Misschien was dat een betere plaats geweest..quote:
Relatietips?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Misschien was dat een betere plaats geweest..
maarja, relatietips zijn ook niet meer op zijn plaats denk ik
wanneer ga je er nou een einde aan maken, misschien wil mr cooper helpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Roellie80 het volgende:
r..
Het liep al allemaal niet meer zo soepel de afgelopen weken..
Gisteren met een goede vriend er nog maar eens over gesproken. Ik twijfelde enorm
Ik moet er een einde aan maken. Vandaag.
quote:
quote:Seksualiteit verliefd op lindy!
dat is ook wel zo, en dat gaat ook vast wel goed komenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:50 schreef Houzer het volgende:
Hoezo klote?
2 jaar is best lang en kut. Maar heej je woont allebei nog apart, dus je hoeft niet te regelen wie wat krijgt en wie er weg gaat.
Geen ellendig lange zoektocht meer naar een andere woning andere spullen enz.
Je hebt een huis een baan en je vrijheid.
Liefdesverdriet hou je toch wel, maar je was toch al op haar uitgekeken dus, ik zou weer lekker gaan stappen en dames hosselen als ik jou was.
Gewoon vanavond flink gaan zuipenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, en dat gaat ook vast wel goed komen
maar dit is toch wel de meest dramatische verjaardag ooit
quote:
als het nou gewoon niet goed voelt,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Rot op met je uitmaken. Waarom maken mensen het uit als er geen vonk meer is?![]()
Als je straks bent met iemand die wel een "vonk" geeft dan neuk je toch ook geen uitgewoonde grot op je 80'ste?
Ik denk dat zelfs de R&P dit niet wilquote:
Single heeft inderdaad zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Zelfde geldt natuurlijk ook bij samen zijn. Maar goed; waarom weeg je deze twee niet tegen elkaar op en kies het dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
als het nou gewoon niet goed voelt,
en wel op zo'n manier dat ik het meer zie als verplichting en liever met vrienden ga chillen dan met m'n meisje
wat leuks doe.
Ik weet ook niet zeker of ik de juiste keus maak,
Ik wil geen compromissen Ik wil blij zijn met m'n vriendin en niet samen blijven "omdat het toch wel prima gaat"
Als dat betekend dat ik nooit met een vrouw oud zal worden so be it.
Ik ben de afgelopen 15 jaar gelukkiger geweest als single dan in een relatie denk ik.
Dan maar de eeuwige single
RIPquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Roellie80 het volgende:
Ik moet er een einde aan maken. Vandaag.
Zullen wij als KLB'ers dan de R&P veroveren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt het maar zo, of is de klb aan het veranderen in R&P?
Is goed, wie gaat het eerste bagger topic aanmaken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zullen wij als KLB'ers dan de R&P veroveren?
Jij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is goed, wie gaat het eerste bagger topic aanmaken?
Zou best willen, maar ben veeltste benauwd dat ik van Remlof 3 maand ban krijg of een note.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij.
Open maar een KLB'ers lachen R&P'ers uit slowchat
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
verkapt-ik-ben-jarig-en-wil-gefeliciteerd-worden-topic
Na een jaar of twee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef McFearless het volgende:
Tja, dat kutgevoel zal vanzelf minder worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |