quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is ook een ex verslaafde, gewoon doorgaan met zuipen joh, wat kan jou het schelen je zit toch al in de put.
Ik weet niet of je als mod hier nog eerlijk kan handelen op het moment dat hij met dergelijke vooroordelen loopt te spammen, maargoed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.!.!
Die ene bieravond per week skippen zorgt voor een daling van het aantal vrienden!
!
Wat versta jij eigenlijk onder het begrip "vrienden" ?
Maar die ''biervrienden'' zag je die dan alleen in het weekend als er gezopen werd, of zag je ze ook nog door de week?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik weet niet of je als mod hier nog eerlijk kan handelen op het moment dat hij met dergelijke vooroordelen loopt te spammen, maargoed.
Vrienden zijn die mensen die je oprecht en eerlijke kritiek durven leveren, en in tussentijd het fenomeen leren van elkaar begrijpen, om zodoende samen gelukkig te worden.
Gast, ik vind dat je hem best met wat meer respect mag behandelen, zeker als Modje. Die bash-achtige reacties zit niemand op te wachten, tenzij...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee okMaar ik neem aan dat je wel vrienden hebt die je willen helpen. Daar kun je toch terecht met je problemen ?
Maar goed Danny, het komt allemaal wel goed jongen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen tijdens momenten dat er alcohol bij betrokken was, oftewel stappen, voetbalwedstrijden kijken, avonden schaken, noem maar op. Toen ik dus stopte met alcohol zijn er nog maar een paar van overgebleven die onder de indruk zijn van het niet drinken, en dit zelf ook aan het overwegen zijn, en toevallig een paar nieuwe mensen die ik eens een keer niet via alcohol heb leren kennen. Bevalt me overigens zeer goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die ''biervrienden'' zag je die dan alleen in het weekend als er gezopen werd, of zag je ze ook nog door de week?
Ik heb het woord uitkering niet gebruikt vriend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef Flashwin het volgende:
Haha, wat een gelul in die OP om alleen te zeggen dat je uitkering trekt, daarvan wiet koopt en het raar vind dat mensen daar over klagen
Nee, mijn leven is goed genoeg, ik ben een beginnende ondernemer van 24 jaar die redelijk goed in het geld zit en goed overweg kan met zaken, ik zou nooit terug denken aan dit Topic puur omdat ik nooit zo laag zou zinken, en als dat wel zou gebeuren heb ik altijd nog ouders die het beste met me voor hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik weet niet of je als mod hier nog eerlijk kan handelen op het moment dat hij met dergelijke vooroordelen loopt te spammen, maargoed.
Vrienden zijn die mensen die je oprecht en eerlijke kritiek durven leveren, en in tussentijd het fenomeen leren van elkaar begrijpen, om zodoende samen gelukkig te worden.
Daarom dat 90% van de posters in dit topic nog geen greintje volwassenheid bezit, en misschien nog ooit eens terug durven denken aan dit topic met die jongen die zich kwetsbaar opstelt. Mjah het is ook het leukst om met kinderachtige beledigende woorden iemand te begrijpen, want vergeet niet. Uiteindelijk kun je alleen maar leren van mij.
Jah, daar begin ik ook van overtuigd te geraken. 1 grote goedmaker is dat ik zeker weet dat al die mensen die hier bullshit lopen te spammen, hun gelijke nog weles tegen zullen komen. Vergeet niet te leren en jezelf open op te stellen, dat zal je alleen maar sieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic kan beter naar R&P verplaatst worden, want in KLB zul je weinig serieuze reacties tegenkomen
Ik ben blij dat ik zo diep in de put zit en ik het vertrouwen heb dat ik er echt wel uitkom. Het enige waar de mens uiteindelijk beter van word, is leren. Jij plaatst jezelf namelijk op dit moment dermate hoog boven mij, wat mij zegt dat jij niet meer hoeft te leren omdat je al genoeg weet. Terwijl jij net zo goed weet als mij dat je alleen leert door vallen en opstaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is goed genoeg, ik ben een beginnende ondernemer van 24 jaar die redelijk goed in het geld zit en goed overweg kan met zaken, ik zou nooit terug denken aan dit Topic puur omdat ik nooit zo laag zou zinken, en als dat wel zou gebeuren heb ik altijd nog ouders die het beste met me voor hebben.
Met andere woorden je bent zo'n verwend elitair kut kind. Jij weet toch niet wat er allemaal in z'n leven heeft afgespeeld ofwel? Wat jij zegt is: Als ik ook ooit een fout maak/of pech krijg dan helpen me ouders me wel weer uit de brand. Maar mssg heeft ie wel geen ouders.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is goed genoeg, ik ben een beginnende ondernemer van 24 jaar die redelijk goed in het geld zit en goed overweg kan met zaken, ik zou nooit terug denken aan dit Topic puur omdat ik nooit zo laag zou zinken, en als dat wel zou gebeuren heb ik altijd nog ouders die het beste met me voor hebben.
Verwend of niet, mijn ouders weten gewoon hoe ze ermee om moeten gaan, goede baan altijd gehad en ik ben precies hetzelfde...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent zo'n verwend elitair kut kind. Jij weet toch niet wat er allemaal in z'n leven heeft afgespeeld ofwel? Wat jij zegt is: Als ik ook ooit een fout maak/of pech krijg dan helpen me ouders me wel weer uit de brand. Maar mssg heeft ie wel geen ouders.
Simpele ziel.
Thnx.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent zo'n verwend elitair kut kind. Jij weet toch niet wat er allemaal in z'n leven heeft afgespeeld ofwel? Wat jij zegt is: Als ik ook ooit een fout maak/of pech krijg dan helpen me ouders me wel weer uit de brand. Maar mssg heeft ie wel geen ouders.
Simpele ziel.
QFT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zo diep in de put zit en ik het vertrouwen heb dat ik er echt wel uitkom. Het enige waar de mens uiteindelijk beter van word, is leren. Jij plaatst jezelf namelijk op dit moment dermate hoog boven mij, wat mij zegt dat jij niet meer hoeft te leren omdat je al genoeg weet. Terwijl jij net zo goed weet als mij dat je alleen leert door vallen en opstaan.
Kijk hier heb je het al. Dus het waren meer stapmaten van je. Maar opnieuw contact zoeken met ze is dat een optie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Alleen tijdens momenten dat er alcohol bij betrokken was, oftewel stappen, voetbalwedstrijden kijken, avonden schaken, noem maar op. Toen ik dus stopte met alcohol zijn er nog maar een paar van overgebleven die onder de indruk zijn van het niet drinken, en dit zelf ook aan het overwegen zijn, en toevallig een paar nieuwe mensen die ik eens een keer niet via alcohol heb leren kennen. Bevalt me overigens zeer goed.
Neem me niet verkeerd overigens, als ik een rondje in de stad loop, kennen ze me allemaal en is het weer even helemaal die oude tijd. Mjah, als je wat ouder wordt wil je toch wat meer leren dan stappen imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |