abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:43:20 #26
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69849280
Ik vind het anders een leuke stad
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_69849286
KAKA IS KAKA
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:43:36 #28
250488 Teezie
niet(machine)
pi_69849287
GOED NIEUWS

Real Madrid ontkent transfer Kaká.
Opmerkelijk - 09 Juni 2009 - 02:07Real Madrid heeft in een officiele verklaring laten weten geen interesse te hebben getoond in AC Milan-speler Kaká. De sterspeler van AC Milan werd de afgelopen dagen nadrukkelijk in verband gebracht met de Spaanse club, die zich genoodzaakt voelde om daarop te reageren. "Real Madrid heeft nimmer naar de beschikbaarheid van Kaká gevraagd", ontkent de club de interesse in Kaká in een verklaring."Met deze mededeling hopen we dat er een einde komt aan de geruchtenstroom."

Bron: http://www.voorpaginanieuws.be/berichtown.html/62404/Kak
Chubun Tomata
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:44:06 #29
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69849298
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Op een enkeling geldt het gedoogbeleid.
Awesome....
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69849302
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:36 schreef Teezie het volgende:
BLIJF MET JE KANKR HANDEN VAN KAKA AF BITCHES

KLACHT: KANKRE SPANJE KANKR MADRID KANKRE BARCEONA KANKR ATLECO KANKRE SHAMEL KANKER RAFOELIE KANKRE KAKA
Je Shift-knop hangt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_69849307
Wat is er loos?
pi_69849322
Het vertrek van Kaká bij AC Milan nadert met rasse schreden. De Braziliaanse balkunstenaar zou maandagavond een telefonisch onderonsje hebben met Rossoneri-voorzitter Silvio Berlusconi, maar al eerder dan gedacht lijkt er duidelijkheid te komen over de toekomst van de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar. De Braziliaanse bond (CBF) bevestigde namelijk dat de international op last van Real Madrid een medische keuring heeft ondergaan.

De 27-jarige spelverdeler werd maandag in het Braziliaanse Recife getest op afwijkingen en kwaaltjes, zo bevestigde het CBF. Kaká verblijft momenteel in de Braziliaanse stad omdat hij zich daar met de nationale ploeg van zijn land voorbereidt op het WK-kwalificatieduel met Paraguay van aankomende woensdag.

“De medische staf van het Braziliaanse elftal is akkoord gegaan met het verzoek van Kaká en het bestuur van Real Madrid om hem even vrij te laten. De CBF heeft er zorg voor gedragen dat alles logistiek gezien in goede banen verliep”, zo luidt het statement dat de Braziliaanse bond maandagmiddag uitvaardigde.

Daarmee lijkt de transfer van Kaká naar de Spaanse hoofdstad er nu toch echt aan te zitten komen, en dat terwijl de speler eerder nog verklaarde Milaan niet te willen verlaten. “Ik wil hier blijven”, zei de Zuid-Amerikaan vorige week. “Verder ga ik er deze zomer niet veel meer over zeggen, aangezien ik niet verkeerd gequote wil worden. Aan de miljoenen fans van Milan kan ik verzekeren dat ik hier gelukkig ben en dat ik niet wil vertrekken

SOURCE;http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80170
pi_69849325
Kaka heeft vanmorgen al voor 60 miljoen bij Real Madrid getekend
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:45:56 #34
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69849333
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_69849347
Terechte klacht.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:47:05 #36
250488 Teezie
niet(machine)
pi_69849357
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Teezie het volgende:
GOED NIEUWS

Real Madrid ontkent transfer Kaká.
Opmerkelijk - 09 Juni 2009 - 02:07Real Madrid heeft in een officiele verklaring laten weten geen interesse te hebben getoond in AC Milan-speler Kaká. De sterspeler van AC Milan werd de afgelopen dagen nadrukkelijk in verband gebracht met de Spaanse club, die zich genoodzaakt voelde om daarop te reageren. "Real Madrid heeft nimmer naar de beschikbaarheid van Kaká gevraagd", ontkent de club de interesse in Kaká in een verklaring."Met deze mededeling hopen we dat er een einde komt aan de geruchtenstroom."

Bron: http://www.voorpaginanieuws.be/berichtown.html/62404/Kak
EDIT: KAN RNEEFJE HEEFT ME HARTAANVAL GESTUURD HET IS NEP KANKRE BEHAARDE MONGOOL BOXTEL TENBRINKSTRAAT rafel
Chubun Tomata
pi_69849360
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
Kaka heeft vanmorgen al voor 60 miljoen bij Real Madrid getekend
ZO WEINIG KAKAKAKKAKAKAKAKA IS VEUL MEER WAAES
pi_69849366
wat een topic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')