Slash zanger, slash player, slash sex symbooolll.quote:
Was ook een cabaretier als ik even in mijn geheugen graaf.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft ook zo'n eigen comedy show geloof ik
Hij kan prima zingen en acteren en hij is nog grappig ookquote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Siniti het volgende:
En hij is niet grappig, kan niet acteren, kan niet zingen en is lelijk
Toch knap dat hij het voor elkaar heeft gekregen
Als je maar een negert bent en dingen als "BLANKEN ZIJN RACISTISCH" en "WEET JE WAT HET IS MET BITCHES.." roept kan alles in Amerikaquote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Siniti het volgende:
En hij is niet grappig, kan niet acteren, kan niet zingen en is lelijk
Toch knap dat hij het voor elkaar heeft gekregen
<3 BAWKSY <3quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je maar een negert bent en dingen als "BLANKEN ZIJN RACISTISCH" en "WEET JE WAT HET IS MET BITCHES.." roept kan alles in Amerika
Elke Amerikaanse neger cabaratier zijn show bestaat uit het bashen van niggers en het praten over seks.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je maar een negert bent en dingen als "BLANKEN ZIJN RACISTISCH" en "WEET JE WAT HET IS MET BITCHES.." roept kan alles in Amerika
En het imiteren van blanke goed opgeleide individuen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Elke Amerikaanse neger cabaratier zijn show bestaat uit het bashen van niggers en het praten over seks.
Flikkert op met dat gebaggerquote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:
Heb je überhaupt al eens geprobeerd om die meuk eerst es op de computer af te spelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |