Ik heb dat uit geen een post van padlarf kunnen halenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon vooruit denken en ondernemen in plaats van lopen te janken.
Zoals ik al zei heb ik nu te maken met de laatste loodjes. Nog een paar dagen vechten en dan komt er een nieuwe periode met nieuwe mogelijkheden, ik heb iig al wat voorwerk gedaan door te solliciteren en zelfkennis op te doen. Daarom vond ik het tbh ook een uitdaging om juist dit verhaal in dit forum te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je legt de focus volgens mij iets teveel op die verantwoordelijkheid en het ontbreken ervan.
Je ouders hebben hun verantwoordelijkheid niet genomen in jouw ogen, jij wilt weer verantwoordelijkheid afleggen aan andere mensen, denkt teveel na of zaken wel verantwoord zijn en ga zo maar door.
Leef gewoon, als je je ergens niet op je gemak voelt vertrek dan gewoon. Doe gewoon je ding en leg de nadruk niet zoveel op het hele verantwoordelijkheids gebeuren.
En dat negatieve straalt er toch echt doorheen hoor, geen idee of je je ook echt zo voelt en zo leeft natuurlijk.
Ik kan er ook niks aan doen de TS een ontzettende betonnen plaat voor zn kop heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is toch wat op de uni he, zoveel leren en dan tot zoiets simplistisch komen. Waarom heb je toch de drang om je eigen domheid op iemand anders te botvieren?
Welke concrete dingen heb je al ondernomen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik nu te maken met de laatste loodjes. Nog een paar dagen vechten en dan komt er een nieuwe periode met nieuwe mogelijkheden, ik heb iig al wat voorwerk gedaan door te solliciteren en zelfkennis op te doen. Daarom vond ik het tbh ook een uitdaging om juist dit verhaal in dit forum te plaatsen.
De 87/13 regel bewijst zichzelf overigens altijd.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb dat uit geen een post van padlarf kunnen halen
quote:Zoek nou maar een baan
Waarom moet dat weer zo zwart wit? Er zijn ook users in dit topic die wel normaal kunnen reageren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je iets wil waar je wat aan hebt moet je niet naar KLB komen
Zoals ik al zei, met name de sollicitaties om het geld weer binnen te laten komen. Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij dit jaar alleen met mij een keer op vakantie wil, om eens een keer goed met hem te kunnen praten. Een goede vriend helpt me mee met de administratie, om daar de emotionele hobbel in te kunnen overwinnen. En misschien wel het belangrijkste, ik heb de discipline om op mijn eten te letten gevonden, en hoe beter ik dat doe, hoe sterker en positiever ik mezelf voel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke concrete dingen heb je al ondernomen dan?
Omdat mensen met theoretische kennis denken dat het hebben van slechte omstandigheden geen reden is voor wangedrag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is toch wat op de uni he, zoveel leren en dan tot zoiets simplistisch komen. Waarom heb je toch de drang om je eigen domheid op iemand anders te botvieren?
En waarom heb jij de behoefte om met je vader op vakantie te gaan? Terwijl jij nog zoveel wrok jegens je ouders hebt? Ik bedoel mssg heeft dat geen positieve uitwerking, en verval je weer in het oude. Want wat jij schrijft is dat je ouders niet hun fouten willen toegeven, lijkt me stug dat ze het dan wel ineenkeer doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met name de sollicitaties om het geld weer binnen te laten komen. Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij dit jaar alleen met mij een keer op vakantie wil, om eens een keer goed met hem te kunnen praten. Een goede vriend helpt me mee met de administratie, om daar de emotionele hobbel in te kunnen overwinnen. En misschien wel het belangrijkste, ik heb de discipline om op mijn eten te letten gevonden, en hoe beter ik dat doe, hoe sterker en positiever ik mezelf voel.
Elitaire kloothommel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen de TS een ontzettende betonnen plaat voor zn kop heeft
Meestal is het omgekeerd, maargoed. Sowieso vind ik het post gedrag van een aantal users beneden alle peil. Verder wel eens met wat je zegt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Barachem het volgende:
[..]
Omdat mensen met theoretische kennis denken dat het hebben van slechte omstandigheden geen reden is voor wangedrag.Jammer, maar daar ben ik het niet mee eens.
Zekers zijn slechte omstandigheden geen excuus voor wangedrag, maar ik kan me prima voorstellen dat als je in een liefdeloos huishouden opgroeid, dat je de broodnodige steun van je ouders kwijtraakt en daardoor zoveel makkelijker kunt ontsporen.
Gelukkig ging TS daar niet al te ver in, maar hij heeft vanaf klein kind zijnde allerlei psychologische schade opgelopen, die zelfs nu nog zijn leven belemmerd.
Ik herken wat zaken ook in mijn eigen leven, al ben ik nu bezig met promoveren na universiteit successvol afgesloten te hebben.
TS geeft aan dat het beter gaat dan daarvoor en dat ie nu effe een dipje heeft.
Laat hem zich maar dat dipje wegposten, wellicht helpt het hem genoeg om er weer met frisse moed tegenaan te kunnen.
In welke zin omgekeerd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meestal is het omgekeerd, maargoed. Sowieso vind ik het post gedrag van een aantal users beneden alle peil. Verder wel eens met wat je zegt.
Meestal zijn ''domme'' minder begaafde mensen zoals bouwvakkers of vmbo'rs die meteen hun oordeel vellen, ipv mensen die wel een goede opleiding hebben genoten en veel theoretische stof hebben opgedaan. Uitzonderingen daargelaten.quote:
Net zoals jij dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meestal zijn ''domme'' minder begaafde mensen zoals bouwvakkers of vmbo'rs die meteen hun oordeel vellen, ipv mensen die wel een goede opleiding hebben genoten en veel theoretische stof hebben opgedaan. Uitzonderingen daargelaten.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
De verhouding vrije dagen / werkdagen voor TS
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden ? Of in jou geval misschien chatbuddy's waar je je verhaal kwijt kunt ?
Zijn wij (FOK en nu dus KLB users) je enige contacten ?
87% van de mensen kan niet nadenken, de andere 13% wel. Deze verhouding komt vaak naar voren.quote:
Hoe fucked up jij het ook voor elkaar hebt, die eerste zin vind ik een mooie quotequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik weet niet of je als mod hier nog eerlijk kan handelen op het moment dat hij met dergelijke vooroordelen loopt te spammen, maargoed.
Vrienden zijn die mensen die je oprecht en eerlijke kritiek durven leveren, en in tussentijd het fenomeen leren van elkaar begrijpen, om zodoende samen gelukkig te worden.
Daarom dat 90% van de posters in dit topic nog geen greintje volwassenheid bezit, en misschien nog ooit eens terug durven denken aan dit topic met die jongen die zich kwetsbaar opstelt. Mjah het is ook het leukst om met kinderachtige beledigende woorden iemand te begrijpen, want vergeet niet. Uiteindelijk kun je alleen maar leren van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |