Die neger van fifa09quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd die neger als ik freeplay doe
Straks een keer een potjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die neger van fifa09
Ik speel altijd met Ronhaar
IN JE EENTJE WANT GEEN VRIENDEN OMFG LOLLERSROFLMAO TSE TSUNGAUFDEMDOUBLESANDWICHSPREAD!!!!!11111111:Dquote:
Emoticon slet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IN JE EENTJE WANT GEEN VRIENDEN OMFG LOLLERSROFLMAO TSE TSUNGAUFDEMDOUBLESANDWICHSPREAD!!!!!11111111:D![]()
;D:D;:D;:D ;D:D
::D :d;:D:
:
;D
![]()
:D(:(;(D:(
Hier dan:quote:
Pauper.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IN JE EENTJE WANT GEEN VRIENDEN OMFG LOLLERSROFLMAO TSE TSUNGAUFDEMDOUBLESANDWICHSPREAD!!!!!11111111:D![]()
;D:D;:D;:D ;D:D
::D :d;:D:
:
;D
![]()
:D(:(;(D:(
Game richt zich op de singleplayer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb even een vraagje over Crackdown. Heeft die game geen single player campaign? Ik speel nl niet op xbox live, ik vind het gewoon leuk om af en toe even een spelletje te spelen, en crackdown ziet er op zich wel leuk uit, maar als die game alleen maar gericht is op multiplayer/live, dan hoef ik 'm toch maar niet
Gewoon doen joh. Kan jou het bommen dat je straks gekikt van XBL. Kan je in ieder geval zeggen dat je het online hebt ervaren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb even een vraagje over Crackdown. Heeft die game geen single player campaign? Ik speel nl niet op xbox live, ik vind het gewoon leuk om af en toe even een spelletje te spelen, en crackdown ziet er op zich wel leuk uit, maar als die game alleen maar gericht is op multiplayer/live, dan hoef ik 'm toch maar niet
Voor 12incl stuur ik hem naar je opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef CoolGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Kan jou het bommen dat je straks gekikt van XBL. Kan je in ieder geval zeggen dat je het online hebt ervaren.
Nee, dat boeit me ook totaal niet. Maar een game die alleen maar gericht is op multiplayer vind ik niets aan. Vond ik op de PC ook nooit. Ik mag graag een single player campaign doorlopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Kan jou het bommen dat je straks gekikt van XBL. Kan je in ieder geval zeggen dat je het online hebt ervaren.
Dat klopt. Vast nog wel meer mensen hier, alleen zijn die dan schijnheiligquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij heeft een gemodde 360 geloof ik(?).
Eh...ja...dat zou kunnen inderdaad... maar dat is niet nodigquote:
Ah ok ik dacht dat je hem in de war haalde met iemand anders die hier nieuw is, die dat niet heeft, maar ik haalde ze juist door elkaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij heeft een gemodde 360 geloof ik(?).
heheh nee dat begrijp ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eh...ja...dat zou kunnen inderdaad... maar dat is niet nodig
Ik ben de boosdoenerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah ok ik dacht dat je hem in de war haalde met iemand anders die hier nieuw is, die dat niet heeft, maar ik haalde ze juist door elkaar
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt. Vast nog wel meer mensen hier, alleen zijn die dan schijnheilig
hebbe , en duidelijk een dubbel dvd hoesje ook al met de artquote:
Dan hebben ze ook precies de goede laten testen. Dat was die kerel die zo'n ophef heeft gemaakt over het zogenaamde racisme in RE5.quote:"When game consultant and former Newsweek writer N'Gai Croal gave Paradise a test drive, however, the game had trouble reading his steering actions. The footwork (gas and brakes) worked fine, but Croal couldn't steer his car at all."
http://bitmob.com/index.p(...)-On-Impressions.html
Whahahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Natal schijnt problemen te hebben met zwarte huid.
[..]
Dan hebben ze ook precies de goede laten testen. Dat was die kerel die zo'n ophef heeft gemaakt over het zogenaamde racisme in RE5.
moet die maar witte handschoenen aan doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan hebben ze ook precies de goede laten testen. Dat was die kerel die zo'n ophef heeft gemaakt over het zogenaamde racisme in RE5.
Ja joh dat is toch ook die debiel met die column in de edge? Ik had bijna een boze email gestuurd naar de Edge door die oplaaiende columns van hemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij het lezen van die column zag ik de hele tijd deze gif voor me.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja joh dat is toch ook die debiel met die column in de edge? Ik had bijna een boze email gestuurd naar de Edge door die oplaaiende columns van hem![]()
Wat een kankertrieste aap is dat zeg.
OMGquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
in Riddick speel je bioshocks' Big Daddy en Little sister?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Riddick: Assault on Dark Athena uitgespeeld!
Echt super vet als je Butchers Bay tof vond dan vind je het nieuwe gedeelte ook sowieso vet!
Je speelt ook nog ff Big Daddy en little sister
Zon stukje welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
in Riddick speel je bioshocks' Big Daddy en Little sister?
Does een filmpje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zon stukje wel![]()
Het lijkt er verdomd veel op
Damn wat was die bullettime awesome in die tijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:52 schreef Reintji het volgende:
Top game, deel één grjis gespeeld. Bullettime whoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |