quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:Ik ben echt te chagrijnig om uit mijn ogen te kijken!
Net de deur van mijn kamer dichtgedaan omdat de collega naast me heel irritant loopt te fluiten. Eig. altijd wel, maar ik trek het echt gewoon niet. Ik geloof het ook niet zo geloof ik. Kerstliedjes fluiten en de meest irritante Sound of Music deuntjes enzo. Het komt mij niet echt oprecht spontaan over.
Anyway... het irriteert me dus enorm!![]()
![]()
Nit als hij altijd fluit en je er alleen NU!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef moussy het volgende:
Bij fluiten ligt het probleem echt bij een ander hoor
Och... Als ik het alleen léés voel ik al zo'n vervelend knoopje in mijn maag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef _Bar_ het volgende:
Innepin maakt niet uit hoor, voorals nog gaat het redelijk met me, heb zaterdagmiddag het meeste verdriet gehad eigenlijk, tijdens het opruimen van spullen.
en zijn brusje maakt momenteel veel goed, al blijft dat gevoel nog steeds heel dubbel. (lekker lastig zo he)
Troostpoes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:21 schreef _Bar_ het volgende:
hehe ben ik blij dat ik nergens geen fluitende collega's oid in de buurt heb
Wel een lief klein katje wat nu heerlijk ligt te knorren naast me
Ik vind haar heel rustig, ze heeft net gister onderweg naar huis even gepiept, eenmaal thuis niet meer, ja toen ze opgepakt werd toen we gingen slapen.quote:
Geef hem een touwtje, en zeg hem om zn fluitje aan te hangen, daarna is een touwtje naar hem toe gooien al genoeg! Echt, ervaringquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Moussy!![]()
Deze collega geeft me sowieso wel de kriebels hoor, meestal loopt hij hier op zijn sokken rond.Brrr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |