Heej, jij zou allang naar bed gaanquote:
iphonequote:
Boefje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Boefje!
Niet stiekem een glas bier leegdrinken met je iPhone he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ding heb ik ook
![]()
dubbelquote:
quote:
SLET!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef De_Kok het volgende:
Hoi!
Ik zal me maar eens voorstellen...
Ik ben dus Rody... oftewel de kok waar Poit het altijd over heeft, die jongen die zo lekker kan koken!![]()
maar verder ben ik ook een gamenerd, en nu ga ik Poit eens jaloers maken door nog ff gitaar held te gaan spelen
Ge weet.. Ik heb enkel helden als vrienden.. BTW, OP aangepastquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:04 schreef Reintji het volgende:
Nu al een held die Kok, alleen maar posten in de SC sinds 'ie lid is.
Leuk plaatje in de OP POit
Waarom nou gelijk over m'n zusje...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ge weet.. Ik heb enkel helden als vrienden.. BTW, OP aangepast
Je mag nog een keer 't' teveel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ge weet.. Ik heb enkel helden als vrienden.. BTW, OP aangepast
Je zusje met slagroom als toetjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:07 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk over m'n zusje...![]()
en waarom is die xbox groter als de ps3?
Zeg wat?quote:
Nee, uwer grootsheid heeft groot gelijk.. Bij deze zal ik deze taaltechnische mislukking corrigeren..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:12 schreef Reintji het volgende:
Vergeef me Koning Poit, ik heb nachtdienst en dus verveeld.
Pasta met worstjesquote:
Heej! Ik moest wat voor die jongen.. En die van jou is lame ass....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef koei het volgende:
[..]
Pasta met worstjes
Overigens zou "met K-O-K" een betere ondertitel zijn voor je!
InFamous al uitgespeeld??quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef koei het volgende:
[..]
Pasta met worstjes
Overigens zou "met K-O-K" een betere ondertitel zijn voor je!
Dus ik heb hem bijna in de brievenbus!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef koei het volgende:
Ik heb wel 176 shards nu Poit! en alle discs van eiland 1
Ik ben nu halverwege denk ik zo...
huhuh...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:25 schreef koei het volgende:
Ja, nog twee weken denk ik! Als het niet opeens veel moeilijker gaat worden, want zoals bekend suck ik nogal
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook.... gewoon niet reagerenquote:
Zegt er iemand watquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook.... gewoon niet reageren
Sjees
iPhonequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nooit de Metro leest vast niet
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook.... gewoon niet reageren
Sjees
De huiseigen sc chagerijnquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
De huiseigen sc chagerijnJe bent echt te irritant. Ga weg ofzo.
Dan kunnen de gezellige mensen het weer gewoon over boobies hebben
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef lkb9000 het volgende:
ik moet zo naar school maar ik heb geen zin om uit bed te komen
Heb jij nou alweer zo'n "geen ziiiihhiiiiiiiin" dag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef lkb9000 het volgende:
ik moet zo naar school maar ik heb geen zin om uit bed te komen
Jankmuil is het toch ook..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb jij nou alweer zo'n "geen ziiiihhiiiiiiiin" dag?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb jij nou alweer zo'n "geen ziiiihhiiiiiiiin" dag?
quote:
But I like boobiesquote:
Regel 1:quote:
Die torrent schiet toch niet opquote:
Had je hier gisteren moeten zijnquote:
Zelf weten,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe werkt usenet enzo dan? Ik heb geen zin om er geld aan uit te geven
Alles wat ik snel binnen wil hebben zijn series, en daar heb ik nu tvseries voor. Daar haal ik alles met m'n volle bandbreedte binnen, op geweldige kwaliteit. En alle oude series staan er ook geseed opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelf weten,
Ik weet niet wat voor snelheid je hebt op dit moment, maar je zal niet snel met torrents de snelheid halen die je met usenet kan halen, met usenet kan je gewoon je volledige bandbreedte benutten ( mits je usenet abonnement het ook ondersteund ).
Het voordeel van torrents is toch vaak dat er oudere shit online staat, je kan namelijk niet alles vinden op usenet.
http://www.binaries4all.nl/beginners/
Je bent echt maximaal 10 euro per maand kwijt, ik betaal 6.50 voor een 20mbit abonnement.
Usenet #13
Ik haal nu al de 1.7MB/s met torrents, dus ik zie niet echt redenen om over te stappen naar usenet behalve dat bestanden daar misschien een (halve) dag eerder opstaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelf weten,
Ik weet niet wat voor snelheid je hebt op dit moment, maar je zal niet snel met torrents de snelheid halen die je met usenet kan halen, met usenet kan je gewoon je volledige bandbreedte benutten ( mits je usenet abonnement het ook ondersteund ).
Het voordeel van torrents is toch vaak dat er oudere shit online staat, je kan namelijk niet alles vinden op usenet.
http://www.binaries4all.nl/beginners/
Je bent echt maximaal 10 euro per maand kwijt, ik betaal 6.50 voor een 20mbit abonnement.
Usenet #13
Geef jij mij eens de torrent die jij download. Dit moet ik zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik haal nu al de 1.7MB/s met torrents, dus ik zie niet echt redenen om over te stappen naar usenet behalve dat bestanden daar misschien een (halve) dag eerder opstaan
Waarom? Lekker boeiend dat jij wat anders gebruikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geef jij mij eens de torrent die jij download. Dit moet ik zien.
Omdat ik wil zien of het bij mij ook zal werken, ik gebruik torrents vaak voor muziek, en haal soms niet eens de 100kb/s.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom? Lekker boeiend dat jij wat anders gebruikt.
Dat komt door de torrent. Nieuwe gaan snel. Oude gaan langzamer. Ligt aan het geseed. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat ik wil zien of het bij mij ook zal werken, ik gebruik torrents vaak voor muziek, en haal soms niet eens de 100kb/s.
Ik begrijp hoe torrents werken, ik neem altijd degene met de meeste seeders. Ik haal nooit sneller dan 100 kb/s.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat komt door de torrent. Nieuwe gaan snel. Oude gaan langzamer. Ligt aan het geseed. Lijkt me logisch.
Ik heb gewoon kut ziggo internetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef koei het volgende:
Ik betaal niks en heb alsnog alles wat ik zoek zo binnen
Usenet is alleen interessant als je games wilt downloaden, die zijn altijd meerdere gigs en dat duurt gewoon te lang met torrents. Voor series werken torrents goed genoeg (ik download ze een stuk sneller dan dat ik ze kan kijken...) en hetzelfde geldt voor de meeste films.
Het enige handige voor usenet is FTD, waardoor je ook allerlei films tegen komt die je anders misschien nooit had gedownload.
Maar Lennie, als je internet via de uni hebt, dan heb je kans dat je wel een goede nieuwsgroepen ondersteuning hebt. De TU Delft is wat dat betreft ook een download walhalla omdat je retesnel alles binnen hebt en best een lange retentie hebt.
Tsja, ik hoor dat ook wel eens van mensen. Dan installeren ze een nieuwe computer en dan ineens knalt alles tot max. Kan vanales zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe torrents werken, ik neem altijd degene met de meeste seeders. Ik haal nooit sneller dan 100 kb/s.
Laat maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, ik hoor dat ook wel eens van mensen. Dan installeren ze een nieuwe computer en dan ineens knalt alles tot max. Kan vanales zijnLigt aan jouw.
Ik was serieus pikomhoogquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe torrents werken, ik neem altijd degene met de meeste seeders. Ik haal nooit sneller dan 100 kb/s.
Rare shit. Ik zal eens kijken bij de nieuwe uploads wat ik kan halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Serieus?
Ik haal bij nieuwe uploads meestal zo de 400-500 kb/s Bij oudere HD films ofzo kan je pech hebben dat hij op de 30-40 kb/s blijft hangen maargoed ik heb nog zo belachelijk veel films in de backlog staan dat dat dan weer geen zak uitmaakt.
Download eens de laatste aflevering van een serie die afgelopen week online is gezet, dan moet je die snelheden toch echt wel kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rare shit. Ik zal eens kijken bij de nieuwe uploads wat ik kan halen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef Fallen het volgende:
GODVER! @$@#^@#^!!!
Ben al de hele ochtend aan het stressen met een presentatie die ik straks moet doen, nog geen tijd gehad om goed te ontbijten, neem even de tijd om een bak yoghurt/muesli klaar te maken, wil ik een hap nemen, drupt me overhemd en stropdas vol.
Kan ik weer een ander overhemd gaan strijken... en ik moet echt over een half uur de deur uit!!
Suited up, kan niks mis gaan!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Fallen het volgende:
thanks!
All suited up and ready to go!
Tot later!!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Suited up, kan niks mis gaan!
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik al het geniale van Barney achter elkaar plakken en uploaden. Geheid dat de helft van de wereld in een deuk ligt. Wat een personagequote:
Doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik al het geniale van Barney achter elkaar plakken en uploaden. Geheid dat de helft van de wereld in een deuk ligt. Wat een personage
Shit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Shit.
Dan moet ik alles weer downloaden en kijken.
Geen probleem.
Downloading.
En anders maak je verschillende delenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op Youtube heb ik maar 10 minuten. Dus ik ga echt mijn best doen om er wat van te maken.
Goed van je!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En anders maak je verschillende delen
Check ook de bloopers die op youtube staan, altijd leuk
Is wel in vreselijke kwaliteit de meeste bloopers die erop staan, maar boeie! Seizoen 3 bloopers zijn wel degelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Goed van je!
Dan doe ik 1 deel van 8 minuten en de andere ook 8 ofzo, 10 minuten is net iets te lang.
Ik ga ff bloopers zoeken
Ik vind het echt in een stijgende lijn gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Poit het volgende:
Heb gisteren de laatste aflevering van HIMYM gekeken maar vind toch seizoen 1+2 het sterkst hoor..
Ik snap soms echt niet dat mensen dat op Youtube te zetten, wat een slechte kwaliteit, echt verschrikkelijk. Als ik iets heb gemaakt kijk ik eerst of het goed is in matige kwaliteit, daarna zet ik het pas om in goed kwaliteit met een hoge resolutie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is wel in vreselijke kwaliteit de meeste bloopers die erop staan, maar boeie! Seizoen 3 bloopers zijn wel degelijke kwaliteit
Doe mij die eens mailen!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef koei het volgende:
Dit is ook wel een mooi boek: http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
Ik heb 'm als E-book staan.
Een vriend van me heeft hem, en er is al een geweldige prank uitgehaald vanwege dat boekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef koei het volgende:
Dit is ook wel een mooi boek: http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
Ik heb 'm als E-book staan.
Hee daar heb ik een t-shirt vanquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee daar heb ik een t-shirt vanZegt dat genoeg over me of niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee daar heb ik een t-shirt vanZegt dat genoeg over me of niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Hangt er ook vanaf wat voor persoon het draagt. Ik heb zelf een classic Batman t shirt, ook 1 van The Hulk.
Gekocht in Groningen trouwen Lennart.
Dan moeten het wel toffe shirts zijn!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Hangt er ook vanaf wat voor persoon het draagt. Ik heb zelf een classic Batman t shirt, ook 1 van The Hulk.
Gekocht in Groningen trouwen Lennart.
Zodra nigga gangsta huwelijk legaal is.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Tain het volgende:
En ik heb deze ook nog
[ afbeelding ]
ook gekocht in Groningen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zodra nigga gangsta huwelijk legaal is.
Maar eigenlijk is het niet meer gangsta als het legaal is.
My nigga. Die heeft mijn vader ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Tain het volgende:
En ik heb deze ook nog
[ afbeelding ]
ook gekocht in Groningen
Hij staat op mn PC, zodra ik die weer eens aan heb mail ik hem door!quote:
quote:Critical Acclaim for \"The Bro Code\"
\"This is the finest piece of literature ever written. Now will you give me my phone back, Barney?\"
--Theodore M.
\"This is by far the most disgusting, disparaging, stomach churning thing I\'ve ever read, which means a lot if you\'ve ever seen one of my husband\'s grocery lists.\"
--Lily A.
\"You\'ll howl... with delight!\"
--Stephen King
\"Stinson uses language like a scalpel, digging though our deepest emotional tissue to expose the very core of the human psyche.\"
--Mike Tyson
\"Finally! A book worth reading!\"
--God
\"Stinson beat me to it.\"
--J.D. Salinger
\"Jefferson\'s out, Stinson\'s in!\"
--Rachel M. (President - Mount Rushmore National Preservation Society)
\"An entertaining beach read.\"
--Pope Benedict XVI
\"Ewww.\"
--Robin S.
\"Out of this world!\"
--Alien (creature from another planet)
\"I\'m sorry what?\"
--Maya Angelou
\"I have a hundred words for \'snowflake\' but only one word for \'The Bro Code,\' - awesome!\"
--Some Eskimo maybe
\"This book makes me want to rethink my career.\"
--Mark (the dude who wrote the Gospel
Coole site!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef koei het volgende:
ik ben fan van threadless.com, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt? Zo wel dan moet je even zeggen voordat je gaat bestellen, dan kun je je via mij aanmelden en krijg ik korting op mn volgende bestelling
Dude!! Ik ga toch geen torrents downloaden!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
Poit, ik heb een torrent gevonden waarbij het gesproken is
Xray shirts worden nog veel vetterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Toffe site Koei. Ze hebben best wel toffe dingen
http://www.threadless.com/product/1779/The_Gaming_Revolution <-- Die is echt vet
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef koei het volgende:
[..]
Hij staat op mn PC, zodra ik die weer eens aan heb mail ik hem door!
Waar de neuk blijven ze!!!quote:
Daar had ik al aan gedacht ja, maar mag niet van het UMCG, zou wel vreselijk populair kunnen worden denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef koei het volgende:
Als die ooit nog komen Lennie
Overigens kun je op threadless eigen designs insturen. Wellicht dat jij/Reintji zo'n X-ray design kunnen insturen! Volgens mij krijg je daar geld voor en uiteindelijk ook per verkocht shirt een klein bedrag ofzo. En het is gewoon tof!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Edwinuss het volgende:
The Bro Code audio book is ook ingesproken door Barney![]()
![]()
![]()
![]()
awesomely awesome!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Poit het volgende:
Guitar Hero Metallica in da pocket!!
Tevens extra pedaal besteld
Ik dacht iets met een gitaar ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
dvd doosje past ook wel in mijn zak hoor
hihiquote:
Maar hoe kan het UMCG weten of de X-rays bij hen vandaan komen of dat iemand de afbeeldingen heeft gepikt/zelf heeft gemaakt? Zolang Reintji het zelf niet doet en zich er afzijdig van houdt lijkt het me weinig kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar had ik al aan gedacht ja, maar mag niet van het UMCG, zou wel vreselijk populair kunnen worden denk ik
Dat is nu al in de media te lezen dat het van het UMCG komt, en het is gewoon een risico voor het imago van het UMCG.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef koei het volgende:
[..]
Maar hoe kan het UMCG weten of de X-rays bij hen vandaan komen of dat iemand de afbeeldingen heeft gepikt/zelf heeft gemaakt? Zolang Reintji het zelf niet doet en zich er afzijdig van houdt lijkt het me weinig kwaad kunnen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef koei het volgende:
Nouja, mocht ik ooit zelf een X-ray apparaat kunnen kopen dan ga ik er zelf wel flink geld mee verdienen!
quote:
Toen ik jong was luisterde ik nog metallicaquote:
-1 tofheidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef koei het volgende:
Ik kan alleen happy hardcore nogwel waarderen, verder is alles wat op core eindigd kutmuziek!
Het staat al jaren bekend dat koei niet tof isquote:
Happy Hardcorequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef koei het volgende:
Ik kan alleen happy hardcore nogwel waarderen, verder is alles wat op core eindigd kutmuziek!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Happy Hardcoreals ik ooit zo'n dom lijstje maak staat dat wel heel erg onderaan in het diep diep rode
Inderdaad! Iedereen is stom!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is muziek waar ik altijd vrolijk van word! Vroeger vond ik het niks, maar tegenwoordig kan ik het wel waarderen! Jullie luisteren gewoon alleen maar herrie dat geen muziek genoemd kan worden!
Vanavond geen Extreme Rules??quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef disjfa het volgende:
Vanavond weer lekker zonder muziek een boekje pakkenAl dat geluid is zo hinderlijk
Ik heb ook altijd moeite met het lezen en concentreren tegelijk als er muziek in de buurt is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef disjfa het volgende:
Vanavond weer lekker zonder muziek een boekje pakkenAl dat geluid is zo hinderlijk
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef disjfa het volgende:
Jij denkt dat ik leesIk was nog bezig koei met haar antimuzieksmaak
Maargoed, poitfaal dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
![]()
Disjfa is ook een toffe gozer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:22 schreef koei het volgende:
Toch denk ik dat Edwinuss en disjfa wel heel goed bij elkaar zouden passen! Zelfde smaak qua plaatjes enzo ook!
gezien mijn brede muziek smaak blijft er bar weinig voor jouw overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is muziek waar ik altijd vrolijk van word! Vroeger vond ik het niks, maar tegenwoordig kan ik het wel waarderen! Jullie luisteren gewoon alleen maar herrie dat geen muziek genoemd kan worden!
Nee, penis verkorting. Draag niet voor niets wijde broeken en het is wel lastig dat ie soms over de grond sleeptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga je een maagband laten zetten? Je ziet er inderdaad niet zo gezond uit op die foto..
Grapje
Dan moet ik denken aan Ali-Gquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, penis verkorting. Draag niet voor niets wijde broeken en het is wel lastig dat ie soms over de grond sleept
Voor mijn linkerknie, wil wel weten wanneer ze me gaan open snijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan Ali-G![]()
Dan krijgt hij een schot ergens onder in z'n broek en zie je z'n eikel hangen
Maar boeie, waarom ziekenhuis?
Als je er een hebt wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef RitseB het volgende:
Succes Tain
en je vriendin een week in huis hebben is tof
Neuh, de vorige 2x konden ze er ook al niets op zienquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je er een hebt wel ja
Zo'n plastic ding is heel niet zo gezellig..
Zo'n plastic ding is niet gezellig nee, gelukkig heb ik nu een echtequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je er een hebt wel ja
Zo'n plastic ding is heel niet zo gezellig..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zo'n plastic ding is niet gezellig nee, gelukkig heb ik nu een echte
quote:
buitenste meniscus is gespletenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Reintji het volgende:
Kom eens bij ons langs, wij hebben een speciale voor orthopedie. Ik stuur!
mannenkusjes schijnen niet te helpenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef Poit het volgende:
Koei, wees eens een lieve meid en geef de jongen een dikke lebber op z'n knie..
quote:Now that the day is come
I see myself as everyone
I am what’s all around me
No Nothing, it just cannot be
Feelings come from the sun
Like most everything and everyone
What seems lost is free from the force
It slowly destroys us and kills all matter of
Well we don’t control the chance that plays with us
And we get existence back by hurting others
When we go the other way, its ourselves we hurt
But who pushes on through eventually will see every moment’s first
Every moment is first
What’s gone will never come back
But it exists when you think of it
What is anything anyway
But a series of things running through your brain
All of the fucked things you do
All the product of what’s happened to you
What ever you create from love
Is a gift from a place which some call above
Cuz only the forces of hate and love
One breaks things down and one builds them up
Ieuw! Weet je wel wat er allemaal mis is met die knie... Die ga ik echt niet aanraken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef Poit het volgende:
Koei, wees eens een lieve meid en geef de jongen een dikke lebber op z'n knie..
Met GTA4 zou je op 1 % zitten. Dat komt omdat de wereld zo tof is om dagen lang te cruisen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ieuw! Weet je wel wat er allemaal mis is met die knie... Die ga ik echt niet aanraken!
En ik ben op 53% met inFamousover de helft
Oooh, dus ik krijg hem volgende week van je???quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ieuw! Weet je wel wat er allemaal mis is met die knie... Die ga ik echt niet aanraken!
En ik ben op 53% met inFamousover de helft
Nee, ik denk het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, dus ik krijg hem volgende week van je???
Dan moet je maar snel COD spelen. Word je lekker aan je handje gehouden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef koei het volgende:
Ja, nog een reden om nooit aan GTA4 te gaan beginnen. Ik wil wel een doel hebben in een spel
Oh, auch. En je zei nog wel dat ze er niets op konden zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Tain het volgende:
[..]
buitenste meniscus is gespleten
voorste kruisband overrekt
constant vocht in mijn knie
misschien dat je nog wat meer kan ontdekken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
Ik ga denk zo maar eens langs m'n ouders, ouwehoeren over bomen en huizen
Waaromquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:58 schreef De_Kok het volgende:
Okay thanks, maar niet echt handig voor mij want ik ben hier alleen maar voor de slowchat
Heb em nu standaard in me browser staan dus hoef alleen maar refresh te klikkenquote:
Oke. Maar je bent dus een kloon van iemand?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Heb em nu standaard in me browser staan dus hoef alleen maar refresh te klikken
Ik ben allang blij dat het hier lekker rustig is, de SC in KLB of ONZ is echt belachelijk kut.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Fallen het volgende:
Ach, echt bijhouden is ook niet nodig. Er komt zo veel onzin voorbij, ik ben nog steeds verbaasd dat we in GAM mogen rondhangen en niet al zijn verplaatst naar ONZ.
GTAquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef koei het volgende:
Ach, af en toe hebben we het hier ook wel over games Fallen...
heel af en toe...
Nee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oke. Maar je bent dus een kloon van iemand?
Check de OP. Aquila staat daar niet bij, ik welquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel. AQuila.
Ik kan me niemand anders voorstellen om hier in de SC te komen.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel. AQuila.
Ik kan me niemand anders voorstellen om hier in de SC te komen.
Nee, je moet gewoon beter opletten.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon beter opletten.![]()
De_Kok heeft zich al netjes geïntroduceerd en we hebben geen enkele reden om aan te nemen dat het hier om een kloon gaat.
Daarnaast ben ik niet gediend van je "nigga please" opmerkingen.
Dan heb je blijkbaar de spelregels helemaal verkeerd begrepenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:13 schreef De_Kok het volgende:
Ik had anders vaker gewonnen dan jullie 2!
Degene met de meeste punten wint toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar de spelregels helemaal verkeerd begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |