Was wel uit nood ingegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij heeft het toch goed gedaan in europese duels
Het Maduro-syndroom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
En dan hebben we volgend jaar weer een speler waarvan we zeggen dat 'ie het nooit gaat redden bij 3 slechte wedstrijden.
Eensch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef s0k het volgende:
gewoon bruno rb zetten. is tenminste een vent. en hij neemt zn black card niet mee het veld op
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?quote:
Vaste waarde in de centrale verdedigingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
heeft die vleeshomp nog wat gespeeld bij valencia het afgelopen seizoen?
Doet het prima daar volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij is een held daar, zelfs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vaste waarde in de centrale verdediging
Klopt. Hij komt er ook wel. Mar hij moet er wel klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vond hem wel goed spelen samen met Oleguer.
Ik las ergens dat hij gewerkt heeft aan zijn startsnelheid, schijnt een stuk sneller te gaan nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:
[..]
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig centraal in de verdediging. En volgens mij heeft hij een basisplaats.
Zeker, denk dat hij, als hij het volgend jaar nog goed blijft doen, wel weer een keer wordt uitgenodigd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?
Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oranje in de toekomst?
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker, van mij mag ie wel geselecteerd worden ipv spelers als Marcellis. Maar dat is een hele andere discussie
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef s0k het volgende:
[..]
marcellis, nog zo'n vlezige speler. Waarom levert Nederland nooit echte atleten?
Kwam hem laatst tegen tijdens het stappen, echt zo'n populaire flapdrolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb je de dijbenen van deze romige speler nog nooit bekeken?
Dat dus. En een frikandelleneetwedstrijd in de rust.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen.
Die dribbel toen tegen Feyenoord, het was net Beckenbauer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nashje het volgende:
Als Maduro ging dribbelen had ik altijd het idee dat hij zomaar over de bal zou kunnen struikelen.
Hij deed er een dag over om om zijn as te draaien. Als hij de bal had duurde het ook 10 minuen voordat hij het spel voortzettequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef tha_dark het volgende:
Ik had Maduro er nu ook best bij willen hebben....
Altijd al een talentvolle speler gevonden en jammer dat hij toen weg moest.
maduro, sno.. zouden ze familie zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij deed er een dag over om om zijn as te draaien. Als hij de bal had duurde het ook 10 minuen voordad hij het spel voortzette
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Suijk het volgende:
En dan toch een onbetwiste basisplaats bij Valencia. Gebruiken wij die spelers wel goed?
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef twi het volgende:
Ik vind dat een aantal mensen die hier zo afgeven op "Blackcard Greg" het niveau van onze Pina Colada-fan niet ver ontstijgen hoor. Toon gewoon eens wat respect voor wat een jongen als Maduro neerzet...
Weer eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.
Totdat ze natuurllijk eens een keertje met hun knauwtjes in de lucht richting het uitvak in De Kuip beginnen te schreeuwen/juichen, want dan veranderen ze ineens in een held. Ondanks dat ze hem nog geen paar weken ervoor een prutser vonden die Ajax zo snel mogelijk moest dumpen.
Precies. Heb al vaker gezegd dat de supporters soms toch wat meer geduld moeten tonen tov talentjes. Het is namelijk erg slecht voor de ontwikkeling van een spelers als hij voelt dat hij niet gesteund word door het publiek. Z'n zelfvertrouwen gaat omlaag en hij durft dan geen fouten meer te maken dit resulteert in een negatieve spiraal wat er uiteindelijk toe leidt dat zo'n jongen te vroeg wordt gedumpt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het talent droop van Maduro af, totdat de meeste Ajacieden weer begonnen te zeuren. Daar zijn Ajacieden namelijk vreselijk goed in: talenten zo be- en veroordelen dat ze door de druk zich amper meer kunnen ontwikkelen.
Totdat ze natuurllijk eens een keertje met hun knauwtjes in de lucht richting het uitvak in De Kuip beginnen te schreeuwen/juichen, want dan veranderen ze ineens in een held. Ondanks dat ze hem nog geen paar weken ervoor een prutser vonden die Ajax zo snel mogelijk moest dumpen.
Wielquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nooit gecharmeerd geweest van Maduro hoor. Ik vond het gewoon een te trage speler. Leuk voor hem dat ie het goed doet bij Valencia, maar niet meer dan dat. Tegenwoordig kan zelfs een Moisander moeiteloos meedoen in een draaiend team en ken Valencia nauwelijks, dus weet niet in wat voor omstandigheden hij daar staat te voetballen.
Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Precies op de juiste leeftijd voor Feyenoord inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wiel![]()
Zie hem op zijn 32ste nog terugkomen uit Italie om nog ff 3 jaartjes bij Feyenoord te voetballen!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ook wel. Maar dat geldt voor elke 30+ speler.
Valencia is voor zover ik weet alles behallve een draaiend team, als je je desondanks naar een basisplaats als CV weet te spelen is dat gewoon een prima prestatie. En Maduro was in het begin van z'n Ajax-periode zeker wel een groot talent. Dat hij daarna in een chronische vormcrisis terecht kwam was mijns inziens eerdere het resultaat van de omgeving en de druk van buitenaf, dan door gebrek aan talent. Niet iedereen hoeft er zo hyperactief uit te zien als Aissati om de juiste beslissingen te kunnen maken in het veld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nooit gecharmeerd geweest van Maduro hoor. Ik vond het gewoon een te trage speler. Leuk voor hem dat ie het goed doet bij Valencia, maar niet meer dan dat. Tegenwoordig kan zelfs een Moisander moeiteloos meedoen in een draaiend team en ken Valencia nauwelijks, dus weet niet in wat voor omstandigheden hij daar staat te voetballen.
Ben ik het niet mee eens, zo'n verschrikkelijk groot talent vind ik Van der Wiel niet. Gewoon een goede speler.quote:Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Tuurlijk is dat een prima prestatie, maar ik weet niet wat er bij Valencia gaande is. Of er veel blessures zijn, etc. En elke jongeling is in zijn Ajax-periode een groot talent, en (bijna) elke jongeling belandt in zo'n vormcrisis. Wiel was ook niet zo geweldig laatste jaar. Die druk hou je toch. Maduro had er alleen lang moeite mee om uit z'n vormcrisis te komen, en dat heeft hem de das omgedaan. Zeg ook niet dat iedereen Aissati moet zijn, maar een beetje tempo in een bepaalde handeling is fijn meegenomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Valencia is voor zover ik weet alles behallve een draaiend team, als je je desondanks naar een basisplaats als CV weet te spelen is dat gewoon een prima prestatie. En Maduro was in het begin van z'n Ajax-periode zeker wel een groot talent. Dat hij daarna in een chronische vormcrisis terecht kwam was mijns inziens eerdere het resultaat van de omgeving en de druk van buitenaf, dan door gebrek aan talent. Niet iedereen hoeft er zo hyperactief uit te zien als Aissati om de juiste beslissingen te kunnen maken in het veld.
En waarop baseer jij die mening dan?quote:[..]
Ben ik het niet mee eens, zo'n verschrikkelijk groot talent vind ik Van der Wiel niet. Gewoon een goede speler.
quote:A source said: 'Jol is livid. Vermaelen has been brought up the Ajax way. He knows how to defend, how to attack and can play either centre-half or left-back.
'He's a versatile defender who is very strong and aggressive in the air. He's an excellent man-to-man marker and has been outstanding for Belgium in World Cup qualifiers against Spain and Turkey.
'Jol did not want to lose Vermaelen especially to the club who were his main rivals at Spurs.'
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef s0k het volgende:
[..]
X2quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef s0k het volgende:
[..]
tegen die rappe spitsen in de primera division? dus daar is hij wel bereid om te rennen?
Valencia draaiend? Ver van dat, het team is zo lang zoekende geweest dit jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Dan is een V/d Wiel, ondanks al het gezeik de afgelopen maand, een stuk getalenteerder imo.
Dat ik hem minder bijzondere dingen zien doen dan ik Maduro heb zien doen. Op Van der Wiel z'n piekmomenten is hij een prima speler voor Ajax, verdedigend in orde en aanvallend gaat er een redelijke dreiging aan af. Maar ik heb hem bijvooorbeeld nog amper een goede of beslissende voorzet zien geven in zijn aanvalsdrift. Een goal tegen, was het Roda JC? Daar houdt het zo'n beetje mee op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Nashje het volgende:
En waarop baseer jij die mening dan?
Hij speelt lang niet alles hoor. Ze doen hier alsof hij daar de pannen van het dak speeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Nashje het volgende:
Het scheelt heel weinigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt lang niet alles hoor. Ze doen hier alsof hij daar de pannen van het dak speelt
Hij speelt daar in een 5 mans defensie. het enige wat hij mag doen is de bal inleveren. Verder doet hij helemaal niets. Verdedigend zit hij er dikwijls naast hoor. Voor diezelfde fouten zouden ze hem bij Ajax afbranden nog steeds.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het scheelt heel weinig
Wedstrijden 029 Goal 1
En hij speelt gewoon uitstekend hoor. Beter dan wat er nu in het Nederlands eftal rond loopt, waarschijnlijk moet jij wat vaker naar Valencia kijken...
Ik ook niet en veel worden al afgeschreven voordat ze ook maar een beetje de kans hebben gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Valencia draaiend? Ver van dat, het team is zo lang zoekende geweest dit jaar.
Ik snap dat gebash nooit op spelers als Maduro/Urby, Maduro had hier centraal in de verdediging echt een toevoeging geweest daar is geen twijfel over mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |