Schijnbaarquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zoek naar gefrituurde kip, denk ik.
Dan moeten we het plaatje in de OP ook nog aanpassenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Straks duiken Dolle Hond en BwennieBren ook ineens weer op.....
Ik geloof dat sowieso 3 kwart die er nu op staat niet meer langs komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moeten we het plaatje in de OP ook nog aanpassen
Hij is ook niet echt terug. Hij zet een tvp in de allerlaatste post. TH kennende is dat een geintje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Gellius het volgende:
Als hij schijnbaar terug is, is ie niet terug.
Hier regende het.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de zon schijnt is dat ook niet zo?
Hier nu ookquote:
Ah dat hadden wij dus 2 uur geleden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef wyccie het volgende:
Hier schijnt de zon weer. En dat is echt zo.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef wyccie het volgende:
Hier schijnt de zon weer. En dat is echt zo.
Ik ga ook meestal naar C1000. De kassameisjes zijn liever daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Gellius het volgende:
Ik was even in de AH op de Wibautstraat. Ik mis die ouwe C1000. Die was zo lekker rommelig en afgetrapt.
Truste Vriendquote:
Nee, want je bent toch al getikt?quote:
Wat is het verschil tussen een tik en een krabbel? Het zijn toch allebei berichten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat heb ik uitgezet. Dat vind ik onzin.
Een krabbel is een vrij op te stellen bericht. Een tik begint met de naam van de schrijver en eindigt met de naam van de ontvanger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een tik en een krabbel? Het zijn toch allebei berichten?
Tja, dat laatste lijkt me idd niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Een krabbel is een vrij op te stellen bericht. Een tik begint met de naam van de schrijver en eindigt met de naam van de ontvanger.
Dan krijg je van die dingen als Scrutinizer vond het heel leuk gisteravond Wickedangel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, dat laatste lijkt me idd niet zo boeiend.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg je van die dingen als Scrutinizer vond het heel leuk gisteravond Wickedangel.
"Oké......" , denk ik dan.
Wickedangel gaat een plaatje zoeken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die derde persoon enkelvoud is ook zo suf. * Wickedangel gaat thee zetten. Niet echt dus hč, want ik drink geen thee.
Ik kan niet slapen anonimous.quote:
Ja, ik mag aannemen dat meneer niet de hele dag zo rondloopt. Of is hij degenslikker van beroep?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Vind je? Volgens mij doet hij gewoon wat de fotograaf vraagt: Hoofd iets omhoog, ogen dicht
Nee.quote:
Dit was wel profetisch, hč?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
* Scrutinizer vermoedt dat je na het posten van het plaatje zonder een hint te geven gaat slapen Wickedangel
Dat doe je helemaal verkeerd. Het moet zoiets zijn:quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg je van die dingen als Scrutinizer vond het heel leuk gisteravond Wickedangel.
"Oké......" , denk ik dan.
Volgens mij is dat de buddy-pokequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal verkeerd. Het moet zoiets zijn:Scrutinizer geeft een bloemetje aan Wickedangel Scrutizinizer heeft gekookt voor Wickedangel Scrutinizer geeft een knuffel aan Wickedangel Scrutinizer denkt de hele dag aan Wickedangel
Natuurlijk nietquote:De gebruiksaanwzijzing van Hyves zeker niet gelezen?
Je hebt me ook nog niet toegevoegd als vriend. Of weet je ook nog niet hoe dat moet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook wel kunnen. Ik heb de gebruiksaanwijzing ook niet gelezen.
Die heb ik dan ook niet aan m'n hyves toegevoegd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die ik in het echt zie. Die hoef ik niet te krabbelen of poken.
Ik vind jou meer het type die zijn vrienden bij kaarslicht een brief schrijft met een ganzenveer om die vervolgens met de postkoets te laten bezorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Hmz. Acht je mij geen hyves-material, soms? Hmmn?
Gellius is daar te breedsprakig voor. De duif zou niet kunnen opstijgen vanwege het gewicht van Gellius' woorden.quote:
Nee nee, de hologramdokter is een dokter die eigenlijk een hologram is. Niet echt. En hij maakt mensen, wezens en andere hologrammen beter. Denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn hologram is nooit ziek.
Sssst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zusje van wyccie is de broer van Gellius?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |