quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
ga donderdag naar de bios met iemand waarmee ik een tijdje chat via msn
Bios. Altijd zo'n "veilige" date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Dat is niet veel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef erikje14 het volgende:
ik heb nog nooit circuit gereden, wil ik wel eens gaan doen alleen moet ik m'n motor d'r voor ombouwen aangezien ik "iets" teveel geluid maak
Leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggenquote:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef erikje14 het volgende:
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
gheghe...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Je hebt niets te verliezen! Gewoon heen gaan, geen verwachtingen, leuke avond. Als het niks is, in de bios hoef je niets te zeggen![]()
Look who's talking![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan ook een klik hebben zonder te praten.
Box, lees je eens wat meer inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
Eerste ontmoeting moet je ook niet in een bios doen, je kan elkaar dan toch compleet niet leren kennen
Vanmorgen thuiszorg gehad.. nog een weekje vrij van het asiel, maandag mag ik weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
middag!!! moet je werken vandaag? of vandaag rust?
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.quote:
geen idee we zullen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Behalve als je een "love seat" hebtquote:
Inderdaad. In het donker aan elkaar zitten, is leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
gheghe...
bios is gezellig, beetje in het donker bij elkaar zitten
nouk ik krijg nog PM van jou
Zo'n onzin. Gewoon eerst even wennen aan elkaar door de bios en daarna lekker een drankje gaan doen of wat gaan eten samen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die hebben ze in Utrecht nietquote:
Je kan ook voor de gezelligheid naar de bios gaan, en daarna op een terrasje elkaar beter leren kennen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.
Laat ik het zo zeggen, als ik zou daten, doe ik dat om iemand te leren kennen.
En dat doe je niet in de bios.
hihi ik las working on it dat je dat zei over aan elkaar zitten i nde b iosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. In het donker aan elkaar zitten, is leuker![]()
Working on it!
In Breda welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Die hebben ze in Utrecht nietOf ik ga naar de verkeerde films
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n onzin. Gewoon eerst even aanranden in de bios en daarna lekker ghb in d,r drankje gaan doen of wat gaan eten samen.
Dat is altijd een probleemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef erikje14 het volgende:
lol krijg net ff wat nieuw speelgoed van de baast hier60k $ aan cisco rommel
nu nog kastruimte om 't op te hangen
Goed om te wetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Tja, zo belanden we in een cirkelredenering. Wat wil je over m'n worst weten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Kluts het volgende:
Ik weet te weinig van jouw worst om te kijken of ik daar een gaatje voor vrij kan maken.
Is wel erg gezellig en het zit heel lekker!quote:
Toen ik 16 was ging ik idd naar de bios als date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan ook voor de gezelligheid naar de bios gaan, en daarna op een terrasje elkaar beter leren kennen.
Ik ook niet. Ik leer nieuwe mensen kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik idd naar de bios als date.
Maar nu ga ik liever een hapje eten oid.
Maar goed, ik date niet, dus het maakt eigenlijk geen bal uit.
Meis iemand via internet spreken en in het echt zien zijn toch echt wel 2 verschillende dingen hoorquote:
Dat dus ,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk dan liever een film bij iemand thuis.
Laat ik het zo zeggen, als ik zou daten, doe ik dat om iemand te leren kennen.
En dat doe je niet in de bios.
JIj ging toch bij HW eten? was dat geen date dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik idd naar de bios als date.
Maar nu ga ik liever een hapje eten oid.
Maar goed, ik date niet, dus het maakt eigenlijk geen bal uit.
Dus jij spreekt liever op de eerste date bij iemand thuis af?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meis iemand via internet spreken en in het echt zien zijn toch echt wel 2 verschillende dingen hoor![]()
[..]
Dat dus ,We zijn het zowaar over een punt eens
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
hihi ik las working on it dat je dat zei over aan elkaar zitten i nde b iosik denk: wow nouk goed bezig, wie is de gelukkige
Ik ben bang dat de reputatie ervan je worst inmiddels voorbij gesneld is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, zo belanden we in een cirkelredenering. Wat wil je over m'n worst weten?
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
Meis iemand via internet spreken en in het echt zien zijn toch echt wel 2 verschillende dingen hoor![]()
Je twijfelt toch niet aan de "serieusheid" van box? hij is al een half uur wakker!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, die heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Nee ik vind een hapje eten ideaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus jij spreekt liever op de eerste date bij iemand thuis af?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Dat zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je twijfelt toch niet aan de "serieusheid" van box? hij is al een half uur wakker!
Autoquote:
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIj ging toch bij HW eten? was dat geen date dan?
wanneer is/was dat eigenlijk?? en indien het was hoe was het?
leuk joh vage zinnen typen!
Welkomstdansje!quote:
Het was jouw voorstel om brommers te kiek'n. En dan nu opeens terugkrabbelen met vage cirkelredeneringen. Internetheld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Kluts het volgende:
Ik ben bang dat de reputatie ervan je worst inmiddels voorbij gesneld is.
Dat dus! Daten is zo overrated!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.
Daar ik op dit moment geen relatie wil, is daten dus zinloos.
En als ik een steakje ga eten met HW is dat gewoon gezellig.
Denk ik.
Precies, heel goed. Laat ze maar lekker lullen, ik begrijp dat de bios voor jou een goede optie is. Maar vertel eens, hoe heb je haar leren kennen enz?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....![]()
Daten?quote:
quote:
Hoi!quote:
Liefffffquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was jouw voorstel om brommers te kiek'n. En dan nu opeens terugkrabbelen met vage cirkelredeneringen. Internetheld.
Dat hou ik nog even voor mezelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, heel goed. Laat ze maar lekker lullen, ik begrijp dat de bios voor jou een goede optie is. Maar vertel eens, hoe heb je haar leren kennen enz?!
Hehehe mijn eerste date was in een museumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....![]()
Wat is daar mis mee. Gaat om de gezamelijke interesse lijkt me. Ik heb een date naar de world press tentoonstelling gehad, was erg geslaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe mijn eerste date was in een museummaar het brengt je iig over een drempel heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |