Ik wil ze allemaalquote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee alsof Getlost wel meer singles door het matras wil trekken.
quote:
Okequote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet hoor, heb ADHD hoor, planning is niet mn allersterkste kant
Maar ff serieus.quote:
neem 1 van de maagden, hebben ze er ook wat aan.quote:
'quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo te horen ergens rond 1960
volgens mij zijn de enige maagden hier manquote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neem 1 van de maagden, hebben ze er ook wat aan.
Het is doorgaans een prima indicatie. En de meeste mannen zijn al snel tevreden.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Jullie mannen zouden serieus op basis van die twee dingen al kunnen beslissen of iemand doable is?
iig wel of iemand niet doable isquote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Jullie mannen zouden serieus op basis van die twee dingen al kunnen beslissen of iemand doable is?
details detailsquote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij zijn de enige maagden hier man
Dus?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij zijn de enige maagden hier man
volgens mij al bij 1quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
En jij hebt nooit zoiets bij een leuke man?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Schat, we hebben het over sex, niet over een relatie. Dus dan is een foto en een paar posts genoeg om te beslissen of je het er op zou kunnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Alleen als het over breezer sletjes gaat, anders nietquote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
ik ga het risico nemen :quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
It's all in the detailsquote:
* Knuffelzacht stopt alle kutopmerkingen weg tot morgenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen even lief doen voor mij nu hoor!!Morgen mogen jullie hem weer neerhalen
Kom op zeg, foto's en posts kunnen beide een vertekend beeld geven.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Svhat, we hebben het over sex, niet over een relatie. Dus dan is een foto en een paar posts genoeg om te beslissen of je het er op zou kunnen.
dank jequote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht stopt alle kutopmerkingen weg tot morgen
ajb
Ik doe altijd lief.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen even lief doen voor mij nu hoor!!Morgen mogen jullie hem weer neerhalen
Maar als de foto niet doable is.. waarom zou je dan meeten (als het een meet voor te neuken is)quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, foto's en posts kunnen beide een vertekend beeld geven.
En IRL moet ik iemand toch wel geil vinden op een of andere manier om het erop te kunnen.
Hoezo, risico?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik ga het risico nemen :
Nee, zo werkt het niet, ik heb nog nooit iemand van FOK! gedated zonder dr eerst bijv op een meeting tegen te zijn gekomen, daar klikte het wel eens, maar nog nooit via fobo, reeks oid en dan daten.
*knuffel*quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
ik wil ook een knuffelBen nog steeds ziek en vanmiddag naar huisarts geweest, heb ik weer een of ander virus... volgens dokter ben ik er nog wel weekje zoet mee
Wat denk je zelf (A)quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Precies.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
Doable mensen kunnen stom zijn op foto's en andersom.
quote:
Dat is waar, maar mannen, sex en nadenken? Nèhquote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, foto's en posts kunnen beide een vertekend beeld geven.
En IRL moet ik iemand toch wel geil vinden op een of andere manier om het erop te kunnen.
Goede avondquote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
ik wil ook een knuffelBen nog steeds ziek en vanmiddag naar huisarts geweest, heb ik weer een of ander virus... volgens dokter ben ik er nog wel weekje zoet mee
Het risico toch niet geloofd te wordenquote:
Ik welquote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik ga het risico nemen :
Nee, zo werkt het niet, ik heb nog nooit iemand van FOK! gedated zonder dr eerst bijv op een meeting tegen te zijn gekomen, daar klikte het wel eens, maar nog nooit via fobo, reeks oid en dan daten.
weet ik nog niet zekerquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
+ 1. Niet dat ik meet om seks te hebben, maar als ik potentie in iemand zie (toepasselijk woord) voor meer dan slechts een meet, dan mag die gene er best echt leuk uitzien.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als de foto niet doable is.. waarom zou je dan meeten (als het een meet voor te neuken is)
Ik denk dat een deel wel zo denkt ja, als je sommige fobo-reacties en pm's leest.quote:
Als er iemand wel niet zwaar op de hand is over dit soort dingen ben ik het wel, gewoon curious.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zo leuk om mensen er serieus op in te zien gaan
Neuken?
ik wacht nog steedsquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zo leuk om mensen er serieus op in te zien gaan
Neuken?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel wel zo denkt ja, als je sommige fobo-reacties en pm's leest.
Wees blij met de aandachtquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel wel zo denkt ja, als je sommige fobo-reacties en pm's leest.
Je goed recht!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er iemand wel niet zwaar op de hand is over dit soort dingen ben ik het wel, gewoon curious.
Goed. Eigenlijk helemaal top. Mensen om mij heen hebben eindelijk door hoe ze me met me om moeten gaan. En ik heb paar dagen vrij, ook lekker.quote:
Van 14 jarige pubers zekerquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wees blij met de aandacht
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]en de reacties op het forum zelf. Maar bij jou is dat niet geheel onterecht
*rent rondjes.. en weet niet waar je bank isquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wacht nog steedskoest hormonen koest
Is goed, mop beterschapquote:
Is er nog plaats voor mij? Dan kunnen wij lekker knuffelen.quote:
Veel plezierquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
*rent rondjes.. en weet niet waar je bank is*
Veel plezier,quote:
Doeiquote:
Daar kom ik wekelijksquote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]![]()
mijn mooie chille bank staat in het pittoreske den haag
quote:
wat doe jij wekelijks in den haag dan??quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar kom ik wekelijksnog nooit gezien!
Werkenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat doe jij wekelijks in den haag dan??
wie weet kunnen we keertje lunchenquote:
Hahaha moet wel een grappig zijn geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
spannend cue
En ik ben blij dat de ratjes niet meer uit de kooi kunnen nu
Zag mezelf al elke dag een uur zoeken op mn knieën en stomme geluidjes maken
kindjes ook blij
wie weetquote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet kunnen we keertje lunchen
Jij neemt genoegen met een samenvatting?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik verwacht een samenvatting op mijn pm morgen
Als je mij graag op mn knieën zietquote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha moet wel een grappig zijn geweest
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
spannend cue
En ik ben blij dat de ratjes niet meer uit de kooi kunnen nu
Zag mezelf al elke dag een uur zoeken op mn knieën en stomme geluidjes maken
kindjes ook blij
welk van alle buro's?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
wie weet
ik kom vrij veel bij politie haaglande
bekend daar in de beurt?
Dat zou zo maar kunnenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nope, misschien ligt daar de kern van het probleem
volgens mij zien veel mannen dat graagquote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je mij graag op mn knieën ziet
Gewoon doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nope, misschien ligt daar de kern van het probleem
Hoofdkantoor eigenlijk alleenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welk van alle buro's?
wat doe je voor werk?? PI??
Aah dat vind ado niet coolquote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
rustig beginnen stapje voor stapje, eerst deur van slot, langzaam deur opmaken etc...quote:
Meets zijn leukquote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen
tijd dat je naar een fok meet gaatkom je buiten.. en leer je singles kennen
Hier wil ik de reacties op zienquote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is pas les 1.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
rustig beginnen stapje voor stapje, eerst deur van slot, langzaam deur opmaken etc...
aahhquote:Op maandag 8 juni 2009 20:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoofdkantoor eigenlijk alleen
Ik werk in de automatisering.. ik regel de Apple computers daar
heb je straatvrees oid? of vind je gewoon groepen mensen niet tof?quote:
Mee eensquote:Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1. Vooral als de groep niet te groot is.
neequote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
straatvrees heeft ie niet gok ik... hij rijdt motorquote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je straatvrees oid? of vind je gewoon groepen mensen niet tof?
CAOP.. kom ik ook.. dan parkeer ik naast de bijenkorf garage volgens mijquote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahh
zit ff te denken waar hoofdkantoor is.... in ieder geval niet in het centrum waar ik woon haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |