quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Logician het volgende:
Het is roze/rood en stinkt niet![]()
Ik ben even koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was helemaal superquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef Logician het volgende:
Ging vandaag goed met Noes en ook met Boris en Evie (kleine vreetmonstertjes)
MamaMia & CrackityJones zijn net weer weg, die waren op kittenbezoek, was supergezellig en er is heeeel veel gekroelt![]()
![]()
Gerechtigheid wijffiequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:48 schreef Logician het volgende:
Haha sorrie beetje drukjes hier
Ik heb gister een gesprek gehad met de basin, hou je vast!
Ze gaf aan dit nooit gezegd te hebben![]()
Ze was superlief en vond het enorm jammer dat ik niet meteen contact met dr heb opgenomen
Ze gaf aan dat ze niet precies wist hoe het zat met een fret maar dat mensen dit ook wel over honden en katten zeiden en dat die vaan haar dan wel weer prima konden, en dus vond ze dat ik maar eens langzaam Mijn fret een de katjes aan elkaar moest laten wennen en dat we dan wel verder keken, en ze zei dat zij degene was die deze beslissingen nam en niet de kittendame. Ook zei ze dat ze me een schatje vond
Ik was helemaal in de war na het gesprek, heb weer eens staan janken als een mietje!
Ps: met Noesje gaat het super alle vieze stukjes vallen er nu af, half kale poes dus nu in huis ziet er niet uit, maar het is wel een goed teken volgens de DA en dinsdag moet ik om 18:20 met dr langs de DA voor controle
Misschien dinsdag, rond 15.30quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gisteravond nog niet, maar dat zal ook wel snel gaan gebeuren
Foto's of het is niet gebeurd.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Hou je vast,![]()
Filmpje geschoten van mijn jongste met de ktitens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
Ja zeker ik ben nu bezig met filmpjes van de foto's van Joep en Teuntje te maken v.a de dag dat ze hier zijn tot nu voor brittie en innepin
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
Ja zeker ik ben nu bezig met filmpjes van de foto's van Joep en Teuntje te maken v.a de dag dat ze hier zijn tot nu voor brittie en innepin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |