Nope...quote:
Ook niet...quote:
Vergat nog te zeggen: ik had het gecheckt. Mijn beide antwoorden liggen in hetzelfde stadsdeel, t.w. Oud Zuidquote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Nope...
[..]
Ook niet...
Wat svh125 zei is niet eens zo gek. Hij zat dicht in de buurt maar alleen een verkeerd stadsdeel.
Sorry je hebt gelijk. Dacht dat de Tweede Jan Steenstraat in De Pijp lag...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef svh125 het volgende:
[..]
Vergat nog te zeggen: ik had het gecheckt. Mijn beide antwoorden liggen in hetzelfde stadsdeel, t.w. Oud Zuid
de Pijp is alleen nog een oude benaming, dat heet officieel ook Oud Zuidquote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk. Dacht dat de Tweede Jan Steenstraat in De Pijp lag...Shame on me
Sinds gister hoop ik?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
de Pijp is alleen nog een oude benaming, dat heet officieel ook Oud Zuid
Geeft niet hoor. Gevoelsmatig voelde ik de Jan Steen ook als de Pijp en de Balth. Florisz als zuid. Ik weet eigenlijk niet, want toen was ik allang weg ujit Amsterdam, of de Pijp ooit officieel de Pijp is geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk. Dacht dat de Tweede Jan Steenstraat in De Pijp lag...Shame on me
haha, Chufi werkt doorquote:
Ja Sorry hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:44 schreef Grumpey het volgende:
het is Nieuwerhoek, maar jemig man, weet je hoeveel garage-boxen straten je hebt in buitenveldert, en hoeveel ze allemaal op elkaar lijken.....het is dat er een auto in de straat staat, want anders was het gewoon onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |