ik bemoei me dr niet mee.....je kan het allebei etenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet beter dan dat het toch echt alleen nog maar 'frikandel' mag zijn.
Heb je in 024 bij een friettent gewerkt dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
owsow....tuurlijk heb ik die op...ik heb er wel duizenden zelfs moeten maken
Ik heb zelfs er nog nooit eentje gemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
owsow....tuurlijk heb ik die op...ik heb er wel duizenden zelfs moeten maken
Ja. Van papyrus.quote:
024?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je in 024 bij een friettent gewerkt dan?
een aantal seizoenen op de berendonck...vroeger....toen ik nog tiener wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je in 024 bij een friettent gewerkt dan?
berendonck is leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
een aantal seizoenen op de berendonck...vroeger....toen ik nog tiener was
al in geen jaren meer geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
berendonck is leukbinnenkort weer eens heen
Ik heb gewoon heel saai spinazie met een tartaartje en een eitje gegetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frietje met en een frikaNdel speciaal
Patat friet is eigenlijk uit het italiaans afkomstig: "patatine fritte". gebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Leuk we hebben weer een frikadel - frikandel discussie![]()
Dan ze de patat - frites discussie zo ook wel op gang komen
En die discussie bedoelde ik, de één zegt patat en de ander frietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Patat friet is eigenlijk uit het italiaans afkomstig: "patatine fritte". gebakken aardappeltjes![]()
En hier is het dan "patat friet", "patat" of "friet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |