las niet goed. Dacht juni.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog een ruime maand na release.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
26 juni komt-ie dus uit hé?
...
26 juni gaat na drie maanden wachten eindelijk m'n iPhone 3G-abonnement in.
Ouch...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
...
...
Ik kan het niet laten, maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
...
...
...
Dus ik kan dan gewoon op de knop "update" te drukken in iTunes en ik krijg automatisch de nieuwe software?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.
Sowieso bijzonder vaag dat men dat soort opties niet gewoon standaard maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Kun je in OS 3.0 nu wel de achtergronden veranderen?
Je bent verder niet bekend met Apple-producten en hun strategie? Apparaten hoog in de markt drukken met een absurde prijs, vaak in combinatie met koppelverkoop, en dan basis-functionaliteiten 'vergeten' wat mijn nokia van ugh jaar geleden al wel kon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder vaag dat men dat soort opties niet gewoon standaard maken.
Dat maakt het niet minder irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je bent verder niet bekend met Apple-producten en hun strategie? Apparaten hoog in de markt drukken met een absurde prijs, vaak in combinatie met koppelverkoop, en dan basis-functionaliteiten 'vergeten' wat mijn nokia van ugh jaar geleden al wel kon?
meen je dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef TNA het volgende:
...en juicht iedereen op een congres dat er MMS aankomt![]()
![]()
Is er nu weer een (onofficiële) app waarbij 't scrobblen wel lukt? Scrobbled werkte in het verleden prima, maar met 2.2.1 niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.
Het enthousiasme voor MMS snap ik idd ook niet. Dat is inmiddels al lang en breed door e-mail ingehaald. Waarom zou ik nu een duur MMS'je gaan sturen als ik gratis via m'n mobiel internet een mailtje kan sturenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef venomsnake het volgende:
MMS![]()
Wat moet je daar in vredesnaam mee. Er is email.
Altijd dat gezeik over functionaliteit... Het gaat om usability (bruikbaarheid), en het OS van S.E. is alles behalve bruikbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- Copy-paste functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
Wow, revolutie. Het lijkt 2005 wel!
En geen multitasken? Kom op zeg
Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wanneer heeft hier iemand gedacht: "kut, nu wil ik heeeeel graag een MMS'je sturen, maar dat kan ik niet met m'n iPhone?" Waarschijnlijk helemaal niemand....
Uhmmm, ik wil toch graag mijn msn aan hebben en tegelijk kunnen surfen. Stront irritant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:59 schreef Kremers het volgende:
En wat wil je met multitasken doen? Een mens kan helemaal niet multitasken
Je kunt met de nieuwe software een berichtje krijgen terwijl je aan het surfen bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm, ik wil toch graag mijn msn aan hebben en tegelijk kunnen surfen. Stront irritant.
En mms (en vcards?) ook dus dat is goed nieuws. Beter traag dan nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt met de nieuwe software een berichtje krijgen terwijl je aan het surfen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |