abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 15:30:19 #1
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69827422
Alle Amsterdammers hebben een kort lontje en dreigen je een klap te verkopen als je iets zegt wat ze niet bevalt. Tenminste, volgens de passagiere waarmee ik eerder vanmiddag in de trein zat. Zucht.

Zit daar rustig in de Sprinter van Amsterdam CS naar Uitgeest. Ergens verderop hoor ik een vrouw telefoneren. Geen idee waar ze het precies over heeft, maar het klinkt als een leuk gesprek. Niet enorm hard of vervelend om op de achtergrond aan te moeten horen.
Zie ik de man aan de overkant van het pad ineens op staan, en vraagt haar (beleefd) of ze het gesprek misschien kort kan houden. Hij is namelijk aan het werk.
Geďrriteerde reactie van haar kant. Hij moet maar in de 1ste klas gaan zitten als ie wil werken.
Meneer gaat weer zitten en geeft nog een verbaasde reactie met iets als: "Maar u kunt toch wel een beetje rekening houden met de rest?" Waarop zij prompt (nog aan de telefoon) op staat, zijn map met papieren pakt, hem ermee slaat en ze dan door de trein smijt.
Ik schrok me rot. (Was wel meteen wakker )

De man zo mogelijk nog verbaasder, zich hardop afvragend -terwijl ik hem de papieren zie verzamelen- waar die uitbarsting vandaan komt. Zij meteen een grote bek: "Dit heb ik één keer eerder meegemaakt en als je me nog een keer lastig valt tijdens m'n gesprek dan verkoop ik je een klap. Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
Vervolgens belt ze verder, de persoon aan de andere kant van de lijn vertellend wat voor autoritaire onbeschofte man er aan de overkant zit.

Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niets. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."

Pffffff... sorry, hoor, maar dit kán toch niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 08-06-2009 15:36:06 (taalfoutjes) ]
(Un)masking for the greater good.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:31:44 #2
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69827468
Ik had het mokkel met de vlakke hand in haar gezicht geslagen. Serieus. No internet-hero, maar ze zou eens aan mijn spullen moeten komen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69827496
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik had het mokkel met de vlakke hand in haar gezicht geslagen. Serieus. No internet-hero, maar ze zou eens aan mijn spullen moeten komen.
Dat dus
  maandag 8 juni 2009 @ 15:32:32 #4
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69827505
Vast zo'n provinciale kankerhoer die er net een half jaar woont en nu denkt te weten hoe het er aan toegaat .
pi_69827535
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Natalie het volgende:
Alle Amsterdammers hebben een kort lontje en dreigen je een klap te verkopen als je iets zegt wat ze niet bevalt. Tenminste, volgens de passagiere waarmee ik eerder vanmiddag in de trein zat. Zucht.

Zit daar rustig in de Sprinter van Amsterdam CS naar Uitgeest. Ergens verderop hoor ik een vrouw telefoneren. Geen idee waar ze het precies over heeft, maar het klinkt als een leuk gesprek. Niet enorm hard of vervelend om op de achtergrond aan te moeten horen.
Zie ik de man aan de overkant van het pad ineens op staan, en vraagt haar (beleefd) of ze het gesprek misschien kort kan houden. Hij is namelijk aan het werk.
Geďrriteerde reactie van haar kant. Hij moet maar in de 1ste klas gaan zitten als ie wil werken.
Meneer gaat weer zitten en geeft nog een verbaasde reactie met iets als: "Maar u kunt toch wel een beetje rekening houden met de rest?" Waarop zij prompt (nog aan de telefoon) op staat, zijn map met papieren pakt, hem ermee slaat en ze dan door de trein smijt.
Ik schrok me rot. (Was wel meteen wakker )

De man zo mogelijk nog verbaasder, zich hardop afvragend -terwijl ik hem de papieren zie verzamelen- waar die uitbarsting vandaan komt. Zij meteen een grote bek: "Dit heb ik één keer eerder meegemaakt en als je me nog een keer lastig valt tijdens m'n gesprek dan verkoop ik je een klap. Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
Vervolgens belt ze verder, de persoon aan de andere kant van de lijn vertellen wat voor autoritaire onbeschofte man er aan de overkant zit.

Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niet. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."

dat kan inderdaad niet zoals je zelf al zegt maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten en er wat van zeggen. zo komen die malloten er altijd mee weg
pi_69827543
Want als ze zo goed wist hoe het er in amsterdam aan toeging zou ze weten dat ze een dikke vuistslag in haar gezicht had kunnen verwachten
  maandag 8 juni 2009 @ 15:35:15 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69827593
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 8 juni 2009 @ 15:35:44 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69827610
de teef!!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_69827618
Ik had haar vol met de gebalde voet in haar kut geslagen
pi_69827659
Tekenen des tijds.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:37:33 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69827665
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Pakspul het volgende:
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 8 juni 2009 @ 15:37:39 #12
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69827670
quote:
VUIST!!

It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_69827672
Wat een achterlijke stoephoer!
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:38:01 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69827682
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:33 schreef Uierzalf het volgende:

[..]

dat kan inderdaad niet zoals je zelf al zegt maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten en er wat van zeggen. zo komen die malloten er altijd mee weg
Misschien. Maar ik was stomverbaasd. Reis dagelijks met die trein en dit is me echt nog nooit overkomen. Achteraf denk ik: dit had ik kunnen zeggen, dat had ik kunnen doen.
pi_69827902
Zaten er niet meer mensen?

edit: zag die vrouw er ook uit als een tokkie?
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
pi_69827929
En dan niets doen. Dat laffe. Dat laffe bij al die andere treinreizigers.

Daar kan ik me aan dood ergeren.
pi_69828098
Wat een kutsnol. Ik had haar mobieltje gegrepen en het raam uitgeflikkerd als ze aan mijn spullen had gezeten..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:50:53 #18
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69828109
TS was die man
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:52:25 #19
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_69828152
Haha de Randstad.

Ben blij dat ik er niet woon. Dat vieze arrogante accent, altijd overdreven sterke verhalen en die agressie, ik moet er niks van hebben. Op vakantie kom ik weleens met ze in aanraking, maar probeer ze altijd het liefst te vermijden.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:54:17 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69828209
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:50 schreef LockonStratos het volgende:
TS was die man
Hahaha. Nee
Ik zat achter die man. Was kennelijk een docent oid. Hij was een toets voor aan het bereiden. Al zei ie dat pas achteraf. Dus daar kan ze niet kwaad om zijn geworden.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:45 schreef Chooselife het volgende:

Bij zo'n agressieve uitbarsting ga ik er echt niet tussen springen. Maar voel je vrij het de volgende keer te doen als je in een zelfde situatie zit
pi_69828220
Het kan me in dat soort situaties niks meer schelen of er politie of een conductrice aan te pas komt, die map gaat er tot de laatste ring in!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_69828263
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef J-heronimus het volgende:
Haha de Randstad.

Ben blij dat ik er niet woon. Dat vieze arrogante accent, altijd overdreven sterke verhalen en die agressie, ik moet er niks van hebben. Op vakantie kom ik weleens met ze in aanraking, maar probeer ze altijd het liefst te vermijden.
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:56:52 #23
191163 J-heronimus
pi_69828279
Ook jammer dat vrouwen steeds een grotere bek krijgen. Het is zo dat ik geen vrouwen sla. Maar er komt toch een keer een punt dat ze door hun gedrag als mannen gezien mogen worden en je ze gewoon de tering in mag slaan. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek op zetten want fysiek stellen ze niks voor.
pi_69828284
Wen er maar aan? Ik had haar met d'r brutale kop door de treinruit gebeukt, het liefst net voordat we een paaltje passeren langs de spoorlijn. "Zo gaat dat in Amsterdam", wat een fucking hoer .
pi_69828297
Spijtig dat je er zelf niets van zegt, op dergelijke momenten kan ik mij niet inhouden.

Ah, ik zie het. TS is vrouw (nofi).
  maandag 8 juni 2009 @ 15:57:48 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69828314
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:44 schreef The_Flash het volgende:
Zaten er niet meer mensen?

edit: zag die vrouw er ook uit als een tokkie?
In het treindeel waar ik zat zaten alleen die man (voor mij). Aan de overkant van mij zat een jongeman (die 'je hebt groot gelijk met je kwade woorden-blikken' uitwisselde met die kwade vrouw, die voor hem zat. Wat er allemaal in 't deel achter ons zat weet ik niet. Toen ik uitstapte zaten er iig wel mensen.

Nee, geen tokkie. Een jonge vrouw, goed gekleed.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:58:01 #27
191163 J-heronimus
pi_69828320
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Joden
  maandag 8 juni 2009 @ 15:58:29 #28
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69828333
Amsterdam, sowieso...
pi_69828338
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef Natalie het volgende:

[..]
Nee, geen tokkie. Een jonge vrouw, goed gekleed.
Het was vast zo'n labiel wijf die elke dag bij de Riagg zit uit te huilen .
pi_69828364
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Joden
Kansloos figuur
pi_69828367
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:54 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hahaha. Nee
Ik zat achter die man. Was kennelijk een docent oid. Hij was een toets voor aan het bereiden. Al zei ie dat pas achteraf. Dus daar kan ze niet kwaad om zijn geworden.
[..]

Bij zo'n agressieve uitbarsting ga ik er echt niet tussen springen. Maar voel je vrij het de volgende keer te doen als je in een zelfde situatie zit

Heb ik wel eens gedaan hoor.

En geen seconde spijt van. Ik kan tenminste van mezelf zeggen dat ik gewoon m'n plicht vervul als iemand in het nauw wordt gedreven door een onverlaat.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:59:58 #32
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69828381
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:57 schreef 3lmo het volgende:
Spijtig dat je er zelf niets van zegt, op dergelijke momenten kan ik mij niet inhouden.

Ah, ik zie het. TS is vrouw (nofi).
None taken
  maandag 8 juni 2009 @ 16:00:44 #33
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_69828409
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef wise het volgende:

[..]

VUIST!!

[ afbeelding ]
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 8 juni 2009 @ 16:02:15 #34
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69828459
Was het trouwens in een stiltecoupé?

Doet overigens niet af aan het feit dat dat wijf een bitch is natuurlijk.
Primum non nocere
  maandag 8 juni 2009 @ 16:02:24 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69828465
nou, een beetje gelijk van die amsterdammers heeft ze wel. Poos gelee zit er een kerel naast me, die nam mijn stoel ook voor de helft in. En die kerel was niet eens dik.

Ik beleeft vragen of hij misschien een stukje kon opschuiven.

Of ik ff mn kankerkutkop wilde houden, anders zou hij hem wel ff dichtmeppen. En wel zo hard, dat ik geen tanden meer in mn bek had. Toen ik vroeg of dat dan meteen kon, en dat hij dan niet raar moest opkijken als hij met 2 gebroken poten de trein zou verlaten, heeft ie me de hele weg genegeerd

En ja, het was ook een amsterdammer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69828491
Ik heb ook een hekel aan bellende mensen in de trein.. Ik zeg er wat van als het te hard gaat.
Wanneer ik in een stilte-coupé zit, zeg ik er meteen wat van.

Wat TS beschrijft is echt ongelofelijk..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:03:12 #37
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69828492
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:59 schreef Chooselife het volgende:

Heb ik wel eens gedaan hoor.

En geen seconde spijt van. Ik kan tenminste van mezelf zeggen dat ik gewoon m'n plicht vervul als iemand in het nauw wordt gedreven door een onverlaat.
Ben je een stuk dapperder dan ik.
Ik zou echt niet weten wat ik op zo'n moment moest doen. Dat komt pas achteraf, en denk denk ik: ja, zo doe ik het de volgende keer. Op het moment was mijn eerste gedachte: niet mee bemoeien, straks ben ik nog degene die die mep krijgt. En ik ben nu niet echt dat je zegt een stoere meid die ze boel wel even zal regelen.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:03:46 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69828512
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
nou, een beetje gelijk van die amsterdammers heeft ze wel. Poos gelee zit er een kerel naast me, die nam mijn stoel ook voor de helft in. En die kerel was niet eens dik.

Ik beleeft vragen of hij misschien een stukje kon opschuiven.

Of ik ff mn kankerkutkop wilde houden, anders zou hij hem wel ff dichtmeppen. En wel zo hard, dat ik geen tanden meer in mn bek had. Toen ik vroeg of dat dan meteen kon, en dat hij dan niet raar moest opkijken als hij met 2 gebroken poten de trein zou verlaten, heeft ie me de hele weg genegeerd

En ja, het was ook een amsterdammer
tuurlijk
  maandag 8 juni 2009 @ 16:03:48 #39
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_69828513
raampje open, pak telefoon van vrouw en zwaai telefoon na
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 8 juni 2009 @ 16:04:59 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69828551
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Was het trouwens in een stiltecoupé?

Doet overigens niet af aan het feit dat dat wijf een bitch is natuurlijk.
Nee. Was geen stiltecoupe.
Geloof dat die Sprinters niet eens een stiltecoupe hebben.
pi_69828572
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Biels het volgende:
Vast zo'n provinciale kankerhoer die er net een half jaar woont en nu denkt te weten hoe het er aan toegaat .
Inderdaad.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:06:04 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69828580
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk
Ik maak geen grapje

Ik had natuurlijk niks tegen die kerel kunnen beginnen want hij was best breed, maar ik laat me toch godverdomme niet de les lezen door 1 of andere kutkneus Come on
  maandag 8 juni 2009 @ 16:07:31 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69828616
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellende mensen in de trein.. Ik zeg er wat van als het te hard gaat.

Bellende mensen in een trein zijn ook strontvervelend. Een normaal zacht telefoongesprek heb ik geen problemen mee. Maar van die lui die denken heel die coupé bij elkaar te moeten bléren

En met name in een stilte coupé. Ik zit niet voor janlul in zo'n coupé.
pi_69828622
Nou ik had ze allebei wel even verteld dat je in he OV met verschillende mensen te maken krijgt en dat ze met elkaar rekening moeten houden.
Haters gonna hate.
pi_69828675
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bellende mensen in een trein zijn ook strontvervelend. Een normaal zacht telefoongesprek heb ik geen problemen mee. Maar van die lui die denken heel die coupé bij elkaar te moeten bléren

En met name in een stilte coupé. Ik zit niet voor janlul in zo'n coupé.
Helemaal als het van die hard kakelende studentes zijn. Hele tijd geforceerd de Ewrrr uitspreken en een beetje hard lachen en vertellen over dat ze net uit Maastricht kwamen, nu even langs een vriend in Groningen gaan en vanavond naar een feestje in Amsterdam.
pi_69828695
Zeg wolla en ik klap je, nog harder als een jonko bij een groot uitstapje.
Roken is lekker
pi_69828722
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik zou echt niet weten wat ik op zo'n moment moest doen. Dat komt pas achteraf, en denk denk ik: ja, zo doe ik het de volgende keer. Op het moment was mijn eerste gedachte: niet mee bemoeien, straks ben ik nog degene die die mep krijgt. En ik ben nu niet echt dat je zegt een stoere meid die ze boel wel even zal regelen.
Weet je wat het is? Houd maar rekening met die mep op je gezicht, maar leer die te accepteren. Je zult 'm heus overleven.
Je mag best een statement maken richting zo'n dame. Het voelt achteraf heerlijk dat je iemand hebt geholpen en hebt laten zien dat je het er niet mee eens bent. Diegene zal je ook behoorlijk dankbaar zijn.

Ik vind het egocentrisch om niets te ondernemen. Dan maar een klap. In ieder geval íets doen.

Ik doe alleen niets tegen cokegebruikers en junks. Die kennen geen grenzen en hebben doorgaans niets te verliezen.
pi_69828778
Zo is gelijk mijn vooroordeel over Amsterdammers weer bevestigd. Ze had het bij mij niet moeten doen trouwens, want haar mobieltje was het raam uit gegaan. Niet met die Amsterdamse jatten aan mijn spullen.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:11:58 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69828794
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Helemaal als het van die hard kakelende studentes zijn. Hele tijd geforceerd de Ewrrr uitspreken en een beetje hard lachen en vertellen over dat ze net uit Maastricht kwamen, nu even langs een vriend in Groningen gaan en vanavond naar een feestje in Amsterdam.
Ik heb altijd van die kut breezah's in de trein die vertellen tegen de slet aan de andere kant van de lijn dat het net uit is met ricardo, en dat ze zich vanavond maar eens lekker laat palen door reginald terwijl ze de paal van dirk in dr bek neemt
pi_69828820
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zeg wolla en ik klap je, nog harder als een jonko bij een groot uitstapje.
Ey swa ik hoek jou helemaal inelkaar jwz.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 16:13:06 ]
pi_69828886
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef J-heronimus het volgende:
Haha de Randstad.

Rand(debielen)stad
pi_69828919
Eens met die vrouw, mensen die gaan zeiken als je op een normale manier belt
pi_69829022
Oog om oog, tand om tand.

Zij mijn spullen weggooien, ik haar telefoon kapot gooien. Net of een zo'n wijf fysiek wat kan klaarspelen

Daarbij ben ik een Marokkaan en wordt het van mij vewacht.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:21:52 #54
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69829113
Ik geef haar groot gelijk, beter gaat die man in een stilte coupé zitten of eerste klas. Vreemden vragen op openbare plekken om hun telefoongesprek kort te houden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_69829275
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef LasTeR het volgende:
Ik geef haar groot gelijk, beter gaat die man in een stilte coupé zitten of eerste klas. Vreemden vragen op openbare plekken om hun telefoongesprek kort te houden.
Ze heeft nooit gelijk, vanwege gebrek aan argumenten en het zoeken van lijfelijk contact.
pi_69829284
quote:
Wat is er mis met vragen? ohja, dan moet je met vreemde mensen praten! ieeehh enggg!

Die reactie van dat wijf slaat daarentegen als een tang op een varken. Wat denkt die snol wel dat ze spullen van anderen op de grond mag gooien of überhaupt al mag aanraken?
Ze had ook gewoon kunnen zeggen: "ik probeer het." (al dan niet daadwerkelijk proberend), of "nee, als u in stilte wilt werken, moet u niet op een openbare plek gaan werken."
Haar reactie is volkomen a-sociaal en onnodig.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:27:34 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69829290
Ik snap sowieso niet goed waarom ze meteen zo agressief werd. Die man vroeg het op een beleefde toon. Helemaal niet autoritair of kwaad.
Ze had wel een punt dat hij ook elders had kunnen gaan zitten. Maar om dat kracht bij te zetten door met iemands spullen te gaan gooien, dat snap ik echt niet.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:28:43 #58
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69829316
Ik had hem al aan mijn vlindermes geregen voordat hij een zinnig woord uit kon brengen.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:28:54 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69829319
als ik die man was geweest dan had dat meisje diep in haar baarmoeder de telefoon voelen overgaan.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:30:06 #60
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_69829353
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want als ze zo goed wist hoe het er in Amsterdam aan toeging zou ze weten dat ze een dikke vuistslag in haar gezicht had kunnen verwachten.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_69829365
De oplossing:

Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor
pi_69829614
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef A.M.S.G het volgende:
De oplossing:

[ afbeelding ]
Whehe die 4channers
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:39:33 #63
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_69829684
Ik maakte laatst in de trein ook iets mee toen een viertal jongens (korpballen) erg luidruchtig waren en een oudere man hen vroeg of het misschien iets stiller kon. Een van hen antwoordde met: ' Ga lekker zitten opa en bemoei je met je eigen zaken.' Misschien niet agressief, maar minstens zo onbeschoft.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:40:51 #64
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_69829718
Ik kan me voorstellen dat iedereen het gevoel heeft om die vrouw een klap te geven, maar behalve jezelf compleet in de problemen te helpen schiet je er weinig mee om en kom je net als zo'n tokkie over als de vrouw in kwestie.
It's you my love, you who are the stranger
pi_69829772
quote:
Ik vind dat dat eeuwige onzinnige gebel in bus of trein maar eens wat minder moet. En zeker minder luidruchtig, want sommigen kun je aan de andere kant van de coupe horen en dat zijn dan ook niet de meest slimme mensen. Tijdje terug: ik zat in de trein van Amsterdam naar Utrecht. Was er ook zo'n domme doos aan het bellen. Ze schreeuwde in haar mobieltje dat de trein bijna bij Weesp reed. Op dat moment reden we door station Breukelen. Even later riep ze het weer, we waren toen net bij Maarssen onder de Ring Noord van Utrecht door gekomen.

Dat gelul van altijd bereikbaar zijn. Ik bel nooit in de trein of bus, dan sms ik wel even. Met mijn ringtones uit.
pi_69829895
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb altijd van die kut breezah's in de trein die vertellen tegen de slet aan de andere kant van de lijn dat het net uit is met ricardo, en dat ze zich vanavond maar eens lekker laat palen door reginald terwijl ze de paal van dirk in dr bek neemt
Die zijn idd ook erg .
pi_69829907
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef RealZeus het volgende:
Dat gelul van altijd bereikbaar zijn.
Precies. Op bepaalde momenten WIL ik niet eens bereikbaar zijn. En die momenten bepaal ik zelf, door mijn mobiel uit te zetten. Mensen die daar een probleem mee hebben.. tja, die hebben er een probleem mee. Ik heb dat i.i.g niet
  maandag 8 juni 2009 @ 16:48:02 #68
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_69829962
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_69830481
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vind dat dat eeuwige onzinnige gebel in bus of trein maar eens wat minder moet. En zeker minder luidruchtig, want sommigen kun je aan de andere kant van de coupe horen en dat zijn dan ook niet de meest slimme mensen. Tijdje terug: ik zat in de trein van Amsterdam naar Utrecht. Was er ook zo'n domme doos aan het bellen. Ze schreeuwde in haar mobieltje dat de trein bijna bij Weesp reed. Op dat moment reden we door station Breukelen. Even later riep ze het weer, we waren toen net bij Maarssen onder de Ring Noord van Utrecht door gekomen.

Dat gelul van altijd bereikbaar zijn. Ik bel nooit in de trein of bus, dan sms ik wel even. Met mijn ringtones uit.
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen die hun telefoon in hun broekzak hebben hun telefoon niet gewoon op trillen zetten in plaats van de crazy frog op maximaal volume
Cool story, Hansel.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:03:34 #70
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69830557
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef wise het volgende:

[..]

VUIST!!

[ afbeelding ]
Fisting
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:08:08 #71
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_69830703
Had die telefoon uit der handen gerukt als ik die kerel was. Ongelooflijk zeg!
------------------
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:51:57 #72
200021 Mistahlilg
Your brada from anada mada
pi_69853017
Agressie in de trein doet me denken aan één ding ;
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:18:54 #73
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69853669
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef deepart het volgende:

Zij mijn spullen weggooien, ik haar telefoon kapot gooien. Net of een zo'n wijf fysiek wat kan klaarspelen

Zelfkennis is een gave.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:20:13 #74
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_69853718
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef TimKuik het volgende:
DE OPLOSSING!

patat ftw :)
pi_69855180
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef TimKuik het volgende:
DE OPLOSSING!

hahaha
pi_69855404
Amsterdam is idd fail
pi_69856590
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef myrkur het volgende:

[..]

hahaha
pi_69858856
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want als ze zo goed wist hoe het er in amsterdam aan toeging zou ze weten dat ze een dikke vuistslag in haar gezicht had kunnen verwachten
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:20:15 #79
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69861527
whehe normaal is die sprinter altijd zwaar chill. nooit problemen.
pi_69861740
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef damsco het volgende:
whehe normaal is die sprinter altijd zwaar chill. nooit problemen.
Inderdaad jij hebt waarschijnlijk nergens last van als je daar met je matties naar muziek op volume 100 zit te luisteren, terwijl je naar smatjes in de coupé fluit.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:29:02 #81
168255 J.Herrer
pi_69861870
Als die vent gewoon was blijven zitten was er niks aan de hand geweest dus voor dat vrouwtje
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:37:39 #82
168255 J.Herrer
pi_69862209
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef LockonStratos het volgende:
TS was die man
pi_69862629
quote:
Bellen in de trein mag volgens mij niet eens, niet dat ze je er op aanpakken, maar het is net als met je voeten op de bank tegenover je gaat zitten, of je muziek hard zet. Op het bordje in de trein staat een telefoon met een rode streep erdoor, niet alleen in de stilte-coupé's.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:52:08 #84
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69862751
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:

[..]

Bellen in de trein mag volgens mij niet eens, niet dat ze je er op aanpakken, maar het is net als met je voeten op de bank tegenover je gaat zitten, of je muziek hard zet. Op het bordje in de trein staat een telefoon met een rode streep erdoor, niet alleen in de stilte-coupé's.
Ik heb dat bordje nooit gezien. Hebben we het hier over de NS treinen of één of ander regio transport?
pi_69863205
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Natalie het volgende:

[..]

Het punt is wat mensen als reflex doen; de meeste bevriezen en als ze daarna bedenken dat ze eigenlijk willen ingrijpen, is de drempel veel hoger dan wanneer je eerste reflex was je ongenoegen danwel verbazing goed kenbaar te maken. Ik denk dat dat volstrekt normaal is, helaas.
Overigens denk ik als 1 persoon zich ermee gaat bemoeien dat anderen ook snel volgen. Daarom is het wel kwalijk dat die conductrice niets doet; dat is juist de persoon waarvan verwacht mag worden dat ze wel doet wat er eigenlijk gedaan moet worden.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_69863345
Ik heb ooit zelfs met Ajax hooligans in één trein gezeten.. Dat was toch eens een chaos man.
pi_69866139
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:

[..]

In de trein weet ik niet maar in de bus mag het niet.

Maar goed, men denkt tegenwoordig alleen maar aan zijn eigen hachje dus niemand die dat boeit. Want wat dat betreft heeft de SIRE campagne een punt: we worden steeds asocialer.
pi_69867358
Ik zat vanochtend in die trein (ik was die man) en ik heb dat wijf later in de treinwc hard genomen en toen dr mobieltje in de pot gesmeten en erop gekwakt en toen doorgetrokken.. zo het spoor op.
En toen moest ze huilen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:47:09 #89
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69867585
quote:
Dit dus
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:47:54 #90
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_69867616
quote:

Inderdaad
pi_69868575
Ik stel voor da we gewoon 24/7 politie in de trein moeten hebben. Is gelijk al die narigheid in de kiem gesmoord.
pi_69868583
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef bloep123 het volgende:
Ik zat vanochtend in die trein (ik was die man) en ik heb dat wijf later in de treinwc hard genomen en toen dr mobieltje in de pot gesmeten en erop gekwakt en toen doorgetrokken.. zo het spoor op.
En toen moest ze huilen.
wtf?
pi_69870079
Mensen die klagen over bellen in de trein kunnen wat mij betreft echt de grafkanker krijgen . Wanneer dit op een normaal niveau gebeurt, snap ik echt niet dat mensen er last van hebben. De mensen die er last van hebben zijn gewoon een stel oude wijven die balen maar de helft van het gesprek mee te krijgen

Met mijn buurman/vrouw praten is prima, maar via de telefoon 'mag het niet'

In de stiltecoupe oid is het wat anders, maar in een normale coupe ben je imho vrij om te laten en te doen mits op normaal volume.

Mensen verbieden te bellen in een openbare ruimte
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:17:45 #94
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69870605
Ik had haarr volgehangen met rode lampen en anaal vernederd en gezegd 'zo gaat dat in Amsterdam' , maar ergens denk ik; waar bemoeit die man zich mee, hij werkt maar thuis.

[ Bericht 1% gewijzigd door TeenWolf op 09-06-2009 18:29:44 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_69872814
dat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:44:56 #96
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_69873536
ongelooflijk dat dit kan in Nederland.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_69873914
Waarom ben ik nog nooit een stiltecoupé tegen gekomen in een trein in welke treinen zitten die?
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
pi_69873976
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:17 schreef TeenWolf het volgende:
Ik had haarr volgehangen met rode lampen en anaal vernederd en gezegd 'zo gaat dat in Amsterdam' , maar ergens denk ik; waar bemoeit die man zich mee, hij werkt maar thuis.
Tja, als zij bellen wil, dan doet ze dat ook maar thuis. Wie gaat er nu in de trein zitten om te bellen. Dat lijkt mij een nogal dure grap
pi_69874445
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef The_Flash het volgende:
Waarom ben ik nog nooit een stiltecoupé tegen gekomen in een trein in welke treinen zitten die?
Alle nieuwe treinen wel zon beetje. Intercitys
pi_69874497
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ik heb dat bordje nooit gezien. Hebben we het hier over de NS treinen of één of ander regio transport?

Ik bedoel dat 3e plaatje dus.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:17:08 #101
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69874584
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Biels het volgende:
Amsterdammers zitten niet in de trein naar iets buiten de stad. Het was dus een boerin die net voor het eerst in een stad is wezen kijken of het wel erg groot en griezelig vond en de angst zat er nog steeds in!
pi_69874697
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

Amsterdammers zitten niet in de trein naar iets buiten de stad. Het was dus een boerin die net voor het eerst in een stad is wezen kijken of het wel erg groot en griezelig vond en de angst zat er nog steeds in!
Klopt, een beetje A'dammer kan niet lezen noch schrijven, die zou direct verdwalen buiten de sloppen en stegen van 020. Bovendien hebben ze meestal geen geld, armoedig volk daar
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:28:33 #103
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_69875010
Triest.

Ik zou dat wijf d'r telefoon in ieder geval ook even "verplaatsen"
pi_69876836
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar staat niet dat je niet mag bellen, daar staat dat je het op een normaal volume moet doen.
pi_69879691
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

*zucht
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Klopt, een beetje A'dammer kan niet lezen noch schrijven, die zou direct verdwalen buiten de sloppen en stegen van 020. Bovendien hebben ze meestal geen geld, armoedig volk daar
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:49:00 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69880459
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

*zucht
[..]

dinsdag 9 juni 2009 @ 22:50:02 #107
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69880489
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoor je dat vaak daar op het platteland?
pi_69880548
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hoor je dat vaak daar op het platteland?
Nee, ik ondervind dat, want ik kom er beroepshalve regelmatig
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:52:28 #109
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69880593
Vaker komen, dan zie je het verschil tussen de inwoners en de toeristen wel
pi_69880652
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef fs180 het volgende:
Vaker komen, dan zie je het verschil tussen de inwoners en de toeristen wel
Dat zie je zo hoor, toeristen reizen met de trein, Amsterdammers kunnen dat niet
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:01:54 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69880925
quote:
"Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
2000 light years from home
pi_69880938
Wat een pussy die man.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:12:58 #113
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69881314
quote:
Dat inderdaad. Ook als ik een vent was geweest, mensen moeten maar met hun poten van je afblijven.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_69881456
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef F04 het volgende:
Ik heb ooit zelfs met Ajax hooligans in één trein gezeten.. Dat was toch eens een chaos man.
omdat ze enge liedjes aan het zingen waren en bier dronken?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:22:22 #115
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69881639
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zie je zo hoor, toeristen reizen met de trein, Amsterdammers kunnen dat niet
Ik pak wel eens de trein ipv de metro want dat zit lekkerder
pi_69885775
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad.
Quote omdat dit wel eens Emimich's laatste post zou kunnen zijn
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:07:31 #117
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69885997
Dit is dus de reden dat ze in de VS allemaal een wapen dragen, zodat irritante bitches niet aan je spullen komen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69886469
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef fs180 het volgende:

[..]

....?
pi_69886521
quote:

Wat ben jij?!!???
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69886576
Zo gaat het in Amsterdam

Nou weet niet waar die teef vandaan komt maar ik heb het nog nooit meegemaakt.
MOKUM XXX RATED
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:02:29 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_69886684
test
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:17:36 #122
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_69887865
Iedereen heeft hier zo de mond vol van "ik zou dit of dat gedaan hebben" maar denk idd dat je in de praktijk veel te verbaasd bent om iets te doen. Wel slecht dat de conductrice niet ingrijpt en de vrouw aanspreekt, die heeft toch wat meer gezag.
Hallon!
pi_69891892
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef F04 het volgende:

[..]

wat zit je mij te -en?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:45:07 #124
168255 J.Herrer
pi_69892180
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat betekent dus dat je wel mag bellen want er staat geen streep doorheen
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:50:49 #125
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69892389
ik word al gewoon agressief bij het lezen van die tekst. als dat mens aan mijn spullen durft te komen. pak ik het mobieltje uit haaar hand en slinger dat door de trein of uit het raam. opgekankerd.

ik zeg ook altijd wat tegen die tokkies die luid blerend telefoneren. Als je dan nog een grote bek terug hebt, zijn de rapen gaar, zeker omdat ik het gewoon beleefd vraag en zo'n tokkiebek terug krijgt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:18 #126
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_69892422
ik vind het een kut topic aangezien TS niets heeft gedaan om die man te helpen.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:58:35 #127
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_69892626
quote:

Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niets. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."

niets doen, gewoon klagen op Fok!
enorm kuttopic trouwens...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:06:10 #128
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69892920
Treinen zitten vol tokkies, voornamelijk omdat vrijwel niemand er vrijwillig zit! Maar opgedrongen door het autootje pest beleid...
censuur :O
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:44:15 #129
153954 NZYM
Genosha Records
pi_69894298
Telefoon afpakken en door de trein heen gooien.

Bijdehandte kuthoer.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:57:20 #130
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69894804
Had hij haar telefoon niet weg kunnen gooien... (uit het raam bijvoorbeeld).
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:21:37 #131
57586 Bananenman
-----------
pi_69895642
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wie is dat?
Ha, had je maar niet vroeg naar bed moeten gaan gister, je hebt het beste topic ooit gemist
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:23:31 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69895717
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ha, had je maar niet vroeg naar bed moeten gaan gister, je hebt het beste topic ooit gemist
Link?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:26:10 #133
57586 Bananenman
-----------
pi_69895802
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Link?
Hij was zo goed dat boswachtert en consorten hem gedelete hebben. Iets over privé-info van onze favo user Emimich enzo
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:27:22 #134
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69895835
Hahaha. Dus die droeftoeter op de foto is Emimich?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:32:33 #135
57586 Bananenman
-----------
pi_69896012
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Kopbal het volgende:
Hahaha. Dus die droeftoeter op de foto is Emimich?
En hij is net kampioen snelschaken geworden, schattig he
pi_69897317
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Bananenman het volgende:

[..]

En hij is net kampioen snelschaken geworden, schattig he
Serieus? En is hij niet die kerel die geobsedeerd is met die kaste bullshit?
Cool story, Hansel.
pi_69897742
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Serieus? En is hij niet die kerel die geobsedeerd is met die kaste bullshit?
Meet emile scholten !
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:34:14 #138
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69898274
Ik ga zo ook met de trein en wss bellen. Wens mij hier succes
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:39:58 #139
168255 J.Herrer
pi_69898473
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Hij was zo goed dat boswachtert en consorten hem gedelete hebben. Iets over privé-info van onze favo user Emimich enzo
heeft iemand nog een screen toevallig?
pi_69898648
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Gaarne per PM.
Cool story, Hansel.
pi_69898722
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Je hebt Pm.
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_69898770
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gaarne per PM.
Jij ook
pi_69899524
Mag ik ook PM?
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:24:43 #144
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69899838
En ik ook natuurlijk.
pi_69899944
-

[ Bericht 90% gewijzigd door mieuwmieuw op 10-06-2009 15:50:25 (_O_) ]
pi_69900905
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Daar staat niet dat je niet mag bellen, daar staat dat je het op een normaal volume moet doen.
En dat is nou net het probleem: heel veel mensen gaan nogal luidruchtig praten in zo'n ding.

Daarbij zijn er ook zat aso's die ook in de stiltecoupe in dat ding zitten te tetteren.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:58:26 #147
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_69900939
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Kopbal het volgende:
En ik ook natuurlijk.
Je weet..
pi_69900955
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef BlueMage het volgende:
Iedereen heeft hier zo de mond vol van "ik zou dit of dat gedaan hebben" maar denk idd dat je in de praktijk veel te verbaasd bent om iets te doen. Wel slecht dat de conductrice niet ingrijpt en de vrouw aanspreekt, die heeft toch wat meer gezag.
Nee, conducteurs hebben al lang geen gezag meer. Evenmin als buschauffeurs, politieagenten enz.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:20:33 #149
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69908093
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Bananenman het volgende:

[..]

was te verwachten, kanker-user vanaf de dag dat hij hier kwam
pi_72220571
Goed topic.
^^
pi_72220583
Kut kick
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72227336
Zul je zien dat als hij haar een tik had gegeven dat zij zich gelijk als de onschuldige zielige vrouw ging gedragen. "Je gaat toch geen vrouwen slaan?" Maar ondertussen een arrogante feminist die denkt dat ze alles kan en mag.
pi_72227681
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Kluupkluup het volgende:

who cares? vind het raar dat die vent uberhaupt zijn werk daar doet...
maar wat die vrouw doet en zeggen dat dat normaal is... opknopen aan een boom plz. van andermans spullen blijf je af, zal vast niet de eerse keer zijn.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:21:00 #154
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72228097
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 04:26 schreef dreamzk het volgende:
Kut kick
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:55:01 #155
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_73895794
Kick?
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_73895818
quote:
Kut kick
Cool story, Hansel.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:14:32 #157
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_73896598
Heb al zo vaak in de trein aso's een toontje lager laten zingen en hoewel er steeds anderen voor in de plaats komen zal ik het altijd blijven doen. Ik heb blijkbaar een hoofd waardoor ze denken dat ik makkelijk te intimideren ben ofzo dus ze staan altijd raar te kijken als ik ze een flinke dreun verkoop.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  Spellchecker dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:25:03 #158
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73897041
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij betekent dat plaatje niet dat je er niet mag bellen, maar dat je gewoon niet te luid moet praten: volkomen redelijke regel dus
Tevens -purist.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:34:34 #159
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73901643
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:25 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Volgens mij betekent dat plaatje niet dat je er niet mag bellen, maar dat je gewoon niet te luid moet praten: volkomen redelijke regel dus
Maar wel zachtjes, en daar gaan ze de fout in.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:06:51 #160
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73904608
quote:
Kut kick
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:31:19 #161
269058 FGdE
To be or not to be
pi_73906613
Aangeven bij de eerstvolgende halte voor kut gedrag in een trein
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:35:59 #162
267828 Tacobell
ˇYo quiero Taco Bell!
pi_73906744
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef J-heronimus het volgende:
Ook jammer dat vrouwen steeds een grotere bek krijgen. Het is zo dat ik geen vrouwen sla. Maar er komt toch een keer een punt dat ze door hun gedrag als mannen gezien mogen worden en je ze gewoon de tering in mag slaan. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek op zetten want fysiek stellen ze niks voor.
Ik vind het ook altijd zo mooi als kleine meisjes van een jaar of 13, 14 ruzie hebben en dan dreigen om elkaar in elkaar te slaan.

Het wordt nog erger als zo'n klein meisje een volwassen man dreigt hem 'kapot te slaan'.
pi_73907358
tering hoer. In de trein erger ik me sowieso al snel aan mensen. Klote volk komt daar zeg. Maar als je aan mijn spullen komt dan maakt het me echt niet uit of je een vrouw bent. Opgerot.
pi_73908095
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef Chooselife het volgende:

Ik kijk wel uit. Dan steek je een poot uit, smijt ze jouw spullen ook nog een keer door de trein. Als je haar vervolgens met een vinger aanraakt haalt ze de conducteur erbij, die jou prompt de trein uitzet, waar je wordt opgewacht door de politie. Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd. Zelf de conducteur erbij halen helpt ook niet, want die durft om dezelfde reden niks te doen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  Eindredactie Games woensdag 21 oktober 2009 @ 12:08:23 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73909394
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:16:35 #166
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73909662
DAT DIT KAN IN HOLLAND!!!111

als dit niet eerder is gezegd
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:17:45 #167
267828 Tacobell
ˇYo quiero Taco Bell!
pi_73909705
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:16 schreef o.us het volgende:
DAT DIT KAN IN HOLLAND!!!111

als dit niet eerder is gezegd
Het is DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111EINS
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:37:31 #168
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73910249
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Het is DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111EINS
Het beoit niemand wat er in friesland gebeurd hoor
pi_73918036
Die gore kankerhoer moet je doodsteken, optyfen van andermans spullen. Sommige wijven denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een wijf is, flikker op, je bent een vieze kkhoer en kkhoeren mag je kapot ragge.
Roken is lekker
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:38:53 #170
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_73918862
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die gore kankerhoer moet je doodsteken, optyfen van andermans spullen. Sommige wijven denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een wijf is, flikker op, je bent een vieze kkhoer en kkhoeren mag je kapot ragge.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_73918902
HETIS WEL ZO!!!!!!!
Roken is lekker
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:52:09 #172
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73919318
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
holy shit
VIVA LA ASSANGEˇ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')