Oh ja, de strijd in de bezette gebieden gaat over de Islam, stom van me dat ik dacht dat ze heel ergens anders om vochten.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is vooral bijzonder spijtig dat ze pro-Palestijns zijn. En ook vreemd. De Palestijnen vechten namelijk voor de Islam en niet voor de zaak van Europa.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef Provinciaal het volgende:
Tsja, wie is pro-Zigeuner dan?
Het is de vrouw van Wilders!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef RechtseRukker het volgende:
Die lijsttrekster heet Kristina, net als de vrouw van WIlders
Wat is het verschil met Palestijnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:12 schreef Nielsch het volgende:
Verder, terecht dat die luie en criminele zigeuners worden aangepakt!
Heel veel!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Palestijnen?
Ben benieuwd wie er gaat toehappen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:15 schreef Ghazi het volgende:
De zigeuners van Hongarije zijn de Antillianen marokkanen van Nederland.
Inderdaad, tuig dus...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:15 schreef Ghazi het volgende:
De zigeuners van Hongarije zijn de Antillianen van Nederland.
Als ik zie hoe bijvoorbeeld Hamas zich daar onder hun eigen volk gedraagt heb ik anders het idee dat het gros van het zooitje corrupt en crimineel is.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef Nielsch het volgende:
dat "ongedierte" strijd alleen maar tegen die vieze gore nazi's in de regering van Pisrael...
Hamas-politici zijn een triest stelletje huillies, maar als de criminelen in de regering van schurkenstaat Pisrael op een werkelijke nazi-manier 1,5 miljoen mensen van de eerste levensbehoeftes afsnijden, kan ik begrijpen waarom ze steeds populairder worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Als ik zie hoe bijvoorbeeld Hamas zich daar onder hun eigen volk gedraagt heb ik anders het idee dat het gros van het zooitje corrupt en crimineel is.
Kijk, dat jij het nou terecht vindt dat 1,5 miljoen onschuldige mensen worden opgesloten zonder toegang tot schoon drinkwater, eten en medicijnen moet je zelf weten, maar ik vind het crimineel.quote:
Zeker niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, dat jij het nou terecht vindt dat 1,5 miljoen onschuldige mensen worden opgesloten zonder toegang tot schoon drinkwater, eten en medicijnen moet je zelf weten, maar ik vind het crimineel.
Ach, in Nederland denken een heleboel mensen ook dat een extreem-rechtse Nederlandse partij die moslims haat de oplossing is...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar een extreem-rechtse Hongaarse partij die zigeuners haat is de oplossing?
Alleen haten niet. Als ze ze in kampen gaan opsluiten en daarna preventief ruimen is er idd een oplossing dichtbij. Of het ook helemaal correct is daargelaten.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar een extreem-rechtse Hongaarse partij die zigeuners haat is de oplossing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |