moet jij niet aan school/stage werkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Grappig om al die voornamen erbij te zienJochem, hehe
Ik kan je wel een andere foto laten zien? Moet wel even via PM danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Wat is daar mis mee? (Afgezien van de rare kop die ze trekt)
Niet zo bitchen, hun.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan je wel een andere foto laten zien? Moet wel even via PM dan. Maargoed, smaken verschillen. Dat dan weer wel.
Je achternaamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik had bij die Hyves: "Hyves voor mensen die een A in hun naam hebben" zo heel droog mijn naam gekrabbeld (zonder A) en daar reageert dan niemand op.
Doe maar, ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan je wel een andere foto laten zien? Moet wel even via PM dan. Maargoed, smaken verschillen. Dat dan weer wel.
Lekkere smatjes trekken andere lekkere smatjes aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:06 schreef 3lmo het volgende:
Die Hyves van WD is ook echt een smatjesverzameling.
Not my fault. De eerste f was eerst een e (stamboomonderzoek van m'n opaquote:
Humor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Not my fault. De eerste f was eerst een e (stamboomonderzoek van m'n opa), maar dat is een keer fout opgeschreven oid en toen werd het dus zo.
Pfff ik weet niet meer waar ik 'm vandaan heb, sorry.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef MouzurX het volgende:
Fas heb jij een linkje naar een rapidshare of torrent download van dat album Alcachofa van villalobos?
Approved.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
Als jullie wat lekkers willen zien moet je bij mij "Anne" intypen, degene met 380 vrienden pakken, foto-album iedereen en dan de 10e foto.
Ik heb nog enkele druppels blauw bloed in mijn aderen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Allureik wil die foto nu ook wel zien
![]()
En Skylark, das kut. Want ik vind em met een e wel gaver
Had je mijn PM van net ook wel ontvangen danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Allureik wil die foto nu ook wel zien
![]()
En Skylark, das kut. Want ik vind em met een e wel gaver
Jawelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je mijn PM van net ook wel ontvangen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |