Dat dusquote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik had het mokkel met de vlakke hand in haar gezicht geslagen. Serieus. No internet-hero, maar ze zou eens aan mijn spullen moeten komen.
dat kan inderdaad niet zoals je zelf al zegt maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten en er wat van zeggen. zo komen die malloten er altijd mee wegquote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Natalie het volgende:
Alle Amsterdammers hebben een kort lontje en dreigen je een klap te verkopen als je iets zegt wat ze niet bevalt. Tenminste, volgens de passagiere waarmee ik eerder vanmiddag in de trein zat. Zucht.
Zit daar rustig in de Sprinter van Amsterdam CS naar Uitgeest. Ergens verderop hoor ik een vrouw telefoneren. Geen idee waar ze het precies over heeft, maar het klinkt als een leuk gesprek. Niet enorm hard of vervelend om op de achtergrond aan te moeten horen.
Zie ik de man aan de overkant van het pad ineens op staan, en vraagt haar (beleefd) of ze het gesprek misschien kort kan houden. Hij is namelijk aan het werk.
Geďrriteerde reactie van haar kant. Hij moet maar in de 1ste klas gaan zitten als ie wil werken.
Meneer gaat weer zitten en geeft nog een verbaasde reactie met iets als: "Maar u kunt toch wel een beetje rekening houden met de rest?" Waarop zij prompt (nog aan de telefoon) op staat, zijn map met papieren pakt, hem ermee slaat en ze dan door de trein smijt.
Ik schrok me rot. (Was wel meteen wakker)
De man zo mogelijk nog verbaasder, zich hardop afvragend -terwijl ik hem de papieren zie verzamelen- waar die uitbarsting vandaan komt. Zij meteen een grote bek: "Dit heb ik één keer eerder meegemaakt en als je me nog een keer lastig valt tijdens m'n gesprek dan verkoop ik je een klap. Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
Vervolgens belt ze verder, de persoon aan de andere kant van de lijn vertellen wat voor autoritaire onbeschofte man er aan de overkant zit.
Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niet. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."
Pffffff... sorry, hoor, maar dit kán toch niet?
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik had het mokkel met de vlakke hand in haar gezicht geslagen. Serieus. No internet-hero, maar ze zou eens aan mijn spullen moeten komen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Pakspul het volgende:
Ik had haar vol met de gebalde voet in haar kut geslagen
VUIST!!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Pakspul het volgende:
Misschien. Maar ik was stomverbaasd. Reis dagelijks met die trein en dit is me echt nog nooit overkomen. Achteraf denk ik: dit had ik kunnen zeggen, dat had ik kunnen doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 15:33 schreef Uierzalf het volgende:
[..]
dat kan inderdaad niet zoals je zelf al zegt maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten en er wat van zeggen. zo komen die malloten er altijd mee weg
Hahaha. Neequote:
Bij zo'n agressieve uitbarsting ga ik er echt niet tussen springen. Maar voel je vrij het de volgende keer te doen als je in een zelfde situatie zitquote:Op maandag 8 juni 2009 @ 15:45 schreef Chooselife het volgende:
En dan niets doen. Dat laffe. Dat laffe bij al die andere treinreizigers.
Daar kan ik me aan dood ergeren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef J-heronimus het volgende:
Haha de Randstad.
Ben blij dat ik er niet woon. Dat vieze arrogante accent, altijd overdreven sterke verhalen en die agressie, ik moet er niks van hebben. Op vakantie kom ik weleens met ze in aanraking, maar probeer ze altijd het liefst te vermijden.
In het treindeel waar ik zat zaten alleen die man (voor mij). Aan de overkant van mij zat een jongeman (die 'je hebt groot gelijk met je kwade woorden-blikken' uitwisselde met die kwade vrouw, die voor hem zat. Wat er allemaal in 't deel achter ons zat weet ik niet. Toen ik uitstapte zaten er iig wel mensen.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 15:44 schreef The_Flash het volgende:
Zaten er niet meer mensen?
edit: zag die vrouw er ook uit als een tokkie?
Het was vast zo'n labiel wijf die elke dag bij de Riagg zit uit te huilenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, geen tokkie. Een jonge vrouw, goed gekleed.
Kansloos figuurquote:
Heb ik wel eens gedaan hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hahaha. Nee
Ik zat achter die man. Was kennelijk een docent oid. Hij was een toets voor aan het bereiden. Al zei ie dat pas achteraf. Dus daar kan ze niet kwaad om zijn geworden.
[..]
Bij zo'n agressieve uitbarsting ga ik er echt niet tussen springen. Maar voel je vrij het de volgende keer te doen als je in een zelfde situatie zit
None takenquote:Op maandag 8 juni 2009 @ 15:57 schreef 3lmo het volgende:
Spijtig dat je er zelf niets van zegt, op dergelijke momenten kan ik mij niet inhouden.
Ah, ik zie het. TS is vrouw (nofi).
Ben je een stuk dapperder dan ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 15:59 schreef Chooselife het volgende:
Heb ik wel eens gedaan hoor.
En geen seconde spijt van. Ik kan tenminste van mezelf zeggen dat ik gewoon m'n plicht vervul als iemand in het nauw wordt gedreven door een onverlaat.
tuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
nou, een beetje gelijk van die amsterdammers heeft ze wel. Poos gelee zit er een kerel naast me, die nam mijn stoel ook voor de helft in. En die kerel was niet eens dik.
Ik beleeft vragen of hij misschien een stukje kon opschuiven.
Of ik ff mn kankerkutkop wilde houden, anders zou hij hem wel ff dichtmeppen. En wel zo hard, dat ik geen tanden meer in mn bek had. Toen ik vroeg of dat dan meteen kon, en dat hij dan niet raar moest opkijken als hij met 2 gebroken poten de trein zou verlaten, heeft ie me de hele weg genegeerd
En ja, het was ook een amsterdammer
Nee. Was geen stiltecoupe.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Was het trouwens in een stiltecoupé?
Doet overigens niet af aan het feit dat dat wijf een bitch is natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Biels het volgende:
Vast zo'n provinciale kankerhoer die er net een half jaar woont en nu denkt te weten hoe het er aan toegaat.
Ik maak geen grapjequote:
Bellende mensen in een trein zijn ook strontvervelend. Een normaal zacht telefoongesprek heb ik geen problemen mee. Maar van die lui die denken heel die coupé bij elkaar te moeten blérenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellende mensen in de trein.. Ik zeg er wat van als het te hard gaat.
Wanneer ik in een stilte-coupé zit, zeg ik er meteen wat van.
Wat TS beschrijft is echt ongelofelijk..
Helemaal als het van die hard kakelende studentes zijn. Hele tijd geforceerd de Ewrrr uitspreken en een beetje hard lachen en vertellen over dat ze net uit Maastricht kwamen, nu even langs een vriend in Groningen gaan en vanavond naar een feestje in Amsterdam.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bellende mensen in een trein zijn ook strontvervelend. Een normaal zacht telefoongesprek heb ik geen problemen mee. Maar van die lui die denken heel die coupé bij elkaar te moeten bléren
En met name in een stilte coupé. Ik zit niet voor janlul in zo'n coupé.
Weet je wat het is? Houd maar rekening met die mep op je gezicht, maar leer die te accepteren. Je zult 'm heus overleven.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben je een stuk dapperder dan ik.
Ik zou echt niet weten wat ik op zo'n moment moest doen. Dat komt pas achteraf, en denk denk ik: ja, zo doe ik het de volgende keer. Op het moment was mijn eerste gedachte: niet mee bemoeien, straks ben ik nog degene die die mep krijgt. En ik ben nu niet echt dat je zegt een stoere meid die ze boel wel even zal regelen.
Ik heb altijd van die kut breezah's in de trein die vertellen tegen de slet aan de andere kant van de lijn dat het net uit is met ricardo, en dat ze zich vanavond maar eens lekker laat palen door reginald terwijl ze de paal van dirk in dr bek neemtquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helemaal als het van die hard kakelende studentes zijn. Hele tijd geforceerd de Ewrrr uitspreken en een beetje hard lachen en vertellen over dat ze net uit Maastricht kwamen, nu even langs een vriend in Groningen gaan en vanavond naar een feestje in Amsterdam.
Ey swa ik hoek jou helemaal inelkaar jwz.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zeg wolla en ik klap je, nog harder als een jonko bij een groot uitstapje.
Rand(debielen)stadquote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef J-heronimus het volgende:
Haha de Randstad.
Ben blij dat ik er niet woon. Dat vieze arrogante accent, altijd overdreven sterke verhalen en die agressie, ik moet er niks van hebben. Op vakantie kom ik weleens met ze in aanraking, maar probeer ze altijd het liefst te vermijden.
Ze heeft nooit gelijk, vanwege gebrek aan argumenten en het zoeken van lijfelijk contact.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef LasTeR het volgende:
Ik geef haar groot gelijk, beter gaat die man in een stilte coupé zitten of eerste klas. Vreemden vragen op openbare plekken om hun telefoongesprek kort te houden.
Wat is er mis met vragen? ohja, dan moet je met vreemde mensen praten! ieeehh enggg!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef LasTeR het volgende:
Ik geef haar groot gelijk, beter gaat die man in een stilte coupé zitten of eerste klas. Vreemden vragen op openbare plekken om hun telefoongesprek kort te houden.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want als ze zo goed wist hoe het er in Amsterdam aan toeging zou ze weten dat ze een dikke vuistslag in haar gezicht had kunnen verwachten.
Whehe die 4channersquote:
Ik vind dat dat eeuwige onzinnige gebel in bus of trein maar eens wat minder moet. En zeker minder luidruchtig, want sommigen kun je aan de andere kant van de coupe horen en dat zijn dan ook niet de meest slimme mensen. Tijdje terug: ik zat in de trein van Amsterdam naar Utrecht. Was er ook zo'n domme doos aan het bellen. Ze schreeuwde in haar mobieltje dat de trein bijna bij Weesp reed. Op dat moment reden we door station Breukelen. Even later riep ze het weer, we waren toen net bij Maarssen onder de Ring Noord van Utrecht door gekomen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef LasTeR het volgende:
Die zijn idd ook ergquote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die kut breezah's in de trein die vertellen tegen de slet aan de andere kant van de lijn dat het net uit is met ricardo, en dat ze zich vanavond maar eens lekker laat palen door reginald terwijl ze de paal van dirk in dr bek neemt
Precies. Op bepaalde momenten WIL ik niet eens bereikbaar zijn. En die momenten bepaal ik zelf, door mijn mobiel uit te zetten. Mensen die daar een probleem mee hebben.. tja, die hebben er een probleem mee. Ik heb dat i.i.g nietquote:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen die hun telefoon in hun broekzak hebben hun telefoon niet gewoon op trillen zetten in plaats van de crazy frog op maximaal volumequote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat dat eeuwige onzinnige gebel in bus of trein maar eens wat minder moet. En zeker minder luidruchtig, want sommigen kun je aan de andere kant van de coupe horen en dat zijn dan ook niet de meest slimme mensen. Tijdje terug: ik zat in de trein van Amsterdam naar Utrecht. Was er ook zo'n domme doos aan het bellen. Ze schreeuwde in haar mobieltje dat de trein bijna bij Weesp reed. Op dat moment reden we door station Breukelen. Even later riep ze het weer, we waren toen net bij Maarssen onder de Ring Noord van Utrecht door gekomen.
Dat gelul van altijd bereikbaar zijn. Ik bel nooit in de trein of bus, dan sms ik wel even. Met mijn ringtones uit.
Zelfkennis is een gave.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef deepart het volgende:
Oog om oog, tand om tand.
Zij mijn spullen weggooien, ik haar telefoon kapot gooien. Net of een zo'n wijf fysiek wat kan klaarspelen
Daarbij ben ik een Marokkaan en wordt het van mij vewacht.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want als ze zo goed wist hoe het er in amsterdam aan toeging zou ze weten dat ze een dikke vuistslag in haar gezicht had kunnen verwachten
Inderdaad jij hebt waarschijnlijk nergens last van als je daar met je matties naar muziek op volume 100 zit te luisteren, terwijl je naar smatjes in de coupé fluit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef damsco het volgende:
whehe normaal is die sprinter altijd zwaar chill. nooit problemen.
Bellen in de trein mag volgens mij niet eens, niet dat ze je er op aanpakken, maar het is net als met je voeten op de bank tegenover je gaat zitten, of je muziek hard zet. Op het bordje in de trein staat een telefoon met een rode streep erdoor, niet alleen in de stilte-coupé's.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb dat bordje nooit gezien. Hebben we het hier over de NS treinen of één of ander regio transport?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Bellen in de trein mag volgens mij niet eens, niet dat ze je er op aanpakken, maar het is net als met je voeten op de bank tegenover je gaat zitten, of je muziek hard zet. Op het bordje in de trein staat een telefoon met een rode streep erdoor, niet alleen in de stilte-coupé's.
Het punt is wat mensen als reflex doen; de meeste bevriezen en als ze daarna bedenken dat ze eigenlijk willen ingrijpen, is de drempel veel hoger dan wanneer je eerste reflex was je ongenoegen danwel verbazing goed kenbaar te maken. Ik denk dat dat volstrekt normaal is, helaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben je een stuk dapperder dan ik.
Ik zou echt niet weten wat ik op zo'n moment moest doen. Dat komt pas achteraf, en denk denk ik: ja, zo doe ik het de volgende keer. Op het moment was mijn eerste gedachte: niet mee bemoeien, straks ben ik nog degene die die mep krijgt. En ik ben nu niet echt dat je zegt een stoere meid die ze boel wel even zal regelen.
In de trein weet ik niet maar in de bus mag het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Bellen in de trein mag volgens mij niet eens, niet dat ze je er op aanpakken, maar het is net als met je voeten op de bank tegenover je gaat zitten, of je muziek hard zet. Op het bordje in de trein staat een telefoon met een rode streep erdoor, niet alleen in de stilte-coupé's.
Dit dusquote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Pakspul het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef deepart het volgende:
Zij mijn spullen weggooien, ik haar telefoon kapot gooien. Net of een zo'n wijf fysiek wat kan klaarspelen
wtf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef bloep123 het volgende:
Ik zat vanochtend in die trein (ik was die man) en ik heb dat wijf later in de treinwc hard genomen en toen dr mobieltje in de pot gesmeten en erop gekwakt en toen doorgetrokken.. zo het spoor op.
En toen moest ze huilen.
Tja, als zij bellen wil, dan doet ze dat ook maar thuis. Wie gaat er nu in de trein zitten om te bellen. Dat lijkt mij een nogal dure grapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:17 schreef TeenWolf het volgende:
Ik had haarr volgehangen met rode lampen en anaal vernederd en gezegd 'zo gaat dat in Amsterdam' , maar ergens denk ik; waar bemoeit die man zich mee, hij werkt maar thuis.
Alle nieuwe treinen wel zon beetje. Intercitysquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef The_Flash het volgende:
Waarom ben ik nog nooit een stiltecoupé tegen gekomen in een treinin welke treinen zitten die?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb dat bordje nooit gezien. Hebben we het hier over de NS treinen of één of ander regio transport?
Amsterdammers zitten niet in de trein naar iets buiten de stad.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Biels het volgende:
Vast zo'n provinciale kankerhoer die er net een half jaar woont en nu denkt te weten hoe het er aan toegaat.
Klopt, een beetje A'dammer kan niet lezen noch schrijven, die zou direct verdwalen buiten de sloppen en stegen van 020. Bovendien hebben ze meestal geen geld, armoedig volk daarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Amsterdammers zitten niet in de trein naar iets buiten de stad.Het was dus een boerin die net voor het eerst in een stad is wezen kijken of het wel erg groot en griezelig vond en de angst zat er nog steeds in!
Daar staat niet dat je niet mag bellen, daar staat dat je het op een normaal volume moet doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat 3e plaatje dus.
*zuchtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Amsterdammers zitten niet in de trein naar iets buiten de stad.Het was dus een boerin die net voor het eerst in een stad is wezen kijken of het wel erg groot en griezelig vond en de angst zat er nog steeds in!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, een beetje A'dammer kan niet lezen noch schrijven, die zou direct verdwalen buiten de sloppen en stegen van 020. Bovendien hebben ze meestal geen geld, armoedig volk daar
Hoor je dat vaak daar op het platteland?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, een beetje A'dammer kan niet lezen noch schrijven, die zou direct verdwalen buiten de sloppen en stegen van 020. Bovendien hebben ze meestal geen geld, armoedig volk daar
Nee, ik ondervind dat, want ik kom er beroepshalve regelmatigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoor je dat vaak daar op het platteland?
Dat zie je zo hoor, toeristen reizen met de trein, Amsterdammers kunnen dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef fs180 het volgende:
Vaker komen, dan zie je het verschil tussen de inwoners en de toeristen wel
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Natalie het volgende:
"Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
Dat inderdaad. Ook als ik een vent was geweest, mensen moeten maar met hun poten van je afblijven.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Skylark. het volgende:
omdat ze enge liedjes aan het zingen waren en bier dronken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef F04 het volgende:
Ik heb ooit zelfs met Ajax hooligans in één trein gezeten.. Dat was toch eens een chaos man.
Ik pak wel eens de trein ipv de metro want dat zit lekkerderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je zo hoor, toeristen reizen met de trein, Amsterdammers kunnen dat niet
Wat ben jij?!!???quote:Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef deepart het volgende:
Dat betekent dus dat je wel mag bellen want er staat geen streep doorheenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niets doen, gewoon klagen op Fok!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Natalie het volgende:
Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niets. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."
Pffffff... sorry, hoor, maar dit kán toch niet?
Link?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ha, had je maar niet vroeg naar bed moeten gaan gister, je hebt het beste topic ooit gemist
Hij was zo goed dat boswachtert en consorten hem gedelete hebben. Iets over privé-info van onze favo user Emimich enzoquote:
En hij is net kampioen snelschaken geworden, schattig hequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Kopbal het volgende:
Hahaha. Dus die droeftoeter op de foto is Emimich?
Serieus? En is hij niet die kerel die geobsedeerd is met die kaste bullshit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En hij is net kampioen snelschaken geworden, schattig he
Meet emile scholtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus? En is hij niet die kerel die geobsedeerd is met die kaste bullshit?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij was zo goed dat boswachtert en consorten hem gedelete hebben. Iets over privé-info van onze favo user Emimich enzo
Gaarne per PM.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
heeft iemand nog een screen toevallig?
Je hebt Pm.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
heeft iemand nog een screen toevallig?
Jij ookquote:
En dat is nou net het probleem: heel veel mensen gaan nogal luidruchtig praten in zo'n ding.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar staat niet dat je niet mag bellen, daar staat dat je het op een normaal volume moet doen.
Nee, conducteurs hebben al lang geen gezag meer. Evenmin als buschauffeurs, politieagenten enz.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef BlueMage het volgende:
Iedereen heeft hier zo de mond vol van "ik zou dit of dat gedaan hebben" maar denk idd dat je in de praktijk veel te verbaasd bent om iets te doen. Wel slecht dat de conductrice niet ingrijpt en de vrouw aanspreekt, die heeft toch wat meer gezag.
was te verwachten, kanker-user vanaf de dag dat hij hier kwamquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij was zo goed dat boswachtert en consorten hem gedelete hebben. Iets over privé-info van onze favo user Emimich enzo
who cares? vind het raar dat die vent uberhaupt zijn werk daar doet...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellende mensen in de trein.. Ik zeg er wat van als het te hard gaat.
Wanneer ik in een stilte-coupé zit, zeg ik er meteen wat van.
Wat TS beschrijft is echt ongelofelijk..
quote:
Volgens mij betekent dat plaatje niet dat je er niet mag bellen, maar dat je gewoon niet te luid moet praten: volkomen redelijke regel dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel zachtjes, en daar gaan ze de fout in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat plaatje niet dat je er niet mag bellen, maar dat je gewoon niet te luid moet praten: volkomen redelijke regel dus
Ik vind het ook altijd zo mooi als kleine meisjes van een jaar of 13, 14 ruzie hebben en dan dreigen om elkaar in elkaar te slaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef J-heronimus het volgende:
Ook jammer dat vrouwen steeds een grotere bek krijgen. Het is zo dat ik geen vrouwen sla. Maar er komt toch een keer een punt dat ze door hun gedrag als mannen gezien mogen worden en je ze gewoon de tering in mag slaan. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek op zetten want fysiek stellen ze niks voor.
Ik kijk wel uit. Dan steek je een poot uit, smijt ze jouw spullen ook nog een keer door de trein. Als je haar vervolgens met een vinger aanraakt haalt ze de conducteur erbij, die jou prompt de trein uitzet, waar je wordt opgewacht door de politie. Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd. Zelf de conducteur erbij halen helpt ook niet, want die durft om dezelfde reden niks te doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef Chooselife het volgende:
En dan niets doen. Dat laffe. Dat laffe bij al die andere treinreizigers.
Daar kan ik me aan dood ergeren.
Het is DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111EINSquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:16 schreef o.us het volgende:
DAT DIT KAN IN HOLLAND!!!111
als dit niet eerder is gezegd
Het beoit niemand wat er in friesland gebeurd hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het is DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111EINS
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die gore kankerhoer moet je doodsteken, optyfen van andermans spullen. Sommige wijven denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een wijf is, flikker op, je bent een vieze kkhoer en kkhoeren mag je kapot ragge.
holy shitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die gore kankerhoer moet je doodsteken, optyfen van andermans spullen. Sommige wijven denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een wijf is, flikker op, je bent een vieze kkhoer en kkhoeren mag je kapot ragge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |