quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef LENUS het volgende:
van het geld wat die bril gekost heeft kan een Afrikaans dorp een maand eten,
Fok! is toch een openbaar dagboekquote:Op maandag 8 juni 2009 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een dapper verhaal... maar had je dit niet beter in je dagboek kunnen schrijven?
Dat dacht ik ook altijd, maar als je een mooiere en wat duurdere zonnebril hebt, ga je wat zuiniger mee om. En daarnaast is het natuurlijk vette stylz om met een rayban te lopenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
mensen die veel geld uitgeven aan een zonnebril1x strand of op vakantie en hij kan kapot zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
Iemand een gestolen zonnebril kopen ?
80 euro
Ik heb de mijne al 4 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
mensen die veel geld uitgeven aan een zonnebril1x strand of op vakantie en hij kan kapot zijn.
Chuck roeleert, maar Forrest Griffin is ook een baasquote:
Wel, jij bent toch een vriend van mij?quote:
Is een optiequote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef MrX1982 het volgende:
Die vriend van je is misschien kleptomaan.
Ah, jij strooit met zonnebrillenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:06 schreef Flurry het volgende:
wees niet zo gierig en gun die vriend ook eens wat... zo duur zijn die dingen nou ook weer niet
een topic openen met enfin, fail!!quote:
Als hij het gevraagd had misschien wel, maar ik heb er ook dierbare herrineringen aan. Ik had die bril op tijdens mijn ontknaping zie jequote:Op maandag 8 juni 2009 16:06 schreef Flurry het volgende:
wees niet zo gierig en gun die vriend ook eens wat... zo duur zijn die dingen nou ook weer niet
Om nu voor een zonnebril een paar geblindeerde Mercedessen voor te laten rijden gaat wel een beetje ver.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Went je connecties aan om hem te laten behandelen voor zijn ziekte. Een vriendendienst.
Dit. Wie steelt er nou een zonnebrilquote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef MrX1982 het volgende:
Die vriend van je is misschien kleptomaan.
Ja of het eierhoudertje uit de koelkastquote:Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit. Wie steelt er nou een zonnebrilDat is net zo sneu als tandenstokers stelen
Ik ben chauffeur dus heb ik graag een goede zonnebril op mijn harses en niet zo'n ding dat de boel alleen donker maakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
Internet connecties, ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef LENUS het volgende:
Omdat ik connecties heb, ben ik gaan dreigen
Van een kind kun je geen dorp in afrika een week voeden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef jagga het volgende:
ik heb ook een rayban, en hij is me dierbaar aangezien het een van de weinige is die mij past/staat.
Maar het is maar een voorwerp hoor, geen kind
Een Duits kind wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Van een kind kun je geen dorp in afrika een week voeden.
Toen ik het had over de Fok! knokploeg ging hij overstagquote:
Dat geloof ik wel allemaal maar als ik bijvoorbeel naar ajax ga en ik heb dat ding op dan hoeven ze maar te scoren of hij kan breken door de chaos..quote:Op maandag 8 juni 2009 15:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar als je een mooiere en wat duurdere zonnebril hebt, ga je wat zuiniger mee om. En daarnaast is het natuurlijk vette stylz om met een rayban te lopen
Die zit in de bus om Q-liner kaartjes mee uit te printen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:06 schreef Maisnon het volgende:
Wayfarer
mensen die naar buiten gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
Inwendige stokslagen geven denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 18:36 schreef sjonbeton het volgende:
nou lekkere vriend je heb dan![]()
wat ga je nu doen dan? Ga je het vergeten/vergeven of wat?
goed bezig ouwequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef LENUS het volgende:
Topic mag slotje op, heb zonnebril terug. Was een misverstandje!
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeah right. jij doet echt alles om vrienden te hebben he?
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef LENUS het volgende:
Topic mag slotje op, heb zonnebril terug. Was een misverstandje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |