Wat is er zo erg aan beenhaar afscheren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waar dat uit blijkt?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Foto's voor 16.00 of er komt hier een slotje op, ja toch? Bowa?
Groink groink.quote:
Dat jij weet hoe dat heet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk hebben ze je klaargepijpt toen je lag te slapen en hebben daarna je corona kaalgeschoren ( jeweets dat stukje vleesch tussen je ballen en reet. )
Dat jij denkt dat hij het gelijk heeft.quote:
Dat jij denkt dat ik denk dat hij het gelijk heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat hij het gelijk heeft.
Dat jij denkt dat hij denkt dat hij denkt dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik denk dat hij het gelijk heeft.
Dat jij denkt dat ik denk dat hij denkt dat ik denk dat hij het gelijk heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat hij denkt dat hij denkt dat hij gelijk heeft.
Stelletje homo's.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef wazoomie het volgende:
Een vriend van me was zaterdag in de achtertuin in slaap gevallen, toen werd hij geswaffeld.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, je post een pic van een knappe boy, en nu? je post je eigen foto niet omdat je een wijnvlek hebt op die kankerbek van je ?
HAHA! Sorry, ging me even aftrekken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |