Is dat hetzelfde "hier" als in "hier en daar een bui"?quote:
Je weet dat hij wel jaar of 30 ervaring heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat hij er niks van kan
Soms?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:17 schreef Kluts het volgende:
Oh, over de TT:
Dat is soms wel degelijk een hoofdzaak.
Dus jij zou mij, puur op basis van fobo en wat ik hier post, door het matras willen trekken?quote:
Oh NOU is het weer ervaring, eerst gewoon oudquote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet dat hij wel jaar of 30 ervaring heeft.![]()
Dat is vroeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik ook ik ook, maar moet echt op tijd naar bed, morgenochtend om half 7 gaat die wekker weer eens een keer doen waar hij voor gemaakt is
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet dat hij wel jaar of 30 ervaring heeft.![]()
Ik kan niet 24/7 met mijn hoofd bezig zijn. Zegmaar.quote:
neuken?quote:
Gotta love singlesquote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus jij zou mij, puur op basis van fobo en wat ik hier post, door het matras willen trekken?
![]()
Oh ja. Goeie.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan niet 24/7 met mijn hoofd bezig zijn. Zegmaar.
Jaquote:Op maandag 8 juni 2009 20:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde "hier" als in "hier en daar een bui"?
Dan weet ik namelijk waar het is
Dat weet ik nu nog niet hoor, heb ADHD hoor, planning is niet mn allersterkste kantquote:
Ik krijg een beetje het idee alsof Getlost wel meer singles door het matras wil trekken.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus jij zou mij, puur op basis van fobo en wat ik hier post, door het matras willen trekken?
![]()
okayquote:
Mannen. Gotta love them.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Zo te horen ergens rond 1960quote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer hij zijn maagdelijkheid verloren is.
Ik sta gewoon achter Cue.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh NOU is het weer ervaring, eerst gewoon oud.
Als hij maar van mij af blijft.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee alsof Getlost wel meer singles door het matras wil trekken.
Bij je ouders is toch beter idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Op dit soort momenten haat ik dat ik op kamers woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |