Maar dan is het weer ietsje te koudjes dan dat die gewoon ff een paar uurtjes in die koelkastje heb gelegen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef donnakol het volgende:
Leg het even in de vriezer.. Is het zo koud. En anders genoeg ijsklontjes erbij
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Maar dan is het weer ietsje te koudjes dan dat die gewoon ff een paar uurtjes in die koelkastje heb gelegen.
Weet je hoe handig dat is? Het laatste beetje cola uit een gewone fles is toch altijd zonder prik.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef Minisuisse het volgende:
TS gebruikt 0,5 liter flesjes in plaats van normale flessen
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef zie_tt het volgende:
Dat is voor de gasten die niets willen drinken.
Dan moet je die dop er goed opdraaien, raspauper.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Weet je hoe handig dat is? Het laatste beetje cola uit een gewone fles is toch altijd zonder prik.
Gewoon gemiddeld 2 flessen per dag drinken, heb je nergens last van (behalve je kunstgebitquote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Weet je hoe handig dat is? Het laatste beetje cola uit een gewone fles is toch altijd zonder prik.
Goeiequote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef zie_tt het volgende:
Dat is voor de gasten die niets willen drinken.
WTFquote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef Repeat het volgende:
Ik drink mn cola (en andere frisdrank) op kamertemperatuur.
Erm, wij hier thuis gooien altijd alle melkpakken in de ijskast. Anders gaat het best wel bederven weet je.quote:
Daarom moet je ook gewoon van de bron drinken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Erm, wij hier thuis gooien altijd alle melkpakken in de ijskast. Anders gaat het best wel bederven weet je.
Jij hebt een koe in de keuken rondlopenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon van de bron drinken.
Wij hebben 1 of 2 pakken in de kelderquote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Erm, wij hier thuis gooien altijd alle melkpakken in de ijskast. Anders gaat het best wel bederven weet je.
Gaat dat niet fucking snel bederven?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hebben 1 of 2 pakken in de kelder
Nee ik ben in mijn hele leven maar 1 keer bedorven melk tegengekomen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaat dat niet fucking snel bederven?
Of is het daar toch tiefeskoud?
Je had je glas warme cola ook in de koelkast kunnen zettenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op zich een terechte klacht, maar "warme" cola weggooien?
Tenzij het 30+ graden is, dan heb je gelijk. Maar zo warm zal de cola nu toch niet zijn?
Nee man weet je. Tegenwoordig hebben ze lang houdbare melk.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen de melk die in de supermarkt ook in de koeling staat.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef Repeat het volgende:
Ik drink mn cola (en andere frisdrank) op kamertemperatuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat je ook kan doen
1guy 1 glass, ga je zo op een leeg glas zitten en dan opeens springt het glas kapot en kan je de stukken glas uit je reet halen1guy1cupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat je ook kan doen
1guy 1 glass, ga je zo op een leeg glas zitten en dan opeens springt het glas kapot en kan je de stukken glas uit je reet halenWow mén, al dat bloed dat er uitsijpeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet normaal.Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
En lichamelijk gaf hij geef krimp, net alsof het geen pijn deed ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wow mén, al dat bloed dat er uitsijpelde
Niet normaal.
Hij was in shockquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En lichamelijk gaf hij geef krimp, net alsof het geen pijn deed ofzo
Ja ik was ook geschoktquote:
Van die mensen die er achter komen dat de melk zuur is en hem dan op het aanrecht laten staan ipv hem meteen even weg te gooien, die vind ik nog erger dan lege cola flessen mensen!quote:
Nee mannetje das gewoon kei lekker!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |