Quebec-city, dus wat mij betreft is Quebec wel een correct antwoord als je om een stad vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
wat is de hoofdstad van de provincie Quebec dan?
Misschien dwalen we wat af van het topic, maar ik lees daar:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Montreal: http://en.wikipedia.org/wiki/Quebec
Toronto is de hoofdstad geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:40 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Quebec-city, dus wat mij betreft is Quebec wel een correct antwoord als je om een stad vraagt
Ontario is trouwens wel echt alleen een provincie.
Klopt, ik had te snel gelezen. Gelukkig was de vraag niet zomaar een stad dus ik heb niets onterecht fout gerekendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:40 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Quebec-city, dus wat mij betreft is Quebec wel een correct antwoord als je om een stad vraagt
Dit was geen vraag voor het topic, maar zo maar even tussendoor aan de hertog....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
wat is de hoofdstad van de provincie Quebec dan?
Dat begreep ik ook welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dit was geen vraag voor het topic, maar zo maar even tussendoor aan de hertog....
Nieuwe vraag volgt.
Kobe Bryant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef tomtomaat het volgende:
basketbal:
Wie is de sterspeler van de LA Lakers?
quote:
quote:
quote:
quote:
De naam stamt al uit de film Executive Decision uit 1995.quote:
ja hoorquote:
Beard collie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Yankee het volgende:
Wanneer je je als man niet scheert dan krijg je een ......
Jazeker! vaagsel +1quote:
Helemaal goed, allebei pro skateboarder geweest!quote:
Ik lach vroeger altijd helemaal dubbel om dit stukje, ondanks dat het zo fout is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef vaagsel het volgende:
America History X
George W. Bush zingt het dagelijks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik lach vroeger altijd helemaal dubbel om dit stukje, ondanks dat het zo fout is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |