we zijn beide een kloon van HHquote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe zat het nou was ik nou jouw kloon of jij de mijne?
Yeps, ga volgende week paar dagen naar een "veel-te-lang-niet-gezien" vriendinquote:Op maandag 8 juni 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
Jannuk blij?
doe ik mee
(ben alleen niet blij maargoed)
oja sorry.... ik dacht er al aan toen i khet net poste en toen dacht ik: maar KZ schrijft altijd alohaatjes dus dan mag dit wel...quote:
Onwijs.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geil ding he?.........................zo,n PS3
ow leuk, gezelli!! woont ze ver weg?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ga volgende week paar dagen naar een "veel-te-lang-niet-gezien" vriendin
(sjeetje)
jij roept van iedereen die je kent dat ie lekker en interessant is.quote:
ze woont in Arnhem, is te doen met mn tuutjequote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Murmeli het volgende:
ow leuk, gezelli!! woont ze ver weg?
dank je voor
dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
jij roept van iedereen die je kent dat ie lekker en interessant is.![]()
ah tof!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ze woont in Arnhem, is te doen met mn tuutje
dat je niet kan koken kan je niet op het vrijgezel zijn afschuivenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef erikje14 het volgende:
kipfilet is gecremeerd hier en de bloemkool verkoold
echte vrijgezel eej
hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef erikje14 het volgende:
kipfilet is gecremeerd hier en de bloemkool verkoold
echte vrijgezel eej
Het is een zij. En meerderen onderstrepen Ripley's visie hierin. En jullie hebben pech. Het is mijn worst waar Skaai naar hunkert.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
jij roept van iedereen die je kent dat ie lekker en interessant is.![]()
volgende meet is eten bij getlostquote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat je niet kan koken kan je niet op het vrijgezel zijn afschuiven
met mijn kookkunsten is niets mis
Heb je ,m ook al aan het netwerk hangen? Vriend van me had indertijd ff geholpen met de configuratie voor het netwerk.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onwijs.
Maar heb er al vaker op gespeeld bij vrienden, dus tis niet allemaal nieuw.
Wil Burnout nog kopen sowieso.
Ja kunst, zelf ik hunker naar jouw worst menquote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een zij. En meerderen onderstrepen Ripley's visie hierin. En jullie hebben pech. Het is mijn worst waar Skaai naar hunkert.
Ja, volgens mij wel. Huisgenootje is nu helemaal into LBP.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je ,m ook al aan het netwerk hangen? Vriend van me had indertijd ff geholpen met de configuratie voor het netwerk.
Al een HDMI kabel erbij?
Ik ken dat mens niet eens. Zag net wel d,r appartemententopic en het leek wel alsof ze tegenover de Dynamo woont aan de smalle haven.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een zij. En meerderen onderstrepen Ripley's visie hierin. En jullie hebben pech. Het is mijn worst waar Skaai naar hunkert.
Jaloezie is niet mooi, HW.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja kunst, zelf ik hunker naar jouw worst men.
ja maar jij loopt ook te patsen met je worst midden in het vondelpark bij Vertigo menquote:
wat is je nick ? , voeg je dan ff toequote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Huisgenootje is nu helemaal into LBP.
En ja, die hebben we idd al, zat bij de tv.
Och, jezus, dat heb ik allemaal nog niet eens.quote:
Burnout kan je ook via PSN bestellen online.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, jezus, dat heb ik allemaal nog niet eens.
We hebben m samen gekocht, en ik ga er niet op voor ik een fatsoenlijk spel heb.
Ja, maar ik wil dat natuurlijk weer "voor weinig".quote:Op maandag 8 juni 2009 18:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Burnout kan je ook via PSN bestellen online.
Jullie zagen er zo verregend en miserabel uit, dat ik dacht: Hé, als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef HeatWave het volgende:
ja maar jij loopt ook te patsen met je worst midden in het vondelpark bij Vertigo men.
Ik word haast nieuwsgierig naar jouw worst.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jullie zagen er zo verregend en miserabel uit, dat ik dacht: Hé, als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.
Dat word je niet, dat ben je al. Geef maar toe.quote:
Vast knakworst.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jullie zagen er zo verregend en miserabel uit, dat ik dacht: Hé, als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.
een wonder!quote:
Worst party 2007.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:42 schreef HeatWave het volgende:
Het was het worst-kaas scenario zeg maar.
Ik hou niet zo van worst. Soms.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat word je niet, dat ben je al. Geef maar toe.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Zo zo! Iemand vind mij zo interessant dat hij/zij mijn Fok! account heeft geprobeerd te bereiken via een nieuwe passwordaanvraag.
had ik lang geleden ook al eensquote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Zo zo! Iemand vind mij zo interessant dat hij/zij mijn Fok! account heeft geprobeerd te bereiken via een nieuwe passwordaanvraag.
Zal dat een fokker zijn? want die weten toch wel dat dat geen nut heeft. (ivm mail enzo)quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook al een keer of 10 gedaan. Minimaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Dat zeggen ze allemaal, totdat ze eens van mijn worst geproefd hebben. Dan zijn ze niet meer te houden.quote:
Het is goed beveiligd jaquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal dat een fokker zijn? want die weten toch wel dat dat geen nut heeft. (ivm mail enzo)
Mijn hackskillzz hebben gefaald!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Ik heb ook zoiets gehad ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Eindigde het IP adres waarvan het gedaan is op een 3?quote:
Ik zou mijn tanden erin moeten zetten om er zeker van te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, totdat ze eens van mijn worst geproefd hebben. Dan zijn ze niet meer te houden.
Haha. Als die persoon het zo interessant vindt kan hij/zij me het rechtstreeks vragen. Geen behoefte om me af te vragen wie het is.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gehad ja.
Exvriendje met controledrang.
Heb je enig idee wie het kan zijn?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Als die persoon het zo interessant vindt kan hij/zij me het rechtstreeks vragen. Geen behoefte om me af te vragen wie het is.
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eindigde het IP adres waarvan het gedaan is op een 3?
Die staat in het mailtje wat je gehad hebt als het goed isquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.
nee maar dat sluit niet uit dat het een wonder blijftquote:
Aha. Ik vermoedde dat dat het adres van Fok! was. Ga direct misbuik melden. Bedanktquote:Op maandag 8 juni 2009 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die staat in het mailtje wat je gehad hebt als het goed is
maar eindigde het op een 3?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. Ik vermoedde dat dat het adres van Fok! was. Ga direct misbuik melden. Bedankt
jammer..dan heb ik een andere stalkerquote:
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef mrbox het volgende:
Kluts!! Ben jij wel thuis ? Mag van de ns nog ff wat langer genieten van de voorzieningen @ station
Echt waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Je kan wel ongeveer kijken waar het vandaan komt ! Sterkte iig !!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.
werkt niet altijd...mijn IP komt uit Utrechtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan wel ongeveer kijken waar het vandaan komt ! Sterkte iig !!
Echt waarquote:
Haha, dat hoef je mij niet te leren, maar bedanktquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wellicht krijg je ooit de kans om te genieten van mijn worst. Als je je kaarten goed speelt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef Kluts het volgende:
Ik zou mijn tanden erin moeten zetten om er zeker van te zijn.
Ow.. ennuhhhquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt waar
[..]
Haha, dat hoef je mij niet te leren, maar bedankt
Ja idd maar schijnbaar kunnen we weer nuquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moet
Hahaha. Wat leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ow.. ennuhhh
Ik heb vandaag een sms gehad van dame in kwestie.. werkt het zo snel?
Betrapt....quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen naar romequote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkt niet altijd...mijn IP komt uit Utrecht
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Wat leuk![]()
Het kan wel. Heb het ooit gedaan voor mijn broer, binnen 1 dag en de andere keer binnen 3 dagen prijs.
Heb toevallig ook voor iemand anders een healing gedaan op afstand en het leuke was dat ik hem vandaag sprak en toen had hij het over hoofdpijn en diezelfde hoofdpijn heb ik ook gehad op hetzelfde tijdstip (en verdween ook).
Ik vind dit wel leuk![]()
Goede avond jonge damequote:
Sterkte?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
waar heb jij last van joey?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?
Dat heb jij toch helemaal niet nodig Joey?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?
Goede avond Murmquote:
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....quote:
Die was vanmiddag al in mn maag gedoken, en ja, hij was lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond jonge dame
Was de pizza lekker?
Arme jongenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Jawel want ik wil er niets voor doen. Gewoon ff geen gezeik, niet versieren, gewoon seks...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig Joey?
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moet
Wat voor pizza was het?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die was vanmiddag al in mn maag gedoken, en ja, hij was lekker!
Hoeren?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel want ik wil er niets voor doen. Gewoon ff geen gezeik, niet versieren, gewoon seks...
ach gut arme jongen... niemand die met je wilt vreemdgaan??quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteldquote:
eens kijken, ik precies:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begint oud te worden, weet niet eens meer wat je gegeten hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |