quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Dat wil ik ook wel eens weten. Het is verdacht stil. A.u.b. niet opnieuw een seizoen met dit kaboutermiddenveld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Jol leest met ons mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Die beursnotering heeft ons hartstikke veel opgeleverd, dus daar moet je de schuld niet aan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Blijkt maar weer uit dat geld boven de sportieve prestaties staan
The hell met die beursnotering
Hier werd gemeld dat het in de Engelse pers stond volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.
Heerenveen, het zal is nietquote:Volgens mijn informatie zijn er op dit moment drie clubs concreet aan het worden: Wolfsburg, Heerenveen en Ajax.
Berichten over interesse van andere Duitse, Nederlandse en Engelse clubs zijn niet concreet en past in de serie geruchten.
En mij lijkt het vrij onlogisch dat Blind en V/d Boog een beslissing nemen terwijl ze niet eens met Jol hebben overlegd, die net 2 weken trainer isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Jasza het volgende:
Kan best van Jol hoor, hij wilde bij de eerste training iig met de selectie starten die Ajax op dat moment had, en Jol kan niks blokken als de rest het wel goed vind denk ik.
het zal eens nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Heerenveen, het zal is niet
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoorquote:
Die hebben hun scouting tenminste wel op ordequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Weet je iig dat 't een goeie is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou ook wel van een beetje stoken. Dus heel veel zegt dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoor
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestquote:Vakantie
Terwijl het Nederlands elftal nog bezig is met de WK-voorronde en woensdag aantreedt tegen Noorwegen, is het seizoen voor Vertonghen, De Jong en Donald alweer begonnen. Gregory van der Wiel en Maarten Stekelenburg moeten nog op vakantie.
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestlaat hij nou maar lekker gaan trainen voor het volgende seizoen.
Dit jaar 21 geworden toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen alcohol voor hem. Of is hij al 21?
Ajax scout hem nu toch ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die hebben hun scouting tenminste wel op orde.
Ja maar na zijn interland verplichtingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |