Klopt, maar dat vind ik niet voldoendequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Yankee het volgende:
die andere dan Dar Es Salaam.....
Zoals Yankee al zegt: die ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Dodoma
Van het Nederlandse Jankees inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef qonmann het volgende:
Jan en Kees
de dans rijmt ..met zichzelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Jive?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Cha-cha-cha?
Dat klopt helemaalquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:48 schreef Dagobert het volgende:
Marco Borsato
Paul de Leeuw
Lionel Richie
en ...
laatst wist ik het niet
zou je denken dat ik het nu toch wel zou onthouden
Amerikaanse soul sangeres
Diana Ross!
Zo leren we nog wat van de AKQquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:49 schreef pulletje het volgende:
klopt, toen wist niemand mijn vraag... naja bijna niemand
goeiemorgen trouwens
Juist! Dirk Nannes is zijn naam.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Uhhhh het is nog vroeg![]()
Australie?
ligt denk ik aan je pc, hier iig nergens last vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:24 schreef pulletje het volgende:
doet fok zo moeilijk of ligt da weer eens aan die pc hier?
quote:De geestelijk vader vanis Jay Miner (1932-1994). Na het ontwerpen van de Atari 400 en 800 stelde hij zich in de vroege jaren '80 tot doel om een grafisch georiėnteerde 16-bits computer voor een betaalbare prijs op de markt te brengen. In eerste instantie kreeg hij met zijn team bij het bedrijf 'Hi-Toro' alleen opdrachtgevers voor een spelconsole, die toen populair waren. Miner breidde zijn ontwerp echter stilletjes zodanig uit (zijn belangrijkste bijdrage waren de custom chips Agnus, Denise en Paula) dat er ook een toetsenbord en een compleet besturingssysteem aan kon worden toegevoegd om er een 'echte' computer van te maken. Toen de markt voor spelcomputers eind 1983 nagenoeg instortte, was het ombouwen tot een multimedia-computer dan ook relatief snel gebeurd. In zijn visie moest het mogelijk zijn om een computer te produceren met voor die tijd geweldige mogelijkheden, maar dan wel voor de kosten die een gemiddelde gebruiker kon opbrengen. Een
standaardmodel kostte rond de $750, hetgeen ruim genomen een derde was van de prijs van een IBM PC, die het zonder kleur en multitasking moest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |