Zou achterlijk zijn als ze dat niet doen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel ja
Dan zouden we Stefan Petersson ook weer een keer zien. Eén van mijn Ajax helden van vroeger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Denk toch ook wel dat ie gaat hoorEigenlijk zouden alle Ajax-helden, die minstens een aantal jaartjes bij de club heb gezeten, erheen moeten gaan.
het zal niet de eerste wedstrijd zijn die hij mist...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zou achterlijk zijn als ze dat niet doen..
Voor 1.3 ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal, als IK 13 miljoen zou krijgen zou ik desnoods wel het woord Arsenal op m'n lul willen laten tattoëren. Waarom zou ik dat doen als Ajax dat geld krijgt.
STOP. EN LEES.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Bij welke bron komt het eigenlijk weg dat Jol boos is?
De bron die links zit aan je rechterhand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Een flesje spraakwater!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Kan ook bijna niet slechter dan afgelopen jaar bij Vitesse uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Eerste wedstrijd van het seizoen dus waarschijnlijk Vitesse uit. Dat is prima, dat was ook de opening van het laatste kampioensjaar. Ik zeg kampioenen, het kan nu al bijna niet meer fout
Moeten ze het toestaan dan? Waarschijnlijk is Jari gewoon geblesseerd hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel ja
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
STOP. EN LEES.
Dit is in de wereld gebracht door iemand die zegt het te begrijpen als Jol boos zou zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Dat wil ik ook wel eens weten. Het is verdacht stil. A.u.b. niet opnieuw een seizoen met dit kaboutermiddenveld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Jol leest met ons mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Die beursnotering heeft ons hartstikke veel opgeleverd, dus daar moet je de schuld niet aan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Blijkt maar weer uit dat geld boven de sportieve prestaties staan
The hell met die beursnotering
Hier werd gemeld dat het in de Engelse pers stond volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.
Heerenveen, het zal is nietquote:Volgens mijn informatie zijn er op dit moment drie clubs concreet aan het worden: Wolfsburg, Heerenveen en Ajax.
Berichten over interesse van andere Duitse, Nederlandse en Engelse clubs zijn niet concreet en past in de serie geruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |