Was wel uit nood ingegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij heeft het toch goed gedaan in europese duels
Het Maduro-syndroom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
En dan hebben we volgend jaar weer een speler waarvan we zeggen dat 'ie het nooit gaat redden bij 3 slechte wedstrijden.
Eensch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef s0k het volgende:
gewoon bruno rb zetten. is tenminste een vent. en hij neemt zn black card niet mee het veld op
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?quote:
Vaste waarde in de centrale verdedigingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?
Doet het prima daar volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij is een held daar, zelfs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vaste waarde in de centrale verdediging
Klopt. Hij komt er ook wel. Mar hij moet er wel klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vond hem wel goed spelen samen met Oleguer.
Ik las ergens dat hij gewerkt heeft aan zijn startsnelheid, schijnt een stuk sneller te gaan nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:
[..]
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
Zeker, denk dat hij, als hij het volgend jaar nog goed blijft doen, wel weer een keer wordt uitgenodigd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?
Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussie
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef s0k het volgende:
[..]
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?
Kwam hem laatst tegen tijdens het stappen, echt zo'n populaire flapdrolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?
Dat dus. En een frikandelleneetwedstrijd in de rust.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen.
Die dribbel toen tegen Feyenoord, het was net Beckenbauer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |