de Koninklijke.

Volgens de Daily Mail kan 'Van the Man' voor een prikkie naar Engeland. De oud-speler van Manchester United schijnt slechts anderhalf miljoen euro te kosten. Van Nistelrooy zou in Londen bij de Spurs € 80.000 per maand gaan verdienen.

Het afgelopen seizoen speelde de Brabantse aanvaller nauwelijks vanwege een zware knieblessure. De overgang van de bijna 33-jarige Van Nistelrooy is nog niet rond omdat Spaanse en Russische media reppen van een eventuele ruil met Roman Pavlyuchenko. De Russische spits heeft, ondanks 14 treffers, moeite om zich aan te passen in de Premier League.
Bron : Telegraaf
Ajax moet in mijn ogen alles op alles zetten om Van Nistelrooij binnen te halen omdat ik Suarez en Luque ziet vertrekken en dan de spoelling voorin te dun wordt. Tevens wil zijn vrouw terug naar Nederland, PSV heeft Toivonen en zo goed als zeker ook Vennegoor, AZ heeft zo goed als zeker Berg dus kom op Jol, Blind en Rick haal Van The Man over!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:47:30 #129
175985 Silaz
drie bier
pi_69877967
Allemaal leuk en aardig al die geruchten, maar ik wil keiharde aankoop berichten horen en op ajax.nl lezen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:52:20 #130
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69878170
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Beachboy_45 het volgende:

[..]

Idd

Ander nieuws dan
[..]

Ajax moet in mijn ogen alles op alles zetten om Van Nistelrooij binnen te halen omdat ik Suarez en Luque ziet vertrekken en dan de spoelling voorin te dun wordt. Tevens wil zijn vrouw terug naar Nederland, PSV heeft Toivonen en zo goed als zeker ook Vennegoor, AZ heeft zo goed als zeker Berg dus kom op Jol, Blind en Rick haal Van The Man over!
Hij schijnt bij Portsmouth € 80.000 per week te kunnen gaan verdienen, dus dat lijkt me niet haalbaar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:08:12 #131
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69878814
Van Nistelrooy zou een mooie aankoop zijn, maar tenzij hij of zijn vrouw écht terug naar Nederland wil lijkt het me niet erg realistisch.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69878827
Ik denk daarbij ook dat voor Ruudje PSV de enigste club is in Nederland waar hij zou willen afbouwen
pi_69879454
Lijkt me ook ja...
AFC Ajax
pi_69879471
quote:
Honda op weg naar Amsterdam

dinsdag 09 juni, door AjaxCafe, Amsterdam, 21:57u, Elf

De papieren versie van het blad Elf meldt dat Ajax al ver is gevorderd in de onderhandelingen met Keisuke Honda en VVV Venlo. Ajax zou er al uit zijn met de speler zelf alleen de clubs zijn er nog niet uit.

Honda tekent naar verluidt een contract voor 4 jaar in Amsterdam. VVV Venlo en Ajax liggen niet erg ver meer uit elkaar qua vraag en aanbod, verwacht word een transfersom van circa 6 miljoen euro.

De Japanner was afgelopen seizoen aanvoerder van VVV Venlo.
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:24:35 #135
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69879556
Ik volg de eerste divisie totaal niet, op de laatste wedstrijd van Cambuur - Roda na.
Is het wat die Honda?
-
pi_69879656
6 miljoen...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:28:18 #137
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69879685
Schijnt een groot talent te zijn, maar of hij goed genoeg voor Ajax is? Ik denk het niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69879724
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Schijnt een groot talent te zijn, maar of hij goed genoeg voor Ajax is? Ik denk het niet
Denk het ook niet, wel veel geld krijgen we dan door al die gekke Jappen in Honda Ajax shirts, lol.
pi_69879734
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?
Volgens mij een lulbericht.
pi_69879815
Laat Brabantse Ruudje maar lekker wegblijven. Kwal van een vent, maar wel een aardige spits natuurlijk. Ik denk echter voor het spel dat wij willen gaan spelen (in de ideaalvisie op lange termijn) dat hij niet geschikt is. Verder ligt daar de prioriteit niet.

Honda is ook leuk en aardig, maar ook voor hem geldt: geen prioriteit.

We zijn afgelopen jaar alweer de meest scorende ploeg geweest, het aantal tegentreffers heeft ons (wederom) de das om gedaan. Investeer in een goede linksback (die we al jaren niet hebben) en een mandekker in het centrum, en een goede middenvelder die de balans kan bewaken. Jol laat het zooitje voetballen als een hecht team en ik durf te wedden dat we een serieuze gooi doen om de titel.
pi_69879830
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Geloof er niet veel van eerlijk gezegd... 6mln voor Honda zou Ajax toch niet neertellen?
pi_69879871
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh, hij is al geband

Jajaja.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:34:44 #143
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69879926
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh, hij is al geband

Wie?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:37:01 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69880015
Van Nistelrooij naar Ajax.

Alhoewel, Stam deed het ook.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69880035
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Geloof er niet veel van eerlijk gezegd... 6mln voor Honda zou Ajax toch niet neertellen?
Lijkt me ook nogal veel, maarja zoals eerder gezegd willen Aziaten buiten het veld ook nogal wel is wat geld opleveren. Dus zo gek is het misschien niet.

Maargoed ik heb verder geen idee hoe goed die Honda nou is, Derksen was wel erg positief over hem geloof ik.
AFC Ajax
pi_69880057
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef TC03 het volgende:
Van Nistelrooij naar Ajax.

Alhoewel, Stam deed het ook.
Ruud is een echte Brabander.
pi_69880066
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Wie?
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Rots, bitchen tegen mods staan we niet toe, je was al gewaarschuwd. Tot over drie maanden
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:39:21 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69880108
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, en groot talent wat niet goed genoeg is voor Ajax?
pi_69880125
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Ajaxgerelateerd
pi_69880179
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ajaxgerelateerd
Kon het even niet laten.