Goed, dan zal ik het voor jou ook nog eens herhalen:quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier 'Kees'.
Dat is je volgende kloon, btw?
[..]
[..]
[..]
Chronologisch, voor je. Kun je het nog eens nalezen.
Net zoals jij wel meer dingen niet "ziet", zoals moslims die zich genuanceerd uitlaten over het conflict.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef ExTec het volgende:
Zijn wel meer dingen die je niet 'ziet'.
Jij als zoveelste kloon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan deze berichten denken:
[..]
[..]
Wie is er nou sneu?
Maar jij vind wel meer onlogische dingen logisch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moussie's reactie is volstrekt logisch gezien je eerste generaliserende reacties over moslims.
Nog een keertje: ik kom ze amper tegen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals jij wel meer dingen niet "ziet", zoals moslims die zich genuanceerd uitlaten over het conflict.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar jij vind wel meer onlogische dingen logisch.
Als ik opmerk dat ik amper moslims tegen kom, die niet vooringenomen pro pallie zijn, is moussie's :"Ja, maar boeeeeehoeeee hoeeeeee, anderen zijn vaak ook niet genuanceerd bezig![]()
![]()
" geen inhoudelijk antwoord.
In de echte wereld dan hey
Ik weet dat ik het tegen iemand heb wiens repertoire ook voor 99% bestaat uit: snel naar een andere kant wijzen als de islam/marokkanen er weer slecht opstaan
Leugen na leugen na leugen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat ik nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijn?
Dat is idd stereotype bevestigend ja.
Je liegt weer: je schreef dat je nog nooit (vet van jou!) genuanceerde moslim bent tegengekomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar jij vind wel meer onlogische dingen logisch.
Als ik opmerk dat ik amper moslims tegen kom, die niet vooringenomen pro pallie zijn, is moussie's :"Ja, maar boeeeeehoeeee hoeeeeee, anderen zijn vaak ook niet genuanceerd bezig![]()
![]()
" geen inhoudelijk antwoord.
In de echte wereld dan hey
Ik weet dat ik het tegen iemand heb wiens repertoire ook voor 99% bestaat uit: snel naar een andere kant wijzen als de islam/marokkanen er weer slecht opstaan
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nog een keertje: ik kom ze amper tegen.
Herhaling; ik kom ze amper tegen.
Jij snap?
En ik ga ze niet 'zoeken' nee, waarom zou ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat ik nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijn?
[..]
[..]
Ik heb een deal,quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Veel succes met het draaien verder, pas je wel op dat je de voering van je stoel niet stuk draait?
1) Hoeveel moslims zijn er op fok die zich actief mengen in Israël discussies.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een deal,
Als jij er 10 op fok kan noemen, krijg je officieel 'gelijk'
Nou?
Moet simpel zijn, gast.
Pro-Israelische moslims, zijn er immers in overvloed
Hey.........quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1) Hoeveel moslims zijn er op fok die zich actief mengen in Israël discussies.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope, ik zei slechts dat ik ze niet tegenkom.
I call it how I see it.quote:2) Waarom meteen pro-israel of anti-palestijnen, of leef je altijd in zo'n zwart wereld.
quote:Als je wil horen hoeveel mensen er niet per definitie voor de Palestijnen zijn (of "tegen de joden, zoals jij dat noemt"), dan noem ik een Meh7, Triggershot, IVHK, TheMagnificent en mijzelf bijvoorbeeld.
Ja, je noemt hem nog even.quote:Als je mensen wil opnoemen die per definitie tegen Israel zijn, dan kan je een Meki noemen (hoe serieus je dat ook wil nemen) en uhm......uhmm..... nou?
Uh huhquote:wat mij betreft
En wat heb ik daarmee te maken? Ik had het over dat paternalistische denigrerende 'lieve sok' van van je, die persoonlijke beledigingen die je, wel vaker, aan je commentaar meent toe te moeten voegen ..quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef ExTec het volgende:
Lees nog een keer terug. Hij gebruikte het woord 'tuig' eerder.
jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was dat postje waar je op reageerd op jou gericht?
Yupquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
Goed, wat mij betreft kan iedereen hier zijn eigen opinie over vormen. Iedereen kan zien wat ik geschreven heb en wat jij geschreven hebt ExTec.
De onhoudbare stelling dat ik hier amper tot geen moslims tegenkom, die inzake de problematiek Israel vs. De Pallestijnen het voormogen hebben de zaken objectief te benaderen, en derhalve altijd automatisch kant kiezen langs religieuze lijnen, voor de Pallestijnen?quote:Als jij je onhoudbare stelling vol wil houden, moet je dat vooral doen, dat is je goed recht.
Ok. Tot de volgende keerquote:Ik heb echter wel wat beters te doen dan mensen te overtuigen van je ongelijk, zeker als deze er zo dik bovenop ligt.
Ach, check.quote:
nog een keer dan maar, wat heb ik met jouw gesprek met iemand anders te maken, ik vraag jou iets, krijg daar een of ander ontwijkend antwoord op, ik verduidelijk het, misschien dat je even vergeten was wat je had gezegd, en wordt daarvoor voor 'lieve sok' uitgemaakt ..quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ach, check.
Wat jij daar mee te maken hebt?
Nou, jij komt met een soort beargumentering dat hij terug aan het schelden is ofzo. Een soort gradatie daarvan oid
En dat is dus niet zo, want ik bleef beleefd, ik maakte niemand voor tuig uit. Dat deed hij.
En paternalistisch? Is dat op z'n plaats? Ik probeer beslist niet te 'preken' hoe mensen e.e.a. moeten doen hoor
Preken is meestal toch wat zalvender enzo. Niet zo scherp
Ok, dan maar sok, zonder 'lief'quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef moussie het volgende:
.. dat is dus niet 'beleefd blijven', al voeg je er tien keer 'lieve' aan toe
Ik wil mijzelf ook nog nomineren als niet per definitie voor de Palestijnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1) Hoeveel moslims zijn er op fok die zich actief mengen in Israël discussies.
2) Waarom meteen pro-israel of anti-palestijnen, of leef je altijd in zo'n zwart wereld.
Als je wil horen hoeveel mensen er niet per definitie voor de Palestijnen zijn (of "tegen de joden, zoals jij dat noemt"), dan noem ik een Meh7, Triggershot, IVHK, TheMagnificent en mijzelf bijvoorbeeld.
Als je mensen wil opnoemen die per definitie tegen Israel zijn, dan kan je een Meki noemen (hoe serieus je dat ook wil nemen) en uhm......uhmm..... nou? Kan je wel lomp gaan lopen doen en de stelling dus om draaien, maar je schiet er niets mee op. Je draaikonterij is wat mij betreft het gevolg van een onhoudbare stelling.
Netjes, jezelf tegenspreken in 1 postje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf ook nog nomineren als niet per definitie voor de Palestijnen.
Per definitie tegen Israel? In principe ben ik dat wel,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |