Ja, wel 0 hits op googlequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
87% van de mensen kan niet nadenken, de andere 13% wel. Deze verhouding komt vaak naar voren.
Omdat ik weet dat hij dan wel durft te praten. Ik heb de laatste tijd een aantal gesprekken met hem gehad die begonnen met 10 minuten geschreeuw, maar nadat die weerstand opgehouden was, begon hij ineens echt te praten en begon er dus ineens een gesprek te ontstaan. Op een vakantie is het makkelijker om dit fort aan vooroordelen te doorbreken mijns inziens. Het zou mij in ieder geval veel vertrouwen geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom heb jij de behoefte om met je vader op vakantie te gaan? Terwijl jij nog zoveel wrok jegens je ouders hebt? Ik bedoel mssg heeft dat geen positieve uitwerking, en verval je weer in het oude. Want wat jij schrijft is dat je ouders niet hun fouten willen toegeven, lijkt me stug dat ze het dan wel ineenkeer doen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef Kafka. het volgende:
Niet gemotiveerd om te werken zegt hij. Ga werk zoeken luie hond.
Heel slim wijsneus, die kerel nog verder de put in praten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom heb jij de behoefte om met je vader op vakantie te gaan? Terwijl jij nog zoveel wrok jegens je ouders hebt? Ik bedoel mssg heeft dat geen positieve uitwerking, en verval je weer in het oude. Want wat jij schrijft is dat je ouders niet hun fouten willen toegeven, lijkt me stug dat ze het dan wel ineenkeer doen.
Hij zal het uiteindelijk alleen maar waarderen dat ik mijn best hiervoor heb gedaan, dat is vertrouwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Heel slim wijsneus, die kerel nog verder de put in praten!
Ik kan uit ervaring zeggen, na verloop van tijd komen ouders wel terug op hun foute gedrag. Dus ga vooral praten met je vader! En hou de vakantie in eigenland, mocht het mis gaan
Zonder de linkse hippies hebben de rechtse kinderen geen speeltuin.quote:
Ga een baan zoeken werkloze kut pauper, ipv te lopen janken op een forum dat je leven zo kut is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zonder de linkse hippies hebben de rechtse kinderen geen speeltuin.
Dat is de weerstand waar kinderen mee om moeten leren gaan, die je hier tentoon stelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ga een baan zoeken werkloze kut pauper, ipv te lopen janken op een forum dat je leven zo kut is.
Laat ze maar zeiken, jij voelt je beter en deze kinderen weten niet beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is de weerstand waar kinderen mee om moeten leren gaan, die je hier tentoon stelt.
Topic mag overigens gesloten worden, voel me weer een stuk beter.
Nee ik heb nooit wat meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:38 schreef Barachem het volgende:
[..]
Laat ze maar zeiken, jij voelt je beter en deze kinderen weten niet beter.
Inderdaad, je geeft het ook toe.quote:
Ben ik ook blij mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je mij zo goed kent.
Aan je taalgebruik te zien jij ook.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef Barachem het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien jij ook.![]()
Tijd voor een feessie!!!
Och, wanideeen hebben dat anderen wanideeen hebben is ook een vorm van zelfmisleiding.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Helaas.
Ik heb het niet zo op mensen met waanideeën .
Ja vast.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is de weerstand waar kinderen mee om moeten leren gaan, die je hier tentoon stelt.
Topic mag overigens gesloten worden, voel me weer een stuk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |