quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Logician het volgende:
ps: Noes dronk net gewoon 15ml !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Logician het volgende:
ps: Noes dronk net gewoon 15ml !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon houden dat beestje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Coraline. het volgende:
Ik hoop toch zo dat er ineens iets gebeurt waardoor je lieve Noes mag houden
opzich snap ik je, maar dat is natuurlijk ook niet een erg leuke manier. Denk niet dat je daar een lekker gevoel aan over houdt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef kasper het volgende:
[..]
Gewoon houden dat beestje.
Wat willen ze doen dan? Met geweld komen halen?
Precies, alles wat zij zegtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef Brittie het volgende:
Ja dat denk ik idd ook... Nouja, even afwachten wat de bazin zegt. Gewoon vragen hoe het zit. En ik vind dat je ook best aan kunt geven dat het wat vreemd is dat je wel kittens op mag vangen maar ze niet mag houden regardless.
Mooi dat Noes vanmiddag zoveel gedronken heeft! Hoe is het nu?
Tofquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef Logician het volgende:
Het gaat echt heel goed met drinken!![]()
![]()
Ik zal de foto's eens uploaden
Mooi zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Logician het volgende:
Ja wel met een hoop hulp en gepiep, maar het komt er uit
Ik ook, je ziet echt aan dr hoe ziek ze is (geweest) en ze loopt behoorlijk achter in de ontwikkeling en groei, maar elk stapje in de juiste richting is er 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ze 't nu ook goed blijft doen, 't arme ding
Nou, inderdaad. Ik schrok een beetjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ook, je ziet echt aan dr hoe ziek ze is (geweest) en ze loopt behoorlijk achter in de ontwikkeling en groei, maar elk stapje in de juiste richting is er 1
Das echt een hele flinke geweest danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:58 schreef Logician het volgende:
DrMarten: dat hoe het er nu uitziet na de geknapte absessen idd
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:47 schreef Logician het volgende:
hmmm
noesje had aan de zijkant op dr wang ook zo'n hard stuk zitten dat viel dus net los..
gewoon echt vlees wat je er onder ziet.. ben serieus bang om te gaan bellen hierover.. verdomme ze doet het net zo goed..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Advies is om te deppen met een watje dat gedoopt is in gekookt lauw water met een klein beetje biotex groen.. naar de winkel dus.
Aan de rest van je pak Biotex kun je nog nog wat hebben, ik las van een andere kittenopvangdame dat zij haar huis ermee dweilde omdat het zo lekker fris rook, en verdomd jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Advies is om te deppen met een watje dat gedoopt is in gekookt lauw water met een klein beetje biotex groen.. naar de winkel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |