quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:Ik ben echt te chagrijnig om uit mijn ogen te kijken!
Net de deur van mijn kamer dichtgedaan omdat de collega naast me heel irritant loopt te fluiten. Eig. altijd wel, maar ik trek het echt gewoon niet. Ik geloof het ook niet zo geloof ik. Kerstliedjes fluiten en de meest irritante Sound of Music deuntjes enzo. Het komt mij niet echt oprecht spontaan over.
Anyway... het irriteert me dus enorm!![]()
![]()
Nit als hij altijd fluit en je er alleen NU!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef moussy het volgende:
Bij fluiten ligt het probleem echt bij een ander hoor
Och... Als ik het alleen léés voel ik al zo'n vervelend knoopje in mijn maag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef _Bar_ het volgende:
Innepin maakt niet uit hoor, voorals nog gaat het redelijk met me, heb zaterdagmiddag het meeste verdriet gehad eigenlijk, tijdens het opruimen van spullen.
en zijn brusje maakt momenteel veel goed, al blijft dat gevoel nog steeds heel dubbel. (lekker lastig zo he)
Troostpoes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:21 schreef _Bar_ het volgende:
hehe ben ik blij dat ik nergens geen fluitende collega's oid in de buurt heb
Wel een lief klein katje wat nu heerlijk ligt te knorren naast me
Ik vind haar heel rustig, ze heeft net gister onderweg naar huis even gepiept, eenmaal thuis niet meer, ja toen ze opgepakt werd toen we gingen slapen.quote:
Geef hem een touwtje, en zeg hem om zn fluitje aan te hangen, daarna is een touwtje naar hem toe gooien al genoeg! Echt, ervaringquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Moussy!![]()
Deze collega geeft me sowieso wel de kriebels hoor, meestal loopt hij hier op zijn sokken rond.Brrr...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Moussy!![]()
Deze collega geeft me sowieso wel de kriebels hoor, meestal loopt hij hier op zijn sokken rond.Brrr...
Ik kwam net hier ergens ook een post tegen waarbij ik als reply had getikt " 't is wat... "quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef innepin het volgende:
Shit, zit ik net BE stiekem uit te lachen om haar chagrijnige bui, moet ik nou toch echt toegeven dat ik zelf net zo chagrijnig benIk vind iedereen die belt maar stom en ik ben telefoniste hè, en ik wilde net - aan de telefoon met m'n moeder - zelfs bijna roepen dat ze niet zo moet zeuren
terwijl ze het dus echt hartstikke zwaar heeft op het moment
![]()
Ik vind het gewoon heel stom en heel onprofessioneel staan. Dat doe je maar lekker thuis, maar op je werk vind ik het niet meer dan fatsoenlijk, en hygienisch, dat je gewoon je schoenen aan houdt.quote:
Dat dus. En in de achtertuin ook. En als ik naar de buren ga doe ik dat ook op mijn sokken, want zo zijn de buren nou ook eenmaal en we vinden het allebei heerlijk dat we niet moeilijk hoeven te doen naar elkaar toequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In huis loop ik altijd op sokken of blote kakkies. Buiten de deur gaat er schoeisel aan. Val een ander niet lastig met je tenenkaas
Nee vast niet, maar ik vind het raar en slordig en onprofessioneel en onverzorgd staan. Heb ooit eens een collega gehad die op z`n pantoffels liep de ganse dag. Ook als hij naar klanten moest enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb heul geen stinkvoeten of tenenkaas
Ik ga straks een old fashion zeiltje er overheen gooien, dan kan het ergste water er uit zakken terwijl het niet weer vol loopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Zaterdag wordt het weer goed weer, dus als je geluk hebt is het zondag ergens wel droog moussy.
maar dan moet je ook alles in 1 keer opruimen en daar heb ik echt een hekel aan (heb t dus regelmatig, want laat meestal alles boven hangen tot ik amper kleren meer heb en ik wel moetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef moussy het volgende:
D'r hing ook een gestreept pakje tussen, maar das naar binnen in de droger
Ik ben ook een lui waswijf en draai dan in 1x tig wassen ipv iedere dag een wasje.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef moussy het volgende:
D'r hing ook een gestreept pakje tussen, maar das naar binnen in de droger
Ik ben ook een lui waswijf en draai dan in 1x tig wassen ipv iedere dag een wasje.
spannend hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Lois het volgende:
Mag ik even trots doen?
Mijn allereerste interview ever staat online
Linkjes staan hier: Kim Moelands - Ademloos
(kom ajb in dat topic posten want het is er zo stil)
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef Chan het volgende:
Op mn sokken lopen terwijl er cliënten zijn doe ik ook echt niet, dat zou het beeld dat mensen van een advocatenkantoor hebben wel heel erg teniet doen
Heb je hetzelfde voer als wat hij "thuis" kreeg? Misschien vindt hij ander voer niet lekker. Of hij moet gewoon even wennen nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef _Bar_ het volgende:
tweezer wilt alleen niet eten, water drinken doet hij voldoende.
idd smerig en niet nodig, maar ik zou er niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef freecell het volgende:
Veel sterkte en succes bar![]()
Wat een maag-omdraai-plaatje op de fp bij dat automutilatie-bericht trouwens. Ik werd er even naar van, maar vroeg me af of dat aan mij lag of niet?
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:59 schreef moussy het volgende:
[..]
idd smerig en niet nodig, maar ik zou er niet wakker van liggen.
Jaaa ik ken hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
huup. 's morgens sporten is heerlijk. ik breng Liam naar school en ga meteen door en heb de rest van de dag energie! helemala top!
saffier, ik heb blijkbaar geluk met 2 jongens die opeens besluiten dat ze zindelijk zijn. Liam had dat ook. in een week tijd ineens helemaal zindelijk geworden, ik vind het heel knap
Maar ondertussen laat je een kind in bed bonken met zijn/haar hoofd...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Maar een jaar of 6/7 geleden was zo'n foto onder mijn ogen geen goed idee geweest.
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat je een kind in bed bonken met zijn/haar hoofd...
Ik mis hier iets...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat je een kind in bed bonken met zijn/haar hoofd...
Het is ook automutilatie, wat later door kan schieten naar erger, of stopt en terugkomt in de krasfase. Het kind is nu blijkbaar al gek op endorfine oftewel verslaafd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Waar ik écht echt echt van baal
Maar zonder gaat hij niet slapen, hij doet het thuis ook en zijn ouders vinden het doodnormaal....
ik kan dat kind toch niet wakker houden tot hij van ellende in slaap valt?
Ik heb hem ook wel eens opgepakt en goed weer neergelegd x10, maar het helpt allemaal niks
En ik vind het trouwens van een heel andere orde eigenlijk...
Mijn oppaskindje van 18 maanden bonkt met zijn hoofd tegen zijn bedje om in slaap te komen en dat vertelde ik. En blijkbaar vond Moussy het belachelijk dat ik dat toe liet en besloot ze er niks van te zeggen.quote:
Misschien es langs je neus weg informeren als je weer ns bij de huisarts bent? Klinkt wel als iets vervelends wat op latere leeftijd wellicht voor problemen kan zorgen. Maar wie weet is het wel iets soort van "normaals" ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Waar ik écht echt echt van baal
Maar zonder gaat hij niet slapen, hij doet het thuis ook en zijn ouders vinden het doodnormaal....
ik kan dat kind toch niet wakker houden tot hij van ellende in slaap valt?
Ik heb hem ook wel eens opgepakt en goed weer neergelegd x10, maar het helpt allemaal niks
En ik vind het trouwens van een heel andere orde eigenlijk...
oi, boete?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef E.T. het volgende:
Tot zo ver de voordeeltjes van de Action...
Moet je wel in de gaten houden of het betaald parkeren is![]()
las ik iets over een chagerijnig clubje? Kan ik mooi bij aanschuiven..
Misschien nog wel een idee inderdaad... Maar waar maak je dat vast in een campingbedje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Stootkussentje misschien? Wat je dan weghaalt als hij slaapt? Lastig probleem hoor...
Nouja zolang het idd niet je eigen kindje is en de ouders al de nodige actie ondernomen hebben zou ik ook terughoudend zijn met ingrijpen denk ik hoor. Wel een lastig probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef freecell het volgende:
De ouders hebben het wel nagevraagd bij het CB, maar die zeiden dat wel meer kinderen het doen en dat het wel weer overgaat. Dan kan ik toch moeilijk ingrijpen hier in...
Hij doet het al veel minder dan vroeger, toen was het altijd. Nu eigenlijk alleen als hij halverwege zijn slaapje even wakker wordt en wel weer wil gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |