abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69952977
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hier 'Kees'.

Dat is je volgende kloon, btw?
[..]

[..]

[..]

Chronologisch, voor je. Kun je het nog eens nalezen.
Goed, dan zal ik het voor jou ook nog eens herhalen:
Drogreden en onbewezen stelling.
En dat laatste heb je inmiddels overtuigend laten zien door toe te geven dat je alleen kijkt naar wat je graag wilt zien en naar wat in je straatje past.

En nu ga ik weer even wat nuttigs doen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69953013
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef ExTec het volgende:
Zijn wel meer dingen die je niet 'ziet'.
Net zoals jij wel meer dingen niet "ziet", zoals moslims die zich genuanceerd uitlaten over het conflict.

Allah Al Watan Al Malik
pi_69953064
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik moest meteen aan deze berichten denken:
[..]

[..]

Wie is er nou sneu?
Jij als zoveelste kloon?

Wat denk jij te bereiken met die "hullie doen het ook" reactie?
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:36:32 #154
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_69953081
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moussie's reactie is volstrekt logisch gezien je eerste generaliserende reacties over moslims.
Maar jij vind wel meer onlogische dingen logisch.

Als ik opmerk dat ik amper moslims tegen kom, die niet vooringenomen pro pallie zijn, is moussie's :"Ja, maar boeeeeehoeeee hoeeeeee, anderen zijn vaak ook niet genuanceerd bezig " geen inhoudelijk antwoord.

In de echte wereld dan hey

Ik weet dat ik het tegen iemand heb wiens repertoire ook voor 99% bestaat uit: snel naar een andere kant wijzen als de islam/marokkanen er weer slecht opstaan
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:37:53 #155
6484 ExTec
pi_69953150
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net zoals jij wel meer dingen niet "ziet", zoals moslims die zich genuanceerd uitlaten over het conflict.

Nog een keertje: ik kom ze amper tegen.

Herhaling; ik kom ze amper tegen.

Jij snap?

En ik ga ze niet 'zoeken' nee, waarom zou ik.
pi_69953152
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als ik opmerk dat ik amper moslims tegen kom, die niet vooringenomen pro pallie zijn, is moussie's :"Ja, maar boeeeeehoeeee hoeeeeee, anderen zijn vaak ook niet genuanceerd bezig " geen inhoudelijk antwoord.

Ik weet dat ik het tegen iemand heb wiens repertoire ook voor 99% bestaat uit: snel naar een andere kant wijzen als de islam/marokkanen er weer slecht opstaan
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat, dat ik nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijn?

Dat is idd stereotype bevestigend ja.
Leugen na leugen na leugen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_69953201
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je liegt weer: je schreef dat je nog nooit (vet van jou!) genuanceerde moslim bent tegengekomen.

Discussieren met iemand die zijn eigen woorden al verdraait, is erg onhandig.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:39:15 #158
6484 ExTec
pi_69953214
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:34 schreef Kees22 het volgende:

En nu ga ik weer even wat nuttigs doen.

Doe dat.

pi_69953217
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nog een keertje: ik kom ze amper tegen.

Herhaling; ik kom ze amper tegen.

Jij snap?

En ik ga ze niet 'zoeken' nee, waarom zou ik.
quote:

[..]

Wat, dat ik nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijn?

quote:

[..]

quote:

[..]

Allah Al Watan Al Malik
pi_69953298
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 11-06-2009 21:55:21 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:42:10 #161
6484 ExTec
pi_69953362
Helaas

Ze zullen wel bestaan;

Vandaar mijn toegift 'amper',

Maar ik ben ze persoonlijk, nog steeds niet tegengekomen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:46:46 #162
6484 ExTec
pi_69953595
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:

Veel succes met het draaien verder, pas je wel op dat je de voering van je stoel niet stuk draait?
Ik heb een deal,

Als jij er 10 op fok kan noemen, krijg je officieel 'gelijk'

Nou?

Moet simpel zijn, gast.

Pro-Israelische moslims, zijn er immers in overvloed
pi_69953665
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 11-06-2009 21:57:44 ]
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_69953751
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb een deal,

Als jij er 10 op fok kan noemen, krijg je officieel 'gelijk'

Nou?

Moet simpel zijn, gast.

Pro-Israelische moslims, zijn er immers in overvloed
1) Hoeveel moslims zijn er op fok die zich actief mengen in Israël discussies.
2) Waarom meteen pro-israel of anti-palestijnen, of leef je altijd in zo'n zwart wereld.

Als je wil horen hoeveel mensen er niet per definitie voor de Palestijnen zijn (of "tegen de joden, zoals jij dat noemt"), dan noem ik een Meh7, Triggershot, IVHK, TheMagnificent en mijzelf bijvoorbeeld.

Als je mensen wil opnoemen die per definitie tegen Israel zijn, dan kan je een Meki noemen (hoe serieus je dat ook wil nemen) en uhm......uhmm..... nou? Kan je wel lomp gaan lopen doen en de stelling dus om draaien, maar je schiet er niets mee op. Je draaikonterij is wat mij betreft het gevolg van een onhoudbare stelling.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:05:04 #165
6484 ExTec
pi_69954449
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hey.........
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nope, ik zei slechts dat ik ze niet tegenkom.

quote:
2) Waarom meteen pro-israel of anti-palestijnen, of leef je altijd in zo'n zwart wereld.
I call it how I see it.
quote:
Als je wil horen hoeveel mensen er niet per definitie voor de Palestijnen zijn (of "tegen de joden, zoals jij dat noemt"), dan noem ik een Meh7, Triggershot, IVHK, TheMagnificent en mijzelf bijvoorbeeld.

Valt me nog mee dat je Meki niet noemt

Natuurlijk ben jij niet vooringenomen

Bij Triggershot en IVHK heb ik idd het gevoel dat er nagedacht wordt, voor er geantwoord wordt, dus die zijn idd niet per definitie Pro-Pallie. TheMagnificent ken ik niet.

JIj en Meh denken niet na, Israel is de schuldige reflexmatig.
quote:
Als je mensen wil opnoemen die per definitie tegen Israel zijn, dan kan je een Meki noemen (hoe serieus je dat ook wil nemen) en uhm......uhmm..... nou?
Ja, je noemt hem nog even.

Gezellig, Fok is richting de Israel vs De Pallestijnen problematiek 1 brok nuance, uitgezonderd Meki

ga toch weg man.
quote:
wat mij betreft
Uh huh
pi_69954488
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef ExTec het volgende:
Lees nog een keer terug. Hij gebruikte het woord 'tuig' eerder.
En wat heb ik daarmee te maken? Ik had het over dat paternalistische denigrerende 'lieve sok' van van je, die persoonlijke beledigingen die je, wel vaker, aan je commentaar meent toe te moeten voegen ..
pleased to meet you
pi_69954580
Goed, wat mij betreft kan iedereen hier zijn eigen opinie over vormen. Iedereen kan zien wat ik geschreven heb en wat jij geschreven hebt ExTec. Als jij je onhoudbare stelling vol wil houden, moet je dat vooral doen, dat is je goed recht. Ik heb echter wel wat beters te doen dan mensen te overtuigen van je ongelijk, zeker als deze er zo dik bovenop ligt.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:09:12 #168
6484 ExTec
pi_69954641
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef moussie het volgende:

[..]

En wat heb ik daarmee te maken?
Was dat postje waar je op reageerd op jou gericht?
pi_69954666
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Was dat postje waar je op reageerd op jou gericht?
ja
pleased to meet you
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:11:52 #170
6484 ExTec
pi_69954783
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
Goed, wat mij betreft kan iedereen hier zijn eigen opinie over vormen. Iedereen kan zien wat ik geschreven heb en wat jij geschreven hebt ExTec.
Yup
quote:
Als jij je onhoudbare stelling vol wil houden, moet je dat vooral doen, dat is je goed recht.
De onhoudbare stelling dat ik hier amper tot geen moslims tegenkom, die inzake de problematiek Israel vs. De Pallestijnen het voormogen hebben de zaken objectief te benaderen, en derhalve altijd automatisch kant kiezen langs religieuze lijnen, voor de Pallestijnen?

Die stelling?

Die houd ik vol, geen zorg
quote:
Ik heb echter wel wat beters te doen dan mensen te overtuigen van je ongelijk, zeker als deze er zo dik bovenop ligt.
Ok. Tot de volgende keer
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:18:45 #171
6484 ExTec
pi_69955125
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef moussie het volgende:

[..]

ja
Ach, check.

Wat jij daar mee te maken hebt?

Nou, jij komt met een soort beargumentering dat hij terug aan het schelden is ofzo. Een soort gradatie daarvan oid

En dat is dus niet zo, want ik bleef beleefd, ik maakte niemand voor tuig uit. Dat deed hij.

En paternalistisch? Is dat op z'n plaats? Ik probeer beslist niet te 'preken' hoe mensen e.e.a. moeten doen hoor

Preken is meestal toch wat zalvender enzo. Niet zo scherp
pi_69956343
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ach, check.

Wat jij daar mee te maken hebt?

Nou, jij komt met een soort beargumentering dat hij terug aan het schelden is ofzo. Een soort gradatie daarvan oid

En dat is dus niet zo, want ik bleef beleefd, ik maakte niemand voor tuig uit. Dat deed hij.

En paternalistisch? Is dat op z'n plaats? Ik probeer beslist niet te 'preken' hoe mensen e.e.a. moeten doen hoor

Preken is meestal toch wat zalvender enzo. Niet zo scherp
nog een keer dan maar, wat heb ik met jouw gesprek met iemand anders te maken, ik vraag jou iets, krijg daar een of ander ontwijkend antwoord op, ik verduidelijk het, misschien dat je even vergeten was wat je had gezegd, en wordt daarvoor voor 'lieve sok' uitgemaakt ..
en tja, dat soort, op de persoon, denigrerende opmerkingen meen jij wel vaker toe te moeten voegen .. dat is dus niet 'beleefd blijven', al voeg je er tien keer 'lieve' aan toe
pleased to meet you
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:38:27 #173
6484 ExTec
pi_69958628
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef moussie het volgende:

.. dat is dus niet 'beleefd blijven', al voeg je er tien keer 'lieve' aan toe
Ok, dan maar sok, zonder 'lief'

Maar dat was toen ik het tegen jou had, en niet tegen hem
pi_69960793
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je mensen wil opnoemen die per definitie tegen Israel zijn, dan kan je een Meki noemen (hoe serieus je dat ook wil nemen) en uhm......uhmm..... nou? Kan je wel lomp gaan lopen doen en de stelling dus om draaien, maar je schiet er niets mee op. Je draaikonterij is wat mij betreft het gevolg van een onhoudbare stelling.
Ik wil mijzelf ook nog nomineren als niet per definitie voor de Palestijnen.
En, wellicht ten overvloede, moussie is ook niet per definitie voor Palestijnen.

Per definitie tegen Israel? In principe ben ik dat wel, maar goed, die staat bestaat nu eenmaal en dat is niet meer terug te draaien.
In de praktijk hangt het af van de daden van de staat Israel. En die gaan nogal eens in tegen de (internationale) rechtsorde, en dan ben ik dus tegen die daden.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:28:09 #175
6484 ExTec
pi_69967185
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 01:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik wil mijzelf ook nog nomineren als niet per definitie voor de Palestijnen.

Per definitie tegen Israel? In principe ben ik dat wel,
Netjes, jezelf tegenspreken in 1 postje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')