Princen?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef tomtomaat het volgende:(Den Haag, 21 november 1925 – Jakarta, 21 februari 2002) was een Indonesische mensenrechtenactivist van Nederlandse afkomst. Als dienstplichtige deserteerde hij in 1948 in Nederlands-Indië om bij de Tentara Nasional Indonesia (TNI, Indonesische republikeinse troepen) dienst te nemen. Hij was gehuwd met Sri Mulyati, met wie hij een kind had.
Wie?
Ik keek wel even op toen ik het voor het eerst zag jaquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hij bespeelde als een soort piano op zijn schoot
Doen we alquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Healy is wel de enige die later genoemd is die volledig blind is maar het punt is al gegeven dus maar gewoon verder spelen?
Poncke Princen inderdaad..quote:
Frank Langella?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef Homdeck het volgende:
Wie speelde de rol van baron George De Mohrenschildt in JFK?
4 Ofyles2quote:
quote:
quote:
corruptieschandaal?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet alleen burgemeester, maar ook nog ...
quote:
Wim van de Camp valt ook op zijn eigen geslacht en zit in Europa.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mogen ze dat ook al worden tegenwoordig....
Mohammed Rabae?quote:
Was maar een grapje.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wim van de Camp valt ook op zijn eigen geslacht en zit in Europa.
Inderdaad, de Commissaris van de Koningin in de provincie Groningen oftewel max v/d Berg.quote:
Wim is van de 3 w's:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wim van de Camp valt ook op zijn eigen geslacht en zit in Europa.
Yepquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Gabon?
Dat was toch dat merk vla met die koeien?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Domo heeft de ploeg wel overgenomen na 2000.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was toch dat merk vla met die koeien?
Ik kon me er vaag iets van herinneren.quote:
Ik verdiepte me toen niet in de branches waar de sponsoren actief waren.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kon me er vaag iets van herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |