abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juni 2009 @ 17:31:10 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69831458


Transfergeruchten #104: De zomer nadert, de deals dus ook

Eigenlijk zou deze reeks een goede banner verdienen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69831503
Idd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69831513
Ben erg benieuwd of Kaka en Ronaldo daadwerkelijk naar Real gaan, wat zou dat gruwelijk zijn, ook al denk ik dat ze somehow daar gaan falen
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69831553
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef borisz het volgende:


Transfergeruchten #104: De zomer nadert, de deals dus ook

Eigenlijk zou deze reeks een goede banner verdienen.
Hmm, als ik binnenkort tijd heb, en er is dan nog geen banner, zal ik wel even knutselen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_69831578
Vannacht rond een uurtje of 12 zullen we weten wat Kaka doet... ik vrees het ergste

Maargoed, leuk voor de Madrid supporters...
  maandag 8 juni 2009 @ 17:36:44 #6
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69831653
kaka

ik vind hem altijd zo kinderachtig overkomen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69831685
Ik vind het eigenlijk vreselijk stil rondom veel spelers in NL, die eerst veelvuldig werden genoemd voor transfers. Dat groepje bij AZ natuurlijk, bij PSV met Koevermans, Afellay, Lazovic, etc...

Zou heel de voetbalwereld wachten op of een transfer van Kaka of van Ronaldo of van Ribery en dat het daarna pas compleet los gaat?
  maandag 8 juni 2009 @ 17:38:36 #8
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69831715
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreselijk stil rondom veel spelers in NL, die eerst veelvuldig werden genoemd voor transfers. Dat groepje bij AZ natuurlijk, bij PSV met Koevermans, Afellay, Lazovic, etc...

Zou heel de voetbalwereld wachten op of een transfer van Kaka of van Ronaldo of van Ribery en dat het daarna pas compleet los gaat?
stilte voor de storm
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69831848
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreselijk stil rondom veel spelers in NL, die eerst veelvuldig werden genoemd voor transfers. Dat groepje bij AZ natuurlijk, bij PSV met Koevermans, Afellay, Lazovic, etc...

Zou heel de voetbalwereld wachten op of een transfer van Kaka of van Ronaldo of van Ribery en dat het daarna pas compleet los gaat?
Ik denk het wel. Pyramide-effect.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_69832071
Rumors!
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_69832265
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreselijk stil rondom veel spelers in NL, die eerst veelvuldig werden genoemd voor transfers. Dat groepje bij AZ natuurlijk, bij PSV met Koevermans, Afellay, Lazovic, etc...

Zou heel de voetbalwereld wachten op of een transfer van Kaka of van Ronaldo of van Ribery en dat het daarna pas compleet los gaat?
In Nederland is het uberhaupt nog rustig vind ik, niet alleen van verkopen.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:54:35 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69832324
Top 40 aan transfers targets volgens The Guardian, waaronder Van der Vaart, Robben, Sneijder, Elia en Arnautovic.

http://www.guardian.co.uk(...)ed?picture=348422942
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 8 juni 2009 @ 18:07:16 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69832751
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Happel het volgende:
Top 40 aan transfers targets volgens The Guardian, waaronder Van der Vaart, Robben, Sneijder, Elia en Arnautovic.

http://www.guardian.co.uk(...)ed?picture=348422942
Leuk overzicht. Ben ook heel erg benieuwd wat Man City allemaal binnenhaalt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69833374
Heb nu al zin in het voglen van de transfers op de laatste dag dat de markt open is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69834418
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Leuk overzicht. Ben ook heel erg benieuwd wat Man City allemaal binnenhaalt.
Bijna bij elke speler in dat overzicht zie je de naam van Man City
pi_69834608
BBC meldt nu dat Kaka zijn medical bij Madrid heeft gehad.
pi_69834830
quote:
Sevilla have confirmed they are interested in signing Tottenham midfielder Didier Zokora
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 8 juni 2009 @ 19:17:27 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_69835184
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Tim86 het volgende:

Heb nu al zin in het voglen van de transfers op de laatste dag dat de markt open is
Wanneer sluit de markt?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69835777
Martijn Barto van Harkemase Boys naar FC Zwolle

Verder wordt ex-Hoek en huidig Dender-speler David Destorme - fantastische vrije trap! - gelinkt aan het KV Mechelen waar enkele forumleden fan van zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69836116
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef APK het volgende:

[..]

Wanneer sluit de markt?
31 augustus lijkt me.
pi_69836615
Maar met al die Europese wedstrijden zo vroeg zal een deel al veel sneller beslist zijn, lijkt me.
pi_69838026
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef borisz het volgende:


Transfergeruchten #104: De zomer nadert, de deals dus ook

Eigenlijk zou deze reeks een goede banner verdienen.
Misschien iets knutselen met erbij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69838702
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Het middenveld van Sevilla kan inderdaad wel wat ''body'' gebruiken.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:45:52 #24
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69847769
'Edson Braafheid en Bayern München eens over transfer'

Edson Braafheid (foto) en Bayern München zijn het eens geworden over de transfer van de verdediger naar de ploeg van Louis van Gaal. Dit meldt de Suddeutsche Zeitung. FC Twente en Der Rekordmeister moeten nog wel ‘enkele details’ afhandelen voordat de overgang van de 26-jarige international zijn beslag kan krijgen.

Braafheid zou de zevende nieuwe speler voor Bayern München zijn. Eerder kon Bayern München al Danijel Pranjic, die overkwam van SC Heerenveen, verwelkomen. (EvS)

sportweek
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:07:41 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69848552
Leon Clarke (Sheffield Wednesday) ===> Doncaster
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_69848575
Feyenoord haakt volgens het AD af voor Cisse, want Roda vraagt namelijk minimaal 5 miljoen euro.
pi_69848643
Rutten wil Celozzi via PSV uitweg bij Karlsruhe bieden
Kicker/ Sportweek

Iemand die meer van hem weet?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69849807
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:12 schreef dndiek het volgende:
Rutten wil Celozzi via PSV uitweg bij Karlsruhe bieden
Kicker/ Sportweek

Iemand die meer van hem weet?
Rutten wilde 'm blijkbaar al bij Schalke hebben, verder weet ik niets van 'm.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69849903
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord haakt volgens het AD af voor Cisse, want Roda vraagt namelijk minimaal 5 miljoen euro.
Vijf miljoen is toch geen realistische prijs voor zo'n speler.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 04:13:51 #30
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_69850776
Realistisch gezien bestaat Roda ook niet meer, idem mijn clubje
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 05:14:30 #31
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69850818
Marcus Berg --> Lazio
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:25:21 #32
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69852390
Kaka
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:50:21 #33
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_69852963
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 05:14 schreef venomsnake het volgende:
Marcus Berg --> Lazio
Nah, zie hem dat eerlijk gezegd niet doen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:36:09 #34
256043 tyfushond
enlarge your cock with google
pi_69854179
Marcus Berg---> Ajax

if you can't read this you are a fucking idiot
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:36:54 #35
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69854201
Ashley Cole --> Real Madrid (AS)
Gudjohnsen-->Galatasaray (El Mundo Deportivo)
Seedorf--> Chelsea of Fenerbahce (Corriere Dello Sport)
Hleb--> VFB Stuttgart (Bild)
Barreto--> Fiorentina
pi_69854296
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nah, zie hem dat eerlijk gezegd niet doen.
Is zijn favoriete club
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69854370
Edgar Barreto -> Fiorentina
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_69854437
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Happel het volgende:
Top 40 aan transfers targets volgens The Guardian, waaronder Van der Vaart, Robben, Sneijder, Elia en Arnautovic.

http://www.guardian.co.uk(...)ed?picture=348422942
Bij Eto'o staat:

"Value £15m"

Is dat niet een beetje weinig voor een speler van dat kaliber
pi_69854453
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef PteV het volgende:

[..]

Bij Eto'o staat:

"Value £15m"

Is dat niet een beetje weinig voor een speler van dat kaliber
Heeft hij niet nog maar een 1 jarig contract?
pi_69857817
Samir El Gaaouiri (VVV) onderhandelt met Rott-Weiss Oberhausen.
'Muhamadu (Willem II) naar Dynamo Dresden'
Benny Kerstens (RBC) naar FC Den Bosch.
pi_69858050
'Real en Valencia akkoord over transfer Villa'
Na het bekendmaken van de transfer van Kaká heeft Real Madrid opnieuw beet, zo meldt Marca. Valencia is akkoord met de Madrilenen over een transfer van David Villa, waarmee een bedrag van ongeveer 37 miljoen euro gemoeid is.

De precieze hoogte van de totale transferopbrengst is volgens de Spaanse krant afhankelijk van de prijzen die Villa de komende jaren pakt met De Koninklijke. Zo zal men in Valencia enigszins hopen dat Real komend jaar de nationale titel pakt, of de Champions League opnieuw naar Spanje brengt. Bij winst van die prijzen komt er namelijk flink wat geld naar de sinaasappelstad.

Voor de 27-jarige Spanjaard zou Real Madrid zijn vierde Spaanse club worden. Alvorens hij naar Valencia kwam speelde hij al in dienst van Sporting Gijón en Real Zaragoza. Bij Valencia scoorde de international in drie seizoenen 61 competitiegoals.
pi_69858235
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Happel het volgende:
Top 40 aan transfers targets volgens The Guardian, waaronder Van der Vaart, Robben, Sneijder, Elia en Arnautovic.

http://www.guardian.co.uk(...)ed?picture=348422942
Op 38 Schaars:
quote:
this left-sided midfielder has just one year left on his contract and will almost certainly be sold on.
Had hij al niet zijn contract gewoon verlengd?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69872027
quote:
Na Liverpool ook Arsenal in de rij voor talent Feyenoord

Luc Castaignos is pas zestien jaar oud, maar hij staat nu al in de verregaande belangstelling van twee Engelse grootmachten. Liverpool zou interesse hebben, maar meldde zich nog niet. Arsenal deed dat wél.

De jonge aanvaller wekte interesse van de grote clubs door zijn goede prestaties op het Europees kampioenschap voor spelers onder zeventien jaar. Scouts van de Engelse clubs zaten op de tribune en hebben de jongeling opgemerkt.

Zijn zaakwaarnemer Arie Treffers wil dat zijn pupil zich in alle rust kan ontwikkelen. "Daarom kan hij het beste nog een tijdje hier blijven. Hij realiseert zich dat heel goed. Daarom tekent hij alléén bij Arsenal als die club bereid is hem voorlopig hier te laten. Anders tekent hij niks en blijft hij gewoon onder contract bij Feyenoord", zegt Treffers in Sportweek.

Volgens diezelfde belangenbehartiger heeft Castaignos een voorkeur voor Arsenal, dat zich onlangs meldde bij Feyenoord én Treffers.
quote:
'Mehmet Aurelio terug naar Fenerbahçe'

De grote Turkse media berichten vandaag dat Mehmet Aurelio komend seizoen mogelijk weer zal uitkomen voor het Turkse Fenerbahçe.

Aurelio, international van Turkije maar van geboorte een Braziliaan, kwam in 2001 de gelederen van Trabzonspor versterken. In de zomer van 2003 streek hij neer bij Fenerbahçe en groeide hij uit tot een belangrijke speler voor de Gele Kanaries. Aurelio kreeg in die periode ook een Turks paspoort en kon zo international van Turkije worden.

Het Spaanse Real Betis haalde de 31-jarige Aurelio vorig jaar zomer weg bij Fenerbahçe. De club uit Sevilla degradeerde het voorbije seizoen echter uit de Primera Division, waardoor de middenvelder wil vertrekken. Een terugkeer bij Fenerbahçe zou zijn voorkeur genieten.

Onder meer Hurriyet meldt dat Fenerbahçe en Real Betis momenteel onderhandelen over een transfer van Aurelio. Een afgevaardigde van de Spaanse club is momenteel in Istanbul om de gesprekken te voeren.
quote:
'Barça-coach Guardiola denkt aan Toni'

Sinds Bayern München zich voor 30 miljoen euro heeft verzekerd van de diensten van spits Mario Gomez, is de toekomst van Luca Toni bij der Rekordmeister onzeker geworden.

De 32-jarige Italiaan werd de afgelopen weken al gelinkt aan Juventus, AC Milan en VfL Wolfsburg. Bij Bayern zou men bereid zijn te luisteren naar aanbiedingen voor Toni, die dus in tegenstelling tot Franck Ribéry wel verkoopbaar lijkt.

Volgens La Gazzetta dello Sport heeft ook FC Barcelona-trainer Josep Guardiola Toni op zijn lijstje staan. Bij Brescia waren beide heren ooit ploeggenoten van elkaar, waardoor Guardiola de lange Italiaan kent.

Guardiola zou volgens La Gazzetta dello Sport al aan Toni hebben gevraagd of hij beschikbaar is voor een eventuele transfer naar Barcelona.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69873902
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef methodmich het volgende:

Verder wordt ex-Hoek en huidig Dender-speler David Destorme - fantastische vrije trap! - gelinkt aan het KV Mechelen waar enkele forumleden fan van zijn.
Destorme inmiddels rond.

Henri de Graaf van IJsselmeervogels mogelijk naar RKC Waalwijk

Glynor Plet van Telstar test in Denemarken bij Odense BK: Telstar-spits op stage in Denemarken
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:57:20 #45
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69873933
Toni vind ik nu echt helemaal niet bij Barcelona passen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69881344
Jesse Mayele (Fortuna Sittard) naar Sparta Rotterdam of PSV
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69881505
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Benny Kerstens (RBC) naar FC Den Bosch.
Is er wel geld om Kerstens te halen maar niet om het contract van Van den Berg te verlengen?
Met heel mijn hart.
pi_69886478
quote:
'Pirlo gaat naar Chelsea, Felipe Melo neemt zijn plaats in'

Na de megatransfer van Kaká naar Real Madrid kunnen de fans van AC Milan zich mogelijk opmaken voor een nieuwe spraakmakende overgang. Ditmaal betreft het middenvelder Andrea Pirlo.

Volgens Studio Sport (een programma van het Italiaanse Mediaset, red.) staat Pirlo in de belangstelling van Chelsea, waar ex-Milan-trainer Carlo Ancelotti sinds kort aan het roer staat.

Ancelotti kent de Italiaanse international nog van zijn periode bij Milan en zou de creatieve middenvelder naar Londen willen halen.

De opbrengst van een transfer zou Milan ten goede komen. Algemeen directeur Adriano Galliani zou een relatief jonge, maar toch ervaren en solide middenvelder aan de selectie willen toevoegen.

Dit zou Milan brengen bij Fiorentina-speler Felipe Melo, die afgelopen seizoen een goede indruk heeft weten te maken in de Serie A.
Deze kan onder 't kopje onlogische transfers
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69888848
quote:
Chelsea transfers: Carlo Ancelotti set to launch £45m Sergio Aguero bid

Chelsea manager Carlo Ancelotti is lining up a £45 million bid for Atletico Madrid striker Sergio Aguero after losing out to Real Madrid in the battle to sign Kaka.

The 21-year-old Argentina international scored 17 goals in 34 matches last season and Chelsea chief executive Peter Kenyon is understood to have already opened talks with Atletico, with super agent Pini Zahavi acting as an intermediary. The fee would smash the British record £34 million Manchester City paid for Robinho.

However, a sticking point could be Aguero’s wage demands, thought to be a staggering £11 million gross a season or £220,000 a week.

Aguero, who is envisaged as a striking partner with Didier Drogba, stands just 5ft 7 in tall and has been hailed as the “new Maradona.” He is engaged to the superstar’s daughter Giannina and they have a son Benjamin Aguero Maradona.

Another of Chelsea’s targets, Alexandre Pato has caused consternation among AC Milan supporters by claiming that he will speak to Ancelotti before deciding his future.

Having sold Kaka to Real Madrid, Milan would face angry protests if they also parted with Pato, a 19 year-old Brazilian who is a protégé of Ancelotti.

Chelsea were interested then, in 2007, in the striker from Internacional but claim they are not in talks to buy Pato now. A fee of more than £35 million has been mooted but the Premier League club are adamant that the link is being driven by agents and not by them. However, Pato has further fuelled the speculation by claiming his future will be decided after the forthcoming Confederations Cup, which starts next week and runs until the end of the month.

“It’s an honour being esteemed by a club like Chelsea,” Pato said. “I will meet Ancelotti before, then Milan officials. My future will be clear at the end of June.”

Ancelotti has told Chelsea that he would like to bring one or two players with him from Milan as he reshapes the squad at Stamford Bridge. Yuri Zhirkov, from CKSA Moscow, is set to be another arrival, although the £20 million price tag on 30 year-old Andrea Pirlo is likely to be too high.
Meer rumors hier:
http://www.telegraph.co.u(...)ootball-Rumours.html

Martin Jol, Ajax's new manager, hopes to sign Rafael van der Vaart from Real Madrid.
Alsof Sylvie terug naar Amsterdam gaat

En volgens de Guardian is Real bezig met een bod van 75mln GBP voor Christiano Ronaldo.

[ Bericht 0% gewijzigd door SteveBudin op 10-06-2009 10:10:18 ]
Get it and Bet it
pi_69891077
quote:
Chelsea heeft ruim 45 miljoen euro over voor Sergio Agüero. Technisch manager van The Blues Peter Kenyon is bezig een bod voor te bereiden om Agüero bij zijn huidige club Atlético Madrid weg te lokken, meldt The Daily Star. De deal moet volgens de Engelse tabloid binnen tien dagen beklonken zijn. Grootste obstakel is de salariseis van de Argentijnse aanvaller.

Consternatie bij Liverpool. Javier Mascherano wil naar Barcelona. The Sun weet dat de Catelanen inmiddels contact hebben gehad met de zaakwaarnemers van de Argentijnse stofzuiger. De Champions League-winnaars hebben een kleine 25 miljoen euro over voor Mascherano die de krant toevertrouwt: 'Als een club als Barcelona je wil hebben nadat ze alles hebben gewonnen, dan is het logisch dat een speler daar wil voetballen.'

Gomes is aangeboden bij PSV door Tottenham Hotspur. Dit valt te lezen in The Daily Mirror, maar de Eindhovenaren willen niet de gewenste 9 miljoen euro betalen voor de Braziliaanse keeper. Gomes mag weg bij The Spurs omdat coach Harry Redknapp komend seizoen Paul Robinson van Blackburn Rovers onder de lat wil hebben. In dezelfde krant valt te lezen dat William Gallas overbodig is bij Arsenal na de komst van Thomas Vermaelen.

Barcelona en Internazionale zouden naast de ruil Samuel Eto'o-Zlatan Ibrahimovic nog een deal aan het bekokstoven zijn, weet het Spaanse Sport. Yaya Touré verkast naar Milaan en Maxwell speelt komend seizoen in Camp Nou.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69891130
Maxwell naar Barcelona?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:16:19 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69891187
dat van gomes is je reinste bullshit
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:20:51 #53
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69891329
Dat bericht over Gomes.. wat een wanbeleid zou dat zijn bij de Spurs, eerst Robinson eruit bonjouren om hem vervolgens terug te kopen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:34:30 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_69891816
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:
Dat bericht over Gomes.. wat een wanbeleid zou dat zijn bij de Spurs, eerst Robinson eruit bonjouren om hem vervolgens terug te kopen.
Deden zo ook met chimbonda..defoe en keane
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:21 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69892424
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Suijk het volgende:
Maxwell naar Barcelona?
Ze zoeken een opvolger voor Sylvinho. Oftewel, reserve-linksback.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Fortitudo het volgende:
dat van gomes is je reinste bullshit
Nogal ja, kansloos die tabloids.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69892923
Maxwell zou perfect passen bij Barcelona.. opkomende verdediger. technisch goed en verdedigend erg sterk.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:21:09 #57
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69893507
Mashe, neeeeeeeeeeeeee...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69894780
quote:
Chelsea en Sevilla melden zich bij zaakwaarnemer Dembélé

De clubs Chelsea en Sevilla hebben aan Patrick Vervoort, zaakwaarnemer van AZ-aanvaller Moussa Dembélé, laten blijken dat ze geïnteresseerd zijn in de Belgische aanvaller. Ook verschillende Italiaanse clubs hebben de 21-jarige Dembélé in het vizier.

Tegenover het Belgische medium Sportwereld bevestigde Vervoort de belangstelling van Chelsea en Sevilla voor Dembélé. "Maar meer dan dat is er op dit moment nog niet," voegde de voormalig international van België hieraan toe.

Naast de twee eerder genoemde clubs zouden ook de Italiaanse ploegen Fiorentina, Genoa, Juventus, Inter en AC Milan Dembélé op de korrel hebben. Geen enkele club heeft zich tot nu toe echter gemeld bij AZ. De aanvaller zelf geniet momenteel van een vakantie nadat hij onlangs met de nationale ploeg van België in Japan deelnam aan de Kirin Cup.

AZ zal Dembélé op 22 juni weer verwelkomen voor de trainingen, maar het ziet ernaar uit dat hij komende zomer nog zal vertrekken uit Alkmaar. "Moussa heeft te kennen gegeven dat hij open staat voor andere clubs," aldus Vervoort. "Momenteel gaat hij ervan uit dat hij vertrekt. Maar het is afwachten welke interesse er concreet wordt en of er zich iemand meldt bij AZ. Een voorkeur voor een competitie heeft Moussa niet uitgesproken."
quote:
'PSV wil Engelaar huren'

De Telegraaf meldt woensdag dat PSV voornemens is middenvelder Orlando Engelaar op huurbasis over te nemen van het Duitse Schalke 04. De Eindhovenaren beschikken niet over genoeg financiële middelen om Engelaar definitief aan te trekken en zetten nu in op een huurconstructie.

Naast PSV hebben ook Ajax en het Panathinaikos van de Nederlandse trainer Henk ten Cate interesse getoond in Engelaar, die een dramatisch debuutseizoen bij Schalke 04 achter de rug heeft. De lange middenvelder werd als international van het Nederlands elftal overgenomen van FC Twente, maar zakte in Gelsenkirchen volledig door het ijs.

Engelaar is momenteel op vakantie in de Verenigde Staten en zet daar alle mogelijkheden op een rijtje. Op een tweede kans bij Schalke 04 hoeft hij niet te rekenen. De nieuwe trainer Felix Magath heeft reeds laten weten dat Engelaar niet in zijn plannen voorkomt.

Bij PSV is Fred Rutten de nieuwe trainer. Samen met Rutten verhuisde Engelaar een jaar geleden van FC Twente naar Schalke 04.
quote:
'Ajax gaat wederom voor Elia'

Ajax zal deze week een officieel bod uitbrengen op FC Twente-aanvaller Eljero Elia, zo bericht De Telegraaf woensdag. De Amsterdammers zullen waarschijnlijk voor een bod van net onder de tien miljoen euro gaan, terwijl de Tukkers altijd hebben vastgehouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.

Het wordt voor Ajax de tweede poging om Elia binnen te halen. De hoofdstedelingen probeerden in de winterstop van het afgelopen seizoen ook al de rappe vleugelspeler aan te trekken, maar hielden het uiteindelijk bij verdediger Rob Wielaert. De verwachting was dat Twente niet twee spelers naar Ajax zou laten vertrekken, waardoor de overgang niet door ging.

Nu Martin Jol trainer is geworden bij Ajax, lijkt de kans op de komst van de 22-jarige Elia te zijn toegenomen. De aanvaller heeft er nooit een geheim van gemaakt onder Jol te willen werken en verklaarde zich enkele weken geleden nog bereid om hiervoor naar Hamburger SV te verhuizen. Nu Jol echter vertrokken is bij de Duitse club, lijkt Ajax de grootste kanshebber op Elia te zijn geworden.

Elia was bij de vorige onderhandelingen persoonlijk rond met Ajax, de club waarbij hij als jeugdspeler nog moest vertrekken. De vleugelaanvaller liet na de verloren bekerfinale tegen sc Heerenveen al weten dat hij zijn laatste wedstrijd voor FC Twente had gespeeld. "Ik heb de toezegging van de voorzitter dat ik voor een bepaald bedrag weg mag," aldus het commentaar van Elia, die in Enschede nog een contract tot medio 2013 heeft.
quote:
New Sunderland boss Steve Bruce is targetting big-name players to bring to the Stadium of Light, claiming that recruiting for his new club, is "like shopping in Harrods, not Tesco." (Full story: The Sun)

Arsenal and Tottenham are set to start a bidding war for Newcastle defender Sebastien Bassong, with the Magpies looking for a fee of £12m for the player. (Full story: The Metro)

Aston Villa manager Martin O'Neill wants Marseille midfielder Benoit Cheyrou - the younger brother of former Liverpool midfielder Bruno - to replace Gareth Barry. (Full story: Daily Mirror)

CSKA Moscow star Yuri Zhirkov says he is dreaming of a transfer to Barcelona or Milan - but has not ruled out a move to Chelsea. (Full story: Setanta)

West Ham chief executive Scott Duxbury has revealed that the club are close to making three major signings. (Full story: Daily Telegraph)

Brazilian centre-back Luisao has admitted that he has talked with international colleague Robinho about the prospect of moving to Manchester City. (Full story: Sky Sports)

Brazilian forward Robinho has again cast doubt over his Manchester City future by revealing his desire to play for Barcelona. (Full story: Setanta)

AC Milan's 19-year-old Brazilian striker Alexandre Pato has opened the door to a £40m switch to join former boss Carlo Ancelotti at Chelsea by asking for permission to talk terms with the Blues. (Full story: Daily Mirror)

West Ham and England defender Matthew Upson could be on his way out of Upton Park after putting his house up for sale. (Full story: The Sun)

Tottenham have lined up summer moves for Atletico Madrid midfielder Maxi Rodriguez and Galatasaray winger Arda Turan. (Full story: Daily Mail)

Tottenham are also aiming to beat West Ham to the signing of Inter Milan's £10million-rated Chilean forward Luis Jimenez. (Full story: The Sun)

Premier League new boys Wolves hope to conclude the signing of Red Star Belgrade's Serbian international midfielder Nenad Milijas for £2.6m. (Full story: The Sun)

Wolves are also in the hunt for Newcastle midfielder Nicky Butt. (Full story: Daily Mail)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69897595
'Ook SS Lazio in de markt voor Marcus Berg'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69900811
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef -J-D- het volgende:
Jesse Mayele (Fortuna Sittard) naar Sparta Rotterdam of PSV
En Taner Taktak van diezelfde club naar Istanbulspor of FC Zwolle

Nicky Kuiper van Vitesse naar FC Twente

Vier Egyptische (top)clubs willen Sherif Ekramy van Feyenoord, te weten El Gouna, Zamalek, Ismaily en het volgens Rijnmond meest serieuze Al Ahly

Georges Leekens wil uitpakken in Kortrijk: Olivier Doll en Nebojsa Pavlovic van Lokeren, Randall Azofeifa van AA Gent en Frédéric Herpoel van Bergen staan in de belangstelling.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69903953
quote:
Maicon is Inter beu: "Alles draait hier om Ibrahimovic"

De Braziliaanse verdediger Maicon heeft het gehad met zijn werkgever Inter. De rechtsback mist bij de kampioen van Italië de waardering voor zijn prestaties en verwijt de club alleen maar bezig te zijn met sterspeler Zlatan Ibrahimovic.

"Ik ben geen fenomeen, maar ik ben wel een waardevolle speler," begint Maicon zijn verhaal in La Gazzetta dello Sport. "Drie jaar lang is Inter heel onverschillig geweest richting mij, alles draait hier om Ibrahimovic. Nieuwe contracten, speciale bonussen. Ik ben niet jaloers, hij is een fantastische speler. Maar ik ben moe van de manier waarop ik hier word behandeld."

Door zijn goede spel wist Maicon de aandacht te trekken van enkele grote clubs. De Braziliaan besloot de nerazzurri trouw te blijven, maar ziet hiervoor naar zijn mening geen waardering terug. "Toen Real Madrid zich voor mij meldde, heb ik aangegeven dat ik wilde blijven om met Inter de Champions League te winnen."

"Aan mij ligt het dus niet, maar ik heb daarna niets meer gehoord van de club. Ik heb mijn zaakwaarnemer gevraagd naar een oplossing. Ik hoop dat hij ervoor zorgt dat ik weer gelukkig word, bij Inter of een andere club."
quote:
'Sociedad wil Sarpong of Leonardo overnemen van Ajax'

Real Sociedad wil shoppen in Amsterdam. De Spaanse club is op zoek naar een linkerspits en heeft het oog laten vallen op Jeffrey Sarpong en de Braziliaan Leonardo.

Leonardo stond eerder dit seizoen open voor een vertrek. Een overgang naar het Griekse Panathinakos leek een feit, maar de transfer ging op het laatste moment niet door. Nu Martin Jol is aangesteld als nieuwe trainer twijfelt Leo over een vertrek uit Amsterdam.

De Spaanse krant El Mundo Deportivo meldt dat Sociedad nog geen contact heeft opgenomen met Ajax.

Sarpong heeft nog een doorlopend contract bij de Amsterdammers. Leonardo zou deze zomer transfervrij mogen vertrekken. Zijn hoge salariseis zou een overgang kunnen belemmeren.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69904166
Maachi --> Roda
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69922974
Ronaldo speelt volgens seizoen voor Madrid. Prijs: 96 miljoen euro.
Bron: Marca.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:10:51 #64
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_69922984
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:05 schreef venomsnake het volgende:
Ronaldo speelt volgens seizoen voor Madrid. Prijs: 96 miljoen euro.
Bron: Marca.
Voor 1% van die prijs hang ik met liefde een shirt met zijn naam boven mijn bed :p
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:42:12 #65
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69925335
Robinho--> Barcelona.
Zhirkov--> Barcelona
Gomes--> PSV
quote:
Heurelho Gomes staat voor een terugkeer bij PSV. De Braziliaanse doelman, die in Eindhoven uitgroeide tot een publiekslieveling en vorig jaar naar Tottenham Hotspur vertrok, is door zijn werkgever aangeboden bij PSV. Manager Harry Redknapp wil volgend seizoen verder met Paul Robinson van Blackburn Rovers, maar moet Gomes dan eerst te zien slijten. PSV vindt de vraagprijs van negen miljoen euro echter veel te gortig en wenst dit bedrag niet op te gaan hoesten. (The Mirror)
pi_69925365
Die laatste 2 zijn versteegrobjes waarvan die van Gomes nog een hoog -factor heeft.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:44:18 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69925404
Ik dacht al.
pi_69925489
quote:
Robinho hoopt volgend jaar met Ibrahimovic samen te spelen in het Camp Nou. De dribbelaar van Manchester City beweerde onlangs nog op de website van zijn club dat hij gelukkig was in Engeland, maar heeft zichzelf nu aangeboden bij Barcelona. Robinho is onder de indruk geraakt van het spel van de Europees Kampioen en heeft de clubleiding laten weten dat hij een overgang zeker zou zien zitten. Pikant detail: Robinho kwam voor zijn transfer naar City drie jaar uit voor Real Madrid. (Sport)
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:48:57 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69925533
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69927748
Zwinkels (ADO) >>> AZ
pi_69928133
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:05 schreef venomsnake het volgende:
Ronaldo speelt volgens seizoen voor Madrid. Prijs: 96 miljoen euro.
Bron: Marca.
ManU heeft bod van 93 miljoen euro geaccepteerd. (VI)
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_69929122
Ik ben benieuwd of dat allemaal gaat werken met kaka en ronaldo bij real.
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:29:56 #73
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69931342
quote:
Tottenham close to Ruud deal
Wednesday, June 10, 2009

Ruud van Nistelrooy could be on his way back to the Premier League after Real Madrid and Tottenham's latest meeting went well...

Tottenham Hotspur have taken a step closer to signing Ruud van Nistelrooy from Real Madrid after another round of talks took place between the clubs this week. Spur

s manager Harry Redknapp is keen to sign the Dutch international, which could mean that Roman Pavlyuchenko or Darren Bent are allowed to leave White Hart Lane.

Van Nistelrooy could join Tottenham for as little as £1.25 million (¤1.45m). Madrid's new administration is likely to opt to off-load the 33-year-old in order to make way for their new signings, The Daily Mail states.

Redknapp, who has a record of revitalising careers, wants the veteran forward to lead his front line.

After spending the majority of last season sidelined with a knee injury, Van Nistelrooy is back in full training and has been working in Madrid in the post-season in an attempt to regain fitness.

Fulham have also been linked with a move to take the former Manchester United forward back to the Premier League, however, the latest round of negotiations with Madrid appears to have made Tottenham firm favourites.
pi_69934385
Dat zal de eerste in een lange rij zijn....
pi_69934430
Anderhalf miljoen wtf Dan kan FC groningen hem ook kopen.
pi_69934517
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Anderhalf miljoen wtf Dan kan FC groningen hem ook kopen.
Of FC Zwolle..die wilden toen toch Kluivert halen toen ze hoorden dat hij transfervrij was ofzo..een dronken voorzitter of burgemeester

edit: Dit dus
http://www.vi.nl/NieuwsItem/ZwolseWethouderKluivertNaarZwolle.htm
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69934538
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Anderhalf miljoen wtf Dan kan FC groningen hem ook kopen.
Maar zijn salaris zal wel hoog zijn
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_69935025
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Of FC Zwolle..die wilden toen toch Kluivert halen toen ze hoorden dat hij transfervrij was ofzo..een dronken voorzitter of burgemeester

edit: Dit dus
http://www.vi.nl/NieuwsItem/ZwolseWethouderKluivertNaarZwolle.htm
Ik wil Kluivert wel bij De Graafschap.
Hij staat overal voor open.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69935984
quote:
'Zlatan net zoveel waard als Kaká en Ronaldo samen'

11/06/2009 13:11

Wie Zlatan Ibrahimovic wil aantrekken, moet wel heel veel geld op tafel leggen. Althans, dat beweerde zijn zaakwaarnemer Mino Raiola op de Spaanse radiozender Onda Cero.

Op de vraag hoeveel Ibrahimovic waard was, antwoordde Raiola: 'Ibrahimovic is net zoveel waard als Kaká en Cristiano Ronaldo tezamen.' Dat betekent dat aan Zlatan een prijskaartje hangt van circa 160 miljoen euro, aangezien Real Madrid onlangs 65 miljoen euro neertelde voor Kaká en een akkoord met Manchester United heeft om 94 miljoen te betalen voor Cristiano Ronaldo.

Ibrahimovic heeft zelf enkele keren laten weten naar Spanje te willen. Barcelona en Real Madrid zouden geïnteresseerd zijn, de Catalaanse club zou zelfs met Internazionale in gesprek zijn over een transfer. Volgens sommige media zou er zelfs al een akkoord zijn en incasseert Inter Samuel Eto'o en tien miljoen euro voor de spits. Raiola ontkende dat bericht: 'Er is geen enkel akkoord met welke club dan ook. We zijn dan ook niet vrij om met een andere club te praten.'

En dat Inter met Barça in gesprek zou zijn, betekende evenmin iets, aldus de zaakwaarnemer. 'Het is normaal dat de voorzitters van die clubs met elkaar praten. Massimo Moratti is zeer gecharmeerd van Lionel Messi en ook daarover praten ze. Een club die hem (Ibrahimovic, red.) wil hebben, moet eerst praten met Inter en dan met een sportief en financieel voorstel komen. Die twee zaken zijn heel belangrijk.'

VI
Misschien dat Real zo gek is dat te betalen.. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69936205
quote:
Sporting Lisbon lure Nani
Sporting Lisbon have initiated talks with Manchester United about re-signing Nani on an extended loan spell or arranging a player-plus-cash exchange involving their captain, the attacking midfielder Joao Moutinho. A delegation led by the Sporting vice-president, Ribeiro Teles, is understood to have visited Manchester on Tuesday, hoping to capitalise on a disappointing season for Nani in which he started only seven Premier League games. However, the 22-year-old favours a move to Italy and has expressed misgivings about returning to the club that sold him for around £16m two years ago. A straight cash deal has been ruled out because of Sporting's financial restraints.
Daniel Taylor, The Guardian
quote:
Carlos Tevez's United future is also hanging in the balance, according to The Guardian. They allege that Sir Alex Ferguson has made a personal phone call to the striker, who is on international duty, in a bid to persuade him to stay at Old Trafford and spurn the interest of Manchester City, Liverpool and Chelsea, among others.
quote:
Chelsea's summer transfer plans have been dealt a blow by Bayern Munich placing a £65m asking price on midfielder Franck Ribery.
(Full story: The Times)

Blues striker Didier Drogba has ruled out an £18m transfer to Manchester City this summer after sources revealed he wishes to remain at Stamford Bridge.
(Full story: The Sun)

AC Milan midfielder Clarence Seedorf has turned his back on a summer move to Chelsea after insisting: "I have a contract with Milan."
(Full story: Daily Star)

In addition, the Stamford Bridge club have turned their attention to AZ Alkmaar striker Moussa Dembele after a £12m deal for FC Twente striker Marko Arnautovic broke down after his medical revealed a foot fracture.
(Full story: Daily Mail)

West Ham have joined Chelsea in the race to sign Manchester City's 19-year-old striker Daniel Sturridge, who is out of contract this summer.
(Full story: Daily Mail)

Tottenham manager Harry Redknapp is ready to launch a massive Spurs clear-out with up to 14 players facing the chop, including winger David Bentley and strikers Darren Bent and Roman Pavlyuchenko, who cost the London club £47.8m between them.
(Full story: The Sun)

The chairman of the White Hart Lane club, Daniel Levy, has placed a £12m asking price on 24-year-old Bentley, who is interesting Aston Villa. (Daily Express)

Spurs will battle it out with Sunderland and Stoke to sign centre-back Richard Dunne from Manchester City.
(Full story: Daily Mail)

Also, Spurs' Brazilian striker Giovani dos Santos is set to join Spanish club Espanyol on a year-long loan with a view to a permanent £5m switch. (Daily Star)

Newcastle are also preparing for a huge clear-out, with high-earning stars such as midfielders Kevin Nolan, Alan Smith, Jonas Gutierrez, Joey Barton and Geremi peddled to clubs at home and abroad.
(Full story: Daily Mirror)

Barcelona midfielder Yaya Toure could move to England this summer, but his agent claims he will not be joining Arsenal because he has received better offers from other clubs.
(Full story: Independent)

The Gunners are preparing a £4m bid for Feyenoord's 16-year-old Dutch striker Luc Castaignos.
(Full story: The Sun)

Manchester City target, Cameroon striker Samuel Eto'o, is set to leave Barcelona for Inter Milan with Zlatan Ibrahimovic moving to the Nou Camp.
(Full story: Daily Mail)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69938405
quote:
Fulham are looking to hijack Birmingham's bid for American defender Oguchi Onyewu.
(Full story: Sky Sports)

Barcelona are preparing a bid for Liverpool midfielder Yossi Benayoun.(Full story: Daily Mail)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69938446
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Misschien dat Real zo gek is dat te betalen.. .
Hij speelde gister wel heel erg slecht Net als die wedstrijd daarvoor
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69941983
quote:
Real Madrid could use strikers Alvaro Negredo, 23, and Alberto Bueno, 21 as part of a cash plus players deal to lure Liverpool midfielder Xabi Alonso to the Bernabeu. (Spanish paper AS)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69946815
Chelsea schint een bod gedaan te hebben van 52 miljoen euro op Aguero. Nog maar geruchtje, he.

http://www.cadenaser.com/(...)90610csrcsrdep_3/Tes

Oh en Bayern wil Bosingwa, maar dat is redelijk kansloos gedacht, naar mijn inschatting.

http://www.sportinglife.com/football/premiership/chelsea/news/story_get.dor?STORY_NAME=soccer/09/06/11/SOCCER_Bosingwa.html&TEAMHD=chelsea

[ Bericht 41% gewijzigd door mcyodogg op 11-06-2009 19:35:02 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69962208
Ook Manchester United ziet Yaya Touré graag komen.
Mundodeportivo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:10:05 #86
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69968469
Engelaar > Panathinaikos
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:42:53 #87
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69969295
je hoort weinig meer over benzema. als ik een van de topclubs was zou ik een poging wagen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:46:42 #88
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69969393
trezeguet misschien dus naar roma
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:53:25 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69969558
Venom, waar komt het gerucht vandaan dat Robben naar Barça gaat?
pi_69970869
quote:
Manchester United is Cristiano Ronaldo kwijt, maar Alex Ferguson mag de 94 miljoen euro helemaal besteden aan nieuwe spelers, berichten diverse Engelse kranten. Op de talloze boodschappenlijstjes die deze bladen publiceren, prijken opvallend vaak dezelfde namen. Dat van The Sun is illustratief: Luis Antonio Valencia (Wigan Athletic), Karim Benzema (Olympique Lyon), Luis Fabiano (Sevilla), Frank Ribéry (Bayern), Samuel Eto'o (Barcelona) én Carlos Tévez, die tot nu toe op huurbasis op Old Trafford speelde.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69971112
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:
Venom, waar komt het gerucht vandaan dat Robben naar Barça gaat?
Geen idee...
Heb dat nog niet eerder gehoord.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:59:36 #92
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69971762
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Geen idee...
Heb dat nog niet eerder gehoord.
Ik heb er ook geen bron bij gekregen, dus voorlopig

pi_69972050
quote:
'Spurs azen op Huntelaar'

Tottenham Hotspur zou graag spits Klaas Jan Huntelaar willen overnemen van Real Madrid, zo bericht het Franse L'Équipe vrijdag. Volgens het Franse medium zal Spurs-voorzitter Daniel Levy maandag afreizen naar Madrid om met bestuurders van De Koninklijke te praten over een transfer van Huntelaar.
quote:
'Daum wil Toni naar Fenerbahçe halen'

Het ziet er steeds meer naar uit dat spits Luca Toni komend seizoen niet in de Bundesliga actief zal zijn. Volgens het Duitse medium Bild wordt de 32-jarige Italiaan van Bayern München begeerd door Fenerbahçe, dat onlangs Christoph Daum aanstelde als trainer.
quote:
'Niet Ajax of PSV maar Panathinaikos haalt Engelaar'

Orlando Engelaar staat op het punt om te vertrekken naar het Panathinaikos van Henk ten Cate, dat meldt het Duitse Bild.
quote:
Ezequiel Lavezzi's agent insists Serie A club Napoli have received an offer from Liverpool for the Argentine striker. (Press Association)

Juventus are ready to offer David Trezeguet to Manchester City in exchange for Elano, according to reports in Italy. (Sky Sports)

Stoke City goalkeeper Thomas Sorensen has played down reports linking him with a transfer to Bayern Munich. (The Sentinel)

Burnley have denied speculation linking them to Newcastle winger Damien Duff. (Lancashire Telegraph)

Everton defender Joleon Lescott has played down reports linking him with a move to Manchester City. (Press Association)

Valencia is expected to cost United £23m in total.
(Full story: The Mirror)

Barcelona striker Samuel Eto'o could also be a surprise target for Manchester United. (The Guardian)

However, it would appear that Italian club Inter Milan are favourites to land the £25m-rated striker from the Nou Camp.
(Full story: The Sun)

Valencia winger David Silva is another player who could be wearing the red of United next season. (The Times)

Real Madrid winger Arjen Robben could also be a target for Ferguson. (Daily Star)

Ferguson could also go after Seville star Luis Fabiano.
(Full story: The Sun)

With doubts over the future of holding midfielder Owen Hargreaves, United may also pursue Barcelona's Yaya Toure.
(Full story: Daily Mail)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69973133
Ajax heeft toestemming van Twente om met Elia te gaan praten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69975448
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef -J-D- het volgende:
Ajax heeft toestemming van Twente om met Elia te gaan praten.
Ajax had toch geen geld meer Er moest toch eerst verkocht worden.
pi_69975543
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ajax had toch geen geld meer Er moest toch eerst verkocht worden.
Een paar weken geleden werd letterlijk gezegd dat Ajax ondanks het niet bereiken van de CL absoluut GEEN verkopen hoeft te doen om inkomende transfers te bewerkstelligen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69975597
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Een paar weken geleden werd letterlijk gezegd dat Ajax ondanks het niet bereiken van de CL absoluut GEEN verkopen hoeft te doen om inkomende transfers te bewerkstelligen.
Gister had de VI het dus fout. Achja, ze doen maar. Topclubs vinden altijd wel ergens geld, zie Feyenoord uiteindelijk.
pi_69975849
Ajax en geen geld? Dat kán toch bijna niet?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_69976061
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax en geen geld? Dat kán toch bijna niet?
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)GeldVoorAankopen.htm
pi_69976255
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Een paar weken geleden werd letterlijk gezegd dat Ajax ondanks het niet bereiken van de CL absoluut GEEN verkopen hoeft te doen om inkomende transfers te bewerkstelligen.
Dat zinnetje komt me bekend voor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69976276
© Timmers
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:01:44 #102
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69976293
quote:
Altijd een goede onderhandelingsstrategie, net doen alsof je geen geld hebt.
pi_69976370
quote:
Atletico Madrid say the club will now listen to "interesting offers" for star forward Sergio Aguero. Argentine Aguero has been linked with both Chelsea and Manchester United. (French radio station RMC)

Gennaro Gattuso's agent has quashed reports his client will leave AC Milan this summer. Gattuso had been linked with a move to Chelsea. (Press Association)

Big-spending Real Madrid have set their sights on Arsenal defender Gael Clichy.
(Full story: The Independent)

Liverpool midfielder Yossi Benayoun has played down reports linking him to a move to Champions League winners Barcelona. (Press Association)

Roma are hoping to land Chelsea misfit Andriy Shevchenko on a free transfer. (Daily Mail)

Sulley Muntari's agent says Tottenham have had a bid for the Inter Milan midfielder rejected. (Daily Mail)

Sheffield United are understood to have made an offer, believed to be in the region of £1.5m, for Manchester City striker Ched Evans. (The Sheffield Star)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69976393
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Altijd een goede onderhandelingsstrategie, net doen alsof je geen geld hebt.
Alleen is Feyenoord het dan weer gaan overdrijven .
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:18:10 #105
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69976919
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
dat van shevchencko zit er dik in
die gozer verdient het meest van heel chelsea zowat en speelt het minste
bogarde II
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69977124
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

dat van shevchencko zit er dik in
die gozer verdient het meest van heel chelsea zowat en speelt het minste
bogarde II
Hij is afgelopen seizoen uitgeleend geweest aan Milan he, niet dat ie daar veel gespeeld heeft.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69979242
Mogelijk Nieuw-Zeelands avontuur voor Putter

Onder de clubs met interesse voor Voskamp zou ook Haarlem zitten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69981360
quote:
'Inter gaat 40 miljoen bieden op Benzema'
Karim Benzema speelt volgend seizoen wellicht in de Serie A. Internazionale wil namelijk 40 miljoen euro bieden op de Franse spits van Olympique Lyon. Dit meldt het Franse Le Progres.
quote:
Zaakwaarnemer Huntelaar: "Geen enkel team heeft naar hem gevraagd"
De zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar meldt dat er nog geen bod is gedaan op de spits.
quote:
Inter verkoopt "nee" aan Spurs na bod op Muntari
De zaakwaarnemer van Inter-middenvelder Sulley Muntari, Fabien Piveteau, claimt dat Tottenham Hotspur heeft geprobeerd zijn cliënt aan te trekken.
quote:
'PSG wil Royston Drenthe huren'
Le Parisien schrijft vrijdag dat oud-Feyenoorder Royston Drenthe de aandacht heeft getrokken van Paris Saint-Germain.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69996661
quote:
'Ruil tussen Robben en Xabi Alonso in de maak'

De koopdrift van Real Madrid is nog niet uitgewerkt. Na het aantrekken van Cristiano Ronaldo en Kaka is Xabi Alonso de derde grote naam die het shirt van de Madrilenen moet gaan dragen.

Om de transfer van Alonso te bekostigen wordt Arjen Robben, volgens The Sun, in de deal betrokken. Liverpool wees een eerste bod op de Spanjaard af, maar Real is bereid zich aan te passen. Het eerste bod bedroeg 21 miljoen euro. Ook Gabriel Heinze staat op de nominatie om in de deal betrokken te worden.
quote:
Genoa brengt eerste bod uit op Dembélé

Het Italiaanse Genoa heeft als eerste club haar interesse in Moussa Dembélé geconcretiseerd.

Volgens AZ-preses Dirk Scheringa zijn de eerste gesprekken met Genoa al gevoerd. "Genoa heeft serieuze interesse. Ik had donderdagmiddag zes Italianen op bezoek. We hebben een verkennend gesprek gevoerd", aldus Scheringa in het Noordhollands Dagblad. Genoa zou zelfs al een officieel bod op Dembélé hebben gedaan.

Genoa is niet de enige club die de diensten van Dembélé veilig wil stellen. Ook Chelsea, Sevilla, Juventus en Fiorentina hebben zeer veel interesse in de Belg. "Praten kan. Als een club een van onze spelers wil hebben, gaan we met ze in gesprek. Maar het liefst willen we al onze spelers houden", besloot Scheringa.
quote:
'Liverpool en Valencia richten pijlen op Negredo'

Alvaro Negredo is een gewild transferobject. De Spanjaard speelt nu nog voor Almeria maar zal daar zeer waarschijnlijk binnenkort gaan vertrekken.

Liverpool lijkt hier handig op in te gaan spelen, daar The Reds al een bod op Negredo aan het voorbereiden zijn. Liverpool-manager Rafael Benitez zou zelfs al zeven miljoen euro op tafel hebben gelegd voor de aanvaller.

Liverpool is niet de enige kaper op de kust. Negredo staat ook in de verregaande belangstelling van Valencia. In Mestalla moet Negredo de opvolger worden van David Villa. Villa moet vertrekken om Valencia uit de financiele zorgen te helpen. Real Madrid gaf eerder al aan Villa aan te willen trekken en Negredo wordt dan onderdeel van de transfer.
quote:
Van der Meyde moet vertrekken van Everton

Het huwelijk tussen Andy van der Meyde en Everton is definitief bekoeld. De Nederlander is niet meer welkom bij de club uit Liverpool en mag uitzien naar een nieuwe werkgever

Enkele weken geleden werkte Van der Meyde al een stage af bij Blackburn Rovers. Of Blackburn ook met Van der Meyde in zee wil gaan is echter nog niet bekend gemaakt.
quote:
Manchester United are lining up a move for Barcelona's Samuel Eto’o to fill the void left by Cristiano Ronaldo’s impending departure. (Full story: The Times)

Bayern Munich have slapped an incredible £90m price-tag on France winger Franck Ribery, who Sir Alex Ferguson sees as a potential replacement for Ronaldo at Old Trafford. (Full story: The Sun)

Liverpool manager Rafa Benitez will step up his efforts to buy Glen Johnson this weekend. (Full story: Daily Mail)

New Sunderland boss Steve Bruce are planning a shock £15m raid on Tottenham for striker Robbie Keane.
(Full story: Daily Mirror)

European Champions Barcelona have offered striker Samuel Eto'o to Liverpool in exchange for midfielder Javier Mascherano. (Full story: Daily Mirror)

Real Madrid are set to step up their astonishing spending spree after an £8m offer for Liverpool's Alvaro Arbeloa.(Full story: Daily Mail)

Tottenham boss Harry Redknapp is trying to set up deals for Toulouse midfielders Moussa Sissoko and Etienne Capoue.(Full story: Times)

Carlo Ancelotti wants to bring legendary AC Milan and Italy fullback Paolo Maldini to join his coaching staff at Chelsea.(Full story: Daily Star)

David Beckham's revelation he is interested in a move back to the Premier League has put top clubs, including Tottenham on alert.(Full story: Daily Star)
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:18:13 #110
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69999843
quote:
'Sneijder geruild voor Maicon'

MILAAN - Volgens de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport wordt Wesley Sneijder betrokken in een ruil met Inter-verdediger Maicon Douglas Sisenando (kortweg Maicon). Real Madrid, de club waar Sneijder momenteel voor speelt, wil naast Maicon ook 20 miljoen euro krijgen voor Sneijder.

Sneijder lijkt overbodig te zijn geworden bij Real nu de club afgelopen week Kaká en Cristiano Ronaldo aantrok. Daarnaast zegt de Italiaanse sportkrant dat Inter-trainer José Mourinho erg gecharmeerd is van de Nederlandse spelmaker. Omdat Real de afgelopen week bijna 200 miljoen euro uitgaf aan nieuwe spelers, moet de club andere voetballers verkopen om nog geld in het laadje te krijgen. De Spaanse club kampt met een enorme schuld.

Voorlopig is er echter nog niets officieel aan de overgang van Sneijder naar Inter.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70000376
Michal Papadopulos van Mladá Boleslav naar SC Heerenveen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:47:44 #112
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70000701
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:33 schreef -J-D- het volgende:
Michal Papadopulos van Mladá Boleslav naar SC Heerenveen
is al rond
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70001333
je kan wel een topic over transfergeruchten en transfers van alleen real madrid maken
pi_70001707
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

is al rond
Kan best, maar het is nog nergens bevestigd door een van de clubs of door de speler.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:27:21 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70003927
Potentiële aankopen voor Wolverhampton Wanders, waaronder Mandy van der Meyde
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70004053
Vraagje: Is er uberhaupt weleens een spelersruil geweest waarbij minstens 1 grote speler betrokken was?
pi_70007797
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Is er uberhaupt weleens een spelersruil geweest waarbij minstens 1 grote speler betrokken was?
RKC en Excelsior ruilden Kevin Vink en Johan Voskamp. Vink is twee meter, dus best groot.

Maar zoals jij het bedoelt, kan ik me er zo gauw geen herinneren eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:20:02 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70007826
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Is er uberhaupt weleens een spelersruil geweest waarbij minstens 1 grote speler betrokken was?
overmars en petit
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70007839
De enige die ik kan bedenken is Carew met Baros tussen Aston Villa en Lyon.
pi_70007874
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:20 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

overmars en petit
Die gingen samen van Arsenal naar Barca maar voor wie werden ze dan geruild?
pi_70008611
Villa --> Barcelona. (Marca)
pi_70008799
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Is er uberhaupt weleens een spelersruil geweest waarbij minstens 1 grote speler betrokken was?
Gallas en Cole.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 14 juni 2009 @ 22:58:58 #123
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_70009092
quote:
Manchester United manager Sir Alex Ferguson is planning to use some of the £80m raised by the sale of Cristiano Ronaldo to launch a shock raid for Liverpool striker Fernando Torres.
(Full story: Sunday Express)
quote:
Ferguson has instructed United chief executive David Gill to complete a £24m deal for Valencia's David Silva.
(Full story: The People)
quote:
Manchester United are also tracking Barcelona goalkeeper Victor Valdes after the 27-year-old's contract talks broke down.
(Full story: News of the World)
quote:
Lyon have told Manchester United that striker Karim Benzema is not for sale this summer.
(Full story: Sunday Mirror)
quote:
Newcastle want former West Ham and Charlton boss Alan Curbishley to take charge of the club as the relationship between caretaker manager Alan Shearer and owner Mike Ashley has become strained.
(Full story: News of the World)
quote:
Manchester United forward Carlos Tevez will sign for rivals Manchester City when his loan deal at Old Trafford finishes at the end of June.
(Full story: Sunday Mirror)
quote:
But Tevez will also be the subject of a £30m bid from Chelsea.
(Full story: Sunday Mirror)
quote:
However, Barcelona's Samuel Eto'o has rejected Manchester City's offer, leaving Chelsea, Liverpool and Inter Milan battling it out for the Cameroon striker.
(Full story: The People)
quote:
Eto'o has apparently asked Manchester City for 1m euros a month (that's about £850,000) after tax if they want him at Eastlands.
(Full story: News of the World)
quote:
Bayern Munich winger Franck Ribery has been told by Real Madrid the Spanish club will sign him next year, as they cannot pay out more than £50m twice in one summer.
(Full story: News of the World)
quote:
Tottenham manager Harry Redknapp will go for Bayern Munich's Luca Toni, if he cannot sign former Manchester United striker Ruud van Nistelrooy from Real Madrid.
(Full story: The People)
quote:
Spurs midfielder David Bentley is set to end his disappointing spell at White Hart Lane by signing for Aston Villa on 1 July.
(Full story: News of the World)
quote:
Roberto Martinez, who is set to take over at Wigan next week, wants to make former Sunderland striker Djibril Cisse his first signing.
(Full story: The People)
quote:
Real Madrid and Barcelona have been told by Inter Milan they will have to pay £80m if they want to sign striker Zlatan Ibrahimovic.
(Full story: Sunday Times)
quote:
Liverpool are preparing a £5m bid for Manchester City's England Under-21 defender Micah Richards.
(Full story: News of the World)
quote:
West Ham defender Matthew Upson is wanted by Aston Villa manager Martin O'Neill.
(Full story: The People)
quote:
Upson is also wanted by Manchester City, while West Ham are keen on City striker Daniel Sturridge.
(Full story: News of the World)
quote:
Fulham boss Roy Hodgson is ready to bid £3m for Middlesbrough striker Jeremie Aliadiere.
(Full story: The People)
quote:
Bayern Munich are interested in Stoke goalkeeper Thomas Sorensen.
(Full story: News of the World)
quote:
Birmingham are ready to make a £1.5m bid for Espanyol midfielder Jordi Gomez following his impressive loan spell at Swansea last season.
(Full story: The People)
quote:
Blackburn could make a loan swoop for Chelsea youngster Franco Di Santo should Roque Santa Cruz leave the club this summer.
(Full story: The People)
quote:
Chelsea are in talks with AZ Alkmaar over striker Moussa Dembele, who is valued at about £15m.
(Full story: The People)
quote:
Celtic managerial target Tony Mowbray is already planning a transfer raid at on current club West Brom, with £3m-rated Spanish midfielder Borja Valero top of his list. (Full story: News of the World)
quote:
Baggies' captain Paul Robinson also says he would be interested in a move to the Scottish Premier League runners-up. (Full story: Sunday Mail)
quote:
Meanwhile, out-of-contract Celtic midfielder Shunsuke Nakamura is set to move to Espanyol after talks with Japanese club Yokohama F Marinos broke down. (Full story: News of the World)
quote:
'Manchester United biedt vier miljoen voor Feyenoord-talent
Volgens The People heeft Manchester United een bod van vier miljoen euro uitgebracht op Feyenoord-talent Luc Castaignos.
quote:
Lazio wil Nedved naar Rome halen
SS Lazio wil Pavel Nedved terughalen naar Rome. De speler van Juventus heeft zijn contract niet verlengd bij de club uit Turijn en hij gaf aan open te staan voor een terugkeer naar Lazio.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 14 juni 2009 @ 23:03:29 #124
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70009384
Goed bezig Eric_Cantona, ben in één keer weer op hoogte.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 14 juni 2009 @ 23:04:28 #125
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_70009447
't Is een hele lijst ja, ik dacht ik quote ze allemaal apart
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 14 juni 2009 @ 23:37:54 #126
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70011154
Rafael Marquez naar Fiorentina
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 15 juni 2009 @ 00:04:27 #127
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70012282
beetje wishfull thinking met Torres naar Man utd.
pi_70012407
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef Grimm het volgende:
beetje wishfull thinking met Torres naar Man utd.
Dat gaat niet gebeuren nee. Misschien wil de krant wat uitlokken tussen Ferguson en Benitez ofzo. Als Valdes maar niet komt vind ik het allemaal prima.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 15 juni 2009 @ 00:21:00 #129
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70012787
5 miljoen pond voor micah richards ?


is ie out of contract ofzo?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:22:09 #130
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70012826
quote:
'Barcelona gaat verrassen met transfer Villa'

Niet Real Madrid, maar Barcelona lijkt de bestemming te worden van David Villa. De Catalanen zijn volgens Spaanse media favoriet om de aanvaller van Valencia in te lijven.

Barcelona en Valencia hebben de eerste gesprekken over Villa al achter de rug. Dat bevestigde Rafael Yuste, vice-preses van Barça, zondagmiddag tegenover Catalunya Radio. De superspits zou zo'n vijftig miljoen euro moeten kosten.

De kampioen van Spanje profiteert daarmee van het afhaken van Real Madrid. Die club was lang de grote favoriet om Villa in te lijven, maar Valencia brak zondag de onderhandelingen af. Los Che vonden de aanbieding van Real -37 miljoen euro en Alvaro Negredo- niet voldoende.

Real heeft zijn zinnen nu gezet op de komst van een andere spits. Onder meer Diego Forlán en Zlatan Ibrahimovic zijn in beeld bij de hoofdstedelingen.
voetbalprimeur
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70013042
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:21 schreef Fortitudo het volgende:
5 miljoen pond voor micah richards ?


is ie out of contract ofzo?
Zal wel het een en ander te maken met het feit dat men nu ook inziet dat het een vreselijk overschatte verdediger is.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:35:33 #132
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70013174
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zal wel het een en ander te maken met het feit dat men nu ook inziet dat het een vreselijk overschatte verdediger is.
bij FM was ie altijd fucking goed
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70013309
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zal wel het een en ander te maken met het feit dat men nu ook inziet dat het een vreselijk overschatte verdediger is.
Schijnt ook ruzie met Hughes gehad te hebben.

Toch zouden ze er weleens spijt van kunnen krijgen denk ik. Fysiek is het een beest, mocht hij er positioneel nog op vooruit gaan dan heb je echt een topverdediger. Zal vast niet, maar het is nou niet alsof Man City dat geld nodig heeft
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70015283
quote:
'HSV ziet in Poulsen directe versterking'
Christian Poulsen staat volgens Tuttosport in de belangstelling van Hamburger SV. De middenvelder van Juventus moet het gat, dat Nigel de Jong afgelopen winter achterliet, opvullen.
quote:
'Stuttgart wil Pavlyuchenko als opvolger Gomez'
Roman Pavlyuchenko staat in de belangstelling van VfB Stuttgart, dat na de verkoop van Mario Gomez naarstig op zoek is naar een nieuwe doelpuntenmachine.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70035800
Jan Poortvliet nieuwe trainer van Eindhoven en hij zou zich bij Zeeuwse amateurclubs oriënteren op nieuwelingen, o.a. Houssein Bouzambou van RCS (die al naar Hoek gaat, maar uiteraard nog BVO kan gaan spelen).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70056365
Platje waarschijnlijk naar Utrecht volgens hem zelf
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70060826
quote:
Real zet alle Nederlanders op transferlijst

De zes Nederlandse voetballers van Real Madrid mogen allen vertrekken. De Spaanse club heeft aan enkele Premier League-clubs een lijst gegeven met daarop alle spelers die te koop zijn.

Wesley Sneijder, Klaas-Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart, Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy en Royston Drenthe staan daar allen op, zo meldt de Britse krant The Guardian.

Geld nodig

Real Madrid heeft de fax verzonden naar enkele Engelse clubs. De Madrilenen hopen met de opbrengsten van de transfers weer wat financiële lucht te krijgen, na de mega-aankopen Kaká en Cristiano Ronaldo.

De algemeen directeur van Real maakte bekend dat de clubs vooral geïnteresseerd zijn in Robben en Sneijder.

Behalve de Nederlanders staan ook Mahamadou Diarra, Gabriel Heinze en Javier Saviola op de lijst.
pi_70062735
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef Superheld het volgende:
Platje waarschijnlijk naar Utrecht volgens hem zelf
pi_70062807
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef Superheld het volgende:
Platje waarschijnlijk naar Utrecht volgens hem zelf
Platje hoort in de Eredivisie
pi_70067828
quote:
'Barcelona wil Valdes vervangen door Frey'

De onderhandelingen tussen FC Barcelona en doelman Victor Valdes werden dinsdag stopgezet. De kans op een akkoord tussen beide partijen lijkt hierdoor verkeken.

Het Italiaanse Sky Sport 24 meldt in dit kader dat de Catalanen hun vizier gaan richten op Sebastien Frey, de doelman van Fiorentina. Daar het contract van Valdes medio 2010 afloopt, kan Barcelona alleen nog komende zomer een transfersom overhouden aan de doelman. De kans op een verkoop van Valdes is dan ook vrij groot.

De 29-jarige Frey speelt al bijna zijn gehele carrière in Italië. Inter pikte hem in 1998 op bij AS Cannes. Vervolgens keepte Frey voor Hellas Verona, Parma en Fiorentina, waar hij sinds 2005 het doel verdedigt.

Mogelijk wordt Barcelona-verdediger Rafael Marquez betrokken in de onderhandelingen tussen beide clubs. Bij Fiorentina zou men zeer gecharmeerd zijn van de Mexicaan.
quote:
Manchester City are closing in on the signature of Blackburn striker Roque Santa Cruz.
(Full story: Manchester Evening News)

Tottenham Hotspur are ready to switch their attentions away from Ruud van Nistelrooy to his Real Madrid and Holland striking partner Klass-Jan Huntelaar. (Metro.co.uk)

Turkish side Besiktas are reported to be preparing a bid of £1.7m for Everton striker Louis Saha. (Sky Sports)

Arsenal right-back Bacary Sagna says he would be open to a move to Real Madrid with the Spanish side weighing up a £20m bid for the Gunners star. Full story: The Sun

Chelsea are closer to signing Manchester City striker Daniel Sturridge, whose fee will be decided by a tribunal, and CSKA Moscow winger Yuri Zhirkov for £15m. Full story: Daily Express

However, Zhirkov has denied he is about to move to Stamford Bridge, claiming he wants to join Barcelona instead. Full story: The Sun

Spurs midfielder David Bentley is in talks with Aston Villa about a cut-price £7m move.
Full story: The Sun

He will be replaced at White Hart Lane by Aston Villa winger Ashley Young, with Jermaine Jenas also travelling in the opposite direction to Villa Park as part of a bumper swap deal.
Full story: Daily Mirror

Aston Villa manager Martin O'Neill will also step up his pursuit of Middlesbrough centre-half David Wheater after learning he will be allowed to leave for around £7m. (The Guardian)

And the Northern Irishman is keen on taking £13m-rated Standard Liege midfielder Steven Defour to Villa Park, despite interest from Liverpool. (Daily Star)

Everton are going to step up their interest in Reading pair Kevin Doyle and Stephen Hunt after Royals boss Brendan Rodgers confirmed he is ready to cash in on the striker and midfielder. (The Sun)

Manchester City boss Mark Hughes will make a bid for Portsmouth striker Peter Crouch if he is priced out of a move for Blackburn frontman Roque Santa Cruz.
Full story: The Guardian

Sunderland are closing in on a £5m deal for Manchester City defender Richard Dunne.
Full story: Daily Mail

He could be replaced by Everton defender Joleon Lescott in a deal worth £16m.
Full story: Daily Mail

Fulham are lining up a £4m bid for Tottenham midfielder Jamie O'Hara.
Full story: Daily Express

Another Spurs midfielder, Didier Zokora, could also be on his way out of White Hart Lane after a settlement between the Londoners and Sevilla over Juande Ramos's move to Tottenham in October 2007. (Daily Express)

The Ivorian could be replaced by AZ Alkmaar midfielder Moussa Dembele in a £15m deal, although Chelsea are also interested in the pacy 21-year-old.
Full story: The Times

Villarreal, Roma and Fiorentina are interested in signing Arsenal defender Phillipe Senderos, who has one year left on his contract at the Emirates Stadium.
Full story: The Times

And United are also continuing to monitor teenage Gremio midfielder Douglas Costa.
Full story: Daily Mirror

Sir Alex Ferguson is also leading the chase for Argentine midfielder Javier Pastore, 19, from Huracan. (The Sun)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70069635
www.ajaxfans.net meldt een apart bericht dat Ajax nu zou overwegen Pranjic te halen en zich al in Heerenveen gemeld zou hebben
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70069893
Ferne Snoyl naar NAC
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70072919
Juninho naar Al Garrafa.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70077053
Boulahrouz naar Ajax.

http://archiv.mopo.de/arc(...)/hsv/kurzpaesse.html
Hamburger Morgen Post.
pi_70077286
Robben -> Spurs
Studio Sport
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_70078371
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
www.ajaxfans.net meldt een apart bericht dat Ajax nu zou overwegen Pranjic te halen en zich al in Heerenveen gemeld zou hebben
Die zit toch al in Bayern?
pi_70078587
nvm
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:41:12 #148
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70080150
Rojer van Excelsior en FC Zwolle

En Dzeko naar AC Milaan gaat concreter worden.
pi_70080293
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef robbolo het volgende:

[..]

Die zit toch al in Bayern?
Nee. Er is een verschil tussen vraag en aanbod. Heerenveen eist 7,5 of 10 miljoen (beide bedragen gaan nu de ronde, wat Heerenveen exact vraagt is dus onduidelijk), Bayern wil (voorlopig) niet verder dan 6 miljoen.
pi_70081304
Berg--> Villarreal (VZ)
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:37:21 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70083736
Real gaat 55 miljoen bieden voor Ribery.
AS.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:58:48 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70083783
Naast HSV, Villarreal en AZ hebben er ook een aantal Premier League clubs interesse in Marcus Berg volgens zijn zaakwaarnemer.

Bron Expressen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70083930
quote:
'Verdedigers van Shakhtar in belangstelling van Barcelona'
Darijo Srna en Dmitri Chygrynskiy van Shakhtar Donetsk staan in de belangstelling van Barcelona. Srna is een vleugelverdediger en Chygrynskiy speelt in het hart van de defensie.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70084116
quote:
FC Valletta aast op Nederlanders

VALLETTA - Geert den Ouden (De Graafschap) en Cecilio Lopes van FC Dordrecht zijn in gesprek met FC Valletta, dé topclub van Malta. Trainer Ton Caanen wil één Nederlandse spits aantrekken.

Ook met Rick Hoogendorp (ex-ADO) en Kevin Vink (RKC) is dinsdag contact gelegd. Leon Kantelberg (VVV) en oud-Spartaan Sidney Sendley Bito zijn al op proef. Volgens Caanen krijgen zij waarschijnlijk een contract.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:48:17 #155
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_70086127
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:07:42 #156
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70086687
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef NMGN23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:12:19 #157
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70086807
Djuric (Novi Sad) --> Heerenveen

(vz)
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:15:58 #158
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70086926
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ton Caanen dat is toch die self-proclaimed prins van het trainersgilde?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:51:50 #159
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70092542
quote:
De drie goals van Marcus Berg voor Jong Zweden tegen de beloftes van Wit-Rusland (5-1) hebben de spits van FC Groningen een topnotering opgeleverd in de scoutingboekjes van grote Europese clubs. FotbollsExpressen meent te weten dat Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester United azen op Berg. Het Spaanse El Mediterraneo meldt dat Villarreal de verrichtingen van de Zweed nauwgezet volgt.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70092603
quote:
Man Utd ziet in Van Persie opvolger Cristiano Ronaldo

17/06/2009 10:35

Manchester United ziet in Robin van Persie een opvolger voor Cristiano Ronaldo, ook al staat de international van Oranje op het punt zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract bij Arsenal.

Nu Cristiano Ronaldo Old Trafford heeft verlaten voor Real Madrid moet Manchester United op zoek naar aanvallende versterking. Behalve de Portugees gaat mogelijk ook Carlos Tévez bij de club vertrekken, maar coach Alex Ferguson heeft zijn lijstje klaar. Daarop staat de naam van Robin van Persie.

Met 94 miljoen euro uit de Ronaldo-transfer in kas lijkt de Schot makkelijk te kunnen onderhandelen. Franck Ribéry was al snel genoemd als de meest logische aankoop, maar Manchester United ziet Van Persie als goedkopere optie dan de speler van Bayern München. Ook al is de belangstelling zeer serieus, toch heeft Man Utd nog geen contact opgenomen met The Gunners.

Mogelijk is Van Persie te verleiden tot een overstap. De 25-jarige Rotterdammer speelt vijf seizoenen bij Arsenal en won in 2005 de FA Cup. Maar in de meeste gevallen moest Van Persie toezien hoe Manchester United en Chelsea om de hoofdprijzen speelden. Hij voelt zich op zijn plaats in Londen, maar heeft ondertussen ambities die hij bij Arsenal misschien niet kan verwezenlijken.
Op z'n minst opvallend gerucht
quote:
De fax die Real Madrid de deur heeft uitgedaan met spelers die de club mogen verlaten, is voer voor speculatie. Juventus zou de naam Mahamadou Diarra op het lijstje hebben omcirkeld. Coach Ciro Ferrara is volgens La Gazzetta dello Sport een fan van de Malinese middenvelder. Fabio Cannavaro, die eerder al overstapte van Real naar Juve, heeft een positief advies afgegeven over Diarra.

Arjen Robben is volgens de NOS op weg naar Tottenham Hotspur. Des te opvallender is het dat de Londense club ook sterk geïnteresseerd is in Stewart Downing. De Engelse international speelt op dezelfde positie als Robben. Downing zal waarschijnlijk een stuk goedkoper zijn dan de Nederlander. Hij degradeerde met zijn club Middlesbrough uit de Premier League.

Manchester City heeft dan wel geen fax verstuurd, verschillende overbodige spelers van The Citizens duiken op in het geruchtencircuit. Zo zou Fulham Jô wel willen inlijven. De Braziliaan speelde de tweede seizoenshelft al op huurbasis voor Everton. Manchester City zou daarnaast een eerste bod van Sporting Lissabon op de Ecuadoriaanse aanvaller Felipe Caicedo hebben afgewezen. Tot slot zou de Braziliaanse international Elano zelf willen vertrekken. Zijn zaakwaarnemer vindt hem bij uitstek bij Juventus passen.

De overstap van Carlo Ancelotti van AC Milan naar Chelsea, zorgt ervoor dat veel spelers van de Italiaanse club worden gelinkt aan de nieuwe werkgever van de coach. Gennaro Gattuso doet geen moeite de berichten tegen te spreken. 'Chelsea is een grote club en ik heb altijd prima samengewerkt met Ancelotti', wordt Rino geciteerd door The Daily Mirror. 'Hij is als een tweede vader voor me.'
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70092751
quote:
Kicked in the Rib!
Manchester United and Chelsea have made official bids to sign Franck Ribery. But Real Madrid are poised to put one over the might of English football again after emerging as favourites with a huge £70million offer. Bayern Munich chairman Karl-Heinz Rummenigge yesterday revealed United and the Blues had joined the race for the Frenchman, rated the hottest property still on the market. But Real are determined to add Ribery, who would prefer a move to Madrid, to the £62m capture of Kaka from AC Milan and the impending £80m arrival of Cristiano Ronaldo from United. All three deals smash the old world transfer record of £46m set when Zinedine Zidane joined Real from Juventus in 2001.
Antony Kastrinakis, The Sun
quote:
Also according to The Sun, reported United target David Villa has told friends he will only come to England if it is to play for Liverpool.
quote:
The Guardian reckons United have made a long-term decision not to sign any players aged 26 or above for large transfer fees because of new financial stipulations that have been put in place at Old Trafford to shape the club's recruitment policy. That would rule out 26-year-old Ribery, as well as Villa and Samuel Eto'o who has also been linked with a move to Old Trafford.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:00:08 #162
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70092813
Zou wel mooi zijn als Van Persie naar Man Utd. gaat, kan hij eindelijk prijzen gaan winnen.
pi_70092866
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Zou wel mooi zijn als Van Persie naar Man Utd. gaat, kan hij eindelijk prijzen gaan winnen.
Hij zou 'n waardig drager van 't nr 7 shirt worden, daar ben ik zeker van. Al weet ik nog niet zeker of hij wel bij Man Utd past.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70093368
quote:
Barcelona are to make a move for Liverpool keeper Pepe Reina after the Nou Camp club's talks with current number one Victor Valdes broke down. Full story: Daily Mail

Ancelotti is weighing up a £30m move for Inter Milan striker Zlatan Ibrahimovic. Full story: Daily Express

Liverpool winger Ryan Babel could be offered a route out of the club, with new Galatasaray manager Frank Rijkaard interested in signing his Dutch compatriot. Full story: Daily Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:25:18 #165
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70093719
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hij zou 'n waardig drager van 't nr 7 shirt worden, daar ben ik zeker van. Al weet ik nog niet zeker of hij wel bij Man Utd past.
Ik vind van Persie eigenlijk wel een logische opvolger voor Ronaldo. Goede vrije trappen, vleugelspeler, goed inzicht, neusje voor de goal en volgens mij wat minder egoistisch dan Ronaldo. Natuurlijk nog niet van dezelfde klasse, maar kan het wel worden bij United.

Vind het logischer dan Ribery eigenlijk.
pi_70093858
Ribéry lijkt me helaas niet "haalbaar". Bayern vraagt na afgelopen week de hoofdprijs, Ribéry wil zelf liever naar Spanje en je zou 't hele bedrag van Ronaldo aan hem kwijt zijn. Daarbij is v. Persie al gewend in Engeland en voor 'n redelijk bedrag te halen gok ik.

Als hij zelf wil (aangezien er dan wel prijzen gewonnen worden), dan mag 'ie van mij komen hoor. Misschien kan 'ie de cultstatus van mijn held gaan verdienen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70094060
Als Van Persie een hoog kraagje gaat dragen en zich als een baas gaat gedragen, dan kan ManU z'n nieuwe koning hebben gevonden

.. niet dat dat gaat gebeuren. Zelf ben ik wel benieuwd waarom die Valdes zich als zo'n knuppel gedraagt. Je speelt bij Barca, de club van de wereld op dit moment, en dan wil je weg? Double u tee eff mate.
pi_70094851
Reina vindt ik beter als Valdez met z'n grote waffel. Snap niet waarom Valdez zulke hoge eisen stelt hij heeft naar mijn idee maar een matig seizoen gedraaid. Strik eromheen en opdonderen met die kerel.

Van Persie lijkt me inderdaad een hele goede opvolger voor Ronaldo maar weet niet of hij voor Man Utd zou willen uitkomen. Van Persie is inmiddels al een hele grote meneer in Arsenal, zou hem dan liever bij Barca of een andere club in Spanje willen zien.

Hehe; Robben naar Man Utd ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:40:43 #169
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70096607
ik had er niet aan gedacht, maar als ik er over nadenk is van persie de ideale opvolger van ronaldo

zou me niets verbazen als de transfer daadwerkelijk plaatsvindt.
dan an van persie de nerlandse bezetting bij man utd voortzetten na pensioen van der sar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:50:12 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70097007
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:14:04 #172
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_70099893
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

  woensdag 17 juni 2009 @ 16:26:22 #174
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70100393
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:27:48 #175
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_70100456
zou het wel vet vinden om van persie bij barça gewoon in de spits te zien ipv eto'o, dat zou me toch wat worden
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:30:07 #176
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70100547
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik vind van Persie eigenlijk wel een logische opvolger voor Ronaldo. Goede vrije trappen, vleugelspeler, goed inzicht, neusje voor de goal en volgens mij wat minder egoistisch dan Ronaldo. Natuurlijk nog niet van dezelfde klasse, maar kan het wel worden bij United.

Vind het logischer dan Ribery eigenlijk.
De transfer zou mooi zijn, maar Robin is natuurlijk geen Winger...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:30:48 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70100585
Robinho --> FC Barcelona
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70100587
Opruimos
Bodos
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:31:48 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70100627
Robin kán het wel, net als Ronaldo. Wat dat betreft vergelijkbare spelers hoor.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:39:21 #180
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70100965
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
Robin kán het wel, net als Ronaldo. Wat dat betreft vergelijkbare spelers hoor.
Ja, maar hij wil het waarschijnlijk niet. Staat in Oranje eindelijk centraal, gaat ie zeker bij zijn club weer hele seizoenen op rechts staan. Van Persie is niet van de lange dribbels.

Robin is een veel mindere atleet dan Ronaldo. Van Persie is een 10, met alle kwaliteiten die erbij horen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70101915
Volgens de VI:

Thijs Sluijter naar Volendam

Martin van Geel klopt namens Roda JC aan bij Ajax voor het huren van Sarpong en / of De Jong en bij PSV voor Wuytens en Nijland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70104851
quote:
Bij Feyenoord mag iedereen weg behalve Van Bronckhorst

17/06/2009 16:31

Feyenoord begint komende zondag de voorbereiding op het nieuwe seizoen met een ochtend-en middagtraining op het veld naast De Kuip, maar de kans is groot dat de spelersgroep er eind juli - als de competitie begint - totaal anders uit zal zien. Behalve aanvoerder Giovanni van Bronckhorst (foto) mag iedereen vertrekken bij de club.

Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs. Feyenoord wil af van de salarissen die te zwaar op de begroting drukken. De club is hard bezig de huishouding sluitend te krijgen en gaat terug in budget van 44 naar 39 miljoen euro.

De nood is zó hoog, dat de club alleen spelers kan kopen met hulp van externe financiers die in deze constructie ook garant moeten staan voor het salaris. Op die manier kon de club Dani Fernández aan zich binden, aanstaande zondag de enige nieuwe speler tijdens de traditioneel drukbezochte eerste twee trainingen.

Feyenoord zelf doet geen mededelingen over de aanstaande uitverkoop. De club wil de prijs niet drukken, maar iedereen weet dat het goedkoop winkelen wordt in De Kuip. Dat Feyenoord graag meewerkt aan het vertrek van enkele grootverdieners blijkt uit het feit dat de club Makaay afgelopen winterstop wilde verkopen. AS Monaco bood vijf miljoen euro, maar de spits blokkeerde de transfer.

Het is meteen het grootste probleem voor Feyenoord. De club mag dan wel open staan voor een transfer, de beslissing ligt uiteindelijk bij de spelers. En die hebben allemaal een doorlopend contract. Bovendien helpt het huidige economische klimaat ook niet mee.
In het uiterste geval kan Feyenoord besluiten spelers met doorlopende contracten transfervrij te verklaren.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:02:43 #183
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70125999
Eto'o zou vergevorderde onderhandelingen voeren met ManCity
quote:
Manchester City wil Eto'o inpalmen met supercontract

Manchester City is vastbesloten minimaal één grote ster deze zomer naar de club te halen. FC Barcelona-aanvaller Samuel Eto'o is één van de belangrijkste targets van The Citizens.
18 jun 2009 10:48:19

Bij Barcelona heeft Eto'o een contract tot medio 2010, waardoor hij een interessante speler is voor verschillende clubs. Volgens The Daily Mail ligt er voor de Kameroener bij City een contract met een weeksalaris van maar liefst 225.000 euro klaar.

City is erg ambitieus en haalde in een eerder stadium international van Engeland Gareth Barry binnen. Om een serieuze bedreiging te gaan vormen voor de vier grote clubs van de Premier League willen The Citizens nog meer grote spelers aantrekken.

Barcelona wil in principe verder met Eto'o, die in de Champions League-finale tegen Manchester United de eerste treffer maakte. "Maar niet tegen elke prijs," aldus voorzitter Joan Laporta. Naar verluidt wil City 35 miljoen euro op tafel leggen voor de goaltjesdief uit Kameroen.
http://www.goal.com/nl/ne(...)en-met-supercontract
- verwijderd door admin -
pi_70128377
Bijna rond..
quote:
Thomas Vermaelen set for Arsenal medical

Arsenal hope to complete the £10 million signing of Ajax defender Thomas Vermaelen by the end of the week, with the Belgian defender due to undergo a medical at the Emirates Stadium tomorrow.

"On Friday I will fly to London to have my medical. After that I hope to put pen to paper," said Vermaelen, who can play as either a centre or left-back.

"I feel so proud, Arsenal is a fantastic club and one that, as a child, I enjoyed watching play. Arsene Wenger stands for nice, attacking football and dares to work with young talents. That appeals to me enormously.

"Not that that tipped the scales though. When a club like Arsenal stands at your door, then you just go. When I get to the Emirates Stadium on Friday I will be hugely impressed.

"A lot will change in my life. Next season I will come up against the best strikers in the world. I am not scared by that, I will give all my body can give. This is one of the most beautiful days of my life."

Vermaelen, who is the captain of Ajax, moved to the Dutch league in 2004 and has made over 100 appearances for the club.

Wenger has prioritised the need to improve Arsenal's defence, although his plans will be affected by whether AC Milan take up the option to buy Philippe Senderos after a year-long loan at the San Siro.

"As far as I am concerned I would like to stay in Milan because I do not think that there is a place for me at Arsenal," said Senderos.
Bron
Get it and Bet it
pi_70128598
Huntelaar in vizier van Lyon
quote:
De huidige situatie bij Real Madrid heeft voor een hoop speculaties gezorgd op de internationale transfermarkt. De zes Nederlanders die De Koninklijke momenteel onder contract heeft staan, zouden allemaal op de nominatie staan om verkocht te worden.
Één van hen is spits Klaas Jan Huntelaar, die pas een half jaar bij Real Madrid actief is. De 25-jarige goalgetter wordt gevolgd door onder meer het Franse Olympique Lyon, zo bevestigde president van de club Jean-Michel Aulas tegenover Alexandre Walraevens van Goal.com Frankrijk.
"Huntelaar is zeker een interessante speler, we volgen hem al een tijdje," vertelde Aulas aan Goal.com. "Jammer genoeg hebben we nog niet de gelegenheid gehad hem hier naartoe te halen, het recht van de sterkste gold tot nu toe."
"Zijn kwaliteiten zijn interessant voor ons, maar uit de praktijk is gebleken dat het beter is om zo weinig mogelijk over transfers te zeggen. Maar Drenthe en Robben zijn ook interessante spelers. Misschien valt er zaken te doen met Real."
Ook over de felbegeerde spits Karim Benzema sprak Aulas kort. "Karim heeft al lange tijd geleden aangegeven dat hij bij Lyon wil blijven en de club wil ook met hem verder. Het is echter wel zo dat de transfermarkt enorm in beweging is. De nieuwtjes rondom Real, Chelsea en Manchester United doen me verbaasd staan. Het is duidelijk, niemand is onverkoopbaar. Maar ik ken Karim en als hij zou willen vertrekken, wil hij naar Real Madrid."
bron
Zou ook niet verkeerd zijn...
pi_70129158
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Juninho naar Al Garrafa.
heeft al 10.000.000 op de bank en dan toch nog daarheen...pff lijkt Gerets wel wat een losers
ipv proberen ergens in Europa kampioen te worden ofzo
pi_70129633
quote:
United on the trail of Vucinic

Manchester United have made a renewed inquiry for Roma striker Mirko Vucinic. The 25-year-old has been on United's radar for the past two years after he scored against them in the Champions League quarter final back in 2007. He is 6ft 1ins tall, quick and has the ability to play left wing as well as a central striker which would suit United following Ronaldo's sale and Carlos Tevez's impending departure. Montenegro international Vucinic told Italian media last week that he had only heard rumours of United interest via the newspapers but he has since told team mates United are genuine and is hoping the Old Trafford club follow up with a firm offer. Roma are in financial difficulties and would want around £15m for a player they paid Lecce £7m for in 2006.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70129665
Zijn de transfers van Shaffer naar Benfica en Caruso naar Udinese al bevestigd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70129786
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar in vizier van Lyon
[..]

bron
Zou ook niet verkeerd zijn...
Huntelaar in een koppeltje met Benzema zou nog best eens goed kunnen uitpakken.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_70129797
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


pi_70129852
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


Samen met Berbatov in de spits zou ik zeggen. 2 flegmatieke Osties die elkaar de bal toe spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70141284
Al bekend vermoedelijk, maar goed: Genk doet Nederlander Bakx een aanbieding
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70141379
Mooie promotie voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70143047
Mads Junker waarschijnlijk naar Roda JC
Aan de clubkleuren hoeft hij niet echt te wennen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70145788
Sahar naar Ajax ipv Espanyol voor 3 miljoen euro ( http://www.3cat24.cat/not(...)ue-prove-del-Chelsea )
pi_70146414
Doen ze goed bij Chelsea.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:51:50 #197
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70156320
MMM, ik moet nog maar zien hoe het met Sahar gaat daar. Ik gun het hem wel. Sympathieke vent
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70167478
quote:
The Sun claims Carlos Tevez will stay at United in a permanent deal, so long as the Reds' hierachy agrees to make him the club's highest-paid player. That would allegedly mean an extra £15,000 per week to bring him up to the level of Rio Ferdinand and Dimitar Berbatov.
quote:
'Ajax waagt nieuwe poging Krkic te strikken'

Ajax waagt een nieuwe poging om Barcelona-talent Bojan Krkic te strikken. Dat schrijft de Spaanse krant Sport vrijdag.

Het dagblad schreef eerder dit jaar al over de interesse van Ajax. De Amsterdammers waagden tijdens de winterstop al een vergeefse poging om de Catalaan te strikken.

Naast Ajax zijn ook Valencia, Almeria en Getafe geïnteresseerd in Bojan, die in de afgelopen twee seizoen in 47 duels twaalf doelpunten maakte.

Ajax en Barcelona hebben een samenwerkingsverband. Dat leidde al tot transfers van Gabri en Oleguer. Laatstgenoemde verlaat de club mogelijk deze zomer al weer Galatasaray is volgens Turkse media geïntereseerd de verdediger naar Istanbul te halen.
quote:
West Ham are keen on securing a loan deal for Inter Milan's Italian Under-21 international striker Mario Balotelli.
Full story: Setanta Sports
quote:
Bordeaux striker Marouane Chamakh is being checked out by Arsenal as a possible replacement for Emmanuel Adebayor who could be off to AC Milan.
Full story: The Times
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70175767
Roque Santa Cruz van Blackburn naar Man City voor 21 miljoen.
pi_70176162
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roque Santa Cruz van Blackburn naar Man City voor 21 miljoen.
Best een goede spits maar hij is natuurlijk hooguit de helft waard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70176187
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Best een goede spits maar hij is natuurlijk hooguit de helft waard
Dat is met elke speler die City haalt natuurlijk.
pi_70176226
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is met elke speler die City haalt natuurlijk.
Zoals?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70176295
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals?
Jo, Bellamy, Bridge.
pi_70176402
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jo, Bellamy, Bridge.
Blijkbaar is altijd bij jou een rekbaar begrip
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70176439
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blijkbaar is altijd bij jou een rekbaar begrip
Ik overdrijf natuurlijk maar ik had verwacht dat je wel zou begrijpen wat ik bedoelde.
City heeft zat te besteden en zal natuurlijk niet schrikken van een miljoen meer of minder.
pi_70176494
Ik vind het wel meevallen. Iedere transfer is prima te verantwoorden. Ook die 3 die je opnoemde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70176643
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Iedere transfer is prima te verantwoorden. Ook die 3 die je opnoemde
Ik vind 24 miljoen voor Jo toch wel een miskoop hoor.
pi_70176695
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind 24 miljoen voor Jo toch wel een miskoop hoor.
Das nog afwachten en met de krant van morgen heb je altijd gelijk

24 miljoen voor Jo was gewoon marktconform
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70176858
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das nog afwachten en met de krant van morgen heb je altijd gelijk

24 miljoen voor Jo was gewoon marktconform
Dat heeft die ene goal voor City wel bewezen ja.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_70176917
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat heeft die ene goal voor City wel bewezen ja.
Marktwaarde wordt bepaald op het moment dat een speler wordt gekocht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:34:12 #211
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70185789
Real Madrid heeft 35 miljoen geboden op Mascherano.
Bron: Cadena SER
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:35:28 #212
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70185813
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:34 schreef venomsnake het volgende:
Real Madrid heeft 35 miljoen geboden op Mascherano.
Bron: Cadena SER
pi_70187109
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:35 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat is wellicht wel marktconform.


"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70187156
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:34 schreef venomsnake het volgende:
Real Madrid heeft 35 miljoen geboden op Mascherano.
Bron: Cadena SER
Gago en Mascherano samen in een elftal. Dat zal Diego wel fijn vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70187273
Mascherano --> Barcelona. (Sport)

Zijn voorkeur geniet Barcelona naar het schijnt en zijn management schijnt er al uit te zijn met de club.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2009 @ 10:33:28 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70189380
quote:
Barcelona have switched their attentions from competing to sign Franck Ribery to preparing a £25m bid for Aston Villa winger Ashley Young.
(Daily Star)
quote:
The Catalan club are also getting ready to submit a £35m offer for Liverpool midfielder Javier Mascherano, which could be made up of £20m and forward Bojan Krkic.
(Daily Mail)
quote:
Chelsea boss Carlo Ancelotti will target £12m-rated Roma centre-back Philippe Mexes as a replacement for Inter Milan-bound Ricardo Carvalho.
(The Sun)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:49:11 #217
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70189617
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat is wellicht wel marktconform.


Het is meer dat wederom Real wil kopen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:02:33 #218
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70189821
Madrid wil nu Zlatan gaan halen volgens Marca.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70204850
Braber op gesprek bij Swansea City

Jeffrey Altheer in de belangstelling van De Graafschap, waar Keller is vertrokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70206983
Het profiel van Iker Casillas is korte tijd te zien geweest op de site van Man Utd.
Zou het iets betekenen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70207014
Hij wordt genoemd ja.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70207090
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:47 schreef -J-D- het volgende:
Het profiel van Iker Casillas is korte tijd te zien geweest op de site van Man Utd.
Zou het iets betekenen?
Op de United-site staat altijd een geruchten-sectie wat ze uit kranten halen. Chelsea heeft ook zo'n pagina. Moet je verder geen vergaande conclusies aan verbinden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70207120
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Op de United-site staat altijd een geruchten-sectie wat ze uit kranten halen. Chelsea heeft ook zo'n pagina. Moet je verder geen vergaande conclusies aan verbinden.
Een geruchtensectie is wat anders dan onderdeel uitmaken van de selectiepagina op die site
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70207229
Dat is inderdaad wat anders, ik dacht even dat je het over die foto had op de mainpage. Hoewel ik er nog steeds niet te veel achter zou zoeken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:03:26 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70208915
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70209221
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:02 schreef venomsnake het volgende:
Madrid wil nu Zlatan gaan halen volgens Marca.

[ afbeelding ]
Ideale combi.

Zlatan scoort nooit in de knockoutfase van de CL en Madrid vliegt er dan altijd uit.
pi_70209982
quote:
Zal wel weer iemand aan het hacken zijn dan , net zoals bij De Graafschap een tijd geleden
pi_70210926
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ideale combi.

Zlatan scoort nooit in de knockoutfase van de CL en Madrid vliegt er dan altijd uit.
  zondag 21 juni 2009 @ 11:53:51 #229
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_70216362
quote:
'Barça stort zich op bij ManU vertrekkende Tévez'

Barcelona is mogelijk in de weer met de voorbereiding om Carlos Tévez vast te leggen. Manchester United heeft inmiddels bevestigd dat de Argentijn vertrekt bij de Engelse landskampioen.

Volgens El Mundo Deportivo is Barcelona-coach Josep Guardiola gecharmeerd van Tévez' kwaliteiten. Alhoewel de Argentijnse spits niet voor een klein bedrag zal kunnen worden aangetrokken, zou Barça bereid zijn diep in de buidel te tasten.

Voor Tévez zou een contract bij Barcelona een uitstekende oplossing zijn. De Catalanen leggen in hun spel de nadruk op de aanval en bovendien kwam hij bij United niet aan een reguliere basisplaats toe.

Het zal voor de Spaanse landskampioen echter geen eenvoudige klus worden om Tévez binnen te halen. Ook Chelsea en Manchester City azen op de Argentijnse aanvaller.
quote:
'River Plate gaat bankzitter Saviola terughalen'

River Plate wil Javier Saviola uit zijn nachtmerrie bij Real Madrid verlossen. De kleine Argentijn is in de Spaanse hoofdstad op een zijspoor geraakt en de Koninklijke wil hem laten gaan.

Verschillende clubs hebben al interesse getoond in de 27-jarige aanvaller, maar niemand kan tot nu toe zijn hoge salaris opbrengen. River Plate is wél bereid om aan de salariseisen van Saviola te voldoen, meldt de Catalaanse krant Sport.

Javier Saviola doorliep de jeugdopleiding van River Plate en begon daar ook zijn profcarrière. In 2001 verkaste hij naar FC Barcelona, waar hij drie seizoenen speelde. Na één jaar AS Monaco, Sevilla en opnieuw Barcelona kwam hij in 2007 bij Real Madrid terecht. De Argentijn zit daar al sinds het begin voornamelijk op de bank.

Real Madrid zal een transfer dan ook niet tegenhouden, mocht River Plate een bod op de kleine Argentijn uitbrengen.
quote:
Chelsea will test the depth of Liverpool's financial problems and their resolve to keep Fernando Torres by bidding £50m for the Spanish international striker. Full story: News of the World
quote:
The Blues also want another Reds player as they are ready to fight it out with Real Madrid for midfielder Xabi Alonso. Full story: Sunday Mirror
quote:
The Old Trafford side could face another battle to keep hold of one of their prize assets as Inter Milan boss Jose Mourinho is keen on taking promising 17-year-old striker Federico Macheda back to his native Italy. Full story: People
quote:
Ferguson has hit a stumbling block in his pursuit of Wigan's right-sided midfielder Antonio Valencia with united offering £12m but the Latics wanting £18m. Full story: People
quote:
Hull are keen to sign Newcastle striker Michael Owen in a deal which would see him get a basic salary plus extras for playing and scoring goals. Full story: News of the World
quote:
Sunderland boss Steve Bruce is keen to bring striker Lomana LuaLua back to the Premier League after his stint with Qatar side Al-Arabi.Full story: News of the World
quote:
Aston Villa are eyeing up a move for £7m-rated Atletico Madrid midfielder Jurado but appear to have missed out to Fiorentina in their attempts to sign Royston Drenthe from Real Madrid.Full story: News of the World
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70216469
Rijkaard wil Heitinga en Huntelaar naar Gala halen

Daarnaast:
Als we de Spaanse sportkrant AS moeten geloven speelt Royston Drenthe volgend seizoen voor AC Fiorentina. De Italianen zijn volgens de krant al rond met Real, alleen Drenthe moet er nog met de paars-witten uitkomen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 21 juni 2009 @ 16:35:41 #231
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70224669
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef -J-D- het volgende:
Rijkaard wil Heitinga en Huntelaar naar Gala halen

Daarnaast:
Als we de Spaanse sportkrant AS moeten geloven speelt Royston Drenthe volgend seizoen voor AC Fiorentina. De Italianen zijn volgens de krant al rond met Real, alleen Drenthe moet er nog met de paars-witten uitkomen.
Nou, beloof 'm wat gouden vullingen, geef 'm een stukje stift en hij tekent.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_70224675
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef -J-D- het volgende:
Rijkaard wil Heitinga en Huntelaar naar Gala halen


Ribery (Galatasaray), Anelka (Fenerbahçe) en Carew (Besiktas) zijn voorbeelden van spelers die zijn doorgebroken na of het weer opgepakt hebben na in Turkije gespeeld te hebben. (Turkije hoeft dus geen eindhalte te zijn) Hagi, Ortega en Roberto Carlos zijn spelers die aan het einde van hun carrière in Turkije gevoetbald hebben (en nog voetballen in het geval van R.C.).

Huntelaar of Heitinga zouden in vergelijking niet eens uitzonderlijk zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Meh7 op 21-06-2009 16:42:08 ]
pi_70224713
Gomes heeft gebeld met Fred Rutten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_70224759
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ribery (Galatasaray), Anelka (Fenerbahçe) en Carew (Besiktas) zijn voorbeelden van spelers die zijn doorgebroken na in Turkije gespeeld te hebben.
Anelka en Carew waren toch al redelijk doorgebroken toen ze in Turkije kwamen? In die zin wel te vergelijken met Heitinga en Huntelaar natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70224762
Als aanvulling: Van Gobbel, Frank de Boer, Pierre van Hooijdonk zijn Nederlanders die gevoetbald hebben in Turkije.

Andere redelijk bekende spelers: Taffarel (jarenlang keeper Brazillië, Popescu, Friedel (keeper A. Villa), Arveladze etc.
pi_70224764
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ribery (Galatasaray), Anelka (Fenerbahçe) en Carew (Besiktas) zijn voorbeelden van spelers die zijn doorgebroken na in Turkije gespeeld te hebben.
Lijkt me onzin, zeker in het geval van die laatste twee.
pi_70224806
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Anelka en Carew waren toch al redelijk doorgebroken toen ze in Turkije kwamen? In die zin wel te vergelijken met Heitinga en Huntelaar natuurlijk.
Je hebt gelijk, ik bedoelde het meer in de zin dat Turkije geen eindhalte hoeft te zijn. Ik heb het ook even aangepast.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:13:07 #238
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70235682
Granqvist --> Wolfsburg, Schalke of HSV volgens Sportbladet
pi_70244691
Mascherano -> Real Madrid
Ibrahimovic - > Real Madrid
Ribery -> Manchester City
Robben -> Tottenham
Drenthe -> Aston Villa of Panathinaikos
van Persie -> Manchester United
Robinho -> Liverpool
Pirlo -> Chelsea
De la Pena -> Blackburn Rovers
Benzema -> Arsenal

Aldus Marca.com

http://www.marca.com/2009(...)onal/1245312179.html
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70245307
quote:
SC Cambuur-Leeuwarden heeft Antoine van der Linden een driejarige aanbieding gedaan. Volgens Omrop Fryslan is de komst van de verdediger van Maritimo Funchal nog onzeker. Ook Heracles Almelo heeft namelijk verregaande interesse. Van der Linden (33) heeft een aflopend contract op Madeira. De Rotterdammer begon zijn loopbaan bij Sparta Rotterdam, en kwam vervolgens via Swindon Town en FC Emmen bij FC Groningen terecht. In 2007 koos hij voor een tweejarig contract bij Maritimo.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:07:09 #241
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70246374
Drenthe zou juist al bijna rond zijn met Fiorentina, terwijl die nog geeneens in het rijtje van Marca voor komt
- verwijderd door admin -
pi_70249388
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:24 schreef Gruning3r het volgende:

[..]


Mooie carriere voor een middelmatige voetballer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70249609
quote:
the Mirror reckon Carlos Tevez agreed to join Manchester City two weeks ago and will complete the £47.5 million transfer in the next few days. The paper also features quotes from United striker Fraizer Campbell who is stalling on his £6million move to Hull City. He refused to commit his future to the East coast club yesterday, despite the fee being agreed a fortnight ago.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 22 juni 2009 @ 13:03:40 #244
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70249727
Wel cool van Tevez om United te verruilen voor city.
Zullen de fans leuk vinden
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70258162
NEC is in onderhandeling met FC Twente over Niels Wellenberg (rechtsback).
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70258356
quote:

Granqvist gewild bij drie Duitse clubs

GRONINGEN - FC Groningen-verdediger Andreas Granqvist staat in de belangstelling van meerdere Duitse clubs.

HSV, Schalke'04 en kampioen Wolfsburg zien in Granqvist een mogelijke versterking. Zij hebben alledrie recent contact gezocht met de zaakwaarnemer van de verdediger.

Granqvist heeft nog een contract bij FC Groningen voor drie seizoenen. Volgen directeur Hans Nijland heeft er zich bij hem nog geen club gemeld voor Granqvist.
Bron TVNoord [
  maandag 22 juni 2009 @ 17:14:12 #247
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_70258719
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef Meh7 het volgende:
Als aanvulling: Van Gobbel, Frank de Boer, Pierre van Hooijdonk zijn Nederlanders die gevoetbald hebben in Turkije.

Andere redelijk bekende spelers: Taffarel (jarenlang keeper Brazillië, Popescu, Friedel (keeper A. Villa), Arveladze etc.
Van Vossen en Van den Brom hebben er ook nog kortstondig gespeeld (Istanbulspor).
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_70258734
quote:
Jurek Dudek beslist deze week of hij ingaat op het aanbod van Feyenoord. De Poolse doelman praat dinsdag met Real Madrid, dat het aflopende contract wil verlengen. Dudek, die deze week is teruggekeerd van zijn vakantieadres, wil na dat gesprek beslissen waar zijn toekomst ligt. Dat meldt RTV Rijnmond maandagmiddag.

Vorige week heeft Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker een gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Dudek, Jan de Zeeuw. Dudek heeft al vaker aangegeven graag naar Feyenoord terug te willen. Hij speelde van 1996 tot 2001 in Rotterdam.
En op andere sites lees je dat Feyenoord geen interesse (meer) heeft
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70258944
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En op andere sites lees je dat Feyenoord geen interesse (meer) heeft
Ik zou hem een modaal salaris bieden voor 2 jaar en Mulder reserve maken

Dan kan je het weinige geld in andere positiies steken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70259541
Romano Denneboom in belangstelling van Ado en Vitesse ( )
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70259574
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Deze kan onder 't kopje onlogische transfers
Niet voor Milan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 22 juni 2009 @ 18:29:04 #252
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70261185
Afellay zou in Manchester zijn volgens Radio 5 (Engeland)
WOS'ser for life.
pi_70261252
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef -J-D- het volgende:
Romano Denneboom in belangstelling van Ado en Vitesse ( )
Vitesse wil hem waarschijnlijk toch huren
pi_70261562
Denneboom??????? (NEC)
pi_70262425
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Gabbylicious het volgende:
Afellay zou in Manchester zijn volgens Radio 5 (Engeland)
Geloof er werkelijk geen snars van.

Hij trainde vandaag nog mee met de rest van de groep en bovendien heeft zich niemand nog gemeld bij PSV.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:33:02 #256
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70264047
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef -J-D- het volgende:
Romano Denneboom in belangstelling van Ado en Vitesse ( )
Waar staat dat
pi_70264186
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/65444 Nu ook door Volendam bevestigd, hij komt samen met Wouter Artz van Cercle Brugge op proef.

En ook PSV wil nu Cissé: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)daaanvallerCisse.htm
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70265111
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Waar staat dat
www.fctwente.net
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:08:41 #259
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70265719
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef -J-D- het volgende:

[..]

www.fctwente.net
Bedankt
De dingen die ze plaatsen kloppen meestal toch wel ? zo ja mag hopen dat Ado ons voor is dan.
pi_70266242
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Bedankt
De dingen die ze plaatsen kloppen meestal toch wel ? zo ja mag hopen dat Ado ons voor is dan.
Mwah, ze zitten er ook wel eens naast
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70266306
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 22-06-2009 20:24:27 (je bericht wordt niet voor niets weggehaald.) ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70276755
Berg-->Ajax (DePers)
pi_70276779
AD: Wilkshire financieel niet haalbaar
Het Algemeen Dagblad meldt dat Fred Rutten heeft geprobeerd Luke Wilkshire weg te halen bij Dinamo Moskou. Het strikken van de voormalig speler van FC Twente die zowel rechtsback als rechtshalf kan spelen, bleek financieel onhaalbaar. "Ik heb veel wensen, het is alleen de vraag hoe realistisch die zijn. Het is voor PSV zaak om creatief in te spelen op ontwikkelingen op de transfermarkt."

Hopelijk is Cissé ook net niet haalbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70278745
Wil Rutten nu elke oud speler van Twente halen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:08:42 #265
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70280400
Meerdink en Powel naar de Graafschap
pi_70280466
Powel ook ja? .
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:40:45 #268
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70280812
Powel, zal toch niet?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:12:47 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70281601
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 06:49 schreef sjimz het volgende:
Wil Rutten nu elke oud speler van Twente halen
Lekker makkelijk toch
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70281708
Dudek wellicht naar Rotterdam Zuid.

Jurek Dudek beslist deze week of hij ingaat op het aanbod van Feyenoord. De Poolse doelman is transfervrij en heeft over belangstelling niet te klagen.

Dudek praat dinsdag met zijn oude werkgever Real Madrid, dat het aflopende contract van de 35-jarige doelman wil verlengen. Dudek, die deze week is teruggekeerd van zijn vakantieadres, wil na dat gesprek beslissen waar zijn toekomst ligt.

Vorige week heeft Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker een gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Dudek, Jan de Zeeuw. Dudek heeft al vaker aangegeven graag naar Feyenoord terug te willen. Hij speelde van 1996 tot 2001 voor de Rotterdamse club, waarmee hij in 1999 landskampioenwerd. Daarna vertrok Dudek naar Liverpool, waar hij in 2005 de grote held werd in de gewonnen Champions League-finale tegen AC Milan.

Bron

Kunnen ze niet beter die jonge gasten wat vertrouwen geven? of die keeper van Excelsior?
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_70281791
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
"Romano Denneboom kan volgens ingewijden rekenen op interesse uit binnen- en buitenland. Vooral ADO Den Haag en Vitesse trekken nadrukkelijk aan de aanvaller, die het afgelopen seizoen vooral als invaller regelmatig belangrijk was voor Twente."

ook via www.fctwente.net
ADO leert het ook nooit.
pi_70298712
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:22 schreef Gruning3r het volgende:
Meerdink en Powel naar de Graafschap
Cecilio Lopes wilden ze toch?

NAC test Engelsman Smith

\'Portugese versterking voor RKC Waalwijk\'
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70299516
De komst van Barbosa wordt ontkent door Ad Passier (RKC) vanwege gebrek aan financiele middelen.

Henrico Drost zou verhuizen naar RKC volgens de site van Heerenveen.
pi_70299974
Mtiliga waarschijnlijk naar Málaga

en als dat doorgaat Snoyl naar NAC.
pi_70300749
- Doe eens niet -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 23-06-2009 20:24:31 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70300811
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:50 schreef Vandalist het volgende:
De komst van Barbosa wordt ontkent door Ad Passier (RKC) vanwege gebrek aan financiele middelen.

Henrico Drost zou verhuizen naar RKC volgens de site van Heerenveen.
Welke Barbosa?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70301081
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke Barbosa?
Linksbuiten van Porto.
pi_70301389
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
- Doe eens niet -
-edit-

[ Bericht 32% gewijzigd door BliksemSchigt op 23-06-2009 20:38:33 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70301447
Je leert het echt nooit he.
pi_70301522
-normaal doen-

[ Bericht 86% gewijzigd door sjimz op 23-06-2009 20:41:15 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70301656
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-normaal doen-
Ik geef mijn mening, je zou er ook gewoon op kunnen reageren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70301709
We zijn duidelijk genoeg - voor meer feedback kom je maar naar dat topic.
pi_70301791
Bodde van Swansea naar Bolton voor 3 miljoen.
pi_70304070
Per Ciljan Skjelbred -> Ajax.

bron:Skysports.
pi_70304184
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
Per Ciljan Skjelbred -> Ajax.

bron:Skysports.
Van Talpa scouting naar FM scouting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:41:58 #286
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70304268
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van Talpa scouting naar FM scouting
Zegt een PSV'er
WOS'ser for life.
pi_70304344
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:41 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Zegt een PSV'er
Geef eens een voorbeeld van Talpa scouting en van FM scouting?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70304361
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van Talpa scouting en van FM scouting?
Zonneveld, Cassio.
Stop de tijd.
pi_70304386
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zonneveld, Cassio.
Stop de tijd.
Cassio is gescout door opa Piet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:45:57 #290
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70304424
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van Talpa scouting en van FM scouting?
Erik Pieters, Mike Zonneveld , Jan Kromkamp, Isaksson, Maza.

Volgens mij had PSV ook interesse in Tevez en Robinho.
WOS'ser for life.
pi_70304481
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Erik Pieters, Mike Zonneveld , Jan Kromkamp, Isaksson, Maza.

Volgens mij had PSV ook interesse in Tevez en Robinho.
Nee maar als PSV dat doet is het allemaal door Piet en als Ajax het doet allemaal door FM.
Aldus DAM.
pi_70304488
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Erik Pieters, Mike Zonneveld , Jan Kromkamp, Isaksson, Maza.

Volgens mij had PSV ook interesse in Tevez en Robinho.
Hebben ze Kerlon ook niet op 't oog gehad? Nog voor z'n pinguinfilmpje op internet verscheen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70304530
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hebben ze Kerlon ook niet op 't oog gehad? Nog voor z'n pinguinfilmpje op internet verscheen
Zeehond

En Manco niet te vergeten.
Maar goed, laten we het maar weer over geruchten gaan hebben.
pi_70304563
Fortuné (ex-Utrecht) rond met Hull
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70304770
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee maar als PSV dat doet is het allemaal door Piet en als Ajax het doet allemaal door FM.
Aldus DAM.
Nee, je trekt de verkeerde conclusie, bedankt voor je conclusie trekken voor mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70304802
sjimz ga eens niet zo offtopic hier!!!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70304825
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Erik Pieters, Mike Zonneveld , Jan Kromkamp, Isaksson, Maza.

Volgens mij had PSV ook interesse in Tevez en Robinho.
Wat doen die Isaac en Mazza het toch goed in FM ;')

Zelfs een blinde kan zien dat Robinho en Tevez van de buitencategorie zijn, dat kan Hans vd Zee zelfs nog wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70304865
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zeehond

En Manco niet te vergeten.
Maar goed, laten we het maar weer over geruchten gaan hebben.
Manco kwam via een samenwerkingsverband en werd gescout op het WK onder 17
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:00:42 #299
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70305015
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat doen die Isaac en Mazza het toch goed in FM ;')

Zelfs een blinde kan zien dat Robinho en Tevez van de buitencategorie zijn, dat kan Hans vd Zee zelfs nog wel
Isaksson was een held in CM en Maza is zeer goed in 07.
WOS'ser for life.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:02:02 #300
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70305058
Vol.
WOS'ser for life.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:02:35 #301
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70305084
lol
WOS'ser for life.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')