goedkope bios heb je dan, ik was gister 12 nogwat kwijt voor n cola n biertje en m&m'squote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Nikmans het volgende:
En waarom leg je in een bioscoop 2,50 neer voor een zak blauwe m&m's? Zo'n plek hoort films te verkopen, niet de klanten ook nog eens uit te knijpen voor een zak snoepjes
Waarom koop je dan ook je consumpties in een bioscoop? Het enige dat ik daar koop, is popcorn. Als ik iets anders wil hebben, koop ik het voor de tijd in een supermarkt en neem het mee in m'n tas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Nikmans het volgende:
En waarom leg je in een bioscoop 2,50 neer voor een zak blauwe m&m's? Zo'n plek hoort films te verkopen, niet de klanten ook nog eens uit te knijpen voor een zak snoepjes
C'est Du Pain verkocht zijn goedkoopste broodjes tegen de ¤ 2, maar sinds kort rukt De Broodzaak op die het presteert broodjes vanaf ¤ 3 te verkopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Stations zijn het ergste.
2,50 voor een broodje kaas.![]()
bij AH op stations is het voordeliger om 1,5 liter cola te kopen. Een flesje van 0,5 liter is gewoon duurderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Stations zijn het ergste.
2,50 voor een broodje kaas.![]()
Alle C'est Du Pains worden volgens mij vervangen door De Broodzaak. Ergste is dat het gewoon allebei formules zijn van Servex.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
C'est Du Pain verkocht zijn goedkoopste broodjes tegen de ¤ 2, maar sinds kort rukt De Broodzaak op die het presteert broodjes vanaf ¤ 3 te verkopen.
Dat is omdat de AH to Go anders de klanten van de Kiosk wegtrekt en daar wordt Servex niet blij van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:02 schreef Rapaille het volgende:
[..]
bij AH op stations is het voordeliger om 1,5 liter cola te kopen. Een flesje van 0,5 liter is gewoon duurder(0,5 liter is iets van 2 euro en 1,5 liter is iets van 1,40 ofzo).
Kartelafsprakenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is omdat de AH to Go anders de klanten van de Kiosk wegtrekt en daar wordt Servex niet blij van.
WTF, betalen om te mogen printen ķp school nog welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef hoerezooi het volgende:
kanker en mag ik er ook nog even aan toevoegen PRINT KOSTEN OP SCHOOL.
ffs grafkankerlui durven 0.5 euro per pagina te vragen voor kleurafdrukkenEn ja als thuis je printerfuckedup is (wet van murphy) en je moet iets 2 uur later inleveren heb je weinig keus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
Ik snap nooit waarom ze die broodjeszaken Pain noemen... ik bedoel.. .broodje pijn?
50 cent per paginaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:16 schreef hoerezooi het volgende:
kanker en mag ik er ook nog even aan toevoegen PRINT KOSTEN OP SCHOOL.
ffs grafkankerlui durven 0.5 euro per pagina te vragen voor kleurafdrukkenEn ja als thuis je printerfuckedup is (wet van murphy) en je moet iets 2 uur later inleveren heb je weinig keus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |