abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:45:39 #26
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_69854463
Wil je mijn half broodje kabab hebben ?

Dat heb ik nog over van gister, als je in omgeving Maastricht woont kun je hem over een uurtje komen halen =]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:45:59 #27
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69854472
Arme TS. Jij maakt wat mee hoor!
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_69854473
Vriendin vinden
pi_69854482
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Whahah TS is een pauper.
pi_69854491
TS is ook een ex verslaafde, gewoon doorgaan met zuipen joh, wat kan jou het schelen je zit toch al in de put.
Roken is lekker
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:48:05 #31
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69854538
edit: doe normaal

[ Bericht 95% gewijzigd door de_boswachter op 09-06-2009 11:04:36 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:48:48 #32
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_69854559
tvp
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:49:26 #33
201761 phpmystyle
pi_69854574
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is ook een ex verslaafde, gewoon doorgaan met zuipen joh, wat kan jou het schelen je zit toch al in de put.
.....!
pi_69854628
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

.!.!
Die ene bieravond per week skippen zorgt voor een daling van het aantal vrienden ! !

Wat versta jij eigenlijk onder het begrip "vrienden" ?
Ik weet niet of je als mod hier nog eerlijk kan handelen op het moment dat hij met dergelijke vooroordelen loopt te spammen, maargoed.

Vrienden zijn die mensen die je oprecht en eerlijke kritiek durven leveren, en in tussentijd het fenomeen leren van elkaar begrijpen, om zodoende samen gelukkig te worden.

Daarom dat 90% van de posters in dit topic nog geen greintje volwassenheid bezit, en misschien nog ooit eens terug durven denken aan dit topic met die jongen die zich kwetsbaar opstelt. Mjah het is ook het leukst om met kinderachtige beledigende woorden iemand te begrijpen, want vergeet niet. Uiteindelijk kun je alleen maar leren van mij.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:53:10 #35
201761 phpmystyle
pi_69854666
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik weet niet of je als mod hier nog eerlijk kan handelen op het moment dat hij met dergelijke vooroordelen loopt te spammen, maargoed.

Vrienden zijn die mensen die je oprecht en eerlijke kritiek durven leveren, en in tussentijd het fenomeen leren van elkaar begrijpen, om zodoende samen gelukkig te worden.
Maar die ''biervrienden'' zag je die dan alleen in het weekend als er gezopen werd, of zag je ze ook nog door de week?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:53:31 #36
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_69854675
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee ok Maar ik neem aan dat je wel vrienden hebt die je willen helpen. Daar kun je toch terecht met je problemen ?

Maar goed Danny, het komt allemaal wel goed jongen !
Gast, ik vind dat je hem best met wat meer respect mag behandelen, zeker als Modje. Die bash-achtige reacties zit niemand op te wachten, tenzij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69854687
Haha, wat een gelul in die OP om alleen te zeggen dat je uitkering trekt, daarvan wiet koopt en het raar vind dat mensen daar over klagen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_69854767
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar die ''biervrienden'' zag je die dan alleen in het weekend als er gezopen werd, of zag je ze ook nog door de week?
Alleen tijdens momenten dat er alcohol bij betrokken was, oftewel stappen, voetbalwedstrijden kijken, avonden schaken, noem maar op. Toen ik dus stopte met alcohol zijn er nog maar een paar van overgebleven die onder de indruk zijn van het niet drinken, en dit zelf ook aan het overwegen zijn, en toevallig een paar nieuwe mensen die ik eens een keer niet via alcohol heb leren kennen. Bevalt me overigens zeer goed.

Neem me niet verkeerd overigens, als ik een rondje in de stad loop, kennen ze me allemaal en is het weer even helemaal die oude tijd. Mjah, als je wat ouder wordt wil je toch wat meer leren dan stappen imo.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:57:53 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_69854779
Dit topic kan beter naar R&P verplaatst worden, want in KLB zul je weinig serieuze reacties tegenkomen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_69854785
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef Flashwin het volgende:
Haha, wat een gelul in die OP om alleen te zeggen dat je uitkering trekt, daarvan wiet koopt en het raar vind dat mensen daar over klagen
Ik heb het woord uitkering niet gebruikt vriend.
pi_69854802
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom dat 90% van de posters in dit topic nog geen greintje volwassenheid bezit, en misschien nog ooit eens terug durven denken aan dit topic met die jongen die zich kwetsbaar opstelt. Mjah het is ook het leukst om met kinderachtige beledigende woorden iemand te begrijpen, want vergeet niet. Uiteindelijk kun je alleen maar leren van mij.
Nee, mijn leven is goed genoeg, ik ben een beginnende ondernemer van 24 jaar die redelijk goed in het geld zit en goed overweg kan met zaken, ik zou nooit terug denken aan dit Topic puur omdat ik nooit zo laag zou zinken, en als dat wel zou gebeuren heb ik altijd nog ouders die het beste met me voor hebben.
Roken is lekker
pi_69854818
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic kan beter naar R&P verplaatst worden, want in KLB zul je weinig serieuze reacties tegenkomen
Jah, daar begin ik ook van overtuigd te geraken. 1 grote goedmaker is dat ik zeker weet dat al die mensen die hier bullshit lopen te spammen, hun gelijke nog weles tegen zullen komen. Vergeet niet te leren en jezelf open op te stellen, dat zal je alleen maar sieren.
pi_69854900
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Nee, mijn leven is goed genoeg, ik ben een beginnende ondernemer van 24 jaar die redelijk goed in het geld zit en goed overweg kan met zaken, ik zou nooit terug denken aan dit Topic puur omdat ik nooit zo laag zou zinken, en als dat wel zou gebeuren heb ik altijd nog ouders die het beste met me voor hebben.
Ik ben blij dat ik zo diep in de put zit en ik het vertrouwen heb dat ik er echt wel uitkom. Het enige waar de mens uiteindelijk beter van word, is leren. Jij plaatst jezelf namelijk op dit moment dermate hoog boven mij, wat mij zegt dat jij niet meer hoeft te leren omdat je al genoeg weet. Terwijl jij net zo goed weet als mij dat je alleen leert door vallen en opstaan.

Ik hoop daarom ook dat het bedrijf van jou enkele zeer zware tijden mee zal maken, en dat je hier lering uit zult trekken. 1 ding weet ik iig zeker, op het moment dat het verkeerd gaat met dat bedrijf van je om welke reden dan ook, sta jij direct op de plek waar ik sta en dan ben je zo zielig dat je elke dag jezelf kapot gaat drinken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:02:33 #44
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69854906
Het is wel fijn dat je al precies weet hoe het gaat lopen

Volgens mij stel je je aan.

Ik heb alleen de op gelezen.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:02:37 #45
201761 phpmystyle
pi_69854911
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Met andere woorden je bent zo'n verwend elitair kut kind. Jij weet toch niet wat er allemaal in z'n leven heeft afgespeeld ofwel? Wat jij zegt is: Als ik ook ooit een fout maak/of pech krijg dan helpen me ouders me wel weer uit de brand. Maar mssg heeft ie wel geen ouders.

Simpele ziel.
pi_69854935
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Met andere woorden je bent zo'n verwend elitair kut kind. Jij weet toch niet wat er allemaal in z'n leven heeft afgespeeld ofwel? Wat jij zegt is: Als ik ook ooit een fout maak/of pech krijg dan helpen me ouders me wel weer uit de brand. Maar mssg heeft ie wel geen ouders.

Simpele ziel.
Verwend of niet, mijn ouders weten gewoon hoe ze ermee om moeten gaan, goede baan altijd gehad en ik ben precies hetzelfde...

Ik weet het goed gemaakt: Kom maar eens langs TSje misschien kan ik je wel helpen.
Roken is lekker
pi_69854956
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Simpele ziel.
Thnx.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:05:05 #48
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69854973
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik zo diep in de put zit en ik het vertrouwen heb dat ik er echt wel uitkom. Het enige waar de mens uiteindelijk beter van word, is leren. Jij plaatst jezelf namelijk op dit moment dermate hoog boven mij, wat mij zegt dat jij niet meer hoeft te leren omdat je al genoeg weet. Terwijl jij net zo goed weet als mij dat je alleen leert door vallen en opstaan.
QFT!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:05:58 #49
201761 phpmystyle
pi_69855008
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Alleen tijdens momenten dat er alcohol bij betrokken was, oftewel stappen, voetbalwedstrijden kijken, avonden schaken, noem maar op. Toen ik dus stopte met alcohol zijn er nog maar een paar van overgebleven die onder de indruk zijn van het niet drinken, en dit zelf ook aan het overwegen zijn, en toevallig een paar nieuwe mensen die ik eens een keer niet via alcohol heb leren kennen. Bevalt me overigens zeer goed.

Neem me niet verkeerd overigens, als ik een rondje in de stad loop, kennen ze me allemaal en is het weer even helemaal die oude tijd. Mjah, als je wat ouder wordt wil je toch wat meer leren dan stappen imo.
Kijk hier heb je het al. Dus het waren meer stapmaten van je. Maar opnieuw contact zoeken met ze is dat een optie?
pi_69855018
Nou als je het zo zegt kan je beter alles fout doen in je leven want daar leer je immers van volgens jou. Jeetje wat is je leven een puinhoop zeg.
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')