Wallagequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:04 schreef vaagsel het volgende:
Wie is op dit moment burgemeester van Groningen, en wie wordt getipt als zijn opvolger?
't Zou ook zo kunnen dat George Bush degene is die dat originele liedje zingt waar die bolle zo hard overheen schreeuwt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
George W. Bush zingt het dagelijks.
Nu je het zegt! Was het niet zijn campagnesong?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
't Zou ook zo kunnen dat George Bush degene is die dat originele liedje zingt waar die bolle zo hard overheen schreeuwt.
En welke naam wordt vaak genoemd als het om zijn opvolging gaat?quote:
Jan Pronk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef vaagsel het volgende:
[..]
En welke naam wordt vaak genoemd als het om zijn opvolging gaat?
Wim Kok?quote:
Ik bedoelde Guusje Terhorst uiteraard...maar die is nog minister....quote:
Neleos +1quote:
Kan ik me voorstellen. Is heel Groningen in een klap een vogelaarwijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:26 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Neleos +1
Is wel in de landelijke media geweest dat Vogelaar getipt wordt als opvolger van Wallage, iets waar de bevolking van Groningen niet heel blij mij is.
Yep.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef vaagsel het volgende:
Brussel ?
Je vermoeden is verkeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Dagobert het volgende:
Ik had zo'n vermoeden, iets met maagzuur enzoKan alleen niet echt een logisch antwoord verzinnen, heb namelijk het idee dat ik ze wel eens eet en nooit vrees voor iets... Wellicht iets met nadelen voor ongeboren kindjes?
Dagobert +1quote:
Grande Arche de la Defense officieel, maar goed genoegquote:
tomtomaat + 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef tomtomaat het volgende:
Joods nieuwjaar?
Terp +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |