Schijnbaarquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zoek naar gefrituurde kip, denk ik.
Dan moeten we het plaatje in de OP ook nog aanpassenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Straks duiken Dolle Hond en BwennieBren ook ineens weer op.....
Ik geloof dat sowieso 3 kwart die er nu op staat niet meer langs komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moeten we het plaatje in de OP ook nog aanpassen
Hij is ook niet echt terug. Hij zet een tvp in de allerlaatste post. TH kennende is dat een geintje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Gellius het volgende:
Als hij schijnbaar terug is, is ie niet terug.
Hier regende het.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de zon schijnt is dat ook niet zo?
Hier nu ookquote:
Ah dat hadden wij dus 2 uur geleden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef wyccie het volgende:
Hier schijnt de zon weer. En dat is echt zo.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef wyccie het volgende:
Hier schijnt de zon weer. En dat is echt zo.
Ik ga ook meestal naar C1000. De kassameisjes zijn liever daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Gellius het volgende:
Ik was even in de AH op de Wibautstraat. Ik mis die ouwe C1000. Die was zo lekker rommelig en afgetrapt.
Truste Vriendquote:
Nee, want je bent toch al getikt?quote:
Wat is het verschil tussen een tik en een krabbel? Het zijn toch allebei berichten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat heb ik uitgezet. Dat vind ik onzin.
Een krabbel is een vrij op te stellen bericht. Een tik begint met de naam van de schrijver en eindigt met de naam van de ontvanger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een tik en een krabbel? Het zijn toch allebei berichten?
Tja, dat laatste lijkt me idd niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Een krabbel is een vrij op te stellen bericht. Een tik begint met de naam van de schrijver en eindigt met de naam van de ontvanger.
Dan krijg je van die dingen als Scrutinizer vond het heel leuk gisteravond Wickedangel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, dat laatste lijkt me idd niet zo boeiend.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg je van die dingen als Scrutinizer vond het heel leuk gisteravond Wickedangel.
"Oké......" , denk ik dan.
Wickedangel gaat een plaatje zoeken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die derde persoon enkelvoud is ook zo suf. * Wickedangel gaat thee zetten. Niet echt dus hè, want ik drink geen thee.
Ik kan niet slapen anonimous.quote:
Ja, ik mag aannemen dat meneer niet de hele dag zo rondloopt. Of is hij degenslikker van beroep?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Vind je? Volgens mij doet hij gewoon wat de fotograaf vraagt: Hoofd iets omhoog, ogen dicht
Nee.quote:
Dit was wel profetisch, hè?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
* Scrutinizer vermoedt dat je na het posten van het plaatje zonder een hint te geven gaat slapen Wickedangel
Dat doe je helemaal verkeerd. Het moet zoiets zijn:quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg je van die dingen als Scrutinizer vond het heel leuk gisteravond Wickedangel.
"Oké......" , denk ik dan.
Volgens mij is dat de buddy-pokequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal verkeerd. Het moet zoiets zijn:Scrutinizer geeft een bloemetje aan Wickedangel Scrutizinizer heeft gekookt voor Wickedangel Scrutinizer geeft een knuffel aan Wickedangel Scrutinizer denkt de hele dag aan Wickedangel
Natuurlijk nietquote:De gebruiksaanwzijzing van Hyves zeker niet gelezen?
Je hebt me ook nog niet toegevoegd als vriend. Of weet je ook nog niet hoe dat moet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook wel kunnen. Ik heb de gebruiksaanwijzing ook niet gelezen.
Die heb ik dan ook niet aan m'n hyves toegevoegd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die ik in het echt zie. Die hoef ik niet te krabbelen of poken.
Ik vind jou meer het type die zijn vrienden bij kaarslicht een brief schrijft met een ganzenveer om die vervolgens met de postkoets te laten bezorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Hmz. Acht je mij geen hyves-material, soms? Hmmn?
Gellius is daar te breedsprakig voor. De duif zou niet kunnen opstijgen vanwege het gewicht van Gellius' woorden.quote:
Nee nee, de hologramdokter is een dokter die eigenlijk een hologram is. Niet echt. En hij maakt mensen, wezens en andere hologrammen beter. Denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn hologram is nooit ziek.
Sssst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zusje van wyccie is de broer van Gellius?
Ik dacht dat ik 'm gister aangeboden kreeg. Moet je nu met de tram naar je werk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Gellius het volgende:
Hell no! Heb jij 'm gezien? Model weduwe-fiets, zwarte koplamp
Zumba is een soort van bewegen op latin muziek. Hartstikke grappig. Je taakbalk zit normaal gesproken onder in het scherm maar door een actie zit ie bij mij ineens in de rechterhoek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Zumba? Taakbalk? Je praat in raadsels.
Je had een prettig uitzicht, zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zumba is een soort van bewegen op latin muziek. Hartstikke grappig.
Windows, zeker?quote:Je taakbalk zit normaal gesproken onder in het scherm maar door een actie zit ie bij mij ineens in de rechterhoek.
Ben je nog steeds Wii-fit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Zumba is een soort van fitness en schijnbaar erg populair, vooral bij vrouwen... heb ik me gisteren door een collega laten vertellen. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Ik was ook de enige man die meedeed. Maar dat geeft niks, is eigenlijk best wel leuk tussen 14 dames met een gemiddelde leeftijd van 24.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Zumba is een soort van fitness en schijnbaar erg populair, vooral bij vrouwen... heb ik me gisteren door een collega laten vertellen. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Is al gebeurd. Ik schrok alleen een beetje.quote:Andy, je kunt de taakbalk toch zo weer terugslepen?
Yeps, doe het nog trouw elke dagquote:
Wat vond je van seizoen 4.2?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, doe het nog trouw elke dagen minimaal een half uur.
Andy, we beginnen vandaag met seizoen 5 van Oz!!
Er waren goede afleveringen maar ook zeker wat mindere en ik mis Keller en Adebesi wel een beetje als karakters....quote:
Maar het algehele beeld is toch allemaal een stukje minder toch? Jammer want die laatste ep van 4.1 was echt geweldig....quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er waren goede afleveringen maar ook zeker wat mindere en ik mis Keller en Adebesi wel een beetje als karakters....
De 3. Dat is de onbetrouwbaarste lijn van heel Amsterdamquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm gister aangeboden kreeg. Moet je nu met de tram naar je werk?
Dat is idd sneu, vooral met pareltjes van topics zoals Wie wordt er dit jaar betrapt op doping?quote:
Dat is echt een uitstekend idee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom doen ze die TDF niet ook gewoon netjes eens in de vier jaar?
Net als De Vierdaagse, bedoel je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom doen ze die TDF niet ook gewoon netjes eens in de vier jaar?
Nee, want dan wordt het hier opeens elke vier jaar vier keer zo druk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Net als De Vierdaagse, bedoel je?
Dus dat is dan 16 keer? O nee, over 4 dagen natuurlijk..., dat is 64 keer zo drukquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt het hier opeens elke vier jaar vier keer zo druk.
Je hebt liever dat het élk jaar zo druk is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
Nee, want dan wordt het hier opeens elke vier jaar vier keer zo druk.
Nee, op het rekenmasjientje in het dashboard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Heb je dat op je grafische rekenmachine uitgerekend?
Tegelijkertijd rekenen en rijden is verboden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, op het rekenmasjientje in het dashboard.
Dan is rekeningrijden ook gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd rekenen en rijden is verboden.
quote:is of Jamaican descent. He grew up listening to gospel, reggae, R&B, and pop music. His music is sometimes closer to R&B, and pop, than to reggae music itself. His uncle, a reggae icon, was the frontman in the popular reggae group Inner Circle and his son was a member of the boy band Ultimate Kaos.
Neehee, dat was wat er stondquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
Mij nieuwsgierig maken en me dan ook nog eens uitlachen, hè. Niet lief.
Sorry was even niet meer online, eten, twan ophalen, naar ziekenhuis mn oma ligt in het ziekenhuis en daarna WII-fitten, Oz kijken en slapen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar het algehele beeld is toch allemaal een stukje minder toch? Jammer want die laatste ep van 4.1 was echt geweldig....
Ep is een afkorting van episode. Ik denk dat je de hele serie gezien moet hebben voor je dat kan zien. Ik zeg ook niet dat er geen goede episodes meer zijn maar na seizoen 4.1 werd het over het geheel iets minder, (gerecyclede plotjes, te dunne plotjes, te ver gezochte plotjes, afgeraffelde characters etc)quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wat is een EP eigenlijk? Ik weet niet of ik het allemaal een stukje minder vind eigenlijk. Ik vind zoiezo dat er hele goede afleveringen zijn, maar ook een paar zwakkere in alle seizoenen die ik nu heb gezien. Maar dat kan ook niet anders denk ik.
Die lijkt wel Supreme Allah.quote:
Dat zou idd best kunnen, ik ben benieuwd. We kijken gewoon verderquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ep is een afkorting van episode. Ik denk dat je de hele serie gezien moet hebben voor je dat kan zien. Ik zeg ook niet dat er geen goede episodes meer zijn maar na seizoen 4.1 werd het over het geheel iets minder, (gerecyclede plotjes, te dunne plotjes, te ver gezochte plotjes, afgeraffelde characters etc)
Al die minpunten die ik net noemde en dan nog zoveel beter zijn dan de gemiddelde serie....quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou idd best kunnen, ik ben benieuwd. We kijken gewoon verder
Wens haar maar beterschap van de Plaatjesraders.quote:Dankjewel... net gehoord dat ze zaterdag zeker niet nog naar huis mag was voorlopige ontslagdatum, ik ga zo met Lennon naar haar toe.
Ik vind het nu ook al jammer... maar we hebben gelukkig nog 15 afleveringen te gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al die minpunten die ik net noemde en dan nog zoveel beter zijn dan de gemiddelde serie....Jammer dat het gestopt is... Supreme Allah was ook een toffe character.
[..]
En dan gaat ze me aankijken en vragen: "waar heb je het over??quote:Wens haar maar beterschap van de Plaatjesraders.
Ja en daar gebeurd nog een hoop in..... maar wat zal ik niet zeggen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook al jammer... maar we hebben gelukkig nog 15 afleveringen te gaan![]()
Dat is waar en misschien ook niet bevorderlijk voor haar toestand. Laat maar zitten.quote:En dan gaat ze me aankijken en vragen: "waar heb je het over??![]()
"
Hij zit bij de buren binnen te gluren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft hem dan weer een teevee gegeven? Dat was niet de afspraak!
Valt er nog wat te raden dan ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Gellius het volgende:
We wachten allemaal op Tong. Die heeft zich al een paar dagen niet meer vertoond.
* Gellius kijkt bezorgd.
Shoarma halen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt er nog wat te raden dan ?
Ben nu wel even weg touwens
r
Anders had hij ook nooit zoveel posts gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tong is uiterst kritisch of hij wel ergens post, dat was ik inderdaad even vergeten.
De messias van Fokquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is een lichtend voorbeeld voor ons allemaal :}
Plaatje? Plaatje? Die van jou en Pyl op het strand?quote:
Begin jij nou ook niet nog eens, ik heb mijn handen al vol aan Scrutinizerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Plaatje? Plaatje? Die van jou en Pyl op het strand?
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin jij nou ook niet nog eens, ik heb mijn handen al vol aan Scrutinizer![]()
Ik heb meneer twee dagen geleden gepost, even terugscrollen.
Die van de Prodigy?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, muzikant. En ik ben niet kwaad![]()
Pyl is dol op Toscanequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Toscane is vét saai. Ooit eens geweest, ik ga er nooit meer naartoe.
Hostelquote:
Is het ook. Maar ach ik kan zondag lekker bijslapen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Met 8 man op 1 kamer is lijkt me erger dan in een tent
Meneer is een hoop centjes waard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Hostel? Acht man?? Eén kamer???![]()
Waar zou ik dat stel op het plaatje van moeten kennen
Lijken me ook hotel-types.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zou ik dat stel op het plaatje van moeten kennen
Ben ook niet erg blij. Toen ik in maart toe zei mee te gaan was er nog sprake van hotel 2 man op 1 kamer. Inmiddels is dus tot dit arrangement gekomen.quote:
Nou ja, misschien mag jij wel boven in het stapelbedquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ook niet erg blij. Toen ik in maart toe zei mee te gaan was er nog sprake van hotel 2 man op 1 kamer. Inmiddels is dus tot dit arrangement gekomen.
45 geloof ik.quote:
Braziliaans.quote:
Maakt mij niet uit waar. Ben 2 avonden stevig aan de zuip.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, misschien mag jij wel boven in het stapelbed
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat wel voetballen in Spanje?
Nederlandse groepen in het buitenland, jeeejquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit waar. Ben 2 avonden stevig aan de zuip.
Kaka, de man van 65 miljoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En zijn naam klinkt een beetje schijterig.
Yep ! Ik las dan zeker in ponden. En hij is niet met die dame naar bed geweest voor het huwelijk, terwijl ze wel samenwoonden.quote:
Dat geloof je toch niet zelf?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep ! Ik las dan zeker in ponden. En hij is niet met die dame naar bed geweest voor het huwelijk, terwijl ze wel samenwoonden.
Ondanks we veel drinken als we weg zijn hebben we nooit ons misdragen. We drinken wat en maken feest en geen geknok of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlandse groepen in het buitenland, jeeej
Doe iig maar een blank persoon, dan kan wyccie ook meedoen.quote:
Ik weet dat hij dominee wil worden en dat zowel hij als zij zwaar kerks zijn. Dus op zich geloof ik het wel. Mijn oma las het artikel een keer zei direct toen ze haar zag: misschien toch een reden om weer eens een kerkdienst bij te wonen voor jou?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet zelf?![]()
Is het trouwens niet 'Kaká'
Dan wordt het een moeilijkequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe iig maar een blank persoon, dan kan wyccie ook meedoen.
Dat zijn vaak de ergstenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet dat hij dominee wil worden en dat zowel hij als zij zwaar kerks zijn.
quote:Mijn oma las het artikel een keer zei direct toen ze haar zag: misschien toch een reden om weer eens een kerkdienst bij te wonen voor jou?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Een Nederlander, toch? Wetenschap wellicht?
Toch weet ik het nietquote:
Hij was een hele interessante zomergast in 2004.quote:
quote:Hoe vaak moet ik nog op het knopje 'Later opnieuw opstarten' drukken?Kut-Microsoft
Moet ik hebben gemist. Ik heb nooit geduld om de hele avond te kijken. Vorig jaar zomer zat er een dj/muzikant, Junkie XL? Daar ben ik niet weggezapt, voor het eerst sinds jaren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een hele interessante zomergast in 2004.
Ik kijk meestal maar één of twee helemaal per seizoen en lees dan bijvoorbeeld daarbij en/of tussendoor de krant of zo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik hebben gemist. Ik heb nooit geduld om de hele avond te kijken. Vorig jaar zomer zat er een dj/muzikant, Junkie XL? Daar ben ik niet weggezapt, voor het eerst sinds jaren.
Dat doe ik sowieso altijd, zeker nu De Zomer Draait Door zo tenenkrommend is, ik kijk maar met een half oog. Luisteren en tegelijkertijd de sudoku doen gaat heel goed. Luisteren en woordpuzzels weer nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk meestal maar één of twee helemaal per seizoen en lees dan bijvoorbeeld daarbij en/of tussendoor de krant of zo.
Gelukkig stellen ze niet meer omdebeurt de vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd, zeker nu De Zomer Draait Door zo tenenkrommend is, ik kijk maar met een half oog. Luisteren en tegelijkertijd de sudoku doen gaat heel goed. Luisteren en woordpuzzels weer niet
De eerste week heb ik gemist, toen ik met pyl in Toscane zatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig stellen ze niet meer omdebeurt de vragen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De eerste week heb ik gemist, toen ik met pyl in Toscane zat![]()
In nagenoeg hetzelfde format als de meester....., ja dan ben je van begin af aan kansloos. Froukje is vooral tenenkrommend, de eerste week was echt té gênant. Toch wordt ze al beter, maar er is nog een lange weg te gaan.quote:Het is verschrikkelijk sneu en gemeen om onervaren mensen zo te laten zwemmen.
Waarschijnlijk is ze op de allerlaatste dag helemaal in vormquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
In nagenoeg hetzelfde format als de meester....., ja dan ben je van begin af aan kansloos. Froukje is vooral tenenkrommend, de eerste week was echt té gênant. Toch wordt ze al beter, maar er is nog een lange weg te gaan.
Tja, je kunt je afvragen of ze het vak dagelijks op tv moet leren. Het is iig beter dan de zoveelste herhaling van weet ik welke niet leuke sitcom. Heb je die masterclass presenteren olv Sonja met o.a. Bridget als leerling ooit gezien? Dat was hilarischquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze op de allerlaatste dag helemaal in vorm![]()
Hmm, evolutiebioloog/schrijver. Bekendste werk is Darwins Hofvijver.quote:
Maar goed, heb je nog een hintje?
Was het iets wat ik postte?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het voelt goed om een topicreport te sturen.
Helaas niet gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, je kunt je afvragen of ze het vak dagelijks op tv moet leren. Het is iig beter dan de zoveelste herhaling van weet ik welke niet leuke sitcom. Heb je die masterclass presenteren olv Sonja met o.a. Bridget als leerling ooit gezien? Dat was hilarisch
wyccie weet het vast wel.quote:Hmm, evolutiebioloog/schrijver. Bekendste werk is Darwins Hofvijver.
Bridget deed met publiek een tenenkrommend interview met Hanneke Groenteman. Hanneke bleef een professionele gast en werd nog net niet boos op Bridget. In het nagesprek met Sonja en Hanneke zei Bridget dat ze het goed vond gaan en dat ze echt het gevoel een echte klik te hebben en een mogelijke vriendschap met Hanneke voelde.quote:
Die zit msn-en met haar nieuwe vriendje, denk ik.quote:[..]
wyccie weet het vast wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Bridget deed met publiek een tenenkrommend interview met Hanneke Groenteman. Hanneke bleef een professionele gast en werd nog net niet boos op Bridget. In het nagesprek met Sonja en Hanneke zei Bridget dat ze het goed vond gaan en dat ze echt het gevoel een echte klik te hebben en een mogelijke vriendschap met Hanneke voelde.Het gezicht van Hanneke
Priceless
![]()
quote:Die zit msn-en met haar nieuwe vriendje, denk ik.
Dat pm ik je even, want ik wil niet als Judas bekend staan.quote:
Vakvrouw. Komt van de radio, dan moet je wel luisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je kunt verder zeggen over Groenteman wat je wilt, maar ik bleef vroeger thuis op zondagmiddag voor De Plantage, dat deed ze steengoed.
quote:[..]
Ik vermoed dat ze hard aan het studeren is.
Dan heeft ze vast geen zin meer in...quote:
Volgens mij ben ik nog nooit in dat subforum geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat pm ik je even, want ik wil niet als Judas bekend staan.
Ik denk dat het aan mij ligtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast geen zin meer in...
A) ons
B) RjP
C) FOK!
Dat is een reden om niet te posten? Het interesseert me geen bal wie mij hier eventueel 'stalkt', ik heb er geen last van en ik post niks om me over te schamen. wyccie denkt er vast net zo over.quote:
Ze is teleurgesteld dat ik haar niet meer stalk, denk ik. En ik heb nog wel zo'n leuke verrassing voor haar op 4 juliquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een reden om niet te posten? Het interesseert me geen bal wie mij hier eventueel 'stalkt', ik heb er geen last van en ik post niks om me over te schamen. wyccie denkt er vast net zo over.
Eentje maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
Zeg niet dat ik 5 pagina's moet terugscrollen voor een plaatje
Jij wilt alleen plaatjes kijken? Dit is geen boek.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
Zeg niet dat ik 5 pagina's moet terugscrollen voor een plaatje
Ik kan dan de rest van juni nog wel even afmaken, als jij dan voor mij de laatste twee weken van september kunt doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:05 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg wyccie wel, inderdaad. Maar ik heb deze maand niet zoveel tijd.
Geen probleem. Als wyccie daarvoor ook even een verzoek in drievoud indient, zijn we weer klaar met ons bilateraaltje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan dan de rest van juni nog wel even afmaken, als jij dan voor mij de laatste twee weken van september kunt doen.
Trustenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Als jullie heren nou even de taken verdelen, dan ga ik slapen
Het is een topreeks. Al jaren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hou van dit topic.
quote:Of overdrijf ik nu ?
Wat betreft het papierwerk heeft wyccie het altijd goed op orde. Dat is dus geregeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Geen probleem. Als wyccie daarvoor ook even een verzoek in drievoud indient, zijn we weer klaar met ons bilateraaltje.
Plaatje ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:27 schreef broer het volgende:
Nou, terug naar het plaatje dan maar weer.
Ik heb geen idee...
Er vallen ook niet echt bruikbare hints meer te geven. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand opeens weet wie hij is als ik zeg dat hij van 1981 tot 1986 in Tanzania woonde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:27 schreef broer het volgende:
Nou, terug naar het plaatje dan maar weer.
Ik heb geen idee...
Is het een hoer denk je broer ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:35 schreef broer het volgende:
Ik weet het plaatje niet en de twee te bestalken dames zijn afwezig. Dan ben ik genoodzaakt af te haken.
Succes, tong!
Ik dacht al goed te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij zijn al een plaatje verder, tong
Zijn ze nu opgelost?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef wyccie het volgende:
Ik was niet aan het studeren en ik was ook niet teleurgesteld dat ik niet gestalkt werd.
Nee, ik moest wat puzzels oplossen.
Deze heeft te vaak van de advocaat met slagroom gesnoept.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij vrijmibo-poes had ik toch wat anders verwacht
Hè, wat jammer! Het is een kort filmpje van Adam Sandler met een poes.quote:
Dat klopt, want die poes heeft kleertjes aan.quote:
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef Gellius het volgende:
't Is ook nog ruim voor de borrel. Of ben jij al begonnen?
Mij ook, ik heb daar altijd met afgunst naar gekeken. Is dat iets typisch Amerikaans, of zo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt me altijd zo knus, zo'n cubicle.
Ah, je neemt al een aardig tong-ritme aan.quote:
Ik geloof het wel. Je bent in ieder geval wat meer van les autres afgesloten dan in de in Nederland vigerende kantoortuin. Nu heb ik gelukkig maar een paar jaar onder die knoet hoeven werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mij ook, ik heb daar altijd met afgunst naar gekeken. Is dat iets typisch Amerikaans, of zo?
Mijn buurvrouw treuzelde nogal vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, je neemt al een aardig tong-ritme aan.
Ik begrijp helemaal niets van je post, Scrutinizer, en ik denk ook niet dat ik 'm wíl begrijpen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn buurvrouw treuzelde nogal vannacht
Van de fietsfabriek of van die tweedehands zaak een paar deuren verder?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:04 schreef Gellius het volgende:
O, ik heb al een nieuwe fiets, Scrutiniz.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niets van je post, Scrutinizer, en ik denk ook niet dat ik 'm wíl begrijpen.
Wyc bij Duurstede? Harderwyc?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
Daar kan ik naartoe lopen binnen 1 dag. Dan is het geen vakantiebestemming.
Overigens gingen er vroeger klasgenootjes van mij in Appelscha op vakantie, dat was 5 km van onze woonplaats.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
Daar kan ik naartoe lopen binnen 1 dag. Dan is het geen vakantiebestemming.
De eerste 18 jaar van mijn leven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef Gellius het volgende:
O, je hebt je jeugd OOK nog in friesland doorgebracht?
Die school was wel een losgeslagen bende, volgens mij. Daar gebeurden vreemde dingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Gellius het volgende:
Dat is wellicht zo, ja. Dat was ik alweer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |