Bedoel je soms mij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:52 schreef Afvoerput het volgende:
Voetbal shirts kopen van spelers die verkocht worden.
Klacht: Voetbal
Klacht2: Voetbalshirts
Klacht3: Simpele zielen
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
WAT DOE JE :S KAKA GAAT WEG KANKRE MONGOOL PLEEG ZELFMOORD JE HEBT VOOR NIKS 65 EURO BESTEED AAN NIEUWE SHIRT METKAKA EROP SUKKEL JE HELE MAANDINKOMEN
Verwachte reacties:
Je capslockknopje is kapot
NO SHIT SHERLOCKS? TANDEN OP ELKAAR
Ajax-shirtje van 2008/2009 40 EUR in de fanshop nu!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:55 schreef Teezie het volgende:
Mensen die geen geld hebben om een voetbalshirt te kopen
STERF KANKRE JOODquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax-shirtje van 2008/2009 40 EUR in de fanshop nu!
jij dan met je anime-verslaving.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die voetbalfanaat zijn
Mensen die geld uitgeven aan voetbal![]()
Mensen die zich aftrekken op Dragonball Xquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die voetbalfanaat zijn
Mensen die geld uitgeven aan voetbal![]()
Het is kankerjood. Verkracht onze taal eens niet zo lieve jongen.quote:
Dus je deelt mijn mening?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het is kankerjood. Verkracht onze taal eens niet zo lieve jongen.
Dat kost weinig geld.quote:
Ha-ha dus je geeft het toe? .. Dat was simpelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat kost weinig geld.
Ik sloop geen agenten en geef geen 40 euro uit voor een shirt waarin 80% van Nederland je voor lul vindt lopen
Daarnaast kijk je zelf ook anime
ik sloop ook geen agenten en ik koop geen shirts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat kost weinig geld.
Ik sloop geen agenten en geef geen 40 euro uit voor een shirt waarin 80% van Nederland je voor lul vindt lopen
Daarnaast kijk je zelf ook anime
Beetje raar inderdaad om naam erop te laten zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:02 schreef Kopbal het volgende:
Je bent sowieso een ongelovelijke triangeljosti als je een shirt koopt met naam achterop
Hihi I loll'dquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad om naam erop te laten zetten.
Waar slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:13 schreef Inverted_World het volgende:
VOETBAL_! De grootste faal/tokkie sport die er is. Naast curling dan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |