Dat zou wel een natte droom zijn. Al is het ook wel mooi voor hem als hij eerst met Chelsea een CL wint en dan nog eentje met Ajax. Om zeker te weten dat hij altijd bovenaan in de statistieken zal staan.quote:
Nou ja de reden waarom ik het vraag is dat ik toen geen enkele bericht heb zien opduiken waarin stond dat Ajax daadwerkelijk interesse had. Ik weet dan ook niet wat ik met dit bericht moet, maar op het eerste gezicht is het nogal...euh..amateuristisch opgesteld.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Volgens dit artikel had Ajax 'naar verluidt' 3 miljoen geboden. Weet niet hoe betrouwbaar dat verder is.
quote:Ajax is fanatiek bezig met het regelen van diverse overgangen van talenten.
Dank je. Jij mag er ook zijn hoorquote:
Dat wist ik al.quote:
Over Obradovic?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Telegraaf meldt het ook al, zelfde stukje als het AD ongeveer.
Die moet je, door de belachelijke miljoenen die je voor Vermaelen hebt gekregen, gewoon neerleggen.quote:
Precies. Obradovic is echt een diamantje. Daar ga je nog wel voor beuren in de toekomst. Gewoon zo snel mogelijk vastleggen deze jongen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die moet je, door de belachelijke miljoenen die je voor Vermaelen hebt gekregen, gewoon neerleggen.
Niet onnodig gierig gaan doen nu en zo snel mogelijk vastleggen. Anders krijg je straks weer een Braafheid-verhaal.
Alsof jij meer dan twee youtube-filmpjes hebt gezien. Zoals al eerder gezegd, clubs zullen sowieso de hoofdprijs gaan vragen, omdat Ajax gewoon een linksback moet aantrekken. Als het echt zo'n goudmijntje is niet bitchen en dokken.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Obradovic is echt een diamantje. Daar ga je nog wel voor beuren in de toekomst. Gewoon zo snel mogelijk vastleggen deze jongen.
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.quote:Obradovic beoogde opvolger Vermaelen
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax volgt de laatste maanden Ivan Obradovic. De twintigjarige linksback van Partizan Belgrado moet volgens verschillende Servische media 7 miljoen euro kosten. De Serviër is de beoogde opvolger van de zo goed als zeker naar Arsenal vertrekkende Thomas Vermaelen.
De selectie van Ajax telt na het aanstaande vertrek van Vermaelen geen linksback meer. Robbert Schilder is al naar NAC vertrokken en Urby Emanuelson vervult liever een aanvallende rol. Jan Vertonghen acteert liever centraal in de defensie of op het middenveld.
Sportweek meldt net dat Braafheid rond is met Bayern.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt trouwens erg weinig over Braafheid gesproken in de Duitse media.. Opvallend.
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie deal als de transfer van Vermaelen doorgaat (Al ken ik heel die obradovic niet)
Heb je nog mooi 6 miljoen + het al bestaande transferbudget (geen idee hoeveel dat is) om een spits en middenvelder te halen.
En dat heeft niets met de kwaliteit van de pionnen in de verdediging te maken, de organisatie is gewoon brakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.
Daar komt Obradovic toch dan voor in de plaats?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hallo? Wat dacht je van een verdediger aangezien Vermaelen weggaat? We krijgen al jaren meer tegendoelpunten dan AZ en PSV.
en we speler aanvallenderquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat heeft niets met de kwaliteit van de pionnen in de verdediging te maken, de organisatie is gewoon brak
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen?
If you pay peanuts, you'll get monkeys.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze zeiden ook 10 miljoen voor Hondaiedereen die zo lyrisch is over Obradovic vraag ik waar ze dat op baseren want ik weet dat meer dan de helft nog nooit wat van hem gezien heeft. Ik moet het nog maar allemaal zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |