quote:
quote:
Nice soep, je bent alleen t hartje vergetenquote:
nu juich je nog, maar nog 1 of 2 keer en je loopt te huilenquote:
quote:
quote:
Ik wou al gaan vragen of hij daar nog blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
nu juich je nog, maar nog 1 of 2 keer en je loopt te huilen
Zover het leven van stinkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een soep gemaakt om 01:30 mag vautjes bevatten ;-)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nice soep, je bent alleen t hartje vergeten
Over huilen gesproken, morgen met de cross brommert door je achtertuin!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn ontspanning na de zoveelste drukke dag was het maken van een fotosoep van Cageonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]En ik maar denken dat jij het altijd zo druk hebt
Er lag genoeg olie in de tuin volgens BEquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:20 schreef o-o het volgende:
[..]
Over huilen gesproken, morgen met de cross brommert door je achtertuin!![]()
Zal vanavond mijn ketting vast goed insmeren . . .![]()
Die olie ligt zondag een metertje onder de grondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Er lag genoeg olie in de tuin volgens BE
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:21 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mijn ontspanning na de zoveelste drukke dag was het maken van een fotosoep van Cageon
Sad life
Dat klopt zeker, maar niet getreurd, nog een weekje wachten en ik weet hoe hoog is de belastingaanslag over 2007 isquote:
Hij heeft nu wel de sneelste tijd staanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Een soep gemaakt om 01:30 mag vautjes bevatten ;-)
komt ie nou mee.......quote:
Nee kan me voorstellen wat reed je ook alweerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jeutje wat reageren jullie snel.. al weer een nieuw topic![]()
Dit houd ik nooit bij![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |