Mijn broertje (19), waar ik altijd goed mee heb op kunnen schieten, heeft voor het eerst in een jaar of twee weer een vriendin. Een saai, kleurloos, strijkplankachtig figuur van 17 wat hij bij zijn sportclub heeft leren kennen. Opzich niets mis mee zou je denken, was het niet dat hij zich nu ontzettend gay gedraagd
Enkele voorbeelden:
Ze smsen letterlijk elke dag de HELE dag door en s'avonds hangen ze minstens een uur aan de telefoon, terwijl dat 'mokkel' op 5 minuten hiervandaan woont

Als hij een avond bij haar is geweest en hij komt terug, is het eerste wat hij doet meteen weer smsen, ze smsen elkaar ook standaard nog even voor het slapen gaan. Verder, elk gesprek wat hij met haar voert begint met "hoi schatje" en eindigt met "slaap lekker schatje"
Mijn broertje heeft altijd een normaal postuur gehad, maar hij had ook geen sixpack. Nu gaat ie naar de sportschool omdat dat moet van haar
Mijn broertje werkt op dit moment niet en heeft weinig geld. Gaan ze samen winkelen, koopt ie voor zichzelf een jas van 120 euro omdat zij hem mooi vind
Ze zitten nu samen op de bank The O.C. te kijken. Gisteren hebben ze de laatste afleveringen van Gooische Vrouwen gekeken
Hij heeft nu een roze achtergrond op zn telefoon met een foto van haar
Ze hadden allebei nog nooit seks gehad hiervoor, zij is aan de pil en nog gebruiken ze altijd een condoom

Om enkele ad hominem reacties voor te zijn: TS is een baas die elk weekend 3 chica's nakt