Net als bij Huntelaar dus. Slimme constructies, mits het een beetje realistische doelen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de Telegraaf is de transfersom opgebouwd uit een basisbedrag van een x aantal miljoen (staat niet bij hoeveel), wat tot 13 miljoen euro kan oplopen bij bepaalde prestaties. Wat die prestaties zijn staat er ook niet bij.
Engels van 't niveau VMBO-2.quote:
Inderdaad, ik werd altijd boos als De Jong erin kwam voor Perez, de geweldenaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die De Jong mag ook wel eens verhuurd worden. Ik vind hem zwaar tegenvallen en niet alleen dit seizoen.
De Jong is een prima speler. Als hij onder Jol stappen kan zetten, wordt het een heel nuttige speler.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik denk dat de meeste vergeten dat de Jong pas 20 isIk vergeet het ook wel is
Mits hij juist begeleid wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jong kan Ajax 1 100% zeker aan.
Ik zou ook nog voor een linksback gaan. Daarom vond ik het zo jammer dat Schilder vertrok. Misschien niet de beste speler, maar hij haalt altijd wel een redelijk niveau en moppert nooit als hij op de bank zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou voor Granqvist gaan
Welk doel streven jullie de aankomende jaren na dan? Elk seizoen bij de beste 5 eindigen? Dan is het een leuke spelers ja. Maar de Jong is geen kampioenenmaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jong kan Ajax 1 100% zeker aan.
De wedstrijden die hij speelt wanneer hij 100% is, was hij altijd enorm aanwezig, goed aan de bal en inzichtelijk sterk. Hij kan het echt wel, 100%. Ik vind hem qua inzicht en techniek niet veel slechter dan Aissati, alleen oogt het allemaal minder makkelijk en mooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welk doel streven jullie de aankomende jaren na dan? Elk seizoen bij de beste 5 eindigen? Dan is het een leuke spelers ja. Maar de Jong is geen kampioenenmaker.
Ik zie liever Oleguer of Wielaert met Alderweireld. Alderweireld heeft al laten zien er klaar voor te zien. Jeugd moet de kans krijgen en hem opnieuw weinig laten spelen dit seizoen is slecht voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou ook nog voor een linksback gaan. Daarom vond ik het zo jammer dat Schilder vertrok. Misschien niet de beste speler, maar hij haalt altijd wel een redelijk niveau en moppert nooit als hij op de bank zit.
RB:
1. vd Wiel
2. Silva
CB:
1. Oleguer
2. Alderweireld
1. Wielaert
2. Aankoop
Tevens is het wel mogelijk om Vertonghen in de verdediging te zetten maar ik zie hem liever als middenvelder.
Een van de weinige keren dat ik het met jou eens ben. Er zijn hier gewoon een aantal mensen chauvinistisch. Wat heeft De Jong nou laten zien op een paar leuke wedstrijden na. Presteert veel te middelmatig voor Ajax 1. Ik zeg niet dat hij de potentie niet heeft, maar goed genoeg voor Ajax 1 is een tweede.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welk doel streven jullie de aankomende jaren na dan? Elk seizoen bij de beste 5 eindigen? Dan is het een leuke spelers ja. Maar de Jong is geen kampioenenmaker.
Voor de zoveelste keer, die man IS geen linksback! Dat is absoluut zijn zwakste positie op de linkerflank.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou ook nog voor een linksback gaan. Daarom vond ik het zo jammer dat Schilder vertrok. Misschien niet de beste speler, maar hij haalt altijd wel een redelijk niveau en moppert nooit als hij op de bank zit.
RB:
1. vd Wiel
2. Silva
CB:
1. Oleguer
2. Alderweireld
1. Wielaert
2. Aankoop
LB:
1. Obradovic
2. Aankoop
Tevens is het wel mogelijk om Vertonghen in de verdediging te zetten maar ik zie hem liever als middenvelder.
Degradatie ontlopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van der Wiel laat zijn black card zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Je moet de jeugd natuurlijk wel een kans geven om te groeien. Afgelopen 2 jaar heeft zo een beetje niemand stappen gemaakt in de ontwikkeling. Jol heeft da naam dit wel te kunnen forceren dus ik ben wel benieuwd naar wat spelers als de Jong, Vd Wiel en Aldeirwereld laten zien dit seizoen.
Toch heeft hij altijd bewezen een zeer handige speler te zijn op die positie. Nu hebben we bijna niemand meer voor die positie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, die man IS geen linksback! Dat is absoluut zijn zwakste positie op de linkerflank.
Eens. Tegen Marseille vond ik hem zeker oke hoor. Een Schilder achter de hand is zeker niet verkeerd. Jammer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef toma het volgende:
[..]
Toch heeft hij altijd bewezen een zeer handige speler te zijn op die positie. Nu hebben we bijna niemand meer voor die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |